هركي x360 مجاني مي خواد بياد تو

وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

ALI dj

کاربر سایت
Jul 17, 2007
30
نام
علی
هر کی واقعا طالب XBOX360 این متن کامل بخونه.
مسخره هم نیست.فقط نیاز به وقت داره.ولی میارزه.
لطفا تمام این پست را تا آخر بخوانید



به قسمت های نکته توجه بیشتری کنید

اگر قسمتی را متوجه نشدید یا سوالی داشتید در نظرات بپرسید

یک سایت بزرگ بازاریاب اینترنتی به نام ایکسپنگو محصولات الکترونیکی کامپيوتری مثل موبایل(نوکیا,سونی اریکسون,موتورولا,ال جی,سامسونگ و ...),Mp3 پلیر(ipod),کنسول انواع بازیها(ps2,ps3,xbox,...) را میفروشد و برای افزایش محبوبیت خود اقدام به طرحی نو کرده است.این سایت به صورت کاملا رایگان عضو میپذیرد و سپس اعضا از طریق لینک خود زیر مجموعه میگیرند و به ازای هر زیر مجموعه ی فعال به شما یک امتیاز داده میشود که میتوانید با استفاده از آن امتیاز ها محصول مورد علاقه ی خود را سفارش دهید.

پس تا حالا متوجه شدیم ما برای تهیه سفارش مورد نظرمون باید امتیاز جمع کنیم و امتیاز ما هم به ازای زیر مجموعه های فعال ما به دست می آید.

پارسال یکی از دوستان ما را با این سایت آشنا کرد ولی ما مسخره اش کردیم و گفتیم همش خالی بندیه ولی وقتی چند وقت پیش یک PSP با مهر سایت اومد در خونشون هممون کف کردیم نتیجه اینکه شما بهتره حداقل امتحان کنید ضرر که نداره. مثلا اگه به شما بگن سه تا خیابون بالاتر بهشته شما حاضر نیستید همینجوریم که شده برید یه سری بزنید؟

حالا مراحل کار رو توضیح می دم:

ابتدا از طریق لینک http://www.xpango.com/?ref=91482152 وارد سایت شوید.

در بالا سمت چپ سه گزینه ی gaming و mobile و MP3 وجود دارد هر کدام را می خواهید انتخاب کنید.

سپس از 4 لینک نارنجی که در میان صفحه زیر توضیحات می بینید با انتخاب دومین گزینه محصولاتی را که می توانید به عنوان هدیه دریافت کنید می بینید و با ایستادن روی هر کدام تعداد زیرمجموعه فعالی که برای دریافت آن نیاز است نشان داده می شود. مثلا اگه شما گزینه ی gaming و سپس لینک دوم را زده باشید کنسول های Wii PS3 Xbox360 PSP DS را می بینید و به طور مثال اگر روی PSP با ماوس بایستید خواهید دید که تنها باید 13 زیرمجموعه ی فعال برای دریافت هدیه داشته باشید

پس از تصمیم گیری به صفحه ی قبل بازگشته از بین 4 لینک روی آخری Register Now کلیک کنید.

حال شما وارد صفحه ی ثبت نام شده اید

توجه : تمامی مشخصات را باید به زبان انگلیسی پر کنید

First name :
نام خود را به انگلیسی بنويسيد.

Last Name :
نام خانوادگي خود را به انگلیسی بنويسيد.(اگر پسوند دارید نام پسوند خود را هم بنویسید)

Email :
ادرس ايميل خود را صحیح و با دقت وارد کنيد.

Password :
براي خود پسوردي انتخاب کنيد. ( پسورد حداقل باید 6 حرف باشد)

Address 1 :
ادرس منزل را کامل انگليسي و دقيق به وارد کنيد.

راهنمای درج آدرس به زبان انگلیسی:

واحد:Unite ------ طبقه: Floor ------ شماره (پلاک): No -------- کوچه: Alley -------- بلوار: Blvd


خیابان: St ------- میدان: Sq ------ بزرگراه: Free Way ------ چهار راه: Cross ------ بعد از: after


قبل از: before -------- جاده: Rd ------- خیابان بزرگ: Ave ------- ساختمان: Bldg

روبروی:In Front of---------جنب(نزدیک):Near مجتمع : Complex


نمونه یک آدرس کامل پستی در زیر آورده شده سعی شده بیشتر لغات در این آدرس استفاده شود، تا شما دوست عزیز با رعایت قوائد نوشتن آدرس بتوانید نشانی دقیق پستی خود را قید نمائید.

(
توجه:آدرس انگلیسی باید از آخر به اول نوشته شود)


برای مثال:


تهرانپارس- خیابان شریعتی- بعد از چهار راه تیر انداز- خیابان 160 غربی- پلاک 38 – واحد12 .


Unit 12, No 38, West 160 St, Shahriatee Ave, after Tirandaz Cross, Tehran Pars


توجه : لازم نیست در این قسمت نام شهر، استان، کد پستی و ... را وارد نمائید. در فیلدهای پائین تر می توانید آنها را درج کنید.

Address 2 :
پر کردن آن اجباری نیست می توانید آدرس یک جای دیگر مثلا محل کار را بدهید

Town/City :
شهر خود را بنويسيد.

County/State :
نام استان خود را بنويسيد.

Country :
نام کشور خود را انتخاب کنيد.

Post Code/Zip :
کد پستی خود را درج کنید.

Free Gift :
نام هديه ای را که مد نظر داشتید انتخاب کنيد. ( بعدا هم می توانید آن را تغییر دهید)

Refferal ID :
این آی دی برای معرفی کننده شما به این سایت یعنی من هست که باید 91482152 باشد.تغییرش ندید. اگر این فیلد خالی است حتما شماره من یعنی همان 91482152 را بنویسید.

Terms and Conditions :
تیک این گزینه را به نشانه ی قبول قوانین بزنید. مثل ثبت نام در خیلی از سایتهای دیگه.

در آخر روی دکمه ی Register کلیک کنید.

پس از عضويت ايميلي از سايت به شما زده ميشود كه بايد روي لينك درون آن كليك كنيد تا عضويتتان كامل شود.
پس از تکمیل عضویت به شما یک کد هشت رقمی مثل مال من به نام Refferal ID داده می شود. حال هر کسی که موقع ثبت نام Refferal ID شما را در محل مربوطه وارد کند. زیرمجموعه ی شما می شود و پس از فعال شدن یک امتیاز به امتیازات شما اضافه می شود.

نکته : هر کسی که با Refferal ID شما عضو شود زیرمجموعه شما می شود. و هر زیرمجموعه ای از شما که یا حداقل یک زیرمجموعه داشته باشد یا از این سایت خرید کند زیرمجموعه ی فعال شما میشود. دقت داشته باشید که فقط زیرمجموعه های فعال برای شما امتیاز دارند.

ورود به صفحه ی شخصی: ابتدا ازطريق ایميلی که هنگام ثبت نام وارد کردا اید وارد سايت شويد(توجه : ایمیل شما همان user name شما محسوب می شود) در قسمت user name آدرس email خودتان را که با آن ثبت نام کرده ايد را بنويسيد و در قسمت password هم پسوردتان را بنويسيد و روي گزينه login کليک کنيد تا وارد اطاق کار خود شويد در قسمت my account نام شما و پيام خوش آمد گويي به شما ديده ميشود . .

در سمت راست صفحه گزينه هاي زيادي وجود دارد روي اولين گزينه يعني orders/credits/referaal id کليک کنيد تا وارد پنجره بعدي شويد دراين صفحه در قسمت active orders نوع محصولي را که انتخاب کرده ايد و همچنين آيدي و تاريخ عضويتتان را مي بينيد . .

براي ديدن زير مجموعه هاي خود روي گزينه details کليک کنيد (در همین قسمت قبلیFPRIVATE "TYPE=PICT;ALT=smiley"rdrs/Credits/referral ID) در قسمت referrals با کليک روي گزينه more info مي توانيد اسامي و نوع محصول انتخابي زير مجموعه هايتان را مشاهده کنيد . .

شما با کليک بر روي گزينه change gift مي توانيد نوع هديه خود را تغيير دهيد با گزينه delete کاري نداشته باشيد چون باعث حذف آيدي شما خواهد شد .

نکته مهم: وقتي شما براي ديدن زير مجموعه هاي خود روي گزينه details کليک کرديد وارد صفحه جديد ميشويد که در قسمت referrals تعداد زير مجموعه هاي شما ديده ميشود که به رنگ سياه نوشته شده است اگر جمع اعتبار تان که قرمز رنگ است با تعداد زير مجموعه هايتان برابر نيست به اين دليل است که زير مجموعه هاي شما هنوز عضوي را معرفي نکرده اند و زير مجموعه اي ندارند . پس حتمآ به اين موضوع دقت کنيد که وقتي اعتبار شما پذيرفته ميشود که هر کدام از زير مجموعه هاي شما حد اقل يک نفر عضو گرفته باشد تا عضو فعال شناخته شود .

برای زیر مجموعه گرفتن راه های زیادی هست مثلا یک وبلاگ درست کنید و مطالب من رو کپی و توی وبلاگ خودتون پیست کنید البته توجه داشته باشید به جای لینک عضویت من لینک عضویت خودتون را وارد نمایید....شما می توانید در هنگام چت هم این مساله رو به دوستان بگویید و یا در روم ها تبلیغ کنید. یک راه دیگر هم هست که از دوستان و آشنایان و فامیل هرکسی که دسترسی به اینترنت دارد از او بخواهید عضو شود و حداقل یک زیرمجموعه بگیرد.

البته راه دیگر هم برای جمع کردن امتیاز به غیر از زیر مجموعه گرفتن عضو شدن در سایتهایی است که در منوی صفحه ی راست اکانت شما در قسمت offers وجود دارند ... البته عضویت در تعداد معدودی از این سایتها رایگان هستش و توصیه می شود که از راه گرفت زیر مجموعه امتیاز کسب کنیم.

دریافت هدیــه: بعد از جمع کردن امتیازات کامل و رسدن امتیازات شما به حد نساب یک ایمیل به اینباکس ایمیل شما فرستاده می شه که امتیازات شما کامل شد و هدیه برای شما فرستاده می شود.

لازم به ذکر است که اکثر افرادی که ابتدا در سایت ثبت نام کرده بودند باور نمی کردند که هديه خود را دريافت خواهند کرد و بعضي از آنها فقط از روي کنجکاوي ثبت نام کرده اند و بعد از کسب اعتبار لازم هديه خود را در دست گرفته اند.وبعضي هم گفته اند وقتي به دوستانمان اين سايت را معرفي کرديم با تمسخر آنها مواجه شديم اما حالا همه آنها به تکاپو افتاده اند و در سايت عضو شده اند.
 

mamad360

کاربر سایت
Jan 16, 2008
17
اي بابا براي چي جووناي مردمو سركار مي زاري.ما كه رفتيم اول هرفات درست بود ولي ايميلي برامون نيومد اوني كه سود كرد فقط خودت بودي .....امتحانشم براي تو ضرري نداره
 

sm4

کاربر سایت
Aug 26, 2007
1,480
نام
میلاد
با سلام
میرفتی تو قسمت معرفی سایت
بعد هدیه مجانی
صفحه های زیادی در موردش بحث شده
==
بعدشم همش خالی بندیه
حالا هر کی برنده شده عکس خودشو جایزشو ومارک سایت کنار هم اینجا بزار
من خودم ثبت نام کردم خودم حدودا دو روز برای خودم ایدی درست کردم:biggrin1:
و رفتم دوباره ثبت نام کردم و برای اونا هم زیر مجموعه درست کردم حالا یه امتیاز هم گیرم نیومده
==
و در اخر منبع رو مینوشتی
 
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر