هر سوال مطلبی در مورد PS4 [پست اول تاپیک حتما خوانده شود]

76929461310991204869.jpg
 
دایس : کیفیت BF4 بر روی PS4 باورنکردنی خواهد بود


all_out_war_2_wtrmrk.jpg




3 روز بیشتر تا عرضه ی PS4 نمانده است و خبرهایی داغ به گوش خواهد رسید !

امروز دایس اعلام کرد که : گرافیک حال حاظر BF4 چیزی معمولی است ! وقتی تست هایمان را روی PS4 انجام دادیم فهمیدیم که چه دستگاه فوق العاده ای است !

این اپدیت گرافیکی 2 برابر بهتر از گرافیک حال حاضر بازی خواهد داشت ! همچنین با سخت افزار بسیار قدرتمند PS4 موفق شدیم فیزیکی روی بازی قرار دهیم که تصور ان هم غیر ممکن

است! در قسمت مولتی پلیر جت ها ماشین ها هلی کوپتر ها قایق ها همه به طوری طراحی شده اند که نهایت فیزیک و واقعیت را داشته باشند ! در PS4 سرورها با ظرفیت 64

نفر اجرا شده همچنین بازی 60 فریم میباشد ! منتظر چیز فوق العاده ای باشید ! جالب اینجا است که در مورد نسخه x1 هیچگونه حرفی نزد !


اینو ببنید ! واقعا چرا !


من که دموی دو گیگابایتی از اجرا رو پی اس چهار رو دانلود کردم اصلن جالب نبود مخصوصا مراحل داخلی نور افتضاح بود کاملن مشخص بود نورپردازی غیرمستقیم رو حذف کرده بودند​
 
صحبت های یوشیدا در مورد MP3 بر روی PS4 ( اخر قضیه به صورت Bold)

06336873176217931314.jpg



خیلی از مردم میدونند که امکان اجرای MP3 بر روی PS4 و همچنین قابلیت ساپورت Dlna در روز اول وجود نخواهد داشت ! اما با این حال ایا ما اینطور گفته ایم : بله ما هیچوفت این قابلیت را روی PS4 قرار نمیدهیم ! بروید و از Music Unlimited استفاده کنید ) اصلا هم اینطور نیست

همونطور که گفتیم قصد و هدف اصلی ما بازی است! ولی بعضی از امکانات را نمیتوان در روز اول قرار داد و از این قضیه بسیار ناراحت هستیم و همیشه یکی از مشکلات ما بوده است !

ما واقعا در مورد MP3 و DLNA فکر نکردیم ! مردم واقعا در مورد این قضیه صحبت نمیکنن درسته ؟ ولی وقتی میگیم که این امکان وجود نداره ! همه به فکر کنسل کردن Pre-Order هستن !:|

برای همین ما با تیممون در ژاپون و امریکا صحبت کردیم و قرار است این امکانات به زودی برای PS4 فراهم شود! ( ساپورت MP3 و DLNA)

من خودم واقعا دوس دارم مثلا وقتی دارم DriveClub میزنم یه اهنگ خیلی خفن بزارم بازی کنم !
با این حال هم که این قابلیت فراهم میشه تو اپدیت بعدی !
:>
 
دوس دارین بدونین وضعیت اینتر فیس و ... PS4 چطور خواهد بود؟
به این پست خوش امدید

PlayStation-4-Interfaz-01.jpg


در هنگام استارت اپ اولین قضیه لوگ این شدن به پروفایل مطرح میشود !
اگه PS Eye داشته باشید PS4 به طور خودکار کسی را که دسته را در دست گرفته تشخیص داده و وارد اکانتش میشود ! برای تشخیص چهره فقط به یک تنظیمات ساده نیاز است !


User Interface Layout


وضعیت گرافیکی منوها بسیار ساده و زیبا است ! یک لیست عمودی از انواع امکانت در بالای صفحه قرار گرفته اند دقیقا مثل PS3 ! چیزهای مهم تر مثل بروزر و برنامه ها بازی های که خیلی بازی کردید و گزینه Whats New در نوار عمودی پایین صفحه قرار گرفته اند !



Whats New and Life Titles

گزینه Whats New از انواع اخبار ها و ... در مورد کنسول و ... میباشد !
Life Titles چیز بسیار خوبی است ! این ایکون تمام دوست های شما که انلاین هستند و چکار میکنند یا قبلا چه کاری انجام داده اند را نشان میدهد ! اگر دوست شما با اکانت PSN خود وارد Face-Bo,ok شود عکس پروفایل او دقیقا بغل یوزرنمیش نمایان میشود ! همچنین کاربران این امکان رو دارن که اجازه بدن اسم واقعیشون نمایش داده بشه یا نه !



اگر کسی ویدیویی از بازی خود اپلود کند ! شما سریعا میتوانید از گزینه Whats New ان را مشاهده کنید همچنین هنگام دیدن ویدیو امکان این رو دارید که بازی که این ویدیو از روی ان ظبط شده بخرید !

فیس بو.ک یکی از قسمت هایی است که سونی روی ان توجه بسیاری دارد ! شما میتوانید بعد از کسب هرگونه تروفی ان را سریعا در فیس بو.ک پست کنید ! این قضیه شامل عکس ها و فیلم های ظبط شده هم میشود !


Game DVR And Streaming


PS4 همیشه اماده ی عکس انداختن از بازی شما است ! این قضیه شامل منو ها هم میشود ! این عکس ها را میتوانید به راحتی بر روی Face Book اپلود کنید ! جالب اینجا است هیچگونه استاتیوس اپلودی روی صفحه نمایان نمیشود و اینکار روی بک گراند انجام میشود!
امکان سیو کردن عکس ها و فیلم ها روی USB و هارد اکسترنال وجود ندارد !
Twitch و Ustream در روز اول قابل استفاده هستند !
قابلیت ظبط تصویر و صدا با PS Eye نیز وجود دارد که فرد میتواند ان را ON یا off کند !
دولوپر ها میتوانند انتخاب کنند که قابلیت ظبط فیلم و عکس برای بازیشان محیا باشد یا خیر !
این قابلیت برای تمام بازی های لانچ وجود دارد !


Trophies

تروفی ها حالا ارزش بیشتری دارند ! تروفی ها دارای 4 لول Common , Rare , Very rare , Ultra Rare هستند که نشان میدهد کسی که انرا کسب کرده چقدر مهارت در گیمینگ دارد !


New PlayStation Store

استور برای استفاده در PS4 اپگرید شده است ! استور ما از همیشه سریعتر خواهد بود!
تمام بازی های PS4 در روز Launch در استور موجود خواهد بود ! شما میتوانید بازی هارا بخرید ! مقداری از انها را دانلود کنید و به بازی کردن بپردازید ! بقیه دانلود بازی در بک گراند انجام میشود و کاری به بازیه شما ندارد !

برای بازی های FPS یوزر میتونه بگه که اول سینگل رو دانلود کنه یا مولتی رو ! این قضیه میتونه به جوری که فرد دوس داره بازی کنه کمک بسیاری کنه


Party Chat




پارتی چت بالاخره وارد محصولات سونی شد ! این قابلیت تا حداکثر 8 نفر را ساپورت خواهد کرد ! همچنین کاربران Vita و PS4 میتوانند در یک پارتی چت یکسان قرار بگیرند !


QuicK Jump to Browser

کاربران میتوانند در هرجا که هستند با زدن 2 بار دکمه PS به Browser برن ! این میتونه با هر اپلیکشنی عوض بشه ! و با دو بار زدن دیگه با جای اولیه خود برمگیرده

34783047326029329363.jpg


فقط لطفا بعد از من سریعا پست ندید همه بتونن ببینن
All By My Self !
 
آخرین ویرایش:
سلام
می خواستم بدونم این ریجن های PS4 چطوری هستن واسه آنلاین مهم هستن یا نه واسه بازی ها چی ؟
 
Back
Top