
"فناوری چیزی است که به شما نفاوت های ظریف و نرمی در انجام کار میدهد، ولی سخت افزار همواره فقط یک وسیله است. این چیزی است که ما با نشان دادن دمو تکنیکی The Dark Sorcerer تلاش کردیم تا به شما بفهمانیم. و فقط نرمی و ظرافتی که شما در این تکنولوژی می توانید بگیرید. ما اینکار را با ژانرا کمدی امتحان کردیم، ولی با تمام موضوعات از نظیر ترسناک، موزیکال و ... ممکن است انجام شود. و در کل نسل بعد “وسیله ای بهتر است."
کیفیت گرافیک بسیار مورد توجه من است. من دوست دارم که ارتباط بین کنسول و بخش چند نفره را و جنبه های اجتماعی را آسان تر کنم.. در واقع بگویم ساختن برای PS4 بسیار راحت تر از PS3 است."
وقتی که از او پرسیدیم که چرا بازی های شما قابل تعامل نیستند، او گفت:
"چون من اهمیت نمی دهم. شما به The Walking Dead یک نگاهی بیاندازید. آن بازی چقدر قابل تعامل است؟ چه کسی اهمیت می دهد؟ هیچ کس. آیا شما از آن لذت بردید؟ بلی یا خیر؟ (منظورش اینه که لذت مهمه و تعامل پذیری اهمیت ندارد.)
هر ثانیه وقت گذاشتن برای بازی برای من مهم است... بقیه برای من اهمیتی ندارد.تمام چيزي كه من ميگویم اینست که بايد براي همه سليقه ها بازي داشته باشيم"
Source
آخرین ویرایش: