هارد و کابل و ... (360)+بازیهای Oblivion , TDU

Dinosaur

Loyal Member
Sep 29, 2005
17,004
نام
آریا
Rating - 0%
0   0   0
سلام !
خب همون طور که میدونین (یا نمیدونین) من دو سه هفته ای میشه یه X360 جدید گرفتم و برای همین یه سری از چیزهای قبلیه دیگه به دردم نمیخوره و قصد فروششون رو دارم :

Hard 20 Gig :
45 تومن


Component Cable :
12 تومن : کابل کاملآ سالم هست و هیچ مشکلی نداره , فقط روی یه قسمت کوچیکیش یه کم رنگ ریخته ! (داشتم اتاقمو رنگ میکردم حوصله نداشتم کابل رو جابجا کنم !)


Remote Controll :
15 تومن : از این شاید دو سه بار کلآ استفاده کرده باشم !


Headset Elite :
15 تومن : این یکی یه بار هم استفاده نشده , همون هدست قبلی که روی 360 قبلی بود رو هم استفاده نکردم ولی برای روز مبادا اون رو نگه میدارم. این یکی توی پک Elite بوده و سیاه هست.


====================

دو تا بازی اوریجینال هم هست :
یکی شون Test Drive Unlimited 360 هست که زیاد بازی نکردم و جعبه و خودش سالم هستن و یه کتابچه 40 صفحه ای هم توش هست.راستی ریجن بازی هم NTSC هست. یعنی به J و UC میخوره و به Pal نمیخوره.
25 تومن




دومی هم The Elder Scrolls IV : Oblivion هست که کلآ یک بار هم Install نشده و فقط گذاشتم توی درایو که ببینم درسته یا نه ! یه نقشه حدودآ 50cm*50cm از Cyrodiil و یه کتابچه 50 صفحه ای هم توش هست. کتابچه و نقشه کاملآ سالم هستن و خود بازی هم همین طور , فقط جعبه بازی یه کم تا خورده و درش یه ذره خراب شده (توی پست و بعد از چک کردن بازی به وسیله افراد محترم گمرک !) :
25 تومن


اگه سوالی نظری پیشنهادی انتقادی ! داشتین , یا اینجا یا توی PM بگین لطفآ.
راستی فقط به تهران میتونم بفرستم با پیک (راستش حوصله پست و خراب شدن و نرسیدن و ... رو ندارم)

موفق باشین
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر