نشست بزرگ خبری مایکروسافت | 21 May

ارزیابی شما از نشست


  • مجموع رای دهنده‌ها
    446
  • نظرسنجی بسته شده است .
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

ke$ha

کاربر سایت
May 29, 2011
961
نام
kesha


در جریان نشست 21 می, مایکروسافت رسما از کنسول جدید خود موسوم به XBOX ONE پرده برداری کرد.


xbox-one.jpg




آپدیت:

طبق گزارش‌های رسید کنسول بازی جدید مایکروسافت، Xbox One بدون کینکت کار نخواهد کرد.

به گزارش بازیسنتر، به نقل از IGN - به گفته هاروی ایگل، مدیر بازاریابی اکس‌باکس انگلستان کنسول بدون اتصال کینکت قادر به فعالیت نیست.

به گفته وی: "کینکت می‌بایست همیشه به Xbox One متصل باشد."

در پاسخ به این سوال که آیا Xbox One جوابگوی کسانی که در مکان‌هایی به غیر از اتاق نشیمن، نظیر اتاق خواب می‌خواهند بازی کنند خواهد بود گفت: "بله، قطعن. ما تقریبا از اتاق نشیمن به عنوان الگو استفاده می‌کنیم - این جاییست که ما تصور می‌کنیم که بهترین تصویر (تلویزیون) در منزل قرار دارد. اما اگر مایل به بازی کردن در سایر اتاق‌های منزل باشید، Xbox One توانایی ارایه کیفیت و تجربه‌ای یکسان به شما خواهد بود."

با این‌حال کسانی که تجربه استفاده از کینکت را دارند می‌دانند که با این فناوری، کینکت قادر به پشتیبانی از این نخواهد بود. با این ترتیب سنسور کینکت جدید می‌بایست تغییرات چشمگیری کرده باشد تا بتوان در سایر اتاق‌ها از آن استفاده کرد.

لازم به ذکر است که کینکت به صورت باندل شده همراه Xbox One عرضه خواهد شد.

منبع



آپدیت:


برخلاف سیاستی که سونی با Playstation Store، نینتندو با eShop و Valve با Steam در پیش گرفته‌اند، مایکروسافت اجازه خود ناشری به سازندگان مستقل روی Xbox One نمی‌دهد. برای انتشار بازی آن‌ها باید با خود Microsoft یا یک ناشر third-party قرارداد انتشار امضا کنند، درست مثل حالت فعلی در Xbox 360 و Xbox Live Arcade.

زمانی که Shacknews سوال کرد که که آیا سازنده‌ها هنوز هم به یک ناشر برای انتشار محتوا روی Xbox Live نیاز دارند، Matt Booty مدیر ارشد Redmond Game گفت "تا این لحظه، بله. ما قصد داریم با روش‌هایی که داریم با سازنده‌ها تعامل کنیم"

او اضافه کرد: "من انتظار دارم که در این نسل جدید به بررسی مدل‌های اقتصادی جدید و روش‌های تازه انتشار محتوا ادامه دهیم. اما Microsoft Studios برای انتشار محتوای دیجیتال روی Xbox با طیف وسیعی از شرکای تجاری کار می‌کند."

تصمیم Microsoft که مورد انتقاد قرار گرفته، یک چالش اضافه برای سازندگان مستقلی به وجود ‌می‌آورد که می‌خواهند بازی خود را روی Xbox One منتشر کنند.

Mike Bithell سازنده‌ی Thomas Was Alone در Twitter نوشت: "به نظر میاد که شما #پروژه 2 را روی Xbox One ـتان نخواهید دید" و Two Tribes سازنده‌ی Toki Tori 2 در Twitter گفت: "نبود خود ناشری روی Xbox One احتمالا به معنی نبود بازی‌های Two Tribes (روی Xbox1) است. این شانس خوبی برای Mircosoft بود تا مشکلات XBLA را رفع کند"

بازی شناخته‌ شده‌ی Stranger's Wrath HD ساخت استودیو Just Add Water یکی از عناوینی بود که به خاطر قوانین سخت گیرانه Mircosoft نتوانست به Xbox 360 راه یابد.

در طرف دیگر Sony در ماه‌های اخیر حمایتی ویژه از بازی های مستقل داشته. دو هفته پیش بخش بازی‌های مستقل در PlayStation Store راه اندازی شد و قبل از آن سونی انتشار چندین بازی مستقل چشمگیر را برای PlayStation حتمی کرده از جمله Luftrausers و Hotline Miami و Thomas Was Alone که در بالا ذکر شد. یوروگیمر ماه قبل در مقاله‌ای علاقه‌ی تازه کشف شده‌ی این شرکت ژاپنی به بازی های مستقل رو بررسی کرده.

Eurogamer



آپدیت:


طبق اطلاعیه EA عنوان FIFA 14 بر روی XBOX ONE و PS4 از Ignite Engine جدید استفاده خواهد کرد اما نکته قابل توجه عدم برخورداری نسخه PC از این انجین است.
شاید این خبر برای علاقه مندان FIFA روی PC خبری ناامید کننده باشد اما با توجه به این که در سالهای اخیر نیز این عنوان روی PC از یک سری قابلیتهای کمتری نسبت به کنسولها برخوردار بود چندان دور از انتظار نبود.هر چند در چند نسخه مانند FIFA 12 نیز همه چیز برابر بود.در جریان کنفرانس دیروز مایکروسافت نماینده EA یعنی Andrew Wilson گفت Ignite Engine باعث پیشرفت زیاد FIFA و دیگر عناوین ورزشی EA دربسیاری از زمینه ها خواهد شد,مثلا درجه هوشیاری در حد انسان برای تیمها یا انیمیشنهایی با گستردگی ده برابر.
به هرحال چیزی که مشخص است نسخه PC و کنسولهای حال حاضر از این قابلیتها بی بهره هستند.عنوان FIFA 14 ماه پیش برای PS3 و XBox 360 و PC و حالا نیز برای XBOX ONE و PS4 معرفی شد,فعلا خبری از نسخه WiiU نیست.

منبع



آپدیت:




دیشب به وقت تهران بلاخره کنسول شرکت بزرک ماکروسافت یعنی Xbox One به همگان معرفی شد. بعد از نشان دادن برخی از عناوین این دستگاه، چیزی که بیشتر از همه ذهن گیمرها را به خود مشغول کرده بود شایعاتی بود مبنی بر همیشه آنلاین بودن کنسول که جوابی پیرامون این مسئله در کنفرانس دیروز داده نشد.

در همین راستا سایت معتبر Kotaku در مصاحبه‌ای که با اقای Phil Harrison معاون رئیس کمپانی داشت وی اذعان کرد نیازی به اتصال دائم و همیگشی کنسول نیست ولی باید در روز حتما یک بار به اینترنت متصل شوید. وی در ادامه اذعان کرد دستگاهای بسیار زیادی در زندگی ما وجود دارند که تابع وصل شدن به اینترنت می‌باشند و کنسول Xbox One هم یکی از آن‌ها می‌باشد. وی در ادامه می‌گوید متصل شدن به ما، به شما قابلیت‌های Xlive را ارائه می‌دهد؛ متصل بودن به ما به شما این امکان را می‌دهد که از نوآوری‌ها موجود با خبر شوید و آن‌ها را دانلود کنید و این به آن معنی نیست که شما باید همیشه انلاین باشید."


اقای هریسون در جواب به این سوال که چه موقع باید به اینترنت متصل شد اذعان کرد:

برای انجام بازی‌ها تک نفره نیازی به اتصال به Xbox Live ندارید ولی برای دسترسی به فیلم، بخش دانلود، بلو-ری و دیگر سرگرمی‌ها باید به اینترنت متصل باشید.

