هشدار سونی به Nvidia

RattleSnake

کاربر سایت
Dec 24, 2009
5,481
نام
مهدی

9mg17lubr1y1ap6mal8.jpg
ymmmyv0snhd4oxull2.jpg



Kazuo Hirai مدیر اجرائی سونی به Nvidia درباره ورودش به صنعت کنسول‌های هشدار داد.

Kaz Hirai به ما توضیح دهید چگونه PlayStation Vita به مقابله با کنسول دستی Nvidia یعنی Project Shield خواهد رفت؟هم اکنون ورود Nvida به صنعت کنسول‌ها را چگونه ارزیابی می‌کنید آیا زمان خوبی برای ورود به صنعت گیم است؟

Kazuo Hirai به روزنامه The Wall Street Journal گفت:" ورود به این تجارت چندان آسان نیست." خیلی واضح بگویم هنوز زود است که بگوییم Nvidia در بازی‌سازی برای گوشی‌های همراه برای Project Shield موفق خواهد بود در این صنعت ممکن است باقی بماند و شاد هم هم محو شود. همانطور که می‌دانید من درباره این کنسول سورپرایز نشدم. اگر به گذشته برگردید ورودش به این صنعت مشکل هست زیرا من در این صنعت مدیریت کردم و می‌دانم. مشتریان به جز کنسول‌ها در هردستگاهی بازی انجام می‌دهند.
می‌بینید که چنین چیز‌های وجود داشته است. من موفقیت را اینگونه ارزیابی نمی‌کنم موفقیت را در فروش طولانی مدت می‌دانم مانند کاری که PlayStation 3 در این 5 سال انجام داد و دراوایل کار مشکلاتی را همراه داشت ولی حالا PlayStation 3 یک موفقیت است. فروش Vita یک شکست نیست بلکه مانند PSP خواهد بود درست مثل 1 آپریل. Vita شروع خوبی داشته است و در ماه می 2012 توانسته 1.8 میلیون دستگاه فروش داشته باشد.
او افزود: هدف Sony برای PSP و PSV فروش در بلند مدت است در طول یک سال کامل است تا پایان مارس که 10 میلیون فروش داشته باشد. کار ما تازه از 3 ماه بعد یعنی کریسمس و فوریه شروع می‌شود.

شرکت Nvidia اوایل این هفته کنسولی دستی مخصوص بازی خود را با نام Shield معرفی کرد که دارای سیستم عامل Android و دارای پردازنده 4 هسته‌ای مدل Tegra 4 است. این دستگاه در ماه‌های آتی لانچ خواهد شد و می‌توان به صورت ابری اقدام به بازی کردن بازی‌های تحت Android کرد. از بازی‌های TegraZone و PC همچنین کارت‌های گرافیکی GeForce حمایت می‌کند.

بازار کنسول‌های دستی برای شرکت Nintendo است و این شرکت خودش را برای همه در این بازار به اثبات رسانده است. هنوز 2 کنسول دستی سونی یعنی PSP و PSV در جایگاه بعد از کنسول‌های دستی Nintendo یعنی GameBoy, DS و 3DS قرار دارند. Hirai دوست ندارد عملکرد PS Vita را با کنسول‌های دستی رقبا مقایسه کند او می‌گوید:" کمتر از آنچه انتظار داشتیم این کنسول فروش داشته است."کنسول Nvidia چیز جالبی ندارد. برخلاف 3DS و PlayStation Vita ایده‌های دیگر دارد از جمله پل ارتباطی بین بازار بازی‌‌های ابری و smartphone است که فضای بین آنان را کاهش می‌دهد. با حمایت از عناوین PC و Android دستگاه Shield یک گنجینه بزرگ از عناوینی دارد که بزودی لانچ می‌شوند. چیزی که آنان از این دستگاه بیم دارند این است که شاید برگه برنده Nvidia کنسول Shield باشد.

