از دغدغه های اخیر ساخت یک بازی فایتینگ که در سالهای اخیر بیش از پیش به چشم می خورد ، ساخت گیم پلی به نحوی است که مخاطب کژوال را در کنار مخاطب هاردکور پوشش داده و هر دو گروه را راضی نگه دارد. اهمیت بیش از حد به مخاطب هاردکور بازی را برای مخاطب کژوال غیر قابل تحمل کرده و باعث دور شدن این حجم عظیم مخاطب می شود از طرفی اهمیت بیش از حد به مخاطب کژوال بازی را به شدت کم عمق و ساده کرده که باعث پراکنده شدن مخاطب هاردکور می شود. اما هنوز هستند بازیهایی که تعادل مناسبی میان هر دو سلیقه برقرار می کنند ، عنوان TEKKEN 7 یکی از همین بازیهاست...
متن کامل نقد