نورمن ریداس ساخت دنباله بازی Death Stranding را تأیید کرد

  • Thread starter Thread starter Ludens
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

Ludens

Fallen Angel of the Night
Loyal Member
به‌تازگی نورمن ریداس که نقش سم پورتر بریجز، پروتاگونیست بازی Death Stranding را ایفا کرده بود، از ساخت شماره جدید این عنوان خبر داده است.
نورمن ریداس و هیدئو کوجیما

حدود دو سال و شش ماه از عرضه بازی Death Stranding گذشته و به‌نظر می‌رسد که استودیوی Kojima Productions اخیرا کار بر روی نسخه جدیدی از این عنوان را آغاز کرده است. نورمن ریداس به‌تازگی این موضوع را در مصاحبه جدیدی با نشریه Leo Edit مطرح کرده و در مورد تجربه ساخت بازی قبلی گفته:

«حدود دو یا سه سال زمان برد تا جلسات موکپ و سایر مراحل را به اتمام برسانیم. ساخت چنین چیزهایی کار زیادی را طلب می‌کند. پس از آن بازی منتشر شد، جوایز زیادی را دریافت کرد و به موفقیت بزرگی دست یافت. بنابراین ما به‌تازگی ساخت قسمت دوم آن را آغاز کرده‌ایم.»

شایان ذکر است که استودیوی کوجیما پروداکشنز تاکنون از پروژه بعدی خود معرفی نکرده، اما تابستان سال گذشته نورمن ریداس از آغاز شدن مذاکرات برای ساخت دنباله Death Stranding صحبت کرده بود. این عنوان ابتدا در نوامبر سال 2019 برای پلی استیشن 4 و سپس در اواسط 2020 برای رایانه‌های شخصی منتشر شده بود. پس از آن، نسخه Director's Cut بازی در سال گذشته در اختیار کاربران پلی استیشن 5 قرار گرفت و مدتی پیش نیز برای PC منتشر شد.

طبق آمار اعلام شده، آخرین ساخته هیدئو کوجیما موفق شده تا تاریخ مارچ 2021، به فروش 5 میلیون نسخه‌ای دست یابد.​
 
به نظرم سینمایی ترین بازی نسل قبل هم که DS باشه , از نظر طراحی مراحل یه open world دسته چندمیه .
واقعا باید یه فکری بحال طراحی مراحل بازیهای AAA بشه .
ولی یادمه ‌‌پیرالسال اولین جایی که تبریک تولدمو دیدم Death stranding بود. :D
 
من هنوز نفهمیدم این ژآنر Strand که استاد تفت میداد یعنی چی؟:D
احتمالا بدون این که به جای خاصی بربخوره، میشه strand رو asynchronous online game ترجمه کرد. ولی مساله اینه که asynchronous online game قبل از DS وجود داشته اما strand جدیده.
 
پس احتمالش هست شبیه ساز بز ۲ رو هم بسازن.

اگر با ساپورت مالی کامل سونی میسازه اوکی هست و میشه گفت معامله خوبیه ولی اگر شخصا برنامه‌ش اینه، احتمالا رسیده ته خط.
 
خبر خیلی خوب و جذابی برای من بود
شماره ۱ رو خیلی دوست داشتم و هم گیم پلی و هم داستان به شدت برام جذاب بود
گرافیک هم که فوق العاده بود
یه تیکه های از وسطاش واقعا برگام ریخت
شک ندارم که از نسخه ۲ اش هم خوشم خواهد اومد :D
 
احتمالا بدون این که به جای خاصی بربخوره، میشه strand رو asynchronous online game ترجمه کرد. ولی مساله اینه که asynchronous online game قبل از DS وجود داشته اما strand جدیده.

حالا جدای اینکه این ایده Strand جدیده یا قبلا تو Dark Souls ها مثلا وجود داشته و یه مقدار تغییر فرم داده، آیا اساسا میتونه یه ژانر جدید باشه یا صرفا یه فیچر تا حدودی هم بی خاصیت آنلاینه؟ مساله این است! من شخصا فکر میکنم یه فیچر خاص، هرچقدر هم که کارآمد باشه تعریف کننده یه ژانر جدید نیست و نباید اشتباه گرفته بشه.
 
حالا جدای اینکه این ایده Strand جدیده یا قبلا تو Dark Souls ها مثلا وجود داشته و یه مقدار تغییر فرم داده، آیا اساسا میتونه یه ژانر جدید باشه یا صرفا یه فیچر تا حدودی هم بی خاصیت آنلاینه؟ مساله این است! من شخصا فکر میکنم یه فیچر خاص، هرچقدر هم که کارآمد باشه تعریف کننده یه ژانر جدید نیست و نباید اشتباه گرفته بشه.
فکر می‌کنم منظورش تعامل خاص بین بازیکنا و این که همه در راستای یک هدف تلاش می‌کنن بوده باشه. که کاملا حق با شماست و اینو توی سولز و شاید حتی قبلش هم دیده بودیم.
در کل استاد و بازیاش رو خیلی دوست داریم، اما یه مقدار غلو می‌کنه کلا :D

خدارا شکر که سونی دیگه پشت قضیه نیست و بودجه ای حروم نمیشه
ما که داخل شرکت نیستیم و از وضعیت زنجیره تامینش خبر نداریم، اما به نظر من انحصاری زمانی‌های بیخود سونی خیلی پول حروم‌کن‌ترن تا بازی‌ای که اعلام شده فروشش راضی‌کننده بوده‌.
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: Dante _Sparda
حالا جدای اینکه این ایده Strand جدیده یا قبلا تو Dark Souls ها مثلا وجود داشته و یه مقدار تغییر فرم داده، آیا اساسا میتونه یه ژانر جدید باشه یا صرفا یه فیچر تا حدودی هم بی خاصیت آنلاینه؟ مساله این است! من شخصا فکر میکنم یه فیچر خاص، هرچقدر هم که کارآمد باشه تعریف کننده یه ژانر جدید نیست و نباید اشتباه گرفته بشه.
ایده اولیه ساخت DS کلا راجع به این فیچر بوده که راه هایی که پلیر ها بیشتر ازونجا برن تبدیل به جاده میشه و کور گیم پلی، کمک پلیر ها به هم بود. نتیجه نهایی میشه گفت این هدف تا حدودی کار کرد ولی نه اونقدر که بشه کور گیم پلی یا یه ژانر جدا حسابش کرد. البته قبل از عرضه کوجیما بارها تو توییت هاش اعلام کرد که نمیدونه میشه این ژانر جدید حساب کرد یا نه.
قبل تر هم سر اینکه میگفت ژانر MGS ها tactical espionage action/operation هست بهش ایراد گرفته میشد.

Screenshot 2022-05-22 144301.jpg

 
بنظر من هرکسی بهتر تونست با احساسات سم پورتر همراهی کنه بیشتر از بازی لذت برده و تمام اعمال و مأموریت‌های ظاهراً تکراری و حوصله‌سر‌بر براش هدف پیدا میکنن
 
  • Like
Reactions: Dante _Sparda

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or