نقشه‌ی بازی FarCry Primal از FarCry 4 گرفته شده است

Daemonis

Run Baby Run
کاربر سایت
Jan 3, 2009
7,028
نام
محمد امین
بنظر می‌رسد بخش وسیعی از جغرافیای «فارکرای پرایمل» از «فارکرای 4» برداشته شده است. در ادامه با بازی‌سنتر همراه شوید.

بنا به یافته‌های وبسایت «Gamepressure» نقشه‌ی فارکرای پرایمال توپوگرافی نقشه‌ی فارکرای4 را تکرار می‌کند. منبعی نزدیک به «یوبی سافت» طی توضیحاتی به وبسایت «Kotaku» تایید کرد که از نقشه ارتفاعات فارکرای4 بعنوان منبع طراحی فارکرای پرایمل استفاده کرده است.

تصویر مقایسه‌ای را در زیر مشاهده می‌کنید:


mt1q_3016259-farcry4map.jpg
4grg_3016258-farcryprimalmap.jpg


فارکرای پرایمل در تاریخ 23 فوریه سال 2016 میلادی برای کنسول‌های PS4 و XB1 و در تاریخ 1 مارس برای پلتفورم PC عرضه شد. بازی در 10000 سال قبل از میلاد رخ می‌دهد و دارای قابلیت‌های جذابی نظیر رام کردن حیوانات وحشی که برای اولین بار در سری است.



====
منبع


 
آخرین ویرایش:

Daemonis

Run Baby Run
کاربر سایت
Jan 3, 2009
7,028
نام
محمد امین
یکی اگه از قبل این موضوع رو ندونه خیلی بعیده تو بازی متوجه بشه!

اصلا معلوم نیست. کلا پوشش عوض شده. بازی هم واقعا خوبه حیات وحش و طبیعت و تعامل باهاش. شخصیتای و زبان جالب. رام کردن حیوان ها سیستم کرفتینگ بر پایه منابعی که باید پیدا کنی که خیلی وسیع تر از عناوین قبلی هست و بسیار پر رنگ تر شدن حس ادونچر و ماجراجویی و... من که خیلی حال کردم و متاش رو اصلا درک نمیکنم. خیلی لذت بخش از ۴ هست برای من
 

MEHRDAD.F

کاربر سایت
Sep 11, 2006
2,104
نام
مهرداد
شاید شکل نقشه یا مسیر رودخانه یا بعضی مناطق از روی نقشه شبیه هم باشن. اما اینو بدونین که فقط از روی نقشه شبیه هستن و بس. به عنوان کسی که FAR CRY 4 ٰو دو بار تموم کرده و Primal هم پلات کرده دارم میگم هیچ شباهتی بین مناطق FAR CRY 4 و پریمال وجود نداره! واقعا نمیدونم کسایی که عکس مقایسه ای این دو تا نقشه رو گذاشتن کنار هم اصلا یک ساعت هم پریمال رو بازی کردن یا نه؟ مناطق کوهستانی FC 4 با اون روستا های زیبا و مناطق کوهپایه های تبت کجا و مناطق بکر و دست نخوره و جنگل های انبوه پریمال کجا! تو پریمال هیچ جاده ای وجود نداره و بیشتر مناطق بازی رو درختان عظیم سکویا پر کردن و هر کسی میتونه بفهمه محیط بازی کلا تغییر کرده و از نو طراحی شده. محیطی طراحی شده که حس حال ۱۰ هزار سال پیش رو به بهترین نحو ممکن به بازیکن منتقل میکنه. محیط بازی سعی شده کاملا با توجه به شرایط اون زمان طراحی بشه و باید بگم تیم طراحی تو کارش موفق بوده. حتی کمپ های دشمنان همگی کاملا از نو طراحی شدن. نوع قرار گیری کمپ ها و هوش مصنوعی دشمنان با توجه به نوع محیط کاملا از نو طراحی شده و کمپ ها با توجه به شرایط اون روزگار بیشتر روی صخره های بزرگ و با ارتفاع قرار گرفتن. تا دید بیشتری داشته باشن.

در کل محیط بازی هیچ ربطی به FC 4 نداره. هیچیشون شبیه به هم نیست و مطمئن باشید همه چیز عوض شده و تیم طراحی تلاشش رو کرده تا یه محیط جدید در سبک سیاق ۱۰ هزار سال پیش ایجاد کنه و کاملا هم موفق بوده. ساخت بازی در چنین محیطی یه ریسک به حساب میاد ولی این ریسک حد اقل از این نظر خیلی خوب از اب در اومده. اگه میخواید از بازی ایراد بگیرید چیز های خیلی بیشتری وجود داره ولی این مورد که محیط FC 4 مثل همون پریمال میمونه یه شوخی کاملا خنده داره.
 

Fenris Wolf

کاربر سایت
Jan 9, 2009
8,739
نام
شروین
من دقیقا میخواستم حرفای امین و مهرداد رو بزنم که خودشون گفتن :D پرایمال یکی از بهترین تجربه های گیمینگ من بود . فضا و جو خارق العاده ای داشت و خیلی سرگرم کننده هم بود . باحالترین نکته هم زبون مردم بود که واقعا برام جالب بود . من درکل بازیو بدون نگاه به حتی یک نقد و متا اسکورش بازی کردم و تموم کردم ، تاثیرشم دیدم . حالا اگه نقدا رو میخوندم هر ایرادی که اونا میگرفتن مثل خار تو چشم من فرو میرفت :D و تجربه بازی رو برام زهر میکرد .
دوستانی که فرصتشو دارن پیشنهاد میکنم بهشون حتما بازیش کنن. خیلی بازی خوبیه .
 

mohsenjyubi201

کاربر سایت
Jun 17, 2011
558
حالا هی بگین EA بده و نمیدونم پول پرسته و فلانه!:|
کیفیت بازی های EA قابل مقایسه با یوبی سافت و اکتی نیست...b-)
شاهکارهای یوبی سافت تمومی نداره و منتظر Division باشید...[-(
بازی یوبیسافت چهارتا بازی جدید معرفی میکنه حالا به موفق بودنش یا نبودنش کاری ندارم ولی ea چند سالی هست که چیز جدید ندیدیم ازش.
 

Hodor

کاربر سایت
Sep 26, 2005
10,109
نام
محمد رضا
اصلا بازی تو همون منطقه فارکرای 4 هست! (البته حدسیاتمه) چون اسما هندین!
شخصیت اصلی تاکار اسمش هندیه! برام جالبه چرا کسی متوجه نمیشه این همون منطقس
یا یه شخصیت دیگه به اسم krati و...
 

Grey Warden

Dragon Age Scholar
Loyal Member
Sep 13, 2006
6,427
نام
مجتبی
اصلا بازی تو همون منطقه فارکرای 4 هست! (البته حدسیاتمه) چون اسما هندین!
شخصیت اصلی تاکار اسمش هندیه! برام جالبه چرا کسی متوجه نمیشه این همون منطقس
یا یه شخصیت دیگه به اسم krati و...
فکر کنم قبلا اعلام شده بود منطقه بازی وسط قاره اروپا هست!
 

vivanred

کاربر سایت
Oct 26, 2008
7,163
نام
Alireza
به نظر من که بازی خیلی خوبی هستش لطفا اگه بازی کردین نظر بدین نمیدونم چرا عادت کردیم از روی حرف دیگران نتیجه گیری کنیم من هم Farcry 4 بازی کردم هم Primal هر دوتا رو هم 100% کردم یکی روی PC یکی هم روی PS4 خوب الان برام جالبه من که این همه در هر دوتا بازی چرخ زدم تا وقتی که این تاپیک ندیدم متوجه یه همچین چیز نشدم .

جالبه که شما بر مبنای دوتا شکل رودخونه یا یک برامدگی از زمین دارین نتیجه گیری میکنن که دقیقا از همون نقشه استفاده شده ؟ گرفتین ما رو واقعا میگم .:|

گیریم که حتی بیس نقشه برای Farcry 4 باشه شما بیا برو بازی کنن ببین دوجا دیدی که یاد اون منطقه در Farcry 4 بیفتی من خبرم کن موقع بازی کردن .:|
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر