نشست بزرگ خبری مایکروسافت | 21 May

ارزیابی شما از نشست


  • مجموع رای دهنده‌ها
    446
  • نظرسنجی بسته شده است .
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

ke$ha

کاربر سایت
May 29, 2011
961
نام
kesha


در جریان نشست 21 می, مایکروسافت رسما از کنسول جدید خود موسوم به XBOX ONE پرده برداری کرد.


xbox-one.jpg




آپدیت:

طبق گزارش‌های رسید کنسول بازی جدید مایکروسافت، Xbox One بدون کینکت کار نخواهد کرد.

به گزارش بازیسنتر، به نقل از IGN - به گفته هاروی ایگل، مدیر بازاریابی اکس‌باکس انگلستان کنسول بدون اتصال کینکت قادر به فعالیت نیست.

به گفته وی: "کینکت می‌بایست همیشه به Xbox One متصل باشد."

در پاسخ به این سوال که آیا Xbox One جوابگوی کسانی که در مکان‌هایی به غیر از اتاق نشیمن، نظیر اتاق خواب می‌خواهند بازی کنند خواهد بود گفت: "بله، قطعن. ما تقریبا از اتاق نشیمن به عنوان الگو استفاده می‌کنیم - این جاییست که ما تصور می‌کنیم که بهترین تصویر (تلویزیون) در منزل قرار دارد. اما اگر مایل به بازی کردن در سایر اتاق‌های منزل باشید، Xbox One توانایی ارایه کیفیت و تجربه‌ای یکسان به شما خواهد بود."

با این‌حال کسانی که تجربه استفاده از کینکت را دارند می‌دانند که با این فناوری، کینکت قادر به پشتیبانی از این نخواهد بود. با این ترتیب سنسور کینکت جدید می‌بایست تغییرات چشمگیری کرده باشد تا بتوان در سایر اتاق‌ها از آن استفاده کرد.

لازم به ذکر است که کینکت به صورت باندل شده همراه Xbox One عرضه خواهد شد.

منبع



آپدیت:


برخلاف سیاستی که سونی با Playstation Store، نینتندو با eShop و Valve با Steam در پیش گرفته‌اند، مایکروسافت اجازه خود ناشری به سازندگان مستقل روی Xbox One نمی‌دهد. برای انتشار بازی آن‌ها باید با خود Microsoft یا یک ناشر third-party قرارداد انتشار امضا کنند، درست مثل حالت فعلی در Xbox 360 و Xbox Live Arcade.

زمانی که Shacknews سوال کرد که که آیا سازنده‌ها هنوز هم به یک ناشر برای انتشار محتوا روی Xbox Live نیاز دارند، Matt Booty مدیر ارشد Redmond Game گفت "تا این لحظه، بله. ما قصد داریم با روش‌هایی که داریم با سازنده‌ها تعامل کنیم"

او اضافه کرد: "من انتظار دارم که در این نسل جدید به بررسی مدل‌های اقتصادی جدید و روش‌های تازه انتشار محتوا ادامه دهیم. اما Microsoft Studios برای انتشار محتوای دیجیتال روی Xbox با طیف وسیعی از شرکای تجاری کار می‌کند."

تصمیم Microsoft که مورد انتقاد قرار گرفته، یک چالش اضافه برای سازندگان مستقلی به وجود ‌می‌آورد که می‌خواهند بازی خود را روی Xbox One منتشر کنند.

Mike Bithell سازنده‌ی Thomas Was Alone در Twitter نوشت: "به نظر میاد که شما #پروژه 2 را روی Xbox One ـتان نخواهید دید" و Two Tribes سازنده‌ی Toki Tori 2 در Twitter گفت: "نبود خود ناشری روی Xbox One احتمالا به معنی نبود بازی‌های Two Tribes (روی Xbox1) است. این شانس خوبی برای Mircosoft بود تا مشکلات XBLA را رفع کند"

بازی شناخته‌ شده‌ی Stranger's Wrath HD ساخت استودیو Just Add Water یکی از عناوینی بود که به خاطر قوانین سخت گیرانه Mircosoft نتوانست به Xbox 360 راه یابد.

در طرف دیگر Sony در ماه‌های اخیر حمایتی ویژه از بازی های مستقل داشته. دو هفته پیش بخش بازی‌های مستقل در PlayStation Store راه اندازی شد و قبل از آن سونی انتشار چندین بازی مستقل چشمگیر را برای PlayStation حتمی کرده از جمله Luftrausers و Hotline Miami و Thomas Was Alone که در بالا ذکر شد. یوروگیمر ماه قبل در مقاله‌ای علاقه‌ی تازه کشف شده‌ی این شرکت ژاپنی به بازی های مستقل رو بررسی کرده.

Eurogamer



آپدیت:


طبق اطلاعیه EA عنوان FIFA 14 بر روی XBOX ONE و PS4 از Ignite Engine جدید استفاده خواهد کرد اما نکته قابل توجه عدم برخورداری نسخه PC از این انجین است.
شاید این خبر برای علاقه مندان FIFA روی PC خبری ناامید کننده باشد اما با توجه به این که در سالهای اخیر نیز این عنوان روی PC از یک سری قابلیتهای کمتری نسبت به کنسولها برخوردار بود چندان دور از انتظار نبود.هر چند در چند نسخه مانند FIFA 12 نیز همه چیز برابر بود.در جریان کنفرانس دیروز مایکروسافت نماینده EA یعنی Andrew Wilson گفت Ignite Engine باعث پیشرفت زیاد FIFA و دیگر عناوین ورزشی EA دربسیاری از زمینه ها خواهد شد,مثلا درجه هوشیاری در حد انسان برای تیمها یا انیمیشنهایی با گستردگی ده برابر.
به هرحال چیزی که مشخص است نسخه PC و کنسولهای حال حاضر از این قابلیتها بی بهره هستند.عنوان FIFA 14 ماه پیش برای PS3 و XBox 360 و PC و حالا نیز برای XBOX ONE و PS4 معرفی شد,فعلا خبری از نسخه WiiU نیست.

منبع



آپدیت:




دیشب به وقت تهران بلاخره کنسول شرکت بزرک ماکروسافت یعنی Xbox One به همگان معرفی شد. بعد از نشان دادن برخی از عناوین این دستگاه، چیزی که بیشتر از همه ذهن گیمرها را به خود مشغول کرده بود شایعاتی بود مبنی بر همیشه آنلاین بودن کنسول که جوابی پیرامون این مسئله در کنفرانس دیروز داده نشد.

در همین راستا سایت معتبر Kotaku در مصاحبه‌ای که با اقای Phil Harrison معاون رئیس کمپانی داشت وی اذعان کرد نیازی به اتصال دائم و همیگشی کنسول نیست ولی باید در روز حتما یک بار به اینترنت متصل شوید. وی در ادامه اذعان کرد دستگاهای بسیار زیادی در زندگی ما وجود دارند که تابع وصل شدن به اینترنت می‌باشند و کنسول Xbox One هم یکی از آن‌ها می‌باشد. وی در ادامه می‌گوید متصل شدن به ما، به شما قابلیت‌های Xlive را ارائه می‌دهد؛ متصل بودن به ما به شما این امکان را می‌دهد که از نوآوری‌ها موجود با خبر شوید و آن‌ها را دانلود کنید و این به آن معنی نیست که شما باید همیشه انلاین باشید."


اقای هریسون در جواب به این سوال که چه موقع باید به اینترنت متصل شد اذعان کرد:

برای انجام بازی‌ها تک نفره نیازی به اتصال به Xbox Live ندارید ولی برای دسترسی به فیلم، بخش دانلود، بلو-ری و دیگر سرگرمی‌ها باید به اینترنت متصل باشید.

در اخر سخنگوی سایت Kotaku از وی می‌پرسد، اگر من بخواهم بازی single player را انجام بدهم باید هفتگی به اینترنت متصل باشم یا باید به صورت روزانه باشد؟

هریسون پاسخ می‌دهد، 24 ساعته است نه هفتگی.

Kotaku: یعنی من روزانه یک بار باید به اینترنت وصل شوم درست است؟

هریسون: بله درست است.


آقای هریسون اینبار وقتی با سایت Polygon صحبت کرد اذعان کرد این مسئله (اتصال یک روز کنسول) یک بحث بالقوه به شمار میاد و شرکت ماکروسافت هیچ گونه تاییدی برروی این اطلاعات ندارد. در کل هنوز این مسئله در ابهاlم قرار داره.

خبر تکذیب نشده، آقای Harrison به دو خبرگذاری kotaku و Polygon حرف ها جدا گونه ای زده و حرفی از این که این مسئله وجود خواهد داشت یا نه نزده به سایت Polygon در مصاحبش اذعان کرده شرکت ماکروسافت در حال حاضر هیچ گونه مهر تاییدی بر روی این مسئله نخواهد زد، در کل ماکرو اعلام کرده چیزی رو امروز تایید نخواهد کرد.


Source



آپدیت:



سخنگوی مایکروسافت Larry Hryb به طور رسمی تایید کرد که کنسول XBOX ONE از قابلیت 3D و همچنین رزولیشن 4K پشتیبانی میکند.
رزولیشن 4K که به ULTRA HD نیز معروف است چهار برابر رزولیشنهای فعلی Full HD یا 1920*1080 است یعنی چیزی در حدود 3840*2160 که البته این تفاوت در تلویزیونهای با کیفیت نسل بعد مشخص می شود.هرچند این تلوزیون ها در حال حاضر نیز در بازار موجود است اما با توجه به قیمت بسیار بالای آنها کمتر کسی حاضر به خرید آنها می شود و رزولیشن 4K راه طولانی تا راهی شدن به خانه ی اکثریت مردم دارد.
کنسول نسل بعد سونی PS4 نیز گفته شده از این رزوولیشن تنها در خروجی ویدیو ها پشتیبانی میکند و خبری از آن در بازیها نخواهد بود.در مورد XBOX ONE این مورد به طور کامل روشن نشده اما به نظر می آید تفاوت چندانی با PS4 نخواهد داشت.

منبع


آپدیت:

Remedy will return to Alan Wake when the time is right



در ویدئویی که چند لحظه پیش از طرف Remedy منتشر شد Sam Lake خالق بازی Alan Wake صحبتی با طرفداران این بازی داشت.

بخشی از صحبت ها:

"احتمالا تا الان در مورد بازی جدید Remedy چیزهایی دیدید یا شنیدید بازی که در معرفی xbox رونمایی شد.
بله ما الان داریم روی یک بازی دیگر کار میکنیم و این نشون میده بازی بزرگ بعدی Remedy بازی Alan Wake 2 نخواهد بود"

"ما بعد از پایان بازی اول تلاش زیادی برای ساخت قسمت دوم کردیم اما این گونه بازیها تعهدات گسترده ای می خواهد و برای
این که به وقوع بپیوندند باید چیزهایی زیادی سر جای خود باشند.از منظر خلاقیت خیلی عالی می شد اگر ما فقط می توانستیم
یک سری متود عالی طراحی کنیم و نگران جزییات کوچکی مانند هزینه نباشیم اما همه می دانیم که این گونه نمی شود
عمل کرد.هنگامی که Alan Wake عرضه شد در شروع کار موفقیت چشم گیری نداشت اما رفته رفته بسیار بهتر شد و توانست
از مرز سه میلیون نسخه بگذرد.با همه اینها وقتی شماره اول عرضه شد ما به شدت روی نسخه دوم تمرکز کردیم اما فایده ای
نداشت زیرا زمان مناسبی برای آن نبود."

"Wake بسیار برای من و باقی افراد تیم عزیز است.ما از همان ابتدا می دانستیم وقتی وی در کابوس تیره و سیاهش بیدار می شود
خارج شدن از آنجا کاری دشوار و طولانی است و نیاز به تلاش فراوان دارد و من حدس می زنم جایی که ما اکنون هستیم مکانیست
که تخیل به واقعیت تبدیل می شود.ما به شدت علاقه داریم روی ادامه داستان کار کنیم,علاقه داریم تا چیزی جدید برای
Alan Wake خلق کنیم اما همه ی اینها در زمانی که مناسب باشد"

با تشکر از مجتبی silent assassin

ویدئو:


HD---SD

Polygon---VG247

آپدیت:



خبرها پیرامون Xbox One یکی پس از دیگری در حال آمدن است. در جدیدرین خبر رسیده، اقای Marc Whitten اذعان کرد کنسول Xbox One متاسفانه هیچ سازگاری با دیسک‌های کنسول‌ Xbox 360 و یا Xbox Live Arcade و همچنین Gamerscore شما در این دستگاه ندارد.

واین به آن منظور است که Xbox One بازی‌های 360 را اجرا نخواهد کرد در کل هر چه شما در 360 انجام، دانلود و یا انتقال داده‌اید دیگر در X one کارایی نخواهد داشت. شایان ذکر است این چیزی نیست که خود ماکروسافت از قصد دست به انجامش زده باشد، این امر به این دلیل است که ساختار معماری دو کنسول 360 و One کاملا متفاوت هستند، همانطور که می‌دانید دو کنسول PS4 و Xbox One هر رو بر اساس پردازنده‌های x86 ساخته شده‌اند ولی بازی‌هایی که برای 360 طراحی شده‌اند بر مبنای پردازنده Xenon که معماری آن نیز PowerPC است درست شده‌اند که همین امر اجازه این کار را نمی‌دهد.

البته در آخر نیز شایان ذکر است درست است که PlayStation 4 نیز قادر به آوردن عناوین PS3 نیست ولی مسئولین سونی اذعان کرده‌اند در برخی بازی‌ها این امکان وجود خواهد داشت.

shacknews


آپدیت:

Xbox One & PS4 a generation ahead of high-end PCs, says EA exec


لینک کامل مراسم

HD | 2.24 GB

High res | 1.33 GB
 
آخرین ویرایش:

.:Mahdi:.

کاربر سایت
Oct 1, 2010
1,614
نام
ʍʎɦɖї
حالا اون بابایی که این عکس رو ساخته روی چه حسابی اون عکس convection رو گذاشته اونجا؟=))
 

bigbox

کاربر سایت
May 19, 2008
121
نام
ALIREZA
بازی خوش سبک فورزا برای نمایش فردا بسیر آماده هست و کنفرانس ماکرو رو منفجر خواهد کرد..
Forza-Vista-big1.png
یادمه نمایش 360 اولین چیزی که تو چشم اومد نمایش حیرت آور گیرز بود که نصفه فن های سونی پریدند آیا نمایش 21 می هم هواداران سونی را به کنسول ماکروسافت میچسباند آیا بازهم ماکرو انقلاب میکند..؟
عکس هایی باور کردنی از انقلاب بازی های 21 می ایکس باکس 720 این عکس هارو هیجا ندیدین ...فقط خیره شید این بازی همانند گیرز همه معادله ی رقیبان را برهم خواهد زد.
images

.​
این fratos و mr. big boss خدایی بهترین خبرهارو میزارن جا داره یه خسته نباشید بهشون بگم خدایی خیلی عالی خبر میزارن حالا نوبته دسته گله من برای دوستام هست
بدون شک یکی از بزرگترین و موفقترین بازی های 360 بازی خوش ساخت AW بود بازی که همه چیز داشت از گیم پلی فوق العاده تا داستان سرایی بی نقص ..از عرضه ی این بازی سال ها میگذرد و همیشه خبر از در حال ساخت بودن این بازی بوده است . ولی چندی پیش Remedy اعلام کرد که در حال کار روی پروژه ای جدید هست ...آیا این بازی AW2 هست؟با معرفی شدن کنسول جدید ماکروسافت و شایعه هایی که مبتنی بر این بازی وجود دارد هواداران از ماکروسافت خواهان نمایش این بازی خوش ساخت در نمایش کنسول خود هستند بدون شک این بازی با نمایش خاص خود و شرکت سازنده ی خوبش یک برگ برنده برای کنسول بعدی ماکروسافت خواهد بود.حضور ریمدی در نمایش کنسول ماکروسافت قطعی شده است و تیم سازنده ی بازی aw در این نمایش حضور دارند و اگه aw رو معرفی نکنن بی شک یکی بازی تمام عیار معرفی میکنند

images
 

s.1

کاربر سایت
Oct 28, 2011
8,162
نسل قبل فرق میکرد . CPU نسل قبل PS3 بسیار بسیار قدرتمند تر از CPU کنسول X360 بود . اوایل قرار بود CPU با فرکانس 4.2 GHZ بیاد بیرون که به دلایلی شد 3.2 . اما مشکل CPU OS3 تو نسل قبل این بود که اختصاصا برای پردازش های چندرشته ای طراحی شده بود ، اما مایکرو چونشرکتی نرم افزاریه ، شناخت خوبی از بازار و بازی داشت . برای همینم با مشورت و پیشنهاد بازیسازا اومد معماری CPU X360 رو بر پایه پردازش موازی تعریف کرد . به هین دلیله که میبینی X360 داره پابه پای PS3 حرکت میکنه . معماری 2 کنسول نسل قبل انحصاری و متفاوت با معماری سخت افزاری PC بود .

ایننسل سونی اومده زرنگی کرده و داره از موفقیت های سال قبل مایکرو تقلید میکنه . برای همین اومد کنسول و با همکاری کامل با بازیساز ها و نیاز هاشون ساخت . کرایتک گفته بود که ما برای نسل بعد 8GB رم میخوایم و سونی قبول کرد ! همینطور برای چیزهایی دیگه ! اما نکته اصلی ماجرا معماری PC هر 2 تا کنسوله نسل جدیده که کل قضیه متفاوت میشه . سونی و PS3 سالها از فریم ورک OPENGL بریا ساخت بازی استفاده میکردن . مایکرو هم از DX10.1 . تو این نسل هر 2 تاشون از DX11 برای بازیسازی استفاده میکنن . لاوه بر اون چون معماری PC هست و چیپ گرافیک هم انحصارا برای پردازش بازیهای PC طراحی شده وضعف های ( عجیب چیپ های گرافیکی اینتل ) رو نداره ، بایزها تو زمان خیلی کمتری ساخته میشن و از طرفی هم به سرعت میتونیم حدنهایی گرافیک کنسول های جدید رو ببینیم . برای همین اگر کنسولی ضعیف تر باشه قطعا شکست میخوره تو این نسل .

- - -ویرایش - - -




دقیقا ! برای همینه که حرف اون دوستمون و رد کردم :d چون کل درگاه های اطلاعاتی ایزوله شده :d

قبلا پای IBM وسط بود برای همین سازنده ها کلی جا برای کار کردن داشتن الان AMD جاشو گرفته که ابدا در حد IBM نیست می تونید سابقه ی هر کدوم رو مجزا مطالعه کنید DX بعدی هم فعلا در کار نیست برای همینم هست که یه بازی مثل METRO میاد که گرافیکش از KILL ZONE PS4 بهتر می شه بازی ای که هنوز نیومده. خیلی درگیر نشید اما بازم می گم امکان نداره ماکروسافت کنسولی ضعیف تر از PS4 بخواد بده دیگه سیاست ها به شدت تغییر کردن
 

CriRo7

کاربر سایت
Sep 10, 2010
10,577
نام
حسین
اقا یه کلام بهترین جایی که میشه رو 144p حالا پایین ترم شد مشکل نداره نگاه کرد کجاست؟:|
بالاخره 9:30 یا 11؟
 

Heska

کاربر سایت
Jan 13, 2010
2,550
دوستانی که در مورد دیدن کنفرانس میپرسن
Xbox Live و Xbox.com سیستمشون طوری که کیفیت تصویر رو پایین میاره هماهنگ با سرعت اینترنتتون و اینکه اگه وسط کنفرانس لگ بیفته شما رو عقب نمی اندازه و بعد از لودینگ ادامه جایی که تصویر قطع شد رو نشون میده یعنی شما از کنفرانس عقب میوفتید (سال پیش من E3 رو با Xbox.com دیدم اینطوری بود)
 

Fratos

کاربر سایت
Aug 23, 2006
16,071
اقا یه کلام بهترین جایی که میشه رو 144p حالا پایین ترم شد مشکل نداره نگاه کرد کجاست؟:|
بالاخره 9:30 یا 11؟
مشکل خاصی پیش نیاد یا نتتون ایراد نداشته باشه به اون صورت، توئیتچ عالی جواب میده.
 
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر