ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
معرفی و بحث پیرامون بازیها
داستان، تاریخچه و معرفی بازیها
نقد و بررسی Cuphead
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="miladdej" data-source="post: 4319790" data-attributes="member: 100380"><p style="text-align: center">[ATTACH=full]80840[/ATTACH] </p> <p style="text-align: right">آیا تا به حال با تماشا کردن کارتونهای قدیمی دیزنی مانند ملوان زبل یا … با خود فکر کردهاید: ایکاش میتوانستم این کارتونها را بازی کنم؟ کارتونهای سورئالی که در آنها مرز واقعیت و خیال مشخص نبود، هر اتفاقی ممکن بود و در نتیجه سازندگان به معنای واقعی کلمه از تخیل خود استفاده میکردند تا عجیبترین موارد را در آن کارتونها تزریق کنند، حیوانات و اشیائی که حرف میزنند، کارهای عجیب و غریب انجام میدهند و در یک آن به موجودات کاملاً متفاوت و گاهی اوقات ترسناک تبدیل میشدند. حالا این آرزو در «Cuphead» به حقیقت تبدیل شده است.</p> <p style="text-align: right">بزرگترین منبع الهام استودیو «MDHR» همان کارتونها و انیمیشنهای دهه ۳۰ بوده، و سازندگان با استفاده از ایده ساخت عنوانی که یادآور طراحیهای آن زمان باشد، عنوانی ساختهاند که هم حس آشنایی دارد و هم حس جدیدی. این استودیو از همان ابتدای ساخت بازی میدانسته در حال ساخت چه عنوانی است، و این موضوع حتی در داستان بازی و روایت آن هم آشکار است. موضوعی که کاملاً مشخص است این است که اگر قرار بوده بازی مثل کارتون های قدیمی باشد، نیازی به جدی گرفتن بیش از حد داستان خود ندارد، مخاطب به داستانی بیشتر از چند خط که در ابتدای ورود به هر مرحله ادامه یافته و داستان کلی و آشنای درگیر شدن با شیطان نیازی نخواهند داشت. شیطانی که کازینویی را اداره میکند که «Cuphead» و «Mugman» در آن به تله او میافتند و به اجبار برای نجات جانشان باید برای او کار کنند، و چه کاری؟ جمع کردن روح تمام کسانی که به شیطان بدهی دارند، توسط شکست دادن آنها. به این نکته هم باید توجه کرد که سازندگان در حال ساخت بازی بودهاند نه کارتون، و این که «MDHR» توانسته از دل این کارتونها عنوانی بسازد که از نظر گیمپلی هم به شدت سرگرم کننده است جای تحسین دارد.</p> <p style="text-align: right"><a href="http://www.bazicenter.com/cuphead/review-cuphead/">نقد و بررسی Cuphead - بازی سنتر</a></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="miladdej, post: 4319790, member: 100380"] [CENTER][ATTACH=full]80840[/ATTACH] [/CENTER] [RIGHT]آیا تا به حال با تماشا کردن کارتونهای قدیمی دیزنی مانند ملوان زبل یا … با خود فکر کردهاید: ایکاش میتوانستم این کارتونها را بازی کنم؟ کارتونهای سورئالی که در آنها مرز واقعیت و خیال مشخص نبود، هر اتفاقی ممکن بود و در نتیجه سازندگان به معنای واقعی کلمه از تخیل خود استفاده میکردند تا عجیبترین موارد را در آن کارتونها تزریق کنند، حیوانات و اشیائی که حرف میزنند، کارهای عجیب و غریب انجام میدهند و در یک آن به موجودات کاملاً متفاوت و گاهی اوقات ترسناک تبدیل میشدند. حالا این آرزو در «Cuphead» به حقیقت تبدیل شده است. بزرگترین منبع الهام استودیو «MDHR» همان کارتونها و انیمیشنهای دهه ۳۰ بوده، و سازندگان با استفاده از ایده ساخت عنوانی که یادآور طراحیهای آن زمان باشد، عنوانی ساختهاند که هم حس آشنایی دارد و هم حس جدیدی. این استودیو از همان ابتدای ساخت بازی میدانسته در حال ساخت چه عنوانی است، و این موضوع حتی در داستان بازی و روایت آن هم آشکار است. موضوعی که کاملاً مشخص است این است که اگر قرار بوده بازی مثل کارتون های قدیمی باشد، نیازی به جدی گرفتن بیش از حد داستان خود ندارد، مخاطب به داستانی بیشتر از چند خط که در ابتدای ورود به هر مرحله ادامه یافته و داستان کلی و آشنای درگیر شدن با شیطان نیازی نخواهند داشت. شیطانی که کازینویی را اداره میکند که «Cuphead» و «Mugman» در آن به تله او میافتند و به اجبار برای نجات جانشان باید برای او کار کنند، و چه کاری؟ جمع کردن روح تمام کسانی که به شیطان بدهی دارند، توسط شکست دادن آنها. به این نکته هم باید توجه کرد که سازندگان در حال ساخت بازی بودهاند نه کارتون، و این که «MDHR» توانسته از دل این کارتونها عنوانی بسازد که از نظر گیمپلی هم به شدت سرگرم کننده است جای تحسین دارد. [URL="http://www.bazicenter.com/cuphead/review-cuphead/"]نقد و بررسی Cuphead - بازی سنتر[/URL][/RIGHT] [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
معرفی و بحث پیرامون بازیها
داستان، تاریخچه و معرفی بازیها
نقد و بررسی Cuphead
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft