همه چیز شخصی است! | نقد و بررسی TEKKEN 7

Kainé

Kuraudo Sutoraifu
کاربر سایت
May 29, 2009
10,102
نام
احسان
wnhu_tekken%E2%84%A27_20170602172419.jpg


از دغدغه های اخیر ساخت یک بازی فایتینگ که در سالهای اخیر بیش از پیش به چشم می خورد ، ساخت گیم پلی به نحوی است که مخاطب کژوال را در کنار مخاطب هاردکور پوشش داده و هر دو گروه را راضی نگه دارد. اهمیت بیش از حد به مخاطب هاردکور بازی را برای مخاطب کژوال غیر قابل تحمل کرده و باعث دور شدن این حجم عظیم مخاطب می شود از طرفی اهمیت بیش از حد به مخاطب کژوال بازی را به شدت کم عمق و ساده کرده که باعث پراکنده شدن مخاطب هاردکور می شود. اما هنوز هستند بازیهایی که تعادل مناسبی میان هر دو سلیقه برقرار می کنند ، عنوان TEKKEN 7 یکی از همین بازیهاست...

متن کامل نقد
 

Max Blood

کاربر سایت
Feb 17, 2016
803
نام
پویا
اول از همه تشکر بابت نقد%%-
نقد خوبی بود ولی به نظرم راجب گرافیک بازی با ارفاق عمل کردید چون گرافیک بازی حداقل روی کنسول ها چندان دلچسب نیست و از طرفی باگ های مختلف و صحنه هایی مثل فرورفتن دست و پای کاراکترهای توی زمین استیج کم نداره.
به جز این مشکل سرورهای بازی بود که هنوزم بعد اون آپدیت با اینکه وضع بهتر شده ولی اصلا راضی کننده نیست و خیلی مشکل داره و آدم پیر میشه تا بتونه یه Ranked Match بزنه.
بخش بعدی هم از مشکلات داستان گفتین ولی خیلی گذرا ازش عبور کردید جوری که انگار مهم نیست در صورتی که تکن 7 خیلی روی همین بخش حماسی داستان و سرانجام خاندان میشیما مانور میداد که در نهایت چیز دندون گیری نبود.
و نکته ی آخر هم اینکه بخش کاستومایز بازی در حالت استاندارد خیلی خوبه ولی وقتی به TT2 نگاه میکنم شخصا پیشرفت و تکامل نمیبینم که هیچ به جاش یک قدم عقبگرد هم داشته.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر