نشست بزرگ خبری مایکروسافت | 21 May

  • Thread starter Thread starter ke$ha
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

ارزیابی شما از نشست


  • مجموع رای دهنده‌ها
    446
  • نظرسنجی بسته شده است .
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

ke$ha

کاربر سایت


در جریان نشست 21 می, مایکروسافت رسما از کنسول جدید خود موسوم به XBOX ONE پرده برداری کرد.


xbox-one.jpg




آپدیت:

طبق گزارش‌های رسید کنسول بازی جدید مایکروسافت، Xbox One بدون کینکت کار نخواهد کرد.

به گزارش بازیسنتر، به نقل از IGN - به گفته هاروی ایگل، مدیر بازاریابی اکس‌باکس انگلستان کنسول بدون اتصال کینکت قادر به فعالیت نیست.

به گفته وی: "کینکت می‌بایست همیشه به Xbox One متصل باشد."

در پاسخ به این سوال که آیا Xbox One جوابگوی کسانی که در مکان‌هایی به غیر از اتاق نشیمن، نظیر اتاق خواب می‌خواهند بازی کنند خواهد بود گفت: "بله، قطعن. ما تقریبا از اتاق نشیمن به عنوان الگو استفاده می‌کنیم - این جاییست که ما تصور می‌کنیم که بهترین تصویر (تلویزیون) در منزل قرار دارد. اما اگر مایل به بازی کردن در سایر اتاق‌های منزل باشید، Xbox One توانایی ارایه کیفیت و تجربه‌ای یکسان به شما خواهد بود."

با این‌حال کسانی که تجربه استفاده از کینکت را دارند می‌دانند که با این فناوری، کینکت قادر به پشتیبانی از این نخواهد بود. با این ترتیب سنسور کینکت جدید می‌بایست تغییرات چشمگیری کرده باشد تا بتوان در سایر اتاق‌ها از آن استفاده کرد.

لازم به ذکر است که کینکت به صورت باندل شده همراه Xbox One عرضه خواهد شد.

منبع



آپدیت:


برخلاف سیاستی که سونی با Playstation Store، نینتندو با eShop و Valve با Steam در پیش گرفته‌اند، مایکروسافت اجازه خود ناشری به سازندگان مستقل روی Xbox One نمی‌دهد. برای انتشار بازی آن‌ها باید با خود Microsoft یا یک ناشر third-party قرارداد انتشار امضا کنند، درست مثل حالت فعلی در Xbox 360 و Xbox Live Arcade.

زمانی که Shacknews سوال کرد که که آیا سازنده‌ها هنوز هم به یک ناشر برای انتشار محتوا روی Xbox Live نیاز دارند، Matt Booty مدیر ارشد Redmond Game گفت "تا این لحظه، بله. ما قصد داریم با روش‌هایی که داریم با سازنده‌ها تعامل کنیم"

او اضافه کرد: "من انتظار دارم که در این نسل جدید به بررسی مدل‌های اقتصادی جدید و روش‌های تازه انتشار محتوا ادامه دهیم. اما Microsoft Studios برای انتشار محتوای دیجیتال روی Xbox با طیف وسیعی از شرکای تجاری کار می‌کند."

تصمیم Microsoft که مورد انتقاد قرار گرفته، یک چالش اضافه برای سازندگان مستقلی به وجود ‌می‌آورد که می‌خواهند بازی خود را روی Xbox One منتشر کنند.

Mike Bithell سازنده‌ی Thomas Was Alone در Twitter نوشت: "به نظر میاد که شما #پروژه 2 را روی Xbox One ـتان نخواهید دید" و Two Tribes سازنده‌ی Toki Tori 2 در Twitter گفت: "نبود خود ناشری روی Xbox One احتمالا به معنی نبود بازی‌های Two Tribes (روی Xbox1) است. این شانس خوبی برای Mircosoft بود تا مشکلات XBLA را رفع کند"

بازی شناخته‌ شده‌ی Stranger's Wrath HD ساخت استودیو Just Add Water یکی از عناوینی بود که به خاطر قوانین سخت گیرانه Mircosoft نتوانست به Xbox 360 راه یابد.

در طرف دیگر Sony در ماه‌های اخیر حمایتی ویژه از بازی های مستقل داشته. دو هفته پیش بخش بازی‌های مستقل در PlayStation Store راه اندازی شد و قبل از آن سونی انتشار چندین بازی مستقل چشمگیر را برای PlayStation حتمی کرده از جمله Luftrausers و Hotline Miami و Thomas Was Alone که در بالا ذکر شد. یوروگیمر ماه قبل در مقاله‌ای علاقه‌ی تازه کشف شده‌ی این شرکت ژاپنی به بازی های مستقل رو بررسی کرده.

Eurogamer



آپدیت:


طبق اطلاعیه EA عنوان FIFA 14 بر روی XBOX ONE و PS4 از Ignite Engine جدید استفاده خواهد کرد اما نکته قابل توجه عدم برخورداری نسخه PC از این انجین است.
شاید این خبر برای علاقه مندان FIFA روی PC خبری ناامید کننده باشد اما با توجه به این که در سالهای اخیر نیز این عنوان روی PC از یک سری قابلیتهای کمتری نسبت به کنسولها برخوردار بود چندان دور از انتظار نبود.هر چند در چند نسخه مانند FIFA 12 نیز همه چیز برابر بود.در جریان کنفرانس دیروز مایکروسافت نماینده EA یعنی Andrew Wilson گفت Ignite Engine باعث پیشرفت زیاد FIFA و دیگر عناوین ورزشی EA دربسیاری از زمینه ها خواهد شد,مثلا درجه هوشیاری در حد انسان برای تیمها یا انیمیشنهایی با گستردگی ده برابر.
به هرحال چیزی که مشخص است نسخه PC و کنسولهای حال حاضر از این قابلیتها بی بهره هستند.عنوان FIFA 14 ماه پیش برای PS3 و XBox 360 و PC و حالا نیز برای XBOX ONE و PS4 معرفی شد,فعلا خبری از نسخه WiiU نیست.

منبع



آپدیت:




دیشب به وقت تهران بلاخره کنسول شرکت بزرک ماکروسافت یعنی Xbox One به همگان معرفی شد. بعد از نشان دادن برخی از عناوین این دستگاه، چیزی که بیشتر از همه ذهن گیمرها را به خود مشغول کرده بود شایعاتی بود مبنی بر همیشه آنلاین بودن کنسول که جوابی پیرامون این مسئله در کنفرانس دیروز داده نشد.

در همین راستا سایت معتبر Kotaku در مصاحبه‌ای که با اقای Phil Harrison معاون رئیس کمپانی داشت وی اذعان کرد نیازی به اتصال دائم و همیگشی کنسول نیست ولی باید در روز حتما یک بار به اینترنت متصل شوید. وی در ادامه اذعان کرد دستگاهای بسیار زیادی در زندگی ما وجود دارند که تابع وصل شدن به اینترنت می‌باشند و کنسول Xbox One هم یکی از آن‌ها می‌باشد. وی در ادامه می‌گوید متصل شدن به ما، به شما قابلیت‌های Xlive را ارائه می‌دهد؛ متصل بودن به ما به شما این امکان را می‌دهد که از نوآوری‌ها موجود با خبر شوید و آن‌ها را دانلود کنید و این به آن معنی نیست که شما باید همیشه انلاین باشید."


اقای هریسون در جواب به این سوال که چه موقع باید به اینترنت متصل شد اذعان کرد:

برای انجام بازی‌ها تک نفره نیازی به اتصال به Xbox Live ندارید ولی برای دسترسی به فیلم، بخش دانلود، بلو-ری و دیگر سرگرمی‌ها باید به اینترنت متصل باشید.

در اخر سخنگوی سایت Kotaku از وی می‌پرسد، اگر من بخواهم بازی single player را انجام بدهم باید هفتگی به اینترنت متصل باشم یا باید به صورت روزانه باشد؟

هریسون پاسخ می‌دهد، 24 ساعته است نه هفتگی.

Kotaku: یعنی من روزانه یک بار باید به اینترنت وصل شوم درست است؟

هریسون: بله درست است.


آقای هریسون اینبار وقتی با سایت Polygon صحبت کرد اذعان کرد این مسئله (اتصال یک روز کنسول) یک بحث بالقوه به شمار میاد و شرکت ماکروسافت هیچ گونه تاییدی برروی این اطلاعات ندارد. در کل هنوز این مسئله در ابهاlم قرار داره.

خبر تکذیب نشده، آقای Harrison به دو خبرگذاری kotaku و Polygon حرف ها جدا گونه ای زده و حرفی از این که این مسئله وجود خواهد داشت یا نه نزده به سایت Polygon در مصاحبش اذعان کرده شرکت ماکروسافت در حال حاضر هیچ گونه مهر تاییدی بر روی این مسئله نخواهد زد، در کل ماکرو اعلام کرده چیزی رو امروز تایید نخواهد کرد.


Source



آپدیت:



سخنگوی مایکروسافت Larry Hryb به طور رسمی تایید کرد که کنسول XBOX ONE از قابلیت 3D و همچنین رزولیشن 4K پشتیبانی میکند.
رزولیشن 4K که به ULTRA HD نیز معروف است چهار برابر رزولیشنهای فعلی Full HD یا 1920*1080 است یعنی چیزی در حدود 3840*2160 که البته این تفاوت در تلویزیونهای با کیفیت نسل بعد مشخص می شود.هرچند این تلوزیون ها در حال حاضر نیز در بازار موجود است اما با توجه به قیمت بسیار بالای آنها کمتر کسی حاضر به خرید آنها می شود و رزولیشن 4K راه طولانی تا راهی شدن به خانه ی اکثریت مردم دارد.
کنسول نسل بعد سونی PS4 نیز گفته شده از این رزوولیشن تنها در خروجی ویدیو ها پشتیبانی میکند و خبری از آن در بازیها نخواهد بود.در مورد XBOX ONE این مورد به طور کامل روشن نشده اما به نظر می آید تفاوت چندانی با PS4 نخواهد داشت.

منبع


آپدیت:

Remedy will return to Alan Wake when the time is right



در ویدئویی که چند لحظه پیش از طرف Remedy منتشر شد Sam Lake خالق بازی Alan Wake صحبتی با طرفداران این بازی داشت.

بخشی از صحبت ها:

"احتمالا تا الان در مورد بازی جدید Remedy چیزهایی دیدید یا شنیدید بازی که در معرفی xbox رونمایی شد.
بله ما الان داریم روی یک بازی دیگر کار میکنیم و این نشون میده بازی بزرگ بعدی Remedy بازی Alan Wake 2 نخواهد بود"

"ما بعد از پایان بازی اول تلاش زیادی برای ساخت قسمت دوم کردیم اما این گونه بازیها تعهدات گسترده ای می خواهد و برای
این که به وقوع بپیوندند باید چیزهایی زیادی سر جای خود باشند.از منظر خلاقیت خیلی عالی می شد اگر ما فقط می توانستیم
یک سری متود عالی طراحی کنیم و نگران جزییات کوچکی مانند هزینه نباشیم اما همه می دانیم که این گونه نمی شود
عمل کرد.هنگامی که Alan Wake عرضه شد در شروع کار موفقیت چشم گیری نداشت اما رفته رفته بسیار بهتر شد و توانست
از مرز سه میلیون نسخه بگذرد.با همه اینها وقتی شماره اول عرضه شد ما به شدت روی نسخه دوم تمرکز کردیم اما فایده ای
نداشت زیرا زمان مناسبی برای آن نبود."

"Wake بسیار برای من و باقی افراد تیم عزیز است.ما از همان ابتدا می دانستیم وقتی وی در کابوس تیره و سیاهش بیدار می شود
خارج شدن از آنجا کاری دشوار و طولانی است و نیاز به تلاش فراوان دارد و من حدس می زنم جایی که ما اکنون هستیم مکانیست
که تخیل به واقعیت تبدیل می شود.ما به شدت علاقه داریم روی ادامه داستان کار کنیم,علاقه داریم تا چیزی جدید برای
Alan Wake خلق کنیم اما همه ی اینها در زمانی که مناسب باشد"

با تشکر از مجتبی silent assassin

ویدئو:


HD---SD

Polygon---VG247

آپدیت:



خبرها پیرامون Xbox One یکی پس از دیگری در حال آمدن است. در جدیدرین خبر رسیده، اقای Marc Whitten اذعان کرد کنسول Xbox One متاسفانه هیچ سازگاری با دیسک‌های کنسول‌ Xbox 360 و یا Xbox Live Arcade و همچنین Gamerscore شما در این دستگاه ندارد.

واین به آن منظور است که Xbox One بازی‌های 360 را اجرا نخواهد کرد در کل هر چه شما در 360 انجام، دانلود و یا انتقال داده‌اید دیگر در X one کارایی نخواهد داشت. شایان ذکر است این چیزی نیست که خود ماکروسافت از قصد دست به انجامش زده باشد، این امر به این دلیل است که ساختار معماری دو کنسول 360 و One کاملا متفاوت هستند، همانطور که می‌دانید دو کنسول PS4 و Xbox One هر رو بر اساس پردازنده‌های x86 ساخته شده‌اند ولی بازی‌هایی که برای 360 طراحی شده‌اند بر مبنای پردازنده Xenon که معماری آن نیز PowerPC است درست شده‌اند که همین امر اجازه این کار را نمی‌دهد.

البته در آخر نیز شایان ذکر است درست است که PlayStation 4 نیز قادر به آوردن عناوین PS3 نیست ولی مسئولین سونی اذعان کرده‌اند در برخی بازی‌ها این امکان وجود خواهد داشت.

shacknews


آپدیت:

Xbox One & PS4 a generation ahead of high-end PCs, says EA exec


لینک کامل مراسم

HD | 2.24 GB

High res | 1.33 GB
 
آخرین ویرایش:
- Let me Guess , Microsoft is Showing COD , Kinect and useless apps
- ha , nope keep guessing
-in that case i hope microsoft prove me wrong , really need to focus on games and exciting exclusives

عجب سوالی پرسیده دمش گرم :دی عین همین سوال اینجا هم پرسیده شد و واکنشاش هم جالب بود :دی
 
چه خاطره ساخت برامون:



http://i.minus.com/iLFLGTU4zzPzQ.jpg

تاحالا از طرف CEO ترول نشده بودیم :دی. کاز رکبی زد تاریخی. اگر فردای 21 می 4 تا بازی انونس کنن یا کاریهای از این قبیل، من اصلاً تعجب نمیکنم.
 
به نظرم روند خوبي رو در پيش گرفته مايكروسافت تو زمينه هايپ كردن و تبليغات كاذب:d قبل رونمايي كنسول......اگر نمايش كال او گرافيك متحير كننده اي داشته باشه و كنارش حتي يكي دو تا بازي جديد به نمايش دربيان خيلي مراسم موفقي ميشه واسه مايكروسافت

البته من خودم بيشتر از بازي منتظر امكانات انلاين و جانبي و كينكتي و تعاملي كنسول هستم(بازيها دير يا زود ميان فرقي نداره:d)

حرفی که میزنی رو قبول دارم اما به نظر من باید حتما بازی معرفی کنه به خاطر اینکه کنسول بازی دارن میسازن که نسل بعد رو به رخ بکشن قرار نیست که بیان یه تیکه ... نشون بدن بگن آقا این رو داره اینو نداره فقط که قراره ما با این وسیله بازی کنیم قرار نیست سخت افزارش رو بخوریم که ما هم که براش بازی نمیسازیم پس بهترین چیز اینکه در کنار معرفی یک کنسول قوی و امکانات عالی بازی قوی و عالی هم داشته باشه .
 
اخرین نفری که ماکروسافت نیاز داره برای استیج پیتر هست. تو کنفرانس سخت افزاری اینو بیارن چه قصه‌ی تعریف کنه واسه ملت؟!
خوشحال میشم نبینمش اون روز.

همون قصه ای که برا کینکت تعریف کرد.
 
عجب سوالی پرسیده دمش گرم :دی عین همین سوال اینجا هم پرسیده شد و واکنشاش هم جالب بود :دی
خیلی قابل پیش‌بینی و مسخره شده. میدونی.

ماکروسافت با CoD شروع میکنه. 4 تا 3rd party بعد 2-3 تا کینکت اخرشم عاشر و دافی و 50 سنت میان رو استیج.

سونی هم با 5 دقیقه ویدئو میکس شروع میکنه. 10 دقیقه از حماسه و فروش ps2 حدود 3-4 دقیقه هم درمورد موفقیت های و آوارد های Uncharted 2. بعد کل کنفرانس فاز یه کمله میگیرن. مثلاً میگفتن "tit of A Iceberg " بعد توی 2.20 شد "Push the Bounaries".

E3 امسال هردوتا باید بمب‌بارون کنن. مردم توی این جریان تصمیم میگیرن برای تعطیلات امسال پولشون رو خرج کدوم کنسول کنن.
دقت کردید با این که PS4 معرفی شده نسخه نسل بعد بازی های مولتی هنوز نمایشی نداشتن؟! و قراره با معرفی Xbox بعدی نمایش داشته باشن!
بازیهای Cross-Gen مثل CoD و BF4 و Destiny بود و نبودشون فرق خاصی نداره (از نظر نمایش).
بازی نسل بعدی حقیقی که انونس شده باشه و نمایش نداشتن چند تا داریم؟ خود ناشرها مثل Square Enix و Ubisoft واسه خودشون کنفرانس دارن. نمیشه همه رو ببخشن به سونی و ماکروسافت.
 
حرفی که میزنی رو قبول دارم اما به نظر من باید حتما بازی معرفی کنه به خاطر اینکه کنسول بازی دارن میسازن که نسل بعد رو به رخ بکشن قرار نیست که بیان یه تیکه ... نشون بدن بگن آقا این رو داره اینو نداره فقط که قراره ما با این وسیله بازی کنیم قرار نیست سخت افزارش رو بخوریم که ما هم که براش بازی نمیسازیم پس بهترین چیز اینکه در کنار معرفی یک کنسول قوی و امکانات عالی بازی قوی و عالی هم داشته باشه .
اين كه مسلم... اگه در كنار call جديد دو سه تا بازي جديد معرفي نكنه اشتباه كردن.....
ولي من نظر شخصيمو گفتم يعني اينكه با بازي جديد چندان سوپرايز نمي شم و خيلي واسم مهم نيس و ميزان رم و ايناشم خيلي مهم نيس عوضش امكانات تعامليش واسم مهمه(مگر اينكه يهو بيان يه بازي خيلي عظيم و متفاوت معرفي كنن كه اونوقت قضيه فرق مي كنه:d)


همون قصه ای که برا کینکت تعریف کرد.
ايشون اون زمان يكي از افراد بلند پايه مايكروسافت بود و طبيعي بود از وسيله مايكروسافت دفاع كنه(كارايي كه مشابهشو كم و زياد تو پلتفرماي ديگه مي بينيم)ولي حالا كه هيچكارس بياد رو استيج و حرف بزنه كاملا بعيد و منتفي هست(مگر اينكه بازي جديدش از لحاظ محتوا و انحصاري..... به كنسول بعدي مايكرو ربط داشته باشه و از بازي ايشون اسم ببرن)


.
 
بسیار عالی، با اون لهجه دلنشینش بیاد حرف بزنه دلمون واسش تنگ شده :دی یه بازی انحصاری هم معرفی کنه بد نیست :دی
مثه اينكه گفته تو مراسم حضور ندارم ولي بازيش همون مكعب تو اون زمانا تموم ميشه و شايد ربطي بهش داشته باشه.....(يعني يه لحظه فكرشو بكن يه لايه مونده به اخر مكعب عكس كنسول بعدي مايكرو روش باشه و يا حتي داخل مكعب كنسول بعدي مايكروسافت باشه:dاصن يه وضعي ميشه:d)
 
میخواست انحصاری بسازه چرا جدا شد پس؟:دی
جدا شد که ایده خودش رو تبدیل به بازی کنه :دی البته احتمال اینکه انحصاری بسازه خیلی کمه ولی از یه بازی بزرگ از مولینیو شدیدا حمایت میکنم، انحصاری هم نبود مشکلی نیست :دی
 
وایی خدا چی میشد این مولینیو یه B&W جدید میساخت قبل ترک ماکروسافت .:((
 
بازیهای Cross-Gen مثل CoD و BF4 و Destiny بود و نبودشون فرق خاصی نداره (از نظر نمایش).
بازی نسل بعدی حقیقی که انونس شده باشه و نمایش نداشتن چند تا داریم؟ خود ناشرها مثل Square Enix و Ubisoft واسه خودشون کنفرانس دارن. نمیشه همه رو ببخشن به سونی و ماکروسافت.
من دارم در مورد نمایش نسخه PS4 بازی هایی که معرفی شده حرف میزنم که پابلیشر ها با این که PS4 بصورت رسمی معرفی شده ولی نمایش Next-Gen این بازی هارو نشون ندادن. در صورتی که خود سونی بازیهاشو نشون داده + Deep Down از Capcom
بعنوان مثال BF4, AC: Black Flag, Witcher 3, Watch Dogs بعد از PS4 معرفی شدن یا نمایش داشتن ولی هیچکدوم نسخه نسل بعد PS4 رو نشون ندادن. من میگم چه دلیلی داره که این پابلیشر ها فعلا نمیخوان چیزی از نسخه PS4 بازی هاشون نشون بدن. مگه PS4 کنسول نسل بعد نیست؟
Arthur Gies منتقد و ادیتور سایت Polygon هم به این موضوع اشاره کرده:
sidenote thing: microsoft screwed a number of publishers/devs this week with their xbox announce timing

nobody can say anything about durango projects until microsoft announces, and there are major closed-door/embargoed events before 5/21

i almost wonder if the ms reveal timing is keeping some devs from even showing PS4 versions of their stuff

مثل اینکه چند پابلیشر برنامه داشتند قبل از معرفی رسمی مایکروسافت نمایش داشته باشند (و به نظر میرسه دارن ولی پشت درهای بسته!) ولی مایکرو اجازه نمایش پروژه های Durango رو بهشون نداده. ولی PS4 چی؟ با اینکه میتونستند نسخه PS4شونو نشون بدن.
 
تو سایت Lionhead یک Animation Director میخوان با این مضمون که روی این موارد تجربه کافی داشته باشه

leading industry experience on AAA titles, including large scale RPG, Action Adventure and RTS genres

Black and White 3 ? :d
 
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or