 
آخرین ویرایش:

CAP\MortezA63

کاربر سایت
Mar 13, 2009
1,653
نام
MortezA
همیشه همینطور بوده با اومدن یه رقیب جا هم تنگ تر میشه هم رقابت شدید تر..!!به قوله یکی از دوستان کی فکر میکرد ماکروسافت اینقدر موفق عمل کنه..؟!!دیدم که خیلی خوب عمل کرد و نسل بعد از این نسلش بهتر خواهد بود شک نکنید.در دنیای رقابت همیشه این حرفها هست اونی بهتر عمل میکنه که در آخر بهتر نتیجه بگیره به قوله معروف جوجه رو آخر پائیز میخورن:dاوایل نسل همه به همین نداشتن درایو بلو ری به ایکس باس گیر میدادن رفته رفته معلوم شد زیاد فرقی به حال موفقیت این کنسول نمیکنه.درسته سونی همیشه یک قدم از کنسولهای نسلش جلوتره ولی نسل بازی و گیمری بودن تغییر کرده باید بازیها بهتر بشن تا گیمر جذب بشه.اومدن یه کنسوله دیگه رقابت رو بهتر و بیشتر میکنه.
 

koorosh sh

کاربر سایت
Dec 10, 2008
7,968
به هر حال بازار کنسولای دستی دست نینتندو و سونی هست
اگر انویدیا رسما میخواد وارد بازار بشه باید خیلی دست پُر بیاد
یا حداقل مثل نسل قبل ایکس باکس یک بهایی پرداخت کنه تا نسل بعد کنسولش به موفقیت برسه
 

ADU_Tank

کاربر سایت
May 26, 2011
1,269
نام
Ali
حسود هرگز نیاسود:d
به نظر من Nvidia شاید به اندازه مایکروسافت و سونی تجربه نداشته باشه تو کنسول ها،اما بالاخره هر کسی باید از یه جایی شروع کنه دیگه.Nvidia هم پشتوانه های خوب و قوی ای هم داره،خدا رو چه دیدی شاید کارش گرفت و موفق شد!
 

Miesam

کاربر سایت
Sep 23, 2005
6,142
نام
Miesam Sh
یک بحثی که درباره کنسول جدید انویدیا هست اینه که، این پلتفورم ثابت شده است کنسول بر پایه پلتفورم بازی های موبایلی میخواد خودشو جا کنه که خیلی خوب میتونه حسابی تبدیل به یک پلتفورم منحصر به فرد بشه، یک حجم عظیم از بازی های کوچک در کنار بازی های مخصوص و انحصاری میتونه کنسول رو تبدیل به یکی از بهترین ها بکنه چیزی که DS رو کرد و چیزی که الان PSVita ازش رنج میبره . . .
 

ASYLUM MANAGER

کاربر سایت
Mar 17, 2011
1,329
نام
Milad
انویدیا این کاره نبود اصلا! حتما حواسشون نبوده :d

به هر حال این همه کارت فروختن، از یه طرف حوصلشون سر رفته! از طرفی حساب پولا از دستشون در رفته ;)
 

Hosein M

کاربر سایت
Mar 31, 2009
1,231
خیلی خوب شد اینا یه تکونی به خودشون میدن همیشه رقابت وقتی هست کسی که سود میبره ما هستیم وقتی نباشه افرادی مثل ایشون فرصت تیغ زدن مردم رو پیدا میکنن.
 
آخرین ویرایش:

SAEIDX360

کاربر سایت
Jun 17, 2008
392
نام
سعید
جدا حرفای خیلی خوبی زده و اگه تصمیم گیرنده های انویدیا نکته سنج باشن به نتیجه های خوبی می تونن برسن!!!!ولی جدا کاز که. با این مسایل آشناست چرا ویتا از لحاظ نرم افزاری انقد ضعیف عمل کرده?!!!!
 

pouyanjon

کاربر سایت
May 19, 2012
110
نام
پویان
انویدیا هر چی باشه ساپورتش از سونی بیشتره.


امید وارم که این کنسول جدید موفق بشه. به نظرم بازیهاش باید بهتر از psvita باشن.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر