هدف The Evil Within تجارتی مثل COD نیست

amirsaman2

کاربر سایت
20130805_the_evil_within.jpg

طبق جدیدترین اظهارات شبنجی میکامی ، او قصد ندارد در مسیر تجاری Call of Duty حرکت کند .
در مصاحبه ای که او با سایت OXM داشته به اینکه اشاره کرده که او در بازی شیطان دورن ، بدنبال بازسازی ژانر Survival Horror میباشد . در جایی OXM از او پرسیده که آیا پیروی نکردن از مدل تجاری COD عمدا انجام گرفته شده ؟و او پاسخ داده " بله دقیقا ..."
در ادامه اون اشاره کرده که:
" در حالی که The Evil Within به بازی ترسناک با المانهای ماورا میباشد ، اما این بازی در دنیای واقعی شروع میشود . "
میکامی بر این قضیه تائید میکنه که این المان اصلی بازی برای ترکیب ترس میباشد.
همچنین اضافه میکنه که :
" یکی از چیزهای جالب در این بازی اینکه شما واقعا نمی دونید که آیا در دنیای واقعی هستید یا نه . مانند فیلمی مثل حلقه ....... نمی تونم در موردش زیاد حرف بزنم."
اون درباره حرکت نکردن به سمت COD میگه :
" ما در این بازی سلاح های سنتی ای داریم ، اما تفننی نیستن ، حرکات کاراکتر کاملا محدود هستند ، ما در بازی انواع تله هایی داریم که گیمر میتواند آنها را در فضای بازی جایگذاری کند . همچنین گیمر در بازی میتواند بیشتر بازی رو بصورت پنهانی بازی کند ."

نظر شما چیه ؟

VG247
 
آخرین ویرایش:
آخرین بازی که یادم میاد واقعا بهم حال داده باشه Resident Evil 4 بود. فکر کنم وقتش رسیده باشه یه بازی جدید اون حس رو به چالش بکشه و چه کسی بهتر از خود میکامی میتونه این کارو بکنه؟
 
اگر واقعا دنبال این سبک هست یک بازی مثلoutlast بسازه که هیچ اسلحه و کشت و کشتاری نباشد

دوست عزیز اگر شینجی میکامی رو نمی‌شناسین باید بگم که پایه‌گذار سری بازی Resident Evil و کارگردان 4 قسمت اول اون بودن ایشون... بعد از نسخه‌ی چهارم از کپکام خارج شد و از اون به بعد رزیدنت اویل به ... رفت!
حالا شما یه بازیه مستقل (Outlast) رو داری با بازی بنیان‌گذار سبک ترسناک Survival مقایسه می‌کنی؟!
 
دوست عزیز اگر شینجی میکامی رو نمی‌شناسین باید بگم که پایه‌گذار سری بازی Resident Evil و کارگردان 4 قسمت اول اون بودن ایشون... بعد از نسخه‌ی چهارم از کپکام خارج شد و از اون به بعد رزیدنت اویل به ... رفت!
حالا شما یه بازیه مستقل (Outlast) رو داری با بازی بنیان‌گذار سبک ترسناک Survival مقایسه می‌کنی؟!
میشناسم ولی میگم بازی کلا سبکش survival horror باشه اکشن نباشه
 
دوست عزیز اگر شینجی میکامی رو نمی‌شناسین باید بگم که پایه‌گذار سری بازی Resident Evil و کارگردان 4 قسمت اول اون بودن ایشون... بعد از نسخه‌ی چهارم از کپکام خارج شد و از اون به بعد رزیدنت اویل به ... رفت!
حالا شما یه بازیه مستقل (Outlast) رو داری با بازی بنیان‌گذار سبک ترسناک Survival مقایسه می‌کنی؟!
ایشون فقط کارگردان شماره اول و چهارم بودن...
تو شماره 2 و 3 نقش تهیه کننده را داشتند.
Shinji Mikami - Wikipedia, the free encyclopedia
 
بالاخره ویدیوی کامل اون دو مرحله که قبلا پشت درهای بسته نمایش داده بودند اومد بیرون: (البته این ویدیوی استریمه مال EGX)

watch?v=rhbL72O219s


مشکلات فنی هنوز زیاده (مثل دوربین و انیمیشن ها (نمیدونم جریان چیه جدیدا شخصیت ها مثل لک لک میدون! :d (شپرد هم همینطوری بود! :d)) که مسلما تا عرضه حل میشه.
اما در کل باید بگم:
THAT.WAS.AWESOME من خیلی خوشم اومد. :d

 
خب منم تریلر رو دیدم نمیتونم بگم این دقیقا همون چیزیه که منتظرش بودم ولی تو این فقدان یک بازی Survival Horror اصیل واقعا میچسبه. بازی به سبک کلاسیک ساخته شده اسلحه ها و فانوسی که دست سباستین است به خوبی این موضوع رو نشون میده حتی فونت بازی هم مثل فیلم های ترسناک کلاسیک هست من فکر میکردم بازی تو جهان مدرن رخ میده ولی اینطور نیست حالا اون به کنار گرافیک بازی خیلی ضعیف هست البته 100% تا زمان عرضه ی بازی بهتر میشه یعنی امیدوارم که بشه (حتی اگه مثل گرافیک رزیدنت اویل 6 هم بشه من راضیم مخصوصا انیمیشن ها) یک چیز خیلی جالبی که نظر منو تو تریلر جلب کرد لحظه ای بود که پای سپاسیتن زخمی شد و نمیتونست درست راه بره این رو واقعا عالی ساخته بودن یعنی طرف واقعا احساس میکنه که پای سباستین بد جور زخمی شده و همین خودش باعث ایجار تنش و ترس میشه خیلی دوست داشتم تو بازی دوباره همون زامبی ها کور رزیدنت اویل های کلاسیک رو که تلو تلو میخوردن راه میرفتن رو ببینم زامبی هایی که دستشون مشعل ندارن لباسشون پر خونه اون صحنه ی که وقتی زامبی رو میکشه آتیش میزنتش دقیقا مثل کاریه که تو رزیدنت اویل ریمیک جیل و کرس انجام میدادن با همون گالن نفت یا بنزین زامبی های رو آتیش میزدن و دیگه خیالت راحت میشد که هیچوقت زنده نمیشن. هنوز تا زمان عرضه زمان زیادی مونده خیلی سعی کردم جلوی خومو بگیرم که تریلر ها رو نگاه نکنم اما نشد ولی مهم ینست اینا همه هنوز گوشه ای از دنیای The Evil Within بود شاید 1/4 مرحله ی اول بازی یک مورد دیگه که من فکر میکنم اینطوری باشه به نظرم بازی چپتر چپتر نیست و بصورت پیوسته مثل رزیدنت اویل های کلاسیک باشه مطمعن نیستم این موضوع رو ولی اگه باشه عالیه! همین که تو بازی خبری از امتیاز گیری و چمیدونم این چیزای مسخره نیست خودش خیلی خوبه.
 
گرافیک تکنیکی در حد متوسطه . امیدوارم روی این موضوع بیشتر مانور بدن .

ولی خودمونیم سایلنت هیله ها . قبول دارید یکمی میکامی تقلید کرده .
 
گرافیک تکنیکی در حد متوسطه . امیدوارم روی این موضوع بیشتر مانور بدن .

ولی خودمونیم سایلنت هیله ها . قبول دارید یکمی میکامی تقلید کرده .

جو بازی رو میشه گفت به سایلنت هیل شبیه هستش!
به طور حتم داستان و گیمپلی بازی باعث میشه ضعف گرافیکی به چشم نیاد! به نظر منم توی ژانر ترسناک مهمترین چیز داستانه!
 
جو بازی رو میشه گفت به سایلنت هیل شبیه هستش!
به طور حتم داستان و گیمپلی بازی باعث میشه ضعف گرافیکی به چشم نیاد! به نظر منم توی ژانر ترسناک مهمترین چیز داستانه!

مهمترین چیز توی ژانر ترس خود ترسه ! . داستان میخوام چیکار . میخوام جوری استاد بترسونم که بگم خاک بر سرت کپکام !!

گیم پلیش قشنگ بود ولی چند تا سوتی داشت ! . یکیش جای SAW عزیز که سازندش به زور توی اتاق خودشو میخواست نشون بده تا بمیره ، ولی دشمن نمیدیدش با اینکه روبروش ظاهر شد ! سمت دیگه میرفت ! رفت جای جعبه به زور دیدش !!! . سوتی دیگش گیر کردن موقع راه رفتن بود ! . پایه صندلی با اینکه باهاش فاصله داشت درجا راه میرفت ! .

ولی از لنگ زدنش خوشم اومد با اینکه همونم مشکل داشت !!
 
دموی کامل کنفرانسو کامل دیدم
انیمیشن ها یکمی بهتر از قبل شده بودن ، نورپردازی واقعا عالی بود
هوش مصنوعی اون اره برقی زیاد جالب نبود.
گرافیک بازی میشه گفت یه گرافیک میان نسلیه ، یعنی هم ماله این نسله هم نسل جدید .
ولی در کل بنظر میرسه بازیه واقعا خوبیه ، اتمسفر جالبی داره
من که خوشم اومد .
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or