نشست بزرگ خبری مایکروسافت | 21 May

  • Thread starter Thread starter ke$ha
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

ارزیابی شما از نشست


  • مجموع رای دهنده‌ها
    446
  • نظرسنجی بسته شده است .
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

ke$ha

کاربر سایت


در جریان نشست 21 می, مایکروسافت رسما از کنسول جدید خود موسوم به XBOX ONE پرده برداری کرد.


xbox-one.jpg




آپدیت:

طبق گزارش‌های رسید کنسول بازی جدید مایکروسافت، Xbox One بدون کینکت کار نخواهد کرد.

به گزارش بازیسنتر، به نقل از IGN - به گفته هاروی ایگل، مدیر بازاریابی اکس‌باکس انگلستان کنسول بدون اتصال کینکت قادر به فعالیت نیست.

به گفته وی: "کینکت می‌بایست همیشه به Xbox One متصل باشد."

در پاسخ به این سوال که آیا Xbox One جوابگوی کسانی که در مکان‌هایی به غیر از اتاق نشیمن، نظیر اتاق خواب می‌خواهند بازی کنند خواهد بود گفت: "بله، قطعن. ما تقریبا از اتاق نشیمن به عنوان الگو استفاده می‌کنیم - این جاییست که ما تصور می‌کنیم که بهترین تصویر (تلویزیون) در منزل قرار دارد. اما اگر مایل به بازی کردن در سایر اتاق‌های منزل باشید، Xbox One توانایی ارایه کیفیت و تجربه‌ای یکسان به شما خواهد بود."

با این‌حال کسانی که تجربه استفاده از کینکت را دارند می‌دانند که با این فناوری، کینکت قادر به پشتیبانی از این نخواهد بود. با این ترتیب سنسور کینکت جدید می‌بایست تغییرات چشمگیری کرده باشد تا بتوان در سایر اتاق‌ها از آن استفاده کرد.

لازم به ذکر است که کینکت به صورت باندل شده همراه Xbox One عرضه خواهد شد.

منبع



آپدیت:


برخلاف سیاستی که سونی با Playstation Store، نینتندو با eShop و Valve با Steam در پیش گرفته‌اند، مایکروسافت اجازه خود ناشری به سازندگان مستقل روی Xbox One نمی‌دهد. برای انتشار بازی آن‌ها باید با خود Microsoft یا یک ناشر third-party قرارداد انتشار امضا کنند، درست مثل حالت فعلی در Xbox 360 و Xbox Live Arcade.

زمانی که Shacknews سوال کرد که که آیا سازنده‌ها هنوز هم به یک ناشر برای انتشار محتوا روی Xbox Live نیاز دارند، Matt Booty مدیر ارشد Redmond Game گفت "تا این لحظه، بله. ما قصد داریم با روش‌هایی که داریم با سازنده‌ها تعامل کنیم"

او اضافه کرد: "من انتظار دارم که در این نسل جدید به بررسی مدل‌های اقتصادی جدید و روش‌های تازه انتشار محتوا ادامه دهیم. اما Microsoft Studios برای انتشار محتوای دیجیتال روی Xbox با طیف وسیعی از شرکای تجاری کار می‌کند."

تصمیم Microsoft که مورد انتقاد قرار گرفته، یک چالش اضافه برای سازندگان مستقلی به وجود ‌می‌آورد که می‌خواهند بازی خود را روی Xbox One منتشر کنند.

Mike Bithell سازنده‌ی Thomas Was Alone در Twitter نوشت: "به نظر میاد که شما #پروژه 2 را روی Xbox One ـتان نخواهید دید" و Two Tribes سازنده‌ی Toki Tori 2 در Twitter گفت: "نبود خود ناشری روی Xbox One احتمالا به معنی نبود بازی‌های Two Tribes (روی Xbox1) است. این شانس خوبی برای Mircosoft بود تا مشکلات XBLA را رفع کند"

بازی شناخته‌ شده‌ی Stranger's Wrath HD ساخت استودیو Just Add Water یکی از عناوینی بود که به خاطر قوانین سخت گیرانه Mircosoft نتوانست به Xbox 360 راه یابد.

در طرف دیگر Sony در ماه‌های اخیر حمایتی ویژه از بازی های مستقل داشته. دو هفته پیش بخش بازی‌های مستقل در PlayStation Store راه اندازی شد و قبل از آن سونی انتشار چندین بازی مستقل چشمگیر را برای PlayStation حتمی کرده از جمله Luftrausers و Hotline Miami و Thomas Was Alone که در بالا ذکر شد. یوروگیمر ماه قبل در مقاله‌ای علاقه‌ی تازه کشف شده‌ی این شرکت ژاپنی به بازی های مستقل رو بررسی کرده.

Eurogamer



آپدیت:


طبق اطلاعیه EA عنوان FIFA 14 بر روی XBOX ONE و PS4 از Ignite Engine جدید استفاده خواهد کرد اما نکته قابل توجه عدم برخورداری نسخه PC از این انجین است.
شاید این خبر برای علاقه مندان FIFA روی PC خبری ناامید کننده باشد اما با توجه به این که در سالهای اخیر نیز این عنوان روی PC از یک سری قابلیتهای کمتری نسبت به کنسولها برخوردار بود چندان دور از انتظار نبود.هر چند در چند نسخه مانند FIFA 12 نیز همه چیز برابر بود.در جریان کنفرانس دیروز مایکروسافت نماینده EA یعنی Andrew Wilson گفت Ignite Engine باعث پیشرفت زیاد FIFA و دیگر عناوین ورزشی EA دربسیاری از زمینه ها خواهد شد,مثلا درجه هوشیاری در حد انسان برای تیمها یا انیمیشنهایی با گستردگی ده برابر.
به هرحال چیزی که مشخص است نسخه PC و کنسولهای حال حاضر از این قابلیتها بی بهره هستند.عنوان FIFA 14 ماه پیش برای PS3 و XBox 360 و PC و حالا نیز برای XBOX ONE و PS4 معرفی شد,فعلا خبری از نسخه WiiU نیست.

منبع



آپدیت:




دیشب به وقت تهران بلاخره کنسول شرکت بزرک ماکروسافت یعنی Xbox One به همگان معرفی شد. بعد از نشان دادن برخی از عناوین این دستگاه، چیزی که بیشتر از همه ذهن گیمرها را به خود مشغول کرده بود شایعاتی بود مبنی بر همیشه آنلاین بودن کنسول که جوابی پیرامون این مسئله در کنفرانس دیروز داده نشد.

در همین راستا سایت معتبر Kotaku در مصاحبه‌ای که با اقای Phil Harrison معاون رئیس کمپانی داشت وی اذعان کرد نیازی به اتصال دائم و همیگشی کنسول نیست ولی باید در روز حتما یک بار به اینترنت متصل شوید. وی در ادامه اذعان کرد دستگاهای بسیار زیادی در زندگی ما وجود دارند که تابع وصل شدن به اینترنت می‌باشند و کنسول Xbox One هم یکی از آن‌ها می‌باشد. وی در ادامه می‌گوید متصل شدن به ما، به شما قابلیت‌های Xlive را ارائه می‌دهد؛ متصل بودن به ما به شما این امکان را می‌دهد که از نوآوری‌ها موجود با خبر شوید و آن‌ها را دانلود کنید و این به آن معنی نیست که شما باید همیشه انلاین باشید."


اقای هریسون در جواب به این سوال که چه موقع باید به اینترنت متصل شد اذعان کرد:

برای انجام بازی‌ها تک نفره نیازی به اتصال به Xbox Live ندارید ولی برای دسترسی به فیلم، بخش دانلود، بلو-ری و دیگر سرگرمی‌ها باید به اینترنت متصل باشید.

در اخر سخنگوی سایت Kotaku از وی می‌پرسد، اگر من بخواهم بازی single player را انجام بدهم باید هفتگی به اینترنت متصل باشم یا باید به صورت روزانه باشد؟

هریسون پاسخ می‌دهد، 24 ساعته است نه هفتگی.

Kotaku: یعنی من روزانه یک بار باید به اینترنت وصل شوم درست است؟

هریسون: بله درست است.


آقای هریسون اینبار وقتی با سایت Polygon صحبت کرد اذعان کرد این مسئله (اتصال یک روز کنسول) یک بحث بالقوه به شمار میاد و شرکت ماکروسافت هیچ گونه تاییدی برروی این اطلاعات ندارد. در کل هنوز این مسئله در ابهاlم قرار داره.

خبر تکذیب نشده، آقای Harrison به دو خبرگذاری kotaku و Polygon حرف ها جدا گونه ای زده و حرفی از این که این مسئله وجود خواهد داشت یا نه نزده به سایت Polygon در مصاحبش اذعان کرده شرکت ماکروسافت در حال حاضر هیچ گونه مهر تاییدی بر روی این مسئله نخواهد زد، در کل ماکرو اعلام کرده چیزی رو امروز تایید نخواهد کرد.


Source



آپدیت:



سخنگوی مایکروسافت Larry Hryb به طور رسمی تایید کرد که کنسول XBOX ONE از قابلیت 3D و همچنین رزولیشن 4K پشتیبانی میکند.
رزولیشن 4K که به ULTRA HD نیز معروف است چهار برابر رزولیشنهای فعلی Full HD یا 1920*1080 است یعنی چیزی در حدود 3840*2160 که البته این تفاوت در تلویزیونهای با کیفیت نسل بعد مشخص می شود.هرچند این تلوزیون ها در حال حاضر نیز در بازار موجود است اما با توجه به قیمت بسیار بالای آنها کمتر کسی حاضر به خرید آنها می شود و رزولیشن 4K راه طولانی تا راهی شدن به خانه ی اکثریت مردم دارد.
کنسول نسل بعد سونی PS4 نیز گفته شده از این رزوولیشن تنها در خروجی ویدیو ها پشتیبانی میکند و خبری از آن در بازیها نخواهد بود.در مورد XBOX ONE این مورد به طور کامل روشن نشده اما به نظر می آید تفاوت چندانی با PS4 نخواهد داشت.

منبع


آپدیت:

Remedy will return to Alan Wake when the time is right



در ویدئویی که چند لحظه پیش از طرف Remedy منتشر شد Sam Lake خالق بازی Alan Wake صحبتی با طرفداران این بازی داشت.

بخشی از صحبت ها:

"احتمالا تا الان در مورد بازی جدید Remedy چیزهایی دیدید یا شنیدید بازی که در معرفی xbox رونمایی شد.
بله ما الان داریم روی یک بازی دیگر کار میکنیم و این نشون میده بازی بزرگ بعدی Remedy بازی Alan Wake 2 نخواهد بود"

"ما بعد از پایان بازی اول تلاش زیادی برای ساخت قسمت دوم کردیم اما این گونه بازیها تعهدات گسترده ای می خواهد و برای
این که به وقوع بپیوندند باید چیزهایی زیادی سر جای خود باشند.از منظر خلاقیت خیلی عالی می شد اگر ما فقط می توانستیم
یک سری متود عالی طراحی کنیم و نگران جزییات کوچکی مانند هزینه نباشیم اما همه می دانیم که این گونه نمی شود
عمل کرد.هنگامی که Alan Wake عرضه شد در شروع کار موفقیت چشم گیری نداشت اما رفته رفته بسیار بهتر شد و توانست
از مرز سه میلیون نسخه بگذرد.با همه اینها وقتی شماره اول عرضه شد ما به شدت روی نسخه دوم تمرکز کردیم اما فایده ای
نداشت زیرا زمان مناسبی برای آن نبود."

"Wake بسیار برای من و باقی افراد تیم عزیز است.ما از همان ابتدا می دانستیم وقتی وی در کابوس تیره و سیاهش بیدار می شود
خارج شدن از آنجا کاری دشوار و طولانی است و نیاز به تلاش فراوان دارد و من حدس می زنم جایی که ما اکنون هستیم مکانیست
که تخیل به واقعیت تبدیل می شود.ما به شدت علاقه داریم روی ادامه داستان کار کنیم,علاقه داریم تا چیزی جدید برای
Alan Wake خلق کنیم اما همه ی اینها در زمانی که مناسب باشد"

با تشکر از مجتبی silent assassin

ویدئو:


HD---SD

Polygon---VG247

آپدیت:



خبرها پیرامون Xbox One یکی پس از دیگری در حال آمدن است. در جدیدرین خبر رسیده، اقای Marc Whitten اذعان کرد کنسول Xbox One متاسفانه هیچ سازگاری با دیسک‌های کنسول‌ Xbox 360 و یا Xbox Live Arcade و همچنین Gamerscore شما در این دستگاه ندارد.

واین به آن منظور است که Xbox One بازی‌های 360 را اجرا نخواهد کرد در کل هر چه شما در 360 انجام، دانلود و یا انتقال داده‌اید دیگر در X one کارایی نخواهد داشت. شایان ذکر است این چیزی نیست که خود ماکروسافت از قصد دست به انجامش زده باشد، این امر به این دلیل است که ساختار معماری دو کنسول 360 و One کاملا متفاوت هستند، همانطور که می‌دانید دو کنسول PS4 و Xbox One هر رو بر اساس پردازنده‌های x86 ساخته شده‌اند ولی بازی‌هایی که برای 360 طراحی شده‌اند بر مبنای پردازنده Xenon که معماری آن نیز PowerPC است درست شده‌اند که همین امر اجازه این کار را نمی‌دهد.

البته در آخر نیز شایان ذکر است درست است که PlayStation 4 نیز قادر به آوردن عناوین PS3 نیست ولی مسئولین سونی اذعان کرده‌اند در برخی بازی‌ها این امکان وجود خواهد داشت.

shacknews


آپدیت:

Xbox One & PS4 a generation ahead of high-end PCs, says EA exec


لینک کامل مراسم

HD | 2.24 GB

High res | 1.33 GB
 
آخرین ویرایش:
بچها منتظر لیک عکس و... نباشید ردموند حکومت نظامیه :-D
2-بعضی شایعه ها چه مسخره هستن یعنی شرکتی به بزرگی ماکرو یادش میره واسه کنسول نسل بعدش بازی بسازه؟:/
سرش گرم ساختن پیتزا فروشی بوده یادش رفته نسل بعد رو
 
باز این یارو خطرناکه (Thurott) پیداش شد:

Clip_33.jpg

By the way, I did screw up one thing: The $299 version of Xbox v.Next will come with a $15/mo XBLG subscription, not $10. Sorry about that.

وارن هم از این ور حمله کرده :دی

Clip_34.jpg

@thurrott yup, and that sub includes family.

دوست خوبمون Adam Orth هنوز زنده ست. بالمر جونش روبهش بخشیده انگار :دی

0000.jpg

پ.ن. Xbox $720.
 
آخرین ویرایش:
من چطوری میتونم این نشست رو از SPYKE TV ببینم؟
هیچ جوره :دی. اون شبکه مخصوص امریکاست. از توئیتچ و xbox Live و صفحه ویژه قابل مشاهده ست.

---------- نوشته در 08:24 PM اضافه شد ---------- نوشته قبلی در 08:20 PM ارسال شده بود ----------

جل الخالق !
نکنه این Curiosity به کنسول مایکروسافت مرتبط بوده ؟!! :دی
من خیلی در جریان این بازی (البته اگه بشه بهش گفت بازی ، چون یه چیز متفاوت هست) نیستم. ولی مثل اینکه یه برنامه برای iOS و Android هست و ملت دانلود میکنن و باید همین طور روی صفحه مکعبی 3 بعدی ضربه بزنن. هر ضربه باعث میشه یه لایه جدا بشه و البته تعداد لایه ها انقدر زیاد هست که الآن بعد از ماه ها هنوز به هسته داخل مکعب نرسیدن ! :دی مولینیو هم گفته بوده که داخل مکعب چیز خیلی عجیبی منتظرتون هست و البته اگه درست یادم باشه ، فقط هم اولین نفری که به اون چیز میرسه ، میتونه ببینتش ! :دی یعنی توی دقایق آخر که چند هزار یا میلیون نفر دارن ضربه میزنن ، فقط یه نفر شانس داره که به عنوان آخرین نفر ضربه رو بزنه و داخل مکعب رو ببینه.
اتفاقاً الآن این تاپیک رو دیدم و نوشته که Curiosity داره به اواخر کارش میرسه. یه جورایی زمان رونمایی از اون چیز (؟!) داخل مکعب میتونه به زمان رونمایی کنسول مایکروسافت مربوط بشه و تمام این مدت ملت مشغول بیل زدن مکعب برای رونمایی از کنسول مایکروسافت بوده باشن ! :دی
من چقدر خوشحال شدم گفتم وای، این از ماکروسافت رفته حس خلاقیتش شکوفا شده. چند تا ویدئو ازش دیدم و بنظرم بیشتر یه App هست تا گیم! یعنی همه چیز هست الی گیم :دی.
کامنتهای ملت هم خوندن داره واقعاً.

یعنی این اخرین فرست برای رستگاری مولینیو هست. شانس بیاره اون تو چیز بارزش و قابل قبولی باشه وگرنه لقبه "مرد پوشالی" هم به لیست افتخاراتش اضافه میشه.
 
یعنی این اخرین فرست برای رستگاری مولینیو هست. شانس بیاره اون تو چیز بارزش و قابل قبولی باشه وگرنه لقبه "مرد پوشالی" هم به لیست افتخاراتش اضافه میشه.
خوبی؟ :دی مولینیو نیازی به رستگاری نداره که دیگه این آخرین فرصتش باشه! همین دو سال پیش بود که Lifetime Achievement Award رو تو GDC بهش دادن، جایزه ای که قبلش آدمهایی مثل ویل رایت و میاموتو و کوجیما و سید میر برده بودن. الان این "مرد پوشالی" رو دقیقا واسه چی باید بهش بدن؟ :-/
 
خوبی؟ :دی مولینیو نیازی به رستگاری نداره که دیگه این آخرین فرصتش باشه! همین دو سال پیش بود که Lifetime Achievement Award رو تو GDC بهش دادن، جایزه ای که قبلش آدمهایی مثل ویل رایت و میاموتو و کوجیما و سید میر برده بودن. الان این "مرد پوشالی" رو دقیقا واسه چی باید بهش بدن؟ :-/
این یایا همونی نبود که یه سگ گذاشته در بازیش، دنیا رو به خاک خون کشید بابت نواوری و من اولم من اولم توی سگ گذاشتن؟
همونی نیست که یه Tech Demo از چیزی نشون داد که مطمئنان توی نسل 7 قابل اجرا نبود؟
پولی و وقتی که این از ماکروسافت گرفت و حروم کرد قابل محاسبه نیست. Lionhead رو تا مرزه یه استودیو "بی‌ارزش" پیش برد. هرچی مغز و استعداد بود کوچ کرد از LH بخاطر ایشون.

کاش بجای این بابا که مصاحبه هاش و کارهاش با WTF شروع و تموم میشه به ایتاگاکی یا ساکاگوچی بها میداد ماکروسافت. 100% بیشتر نسیبش میشد.

ماکروسافت از 2010 یه تغییر اساسی درش شکل گرفت و متحول شد. نیازی به وجود مبارک ایشون نبود و نیست. توی اون خونه تکونی عظیم ایشون رو به عنوان مهر سوخته استعداد تمام شده حروم کننده پول فراری دهنده ایده ها مغزی که در گدشته فیریز شده، دور انداخته شد.

پ.ن. حالا بزار این Appـی که ساخته به سرانجام برسه، بعد اینطوری طرفداری کنید ازش.
 
آخرین ویرایش:
خوبی؟ :دی مولینیو نیازی به رستگاری نداره که دیگه این آخرین فرصتش باشه! همین دو سال پیش بود که Lifetime Achievement Award رو تو GDC بهش دادن، جایزه ای که قبلش آدمهایی مثل ویل رایت و میاموتو و کوجیما و سید میر برده بودن. الان این "مرد پوشالی" رو دقیقا واسه چی باید بهش بدن؟ :-/
مگه نمیدونی ؟ تاپیک قبلی یه چند تا بار ـه مایکرو کرده به همین دلیل پوشالی سهله ...ـی هم لقب خواهد گرفت از این به بعد :دی
 
این یایا همونی نبود که یه سگ گذاشته در بازیش، دنیا رو به خاک خون کشید بابت نواوری و من اولم من اولم توی سگ گذاشتن؟
همونی نیست که یه Tech Demo از چیزی نشون داد که مطمئنان توی نسل 7 قابل اجرا نبود؟
پولی و وقتی که این از ماکروسافت گرفت و حروم کرد قابل محاسبه نیست. Lionhead رو تا مرزه یه استودیو "بی‌ارزش" پیش برد. هرچی مغز و استعداد بود کوچ کرد از LH بخاطر ایشون.

کاش بجای این بابا که مصاحبه هاش و کارهاش با WTF شروع و تموم میشه به ایتاگاکی یا ساکاگوچی بها میداد ماکروسافت. 100% بیشتر نسیبش میشد.

ماکروسافت از 2010 یه تغییر اساسی درش شکل گرفت و متحول شد. نیازی به وجود مبارک ایشون نبود و نیست. توی اون خونه تکونی عظیم ایشون رو به عنوان مهر سوخته استعداد تمام شده حروم کننده پول فراری دهنده ایده ها مغزی که در گدشته فیریز شده، دور انداخته شد.

پ.ن. حالا بزار این Appـی که ساخته به سرانجام برسه، بعد اینطوری طرفداری کنید ازش.
این بابا همونی هست که سبک God Game رو اختراع کرد :دی همونی هست که یه دنیای اورجینال ساخت به اسم Fable. همونی هست که تمام تلاشش رو کرد ایده های جدید وارد بازی هاش کنه نه اینکه بیاد از این و اون تقلید کنه. سری Fable یکی از پرفروش ترین بازی های مایکروسافت هست و دو تا نسخه آخرش (Fable II & III) بیشتر از 8 میلیون نسخه فروش داشتن. پس خیالت از بابت پول های مایکروسافت راحت باشه چون خیلی بیشتر از اونی که بهش داده بودن رو بهشون پس داد! کاری به گذشته این بابا ندارم، خلق Black & White و Fable باعث میشه همچین آدمی به عنوان یه سازنده خلاق و بزرگ تو دنیای گیم مطرح باشه، هر چند بازی های قدیمی ترش هم عموما بازی های خلاقانه و بزرگی بودن.
 
این بابا همونی هست که سبک God Game رو اختراع کرد :دی همونی هست که یه دنیای اورجینال ساخت به اسم Fable. همونی هست که تمام تلاشش رو کرد ایده های جدید وارد بازی هاش کنه نه اینکه بیاد از این و اون تقلید کنه. سری Fable یکی از پرفروش ترین بازی های مایکروسافت هست و دو تا نسخه آخرش (Fable II & III) بیشتر از 8 میلیون نسخه فروش داشتن. پس خیالت از بابت پول های مایکروسافت راحت باشه چون خیلی بیشتر از اونی که بهش داده بودن رو بهشون پس داد! کاری به گذشته این بابا ندارم، خلق Black & White و Fable باعث میشه همچین آدمی به عنوان یه سازنده خلاق و بزرگ تو دنیای گیم مطرح باشه، هر چند بازی های قدیمی ترش هم عموما بازی های خلاقانه و بزرگی بودن.
این بابا همونیه که Mark Healey و Alex Evans تو استودیوش کار میکردن. همه این قصه ها رو بلدم. چون تو گذشته خدایی کرده واسه خودش الان هرچی بگه شما صوت و کف میزنی براش؟
الان چی؟ دیگه از مولینیو آبی گرم نمیشه.

منم چیزی نگفتم شما جوش اوردی؟ هایپی که برای مرکز کیوب راه انداخته اگر چیز بارزشی ازش بیرون نیاد از اینی که هست بدتر میشه. اون وقته که تو جدول من پایین تر از دیوید کیچ قرار میگیره.
طبق خبري كه دقايقي پيش منتشر شد b*c تكنولوژي رو به نمايش گذاشته كه ميتونه رقيبي براي قابليت lllumiroom كه شايد يكي از قابليت هاي xbox720 باشه خواهد بود، ودر اين ضمينه گويا فيلمي هم منتشر كرده.
BBC IllumiRoom rival in the works, its own take on possible Xbox 720 tech - Pocket-lint
بولشت کنترلر کم نبود برای صنعت گیم؟ این دیگه چیه اخه ! :-&.
 
طبق خبري كه دقايقي پيش منتشر شد b*c تكنولوژي رو به نمايش گذاشته كه ميتونه رقيبي براي قابليت lllumiroom كه شايد يكي از قابليت هاي xbox720 باشه خواهد بود، ودر اين ضمينه گويا فيلمي هم منتشر كرده.
BBC IllumiRoom rival in the works, its own take on possible Xbox 720 tech - Pocket-lint

هه چرا الان صداش رو دراوردن؟:دی احتمالا مهرع سوختشون رو میخوان بزارن برای فروش:دی
 
این بابا همونیه که Mark Healey و Alex Evans تو استودیوش کار میکردن. همه این قصه ها رو بلدم. چون تو گذشته خدایی کرده واسه خودش الان هرچی بگه شما صوت و کف میزنی براش؟
الان چی؟ دیگه از مولینیو آبی گرم نمیشه.

منم چیزی نگفتم شما جوش اوردی؟ هایپی که برای مرکز کیوب راه انداخته اگر چیز بارزشی ازش بیرون نیاد از اینی که هست بدتر میشه. اون وقته که تو جدول من پایین تر از دیوید کیچ قرار میگیره.
تو گذشته خدایی نکرده ولی ایشون یکی از بهترین بازی سازها هست و خواهد بود، چیزی نگفتی فقط در حد سازنده Rouge Warrior اینو آوردی پایین :دی اون App ـی هم که گفتی شاید اصلا هیچ ربطی به مایکروسافت نداشته باشه، این بیچاره هم جایی نگفته که قراره از وسط اون مکعب یه کنسول بیاد بیرون :دی راستی راجع به Mark Healey این چیزی هست که تو پروفایلش نوشته:
I joined when there was 4 people, left when there was 200.
Learnt a lot from the Molyneux, and had a lot of giggles along the way
 
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or