در اخر سخنگوی سایت Kotaku از وی می‌پرسد، اگر من بخواهم بازی single player را انجام بدهم باید هفتگی به اینترنت متصل باشم یا باید به صورت روزانه باشد؟

هریسون پاسخ می‌دهد، 24 ساعته است نه هفتگی.

Kotaku: یعنی من روزانه یک بار باید به اینترنت وصل شوم درست است؟

هریسون: بله درست است.


آقای هریسون اینبار وقتی با سایت Polygon صحبت کرد اذعان کرد این مسئله (اتصال یک روز کنسول) یک بحث بالقوه به شمار میاد و شرکت ماکروسافت هیچ گونه تاییدی برروی این اطلاعات ندارد. در کل هنوز این مسئله در ابهاlم قرار داره.

خبر تکذیب نشده، آقای Harrison به دو خبرگذاری kotaku و Polygon حرف ها جدا گونه ای زده و حرفی از این که این مسئله وجود خواهد داشت یا نه نزده به سایت Polygon در مصاحبش اذعان کرده شرکت ماکروسافت در حال حاضر هیچ گونه مهر تاییدی بر روی این مسئله نخواهد زد، در کل ماکرو اعلام کرده چیزی رو امروز تایید نخواهد کرد.


Source



آپدیت:



سخنگوی مایکروسافت Larry Hryb به طور رسمی تایید کرد که کنسول XBOX ONE از قابلیت 3D و همچنین رزولیشن 4K پشتیبانی میکند.
رزولیشن 4K که به ULTRA HD نیز معروف است چهار برابر رزولیشنهای فعلی Full HD یا 1920*1080 است یعنی چیزی در حدود 3840*2160 که البته این تفاوت در تلویزیونهای با کیفیت نسل بعد مشخص می شود.هرچند این تلوزیون ها در حال حاضر نیز در بازار موجود است اما با توجه به قیمت بسیار بالای آنها کمتر کسی حاضر به خرید آنها می شود و رزولیشن 4K راه طولانی تا راهی شدن به خانه ی اکثریت مردم دارد.
کنسول نسل بعد سونی PS4 نیز گفته شده از این رزوولیشن تنها در خروجی ویدیو ها پشتیبانی میکند و خبری از آن در بازیها نخواهد بود.در مورد XBOX ONE این مورد به طور کامل روشن نشده اما به نظر می آید تفاوت چندانی با PS4 نخواهد داشت.

منبع


آپدیت:

Remedy will return to Alan Wake when the time is right



در ویدئویی که چند لحظه پیش از طرف Remedy منتشر شد Sam Lake خالق بازی Alan Wake صحبتی با طرفداران این بازی داشت.

بخشی از صحبت ها:

"احتمالا تا الان در مورد بازی جدید Remedy چیزهایی دیدید یا شنیدید بازی که در معرفی xbox رونمایی شد.
بله ما الان داریم روی یک بازی دیگر کار میکنیم و این نشون میده بازی بزرگ بعدی Remedy بازی Alan Wake 2 نخواهد بود"

"ما بعد از پایان بازی اول تلاش زیادی برای ساخت قسمت دوم کردیم اما این گونه بازیها تعهدات گسترده ای می خواهد و برای
این که به وقوع بپیوندند باید چیزهایی زیادی سر جای خود باشند.از منظر خلاقیت خیلی عالی می شد اگر ما فقط می توانستیم
یک سری متود عالی طراحی کنیم و نگران جزییات کوچکی مانند هزینه نباشیم اما همه می دانیم که این گونه نمی شود
عمل کرد.هنگامی که Alan Wake عرضه شد در شروع کار موفقیت چشم گیری نداشت اما رفته رفته بسیار بهتر شد و توانست
از مرز سه میلیون نسخه بگذرد.با همه اینها وقتی شماره اول عرضه شد ما به شدت روی نسخه دوم تمرکز کردیم اما فایده ای
نداشت زیرا زمان مناسبی برای آن نبود."

"Wake بسیار برای من و باقی افراد تیم عزیز است.ما از همان ابتدا می دانستیم وقتی وی در کابوس تیره و سیاهش بیدار می شود
خارج شدن از آنجا کاری دشوار و طولانی است و نیاز به تلاش فراوان دارد و من حدس می زنم جایی که ما اکنون هستیم مکانیست
که تخیل به واقعیت تبدیل می شود.ما به شدت علاقه داریم روی ادامه داستان کار کنیم,علاقه داریم تا چیزی جدید برای
Alan Wake خلق کنیم اما همه ی اینها در زمانی که مناسب باشد"

با تشکر از مجتبی silent assassin

ویدئو:


HD---SD

Polygon---VG247

آپدیت:



خبرها پیرامون Xbox One یکی پس از دیگری در حال آمدن است. در جدیدرین خبر رسیده، اقای Marc Whitten اذعان کرد کنسول Xbox One متاسفانه هیچ سازگاری با دیسک‌های کنسول‌ Xbox 360 و یا Xbox Live Arcade و همچنین Gamerscore شما در این دستگاه ندارد.

واین به آن منظور است که Xbox One بازی‌های 360 را اجرا نخواهد کرد در کل هر چه شما در 360 انجام، دانلود و یا انتقال داده‌اید دیگر در X one کارایی نخواهد داشت. شایان ذکر است این چیزی نیست که خود ماکروسافت از قصد دست به انجامش زده باشد، این امر به این دلیل است که ساختار معماری دو کنسول 360 و One کاملا متفاوت هستند، همانطور که می‌دانید دو کنسول PS4 و Xbox One هر رو بر اساس پردازنده‌های x86 ساخته شده‌اند ولی بازی‌هایی که برای 360 طراحی شده‌اند بر مبنای پردازنده Xenon که معماری آن نیز PowerPC است درست شده‌اند که همین امر اجازه این کار را نمی‌دهد.

البته در آخر نیز شایان ذکر است درست است که PlayStation 4 نیز قادر به آوردن عناوین PS3 نیست ولی مسئولین سونی اذعان کرده‌اند در برخی بازی‌ها این امکان وجود خواهد داشت.

shacknews


آپدیت:

Xbox One & PS4 a generation ahead of high-end PCs, says EA exec


لینک کامل مراسم

HD | 2.24 GB

High res | 1.33 GB
 
آخرین ویرایش:

M@jidp

کاربر سایت
Jan 17, 2010
924
من از ماکرو فنها معذرت میخام
ولی اصلا" در حد نسل بعد نبود.... حتی یه دمو تکنیکی مثل آنریل انجین نشون ندادن که قدرت دستگاه معلوم بشه
قیافه ایکس باکسم ساده بود .
کال آف که آشغالی بیش نبود و تکراری
فقط بازی رمدی چیز خوبی به نظر میومد همین و بقیه امکانات رو ریسیورهای اچ دی موجود در منازل دارا میباشند.
 

ULTIMATE TEAM

True Online Gaming
کاربر سایت
Aug 25, 2010
14,426
نام
مصطفی682سابق
از بس فيلمو سريالو بسكتبالو فوتبال امريكايي نشون داد خوابم برد اين كنسول بازي بود يا ريسور با قابليت پخش چندين كانال؟:d
اون عكسهاي فيك از ps4 اومد اقا فرخ همه سوني فنهارو ميخواست بزنه چون معتقد بود سوني طرح كنسولشو از روي مايكرو اسكي رفته
حالا كجاست بياد تحويل بگيره:|
 

u.s.a

کاربر سایت
May 19, 2009
15,108
نام
حسین
ظاهرا کنسول سونی قدرتمندتر هست.8 گیگ رم Ps4 همش برای بازی صرف میشه.حالا باز باید اساتید نظر بدن.ولی اگر اینطوری باشه،از لحاظ قدرت از ایکس باکس کاملا برتر هست.

اما از لحاظ بازی و عناوین انحصاری،رسما زد سونی رو ترکوند:|15 عنوان انحصاری برای لانچ؟؟؟؟؟؟؟Cod انحصاری زمانی؟؟؟؟؟؟؟یعنی خدا میدونه چقدر به اکتی پول داده.رسما سونی رو هنوز هیچی نشده ضربه فنی کرد.
 

Darkside Fury

کاربر سایت
Nov 23, 2007
2,606
نام
Sadegh
خیلی کسل کننده بود همش حرف میزدن اه
همش در مورد قبلیت های چند رسانه ای حرف میزدن تمرکزشون رو از روی گیم کم کرده بودن ، همش با اون کینکت آشغال به قابلیت های سرگرمی های فرعیش پرداختن ، گیمپلی هم نشون ندادن ، هر بازی هم به جز Ghosts خیلی سطحی پرداختن ، آی پی درجه 1 جدید هم که فقط کوانتوم بریک !!! یک بازی فقط
کنترلرش هم چیز جدیدی نداشت ، برخلاف سونی که تاچ پد داشت
خلاصه اصلاً من رو جذب نکرد :|
 

779

کاربر سایت
Oct 27, 2009
834
نام
شایان
البته مشخص بود نمایش فقط حالت معرفی کنسول رو داشت.
2 تا انحصاری معرفی شد. از اول نمایش هم هی گفتن منتظر E3 باشین.
هنوز یک عالمه استودیو بازیشونو معرفی نکردن.
 

Bigame

کاربر سایت
Apr 18, 2010
714
نام
علی
خود گیم اپات هم نفهمیده اتصال دائم میخواد یا نه ؟!!!
yn2vuj34ts3vy8d98gcq.jpg

مراسم خوب نبود هیچ گیم پلی نشون نداد
کنسول خوب بوود
دسته عالی بوود
اسم خوب بوود

گیم اسپات فوق العاده لامصب چه کرد :))
 

soorena

کاربر سایت
Nov 9, 2009
2,678
نام
علی
از تمامی کسایی که تو کنفرانس بودن میپرسیدی واسه چی دست و جیغ و هورا میکشن واقعا خودشونم نمیدنستن چی جواب بدن
یه انحصاری جدید نشون دادن اونم که فیلم بود چیزی از خود بازی نشون ندادن
این cod:ghosts هم که واقعا با چه رویی اومده گفته من نسل بعدیم؟
از فیفا 14 هم که چیزی نشون ندادن جز چنتا تصویر از مسی
 

Just Amir

کاربر سایت
Aug 15, 2010
240
نام
Amir
نمی دونم چرا وقتی xbox جدید دیدم یاد دستگاه های ویدئو vhs قدیم افتادم :|
نمیشه عمودی گذاشتش؟
 

Outer Heaven

کاربر سایت
Apr 21, 2011
4,317
ظاهرا کنسول سونی قدرتمندتر هست.8 گیگ رم Ps4 همش برای بازی صرف میشه.حالا باز باید اساتید نظر بدن.ولی اگر اینطوری باشه،از لحاظ قدرت از ایکس باکس کاملا برتر هست.

اما از لحاظ بازی و عناوین انحصاری،رسما زد سونی رو ترکوند:|15 عنوان انحصاری برای لانچ؟؟؟؟؟؟؟Cod انحصاری زمانی؟؟؟؟؟؟؟یعنی خدا میدونه چقدر به اکتی پول داده.رسما سونی رو هنوز هیچی نشده ضربه فنی کرد.

۱۵ عنوان برا سال اول. نگفت لانچ. cod هم dlc هاش انحصار زمانی هست.
 

2taba

کاربر سایت
Jun 30, 2009
273
نام
امیرحسین
می خواستم همینجا از تمام بچه های BC خداحافظی کنم ، مدت خوبی رو بین شما دوستان خوب گذروندیم و چیزهای زیادی رو از شما یاد گرفتم ،با دیدن این کنسول و شرایط آینده کشور که همزمان با کنفرانس اعلام شد، فهمیدم که عمر گیمری من همین لحظه باید تموم بشه. ادامه دادن با این شرایط بیرونی در جامعه و شرایط داخلی خودم ، غیر از عذاب دادن خود و اطرافیانم ، نتیجه ی دیگه ای نداره.امیدوارم روزی شرایط در تمامی مسائل به سمت بهتر عوض بشه.
 

XboxLiveVirus

کاربر سایت
Sep 2, 2012
1,427
نام
علی
دوستان لینک دانلود بدین من که نتونستم زنده ببینم
اخه این نت؟؟؟
این از وضع نت این از وضع ما...
اخه من از یه ماه پیش روز شماری میکردم یهو همهچی رفت به @#.
 

mrspear

کاربر سایت
Jun 24, 2011
322
نام
Amir Mohamad
انتظار بازی های بیشتری رو داشتم یه چیزی مثه کنفرانس سونی اما در کل بدم نبود نمایش Forza 5 خیلی جالب بود مک لارن p1 با f1
xbox جدید رو نشون دادن که نکته برتر کنفرانس بود کیکنت 2 هم واسه ما که کینکت 1 رو داریم یکم دلسر کننده بود یعنی باید اینو بندازیم دور
اما در عوض تصویربرداری 1080 و ارتقای تشخیص حرکات رو به همراه داشت دستشم که تغییر نکرد فیفا 14 هم مثل همیشه عالی.
رمدی هم که فعلا معلوم نیست چی بشه به امید AW 2 .
حالا باید منتظر موندو E3 و اون 15 تا بازی رو دید.
 

Sierra-117

کاربر سایت
Jan 18, 2012
900
نام
سامان
باز شروع شد :D تو کنفرانس رونمایی کنسول که سر و تهش 1 ساعت بود دیگه چه انتظاری داشتید؟ خودشون گفته بودن بازی ها رو گذاشتن واسه E3 ولی بازم 2 تا انحصاری نشون داد، شماره بعدی بهترین ریسینگ این نسل و یه IP جدید واسه اونایی که همش ایراد IP جدید می گرفتن. مهم ترین نکتش هم این بود که تو مراسم رونمایی کنسول خود کنسول رو هم نشون دادن :D
یهو پایه Remedy اومد وسط از صمیم قلب برات خوش حال شدم ولی بعدش...:d
آقا این Xbox.com رو گفتیم گریبان خودمو گرفت توییچ خیلی بهتر بود به من 480 لایو استریم کامل میداد Gamespot رو هم ولش کن کلا" این مجریاش خیلی باحالن وسط کنفرانس یه چیزی میخواتم بگم بهشون خیلی ضر میزنن انصافا":d
FM5 فوق العاده بود با نمایش Quantom Break خیلی حال کردم و Fifa تکنولوژی جدید خیلی عالی بود و CoD:Ghost هم خیلی معمولی بود جوری نبود بگم WoW عالی بود.
اسپیلبرگ و سریال هیلو هم مطمئنا عالی میشه یعنی اومد دهنو بازی کرد گفت "Halo TV Series" از درون منفجر شدم:d
کنسول هم فوق العاده بود دسته عالی تر کینکتم از اون دوتا عالی تر فقط یکم خوده کنسول بزرگ میزنه 15 تا بازی انحصاری هم که اطراف لانچ هست که دیگه رسما" ترکوند کلا" برای 1 ساعت فکر میکنم عالی جمع کردن کنفرانس و راضی بودم آخرشم که رفت روزشمار E3 ولی انصافا" هیچی اون آهنگایی که سایت Xbox 15 دقیقه قبل از کنفرانس گذاشته بود نمیشه:d
اینارو ول کن فقط اسمو بچسب الان میفهمم که اسمشم لیک نشده بود:d
 
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر