همه چيز درمورد سريال Prison break

Cont

کاربر سایت
Feb 25, 2009
242
درود

من كل فرار از زندانو ديدم كه البته تا وسطاي اپيزود 4 ه
فكر ميكنم بيشتر قشنگيش به اين خاطر باشه كه داستان جالبي داره
و ميتونه هيجان رو بالا ببره(ادره نالين اضافه:laughing:)



سریالها:
ترجیحا در این بخش به سریالهایی میپردازم که چندین فصل از پخش شدنشون گذشه باشه و در ایران هم به طرق مختلف چه از طریق دی وی دی و یا ماهواره برای شما قابل دسترسی باشه تا توضیحات من فقط موجبات حسرت دوستان نشه! و مطمئن باشید فقط در مورد سریالهایی مطلب مینویسم که حد اقل یک یا دو فصل از اون رو دیده باشم که البته تعدادشون کم هم نیست چون 5 سالی هست که به طور خیلی جدی دارم سریال میبلعم! پس به پیشنهاد دکتر به صورت فهرست وار مطالب کامینگ سون! در زمینه سریال رو معرفی میکنم:

The Sopranos: هیجان خالص.۶ فصل جرم و جنایت و مافیا و روابط خانوادگی یک خانواده ایتالیایی آمریکایی. یا اصلا چرا راه دور بریم؟ پدر خوانده سریالهای آمریکایی!



tv-series-02.jpg
Prison Break: فرار از زندان همیشه موضوع مورد علاقه بینندگان و صد البته فیلم سازان در تمام دنیا بوده. فیلمهای بسیاری در این مورد ساخته شده که چند تا از اونها شاهکارهای فیلم سازی به حساب میان و مارو بیش از یک ساعت میخکوب میکنن. تمام فیلمهای این ژانر رو که دیدین تصور کنین! حالا زمانشو ۱۰۰ برابر کنید بدون اینکه به کیفیت صدمه ای بخوره! هیجان انگیزه نه؟ خیلی ها از جمله بنده معتقدیم که این سریال بسیار جذاب تر از سریال لاست و ... است!
tv-series-03.jpg

24: در تعریف مهیج بودن این سریال همین بس که به دلیل خط فوق العاده سریع داستان و هیجانات وحشتناکش شما اصلا برای لذت بردن از سریال فرصت نمیکنید!

tv-series-04.jpg
Heroes: یه سریال پر از آدمای عجیب و دوست داشتنی با قدرتهای فرا بشری به علاوه موضوع همیشه روی بورس نجات بشریت که علاوه بر حرفه ای بودن و پیامهای اخلاقی نهفته در سریال یه جورایی کودک درونتون رو هم قلقلک میده!


tv-series-05.jpg
Friends: کمدی درامی که باهاش زندگی خواهید کرد! البته متاسفانه فقط در صورت تسلط به زبان انگلیسی.


tv-series-06.jpg
و دهها سریال جذاب دیگر ... .
تاک شوها:
در واقع به برنامه هایی اطلاق میشه که معمولا یه مجری معروف داره و برنامه حول محور اون میچرخه. ولی با توجه به میهمانهایی که دعوت میشه و سورپرایزهای مخصوص اون برنامه بسیار جذاب و سرگرم کننده است که من سعی میکنم اون دسته از برنامه هایی که جنبه سرگرمیش به بقیه جنبه هاش میچربه رو معرفی کنم. برنامه هایی مثل:

Ellen Show: که توسط مجری معروف و کمدین فوق العاده یعنی الن دجنرس اجرا میشه.

tv-series-07.jpg
Oprah Show: که توسط ملکه صنعت سرگرمی هالیوود و یکی از قدرتمندترین و ثروتمندترین زنان امریکا یعنی خانوم اپرا وینفری اجرا میشه.


tv-series-08.jpg
Tonight Show: با مجریگری کمدین معروف جی لنو
Late Night Show: با اجرای کونان او برایان

و ... .

برنامه های تلویزیونی:
که بسیار متنوع وگوناگونه و از برنامه های Reality Show تا مسابقات تلویزیونی رو در بر میگیره. از جمله:

The Moment of Truth: مسابقه تلویزونی که در آن از یک شرکت کننده سوالاتی در مورد زندگی و روابطش و ... پرسیده میشه و اون مجبوره راستش رو بگه وگرنه حذف میشه. حتی اگه به قیمت برملا شدن یک راز شخصی باشه.


tv-series-09.jpg
American Idol: یه مسابقه خوانندگی بسیار جذاب که تقریبا میشه گفت پر بیننده ترین برنامه تلویزیونی امریکا محسوب میشه.

The Doctors: مسائل پزشکی رو در قالب یه برنامه جذاب و سرگرم کننده ارائه میده و سوالات مردم رو بر طرف میکنه و با اون چیزی که در داخل کشورمون از برنامه های پزشکی میبینین زمین تا زیر زمین فرق میکنه!

و... .

جوایز و جشنواره های معتبر:
فکر نمیکنم نیاز به توضیح باشه. در صورت برگزاری هر کدوم از مراسم معتبر صنعت سرگرمی از جمله Emmy و Oscar و Grammy و ... توضیحات کامل در مورد مراسم و برندگان و حواشی و حتی تاریخچه مراسم رو میتونین در این بخش بخونین.

tv-series-11.jpg

منبع:WriteAge
نويسنده:عليرضا

;)(((توجه: این مطلب به طور اختصاصی برای سایت writeage.com نوشته شده است. درج تمام یا قسمتی از ‏این ‏مطلب، ‏تنها با ذکر نام نویسنده، نام سایت و آدرس دقیق این صفحه مجاز است.))):laughing:
 

Dinosaur

Loyal Member
Sep 29, 2005
16,997
نام
آریا
اگه یادتون باشه خیلی وقت پیش شایعه پخش سریالهای Lost و Prison Break از تلویزیون شنیده میشد. Lost رو که تا 100 سال دیگه هم نمیتونن نمایش بدن ! ولی در مورد Prison Break یه سری توضیحات جدید اومده که به نقل از ایسنا اینجا میزارم :


سريال «فرار از زندان» (Prison Break) را عباس نباتي براي شبكه سه سيما دوبله مي‌كند.

به گزارش خبرنگار سرويس تلويزيون خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، تاكنون 29 گوينده در 15 قسمت دوبله شده، نقش‌گويي كرده‌اند.
عليرضا باشكندي به جاي نقش مايكل، ناصر نظامي (رييس)، ظفرگرايي (ال‌جي)، سعيد مقدم‌منش (فرناندو)، محمد عبادي (لينكون)، شهروز ملك‌آرايي (تي‌بگ)، فاطمه نيرومند(معاون رييس‌جمهور)، نرگس فولادوند (ورونيكا)، مريم رادپور (دكتر سارا تنكردي) از جمله‌ي آنان هستند.

برخي از گويندگان اين سريال به جاي دو يا سه نقش صحبت كرده‌اند كه شامل زهرا سوهاني (قاضي، دلگادو و آليسون)، نازنين ياري (كتي و بكي)، داوود باقري (استروريم و تكنسين)، مجتبي شمس (لوييس و فرماندار)، برقي (پليس بور و لوكاس)، ناصر خويشتندار(قاضي و پدر) مي‌شوند.

نباتي درباره‌ي علت استفاده از يك گوينده براي نقش‌گويي به جاي دو يا سه شخصيت حتي در يك قسمت به ايسنا اظهار كرد: اين نقش‌ها كوتاه هستند بنابراين حتي در يك قسمت از يك گوينده براي صحبت به جاي آنان استفاده كرده‌ام.
او در زمينه‌ي ميزان حذفيات سريال آمريكايي «فرار از زندان» گفت: چون نقش زن در اين مجموعه پررنگ نيست و «فرار از زندان» فقط تصويرگر اعمال تعدادي خلافكار و فردي بيگناه است، حذفيات چنداني نداشته است.

اين مدير دوبلاژ به اين پرسش ايسنا كه آيا اين سريال تصويرگر مناسبات سياسي خاصي نيست پاسخ منفي داد و گفت: اين سريال به مسايل سياسي خاصي نمي‌پردازد كه نياز به تغيير آن باشد.
اين مدير دوبلاژ ترجمه «فرار از زندان» را خوب توصيف و اظهار كرد: اين سريال را باباييان ترجمه كرده است و متن ترجمه شده برخلاف برخي كارها، آزاردهنده نيست.
به گفته او ديالوگ‌نويسي هر قسمت از «فرار از زندان» حدود 5 ساعت منسجم زمان نياز دارد.

نباتي در پايان به اين پرسش ايسنا كه آيا در اين سريال نقشي است كه نياز به كار ويژه داشته باشد، پاسخ مثبت داد و گفت: تي‌بگ (با بازي رابرت نپر) نقشي است كه بازيگران به خوبي از عهده‌ي ايفاي آن برآمده است و نقش خاص و سختي است بنابراين من معمولا روي چگونگي دوبله‌شدن آن وسواس بيشتري به خرج مي‌دهم تا نقش در دوبله به اصطلاح «درآورده شود».

به گزارش ايسنا، «فرار از زندان» از سال 2005 تا 2008 در چهار فصل ساخته شده است. 14 كارگردان اين سريال را به تصوير كشيده‌اند كه بابي‌روث و كوين هوكس از جمله‌ي آن‌ها هستند.
در «فرار از زندان» بازيگراني مانند دومينيك پرسل در نقش لينكون ونتورث ميلر (مايكل) و آمائوري نولاسكو (فرناندو) از جمله بازيگران آن هستند. اشكبوس به جاي استالتي، محمدرضا مومني (لينك)، حسين سرآباداني (هي واير)، عابدي (پليس گري)، رباني (دانيل)، كوروش فهيمي (كشيش زندان)، مهدي آرين نژاد (كوپر)، غلامرضا صادقي (معاون زندان)، كسري كياني (تركي)، اكبر ميرزا هاشمي (سينوت)، قهرماني (برينكر)، مهرداد ارمغان (تويينر)، داوود شعباني نصر (مانچو) و خسرو شمشيرگران (جان) از ديگر گويندگان اين فيلم هستند.

براساس اين گزارش، «فرار از زندان» نامزد دريافت 2 جايزه گلدن گلوب شده است. دريافت سه جايزه و نامزدي 21 جايزه از ديگر موفقيت‌هاي اين سريال جنايي است. فصل اول و دوم «فرار از زندان» در 22 قسمت، فصل سوم در 13 قسمت و فصل چهارم در 20 قسمت ساخته شده است.
اين سريال داستان فردي است كه به جرم قتل برادر مشاور رييس‌جمهور آمريكا به اعدام محكوم مي‌شود.
برادرش كه فردي باهوش است، خود را به زندان مي‌اندازد تا آزادش كند.
 

Lions Gate

プレイステーション
کاربر سایت
Feb 17, 2008
3,251
وقتي داري PB رو ميبيني واقعا درك ميكني كه Lost يه سر و گردن از PB بهتره . در مورد صحنه دار بودن lost

هم بايد بگم ما كه صحنه ان چناني نديدم (PG-13) . فقط يه صحنه هايي بين kate و sawyer بود كه به نظرم

يكم زيادي لوس شده بود . كه اون به نظرم براي پر بيننده كردن سريال بود
 

capitanrayan

ابیلیتی سلیمان از من گرفته شده
کاربر سایت
Jun 23, 2007
8,490
البته این نظر درباره صحنه دار بودن رو-به غیر از ایرانی ها کسای دیگه نمیدن-
اون کسی هم که اینو میگه حتما خودش براش عادی نیست


فرار از زندان هم قشنگ هست ولی فقط از لحاظ هیجان و جو-
از لحاظ داستان 0 .نمرش(فقط سر هم بندیه)

ولی هیجان یکجوری بالاست که کسی به داستان فکر نمیکنه:-"

اين يعني فيلم نامه و نويسنده خيلي قوي داره.
بله- من فکر میکنم شما یکی از منتقدان بزرگ 30نما و تلویزیون باشید(واقعا سریال رو دیدی؟؟؟؟)

خواهشا نظرات استادانه ندید-تو تاپیک هم بحث مقایسه ای نکنید
تو تاپیک خودش لطفا
 
آخرین ویرایش:

Tuco

کاربر سایت
Dec 14, 2005
759
;)

سلام
کسی میتونه بگه زیر نویس فصل اول , قسمت 15 از کجا می تونم دانلود کنم ؟

زیرنویس فارسی قسمت 15 prison break تو سایت farsisubtitle.com مشکل داره و کار نمیکنه از این استفاده کن
 

Attachments

  • Prison Break - S01E15 - By The Skin And The Teeth.zip
    14.3 KB · مشاهده: 3

zangoulak

کاربر سایت
Jun 20, 2006
406
نام
بهزاد
سلام میشه کسی زیرنویس se3ep3,se3ep2 رو برام بزاره؟از هر سایتی میگیرم مشکل داره یعنی اولش جلوست بعدش هماهنگ میشه از روی farsisubtitle هم گرفتم خراب بود!!
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر