همه چیز بازی کردن نیست، کیج از PS4 میگوید.

  • Thread starter Thread starter Gojira
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

Gojira

Remembering
کاربر سایت
the_dark_sorcerer_4.jpg


"فناوری چیزی است که به شما نفاوت های ظریف و نرمی در انجام کار میدهد، ولی سخت افزار همواره فقط یک وسیله است. این چیزی است که ما با نشان دادن دمو تکنیکی The Dark Sorcerer تلاش کردیم تا به شما بفهمانیم. و فقط نرمی و ظرافتی که شما در این تکنولوژی می توانید بگیرید. ما اینکار را با ژانرا کمدی امتحان کردیم، ولی با تمام موضوعات از نظیر ترسناک، موزیکال و ... ممکن است انجام شود. و در کل نسل بعد “وسیله ای بهتر است."

کیفیت گرافیک بسیار مورد توجه من است. من دوست دارم که ارتباط بین کنسول و بخش چند نفره را و جنبه های اجتماعی را آسان تر کنم.. در واقع بگویم ساختن برای PS4 بسیار راحت تر از PS3 است.
"

وقتی که از او پرسیدیم که چرا بازی های شما قابل تعامل نیستند، او گفت:

"چون من اهمیت نمی دهم. شما به The Walking Dead یک نگاهی بیاندازید. آن بازی چقدر قابل تعامل است؟ چه کسی اهمیت می دهد؟ هیچ کس. آیا شما از آن لذت بردید؟ بلی یا خیر؟ (منظورش اینه که لذت مهمه و تعامل پذیری اهمیت ندارد.)
هر ثانیه وقت گذاشتن برای بازی برای من مهم است... بقیه برای من اهمیتی ندارد.تمام چيزي كه من ميگویم اینست که بايد براي همه سليقه ها بازي داشته باشيم"

Source
 
آخرین ویرایش:
حالا چرا TWD رو مثال زده خدا داند!
به همون دلیلی که من هم توی تاپیک های قبلی گفتم ! :دی چون گیم پلی HR و TWD به شدت شبیه همدیگه هستن و تفاوتشون از نظر گیم پلی واقعاً کم و ناچیز هست. یعنی به صورت منطقی نمیشه کسی به گیم پلی HR ایراد بگیره ولی از گیم پلی TWD خوشش بیاد ! :دی (فقط گیم پلی رو منظورمه ، نه چیزهای دیگه مثل کاراکترها و داستان و ...)
 
به همون دلیلی که من هم توی تاپیک های قبلی گفتم ! :دی چون گیم پلی HR و TWD به شدت شبیه همدیگه هستن و تفاوتشون از نظر گیم پلی واقعاً کم و ناچیز هست. یعنی به صورت منطقی نمیشه کسی به گیم پلی HR ایراد بگیره ولی از گیم پلی TWD خوشش بیاد ! :دی (فقط گیم پلی رو منظورمه ، نه چیزهای دیگه مثل کاراکترها و داستان و ...)
دقیقا ! :دی دوستانی که The Walking Dead رو روی سرشون حلوا حلوا میکنن و به گیم پلی Heavy Rain انتقاد دارن اینجا قصد و غرضشون معلوم میشه . حتی خود سازنده TWD استدیوی Telltale Games (که من عاشق همه IP هاشون هستم :دی ) قبل از انتشار TWD توی اکثر مصاحبه هاش به اینکه گیم پلی بازی شبیه به بازی موفق HR هست ، اشاره میکردن . اونوقت ما تو سایتمون منتقدایی داریم که در مورد دو عنوانی که کاملا از لحاظ المانهای گیم پلی مشترک هستند اختلاف نظر دارن ! :دی به شکلی که HR نمیدونم بنا به چه دلیل و مدرکی قانع کننده ای فاقد گیم پلی هست ! اما مثلا TWD خیلی عالیه و همه از تجربش لدت بردن ! بازم میگم در صورتی که ازین نظر هر دو بازی هیچ تفاوتی با هم ندارن ! :دی
 
ایشون نظرش محترم ولی به نظر شخص من بیشتر فیلمساز هستند تا بازیساز..... تمامی نکاتی که گفته تو بازی های کوجیما یا سم لیک هم هستند به علاوه گیم پلی ....
امیدوارم سبک کاریش همه گیر نشه که کاملا برای استدیو های سودجو ایده آل ....
بّا Indigo Prophecy واقعا سبکی رو خلق کرد بعد از اون پیشرفتش در حد انتظار من نبود..
 
دم استاد گرم،من یکی که با HEAVY RAIN ارتباط شدید بر قرار کردم،من از یک بازی ایده عال گیم پلی تکراری مانند صدها بازی دیگه نمی خوام،من در درجه اول از یک بازی داستان عالی و احساسات خالص می خوام،خسته شدم از بس بازیهای کلیشه ای با مضمون جنگ و کشتار مردم عادی رو دیدم و خیلیهاازش استقبال شدید کردن!!این یعنی چی؟؟صنعت گیم با پول خواری استودیوهایی چون Activision به سمت خشونت و خون ریزی افراد بی گناه رفته در چنین صنعتی که خشونت طلبی زیاد شده وجود فردی چون David Cage ضروری هست چون مهر و محبت،احساسات لطیف و انسان دوستانه رو میشه به وضوح در آثارش حس کرد،من از بازی خشونت زیاد نمی خوام بلکه موسیقی زیبا و آرامش بخش می خوام که عمق بیشتری به داستان و احساسات شخصیت های بازی بده،من از یک بازی نسل جدید در کنار مواردی که گفتم یک ایده و گرافیک جدید و عالی می خوام وگرنه چرا باید روی کنسول نسل جدید ساخته بشه !! من از یک بازی عالی کنترل عالی هم می خوام...این ها چیزیهایی هستند که تنها عناوین در عناوین استاد بهش دست پیدا کردم و باعث شد به سمت HEAVY RAIN جذب بشم،کاری که این بازی با من کرد قسم می خورم که هیچ بازی ای تا قبل تجربه باران شدید با من و احساسات من نکرده بود،بازی ای که حتی احساسات دل سنگها رو به لرزه انداخت...

حالا بازم بعضی ماکرو فنها بیان بگن این یارو زیاد چرت می گه!!البته یادمه چنین حرفهایی رو زمانی که Hideo Kojima هم واسه سونی MGS انحصاری می داد بهش نسبت می دادن اما به روزهایی فکر کنید که شاید David Cage هم روزی برای ماکروسافت و کنسولش بازی ساخت و اون وقت با چه رویی جرعت دارید اینجا دربارش تعریف کنید!؟؟

در ضمن پس از شاهکار TLOU بی صبرانه منتظر شاهکار جدید استاد کیج BEYOND و GTA V هستم
 
هیوی رین که واقعا بازیه خوبی بود و داشتان محور جوری که دوست نداشتم از پش بلند شم منتظر بازیه BTS هم هستم مطمئناً شاخ تر از اونه
 
نمیدونم چه بلایی سره کیج اومد. فارنهایت کجا هوی‌رین کجا. بی‌یاند خیلی امیدوار کننده س مثل فارنهایت داستانش شامل مسائل ماورا طبیعی میشه مثل همون گیم‌پلی داره.
TWD هم جزو Overrated ترین بازیهای 10 سال گذشته ش و موفقیت عجیب غریبش باعث میشه این سبک زیاد بشه مثل همون گیمی که ماکروسافت آنونس کرد و اسمش الان یادم نیست.
 
من هم عده ی زیادی رو میشناسم که از گیم پلی TWD کلی تعریف میکردن و کلی به به و چه چه میکردن ولی واسه این بازی میگفتن
بازی گیم پلی نداره و چرته در صورتی که گیم پلی هر دو خیلی به هم نزدیکه...
یه عده ی خاص هستن این افراد خیلی خاص:>
ازین افراد دوری کنید;)
 
میگم بره فیلم سینمایی بسازه بهتر نیست ؟:d
تمام چيزي كه من ميگویم اینست که بايد براي همه سليقه ها بازي داشته باشيم"
پس لطف کن چپ راست به بقیه گیر نده کار خودتو بکن
کارش شده تعریف از خود ایراا گرفتن از بقیه
یکم رو اعصابه:d
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or