نشست بزرگ خبری مایکروسافت | 21 May

  • Thread starter Thread starter ke$ha
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

ارزیابی شما از نشست


  • مجموع رای دهنده‌ها
    446
  • نظرسنجی بسته شده است .
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

ke$ha

کاربر سایت


در جریان نشست 21 می, مایکروسافت رسما از کنسول جدید خود موسوم به XBOX ONE پرده برداری کرد.


xbox-one.jpg




آپدیت:

طبق گزارش‌های رسید کنسول بازی جدید مایکروسافت، Xbox One بدون کینکت کار نخواهد کرد.

به گزارش بازیسنتر، به نقل از IGN - به گفته هاروی ایگل، مدیر بازاریابی اکس‌باکس انگلستان کنسول بدون اتصال کینکت قادر به فعالیت نیست.

به گفته وی: "کینکت می‌بایست همیشه به Xbox One متصل باشد."

در پاسخ به این سوال که آیا Xbox One جوابگوی کسانی که در مکان‌هایی به غیر از اتاق نشیمن، نظیر اتاق خواب می‌خواهند بازی کنند خواهد بود گفت: "بله، قطعن. ما تقریبا از اتاق نشیمن به عنوان الگو استفاده می‌کنیم - این جاییست که ما تصور می‌کنیم که بهترین تصویر (تلویزیون) در منزل قرار دارد. اما اگر مایل به بازی کردن در سایر اتاق‌های منزل باشید، Xbox One توانایی ارایه کیفیت و تجربه‌ای یکسان به شما خواهد بود."

با این‌حال کسانی که تجربه استفاده از کینکت را دارند می‌دانند که با این فناوری، کینکت قادر به پشتیبانی از این نخواهد بود. با این ترتیب سنسور کینکت جدید می‌بایست تغییرات چشمگیری کرده باشد تا بتوان در سایر اتاق‌ها از آن استفاده کرد.

لازم به ذکر است که کینکت به صورت باندل شده همراه Xbox One عرضه خواهد شد.

منبع



آپدیت:


برخلاف سیاستی که سونی با Playstation Store، نینتندو با eShop و Valve با Steam در پیش گرفته‌اند، مایکروسافت اجازه خود ناشری به سازندگان مستقل روی Xbox One نمی‌دهد. برای انتشار بازی آن‌ها باید با خود Microsoft یا یک ناشر third-party قرارداد انتشار امضا کنند، درست مثل حالت فعلی در Xbox 360 و Xbox Live Arcade.

زمانی که Shacknews سوال کرد که که آیا سازنده‌ها هنوز هم به یک ناشر برای انتشار محتوا روی Xbox Live نیاز دارند، Matt Booty مدیر ارشد Redmond Game گفت "تا این لحظه، بله. ما قصد داریم با روش‌هایی که داریم با سازنده‌ها تعامل کنیم"

او اضافه کرد: "من انتظار دارم که در این نسل جدید به بررسی مدل‌های اقتصادی جدید و روش‌های تازه انتشار محتوا ادامه دهیم. اما Microsoft Studios برای انتشار محتوای دیجیتال روی Xbox با طیف وسیعی از شرکای تجاری کار می‌کند."

تصمیم Microsoft که مورد انتقاد قرار گرفته، یک چالش اضافه برای سازندگان مستقلی به وجود ‌می‌آورد که می‌خواهند بازی خود را روی Xbox One منتشر کنند.

Mike Bithell سازنده‌ی Thomas Was Alone در Twitter نوشت: "به نظر میاد که شما #پروژه 2 را روی Xbox One ـتان نخواهید دید" و Two Tribes سازنده‌ی Toki Tori 2 در Twitter گفت: "نبود خود ناشری روی Xbox One احتمالا به معنی نبود بازی‌های Two Tribes (روی Xbox1) است. این شانس خوبی برای Mircosoft بود تا مشکلات XBLA را رفع کند"

بازی شناخته‌ شده‌ی Stranger's Wrath HD ساخت استودیو Just Add Water یکی از عناوینی بود که به خاطر قوانین سخت گیرانه Mircosoft نتوانست به Xbox 360 راه یابد.

در طرف دیگر Sony در ماه‌های اخیر حمایتی ویژه از بازی های مستقل داشته. دو هفته پیش بخش بازی‌های مستقل در PlayStation Store راه اندازی شد و قبل از آن سونی انتشار چندین بازی مستقل چشمگیر را برای PlayStation حتمی کرده از جمله Luftrausers و Hotline Miami و Thomas Was Alone که در بالا ذکر شد. یوروگیمر ماه قبل در مقاله‌ای علاقه‌ی تازه کشف شده‌ی این شرکت ژاپنی به بازی های مستقل رو بررسی کرده.

Eurogamer



آپدیت:


طبق اطلاعیه EA عنوان FIFA 14 بر روی XBOX ONE و PS4 از Ignite Engine جدید استفاده خواهد کرد اما نکته قابل توجه عدم برخورداری نسخه PC از این انجین است.
شاید این خبر برای علاقه مندان FIFA روی PC خبری ناامید کننده باشد اما با توجه به این که در سالهای اخیر نیز این عنوان روی PC از یک سری قابلیتهای کمتری نسبت به کنسولها برخوردار بود چندان دور از انتظار نبود.هر چند در چند نسخه مانند FIFA 12 نیز همه چیز برابر بود.در جریان کنفرانس دیروز مایکروسافت نماینده EA یعنی Andrew Wilson گفت Ignite Engine باعث پیشرفت زیاد FIFA و دیگر عناوین ورزشی EA دربسیاری از زمینه ها خواهد شد,مثلا درجه هوشیاری در حد انسان برای تیمها یا انیمیشنهایی با گستردگی ده برابر.
به هرحال چیزی که مشخص است نسخه PC و کنسولهای حال حاضر از این قابلیتها بی بهره هستند.عنوان FIFA 14 ماه پیش برای PS3 و XBox 360 و PC و حالا نیز برای XBOX ONE و PS4 معرفی شد,فعلا خبری از نسخه WiiU نیست.

منبع



آپدیت:




دیشب به وقت تهران بلاخره کنسول شرکت بزرک ماکروسافت یعنی Xbox One به همگان معرفی شد. بعد از نشان دادن برخی از عناوین این دستگاه، چیزی که بیشتر از همه ذهن گیمرها را به خود مشغول کرده بود شایعاتی بود مبنی بر همیشه آنلاین بودن کنسول که جوابی پیرامون این مسئله در کنفرانس دیروز داده نشد.

در همین راستا سایت معتبر Kotaku در مصاحبه‌ای که با اقای Phil Harrison معاون رئیس کمپانی داشت وی اذعان کرد نیازی به اتصال دائم و همیگشی کنسول نیست ولی باید در روز حتما یک بار به اینترنت متصل شوید. وی در ادامه اذعان کرد دستگاهای بسیار زیادی در زندگی ما وجود دارند که تابع وصل شدن به اینترنت می‌باشند و کنسول Xbox One هم یکی از آن‌ها می‌باشد. وی در ادامه می‌گوید متصل شدن به ما، به شما قابلیت‌های Xlive را ارائه می‌دهد؛ متصل بودن به ما به شما این امکان را می‌دهد که از نوآوری‌ها موجود با خبر شوید و آن‌ها را دانلود کنید و این به آن معنی نیست که شما باید همیشه انلاین باشید."


اقای هریسون در جواب به این سوال که چه موقع باید به اینترنت متصل شد اذعان کرد:

برای انجام بازی‌ها تک نفره نیازی به اتصال به Xbox Live ندارید ولی برای دسترسی به فیلم، بخش دانلود، بلو-ری و دیگر سرگرمی‌ها باید به اینترنت متصل باشید.

در اخر سخنگوی سایت Kotaku از وی می‌پرسد، اگر من بخواهم بازی single player را انجام بدهم باید هفتگی به اینترنت متصل باشم یا باید به صورت روزانه باشد؟

هریسون پاسخ می‌دهد، 24 ساعته است نه هفتگی.

Kotaku: یعنی من روزانه یک بار باید به اینترنت وصل شوم درست است؟

هریسون: بله درست است.


آقای هریسون اینبار وقتی با سایت Polygon صحبت کرد اذعان کرد این مسئله (اتصال یک روز کنسول) یک بحث بالقوه به شمار میاد و شرکت ماکروسافت هیچ گونه تاییدی برروی این اطلاعات ندارد. در کل هنوز این مسئله در ابهاlم قرار داره.

خبر تکذیب نشده، آقای Harrison به دو خبرگذاری kotaku و Polygon حرف ها جدا گونه ای زده و حرفی از این که این مسئله وجود خواهد داشت یا نه نزده به سایت Polygon در مصاحبش اذعان کرده شرکت ماکروسافت در حال حاضر هیچ گونه مهر تاییدی بر روی این مسئله نخواهد زد، در کل ماکرو اعلام کرده چیزی رو امروز تایید نخواهد کرد.


Source



آپدیت:



سخنگوی مایکروسافت Larry Hryb به طور رسمی تایید کرد که کنسول XBOX ONE از قابلیت 3D و همچنین رزولیشن 4K پشتیبانی میکند.
رزولیشن 4K که به ULTRA HD نیز معروف است چهار برابر رزولیشنهای فعلی Full HD یا 1920*1080 است یعنی چیزی در حدود 3840*2160 که البته این تفاوت در تلویزیونهای با کیفیت نسل بعد مشخص می شود.هرچند این تلوزیون ها در حال حاضر نیز در بازار موجود است اما با توجه به قیمت بسیار بالای آنها کمتر کسی حاضر به خرید آنها می شود و رزولیشن 4K راه طولانی تا راهی شدن به خانه ی اکثریت مردم دارد.
کنسول نسل بعد سونی PS4 نیز گفته شده از این رزوولیشن تنها در خروجی ویدیو ها پشتیبانی میکند و خبری از آن در بازیها نخواهد بود.در مورد XBOX ONE این مورد به طور کامل روشن نشده اما به نظر می آید تفاوت چندانی با PS4 نخواهد داشت.

منبع


آپدیت:

Remedy will return to Alan Wake when the time is right



در ویدئویی که چند لحظه پیش از طرف Remedy منتشر شد Sam Lake خالق بازی Alan Wake صحبتی با طرفداران این بازی داشت.

بخشی از صحبت ها:

"احتمالا تا الان در مورد بازی جدید Remedy چیزهایی دیدید یا شنیدید بازی که در معرفی xbox رونمایی شد.
بله ما الان داریم روی یک بازی دیگر کار میکنیم و این نشون میده بازی بزرگ بعدی Remedy بازی Alan Wake 2 نخواهد بود"

"ما بعد از پایان بازی اول تلاش زیادی برای ساخت قسمت دوم کردیم اما این گونه بازیها تعهدات گسترده ای می خواهد و برای
این که به وقوع بپیوندند باید چیزهایی زیادی سر جای خود باشند.از منظر خلاقیت خیلی عالی می شد اگر ما فقط می توانستیم
یک سری متود عالی طراحی کنیم و نگران جزییات کوچکی مانند هزینه نباشیم اما همه می دانیم که این گونه نمی شود
عمل کرد.هنگامی که Alan Wake عرضه شد در شروع کار موفقیت چشم گیری نداشت اما رفته رفته بسیار بهتر شد و توانست
از مرز سه میلیون نسخه بگذرد.با همه اینها وقتی شماره اول عرضه شد ما به شدت روی نسخه دوم تمرکز کردیم اما فایده ای
نداشت زیرا زمان مناسبی برای آن نبود."

"Wake بسیار برای من و باقی افراد تیم عزیز است.ما از همان ابتدا می دانستیم وقتی وی در کابوس تیره و سیاهش بیدار می شود
خارج شدن از آنجا کاری دشوار و طولانی است و نیاز به تلاش فراوان دارد و من حدس می زنم جایی که ما اکنون هستیم مکانیست
که تخیل به واقعیت تبدیل می شود.ما به شدت علاقه داریم روی ادامه داستان کار کنیم,علاقه داریم تا چیزی جدید برای
Alan Wake خلق کنیم اما همه ی اینها در زمانی که مناسب باشد"

با تشکر از مجتبی silent assassin

ویدئو:


HD---SD

Polygon---VG247

آپدیت:



خبرها پیرامون Xbox One یکی پس از دیگری در حال آمدن است. در جدیدرین خبر رسیده، اقای Marc Whitten اذعان کرد کنسول Xbox One متاسفانه هیچ سازگاری با دیسک‌های کنسول‌ Xbox 360 و یا Xbox Live Arcade و همچنین Gamerscore شما در این دستگاه ندارد.

واین به آن منظور است که Xbox One بازی‌های 360 را اجرا نخواهد کرد در کل هر چه شما در 360 انجام، دانلود و یا انتقال داده‌اید دیگر در X one کارایی نخواهد داشت. شایان ذکر است این چیزی نیست که خود ماکروسافت از قصد دست به انجامش زده باشد، این امر به این دلیل است که ساختار معماری دو کنسول 360 و One کاملا متفاوت هستند، همانطور که می‌دانید دو کنسول PS4 و Xbox One هر رو بر اساس پردازنده‌های x86 ساخته شده‌اند ولی بازی‌هایی که برای 360 طراحی شده‌اند بر مبنای پردازنده Xenon که معماری آن نیز PowerPC است درست شده‌اند که همین امر اجازه این کار را نمی‌دهد.

البته در آخر نیز شایان ذکر است درست است که PlayStation 4 نیز قادر به آوردن عناوین PS3 نیست ولی مسئولین سونی اذعان کرده‌اند در برخی بازی‌ها این امکان وجود خواهد داشت.

shacknews


آپدیت:

Xbox One & PS4 a generation ahead of high-end PCs, says EA exec


لینک کامل مراسم

HD | 2.24 GB

High res | 1.33 GB
 
آخرین ویرایش:
همه شایعه های Next Xbox به شدیدترین نوع حماقت آغشته هستن



  • از دست دادن شریکهای بزرگی مثل Bungie و Tecmo و Bioware و Bizarre Creations.
  • عرضه کنسول HD بدون HDMI.
  • از دست دادن little Big Planet و Media Molecule بصورت همزمان.
  • Agreementـهای بد که باعث میشه بهترین triple A های انحصاری 3rd Partyـیش کمتر از یک سال مالتی بشن.
  • Online Service پولی.
  • توجه بیش از حد به App ها و کژوال گیمینگ.
  • نابود کردن Crackdown.
  • عاشر دافی جاستین بیبر 50 سنت رو Stage.
  • انخصاری بودن اکثر وسایل جانبی مثل هارد و فرمان.

------------------

خیر ببین بچه های گف. ماشالله از انگشتاشون هنر میباره :دی. اینو ببینید حتما:

[video=aparat;6FYWU]http://www.aparat.com/v/6FYWU[/video]

استیو بالمر برعلیه کاز هیرای LOL.
در مورد بخش دوم صحبتهاتون هم من فقط در مورد اول تا حدودی با شما موافقم و به نظرم بقیه صحبتهای شما درست نیست
اینکه عاشر یا جاستین رو روی صحنه اورده برای من وشما جالب نیست اما ما چه خوشمون بیاد چه نیاد اینها خواننده های جهانی هستن و طرفدار دارن
یا توجه بیش از حد کژوال گیمینگ هم دلیل حماقت نیست چون اگه اینطوری باشه نینتندو از همه احمق تره!!!
در مورد crackdown هم حرفی نزنیم بهتره
 
استاد میشه رابطه شایعه next xbox رو با حماقت مایکرو سافت برای من توضیح بدین چون من متوجه منظور شما نمیشم
الان شما فرض کن که شایعه شده که شما بیل گیتز هستی حالا این وسط کی حماقت کرده؟؟؟ شما؟؟ من ؟؟؟ بیل گیتز ؟؟؟ کسی که این شایعه رو ساخته؟؟ کی؟؟؟
yobobm7ln9emnoy4ge.jpg
 
این خبر بد جوری داره بوی واقعیت به خودش می‌گیره!!!

Next-Gen Xbox “Not Compatible with Second Hand” and “Will Require Permanent Online Connection”

من میگم این خبر یه جوری درسته ! ولی در واقعا این ایکس باکسی که قراره همیشه آنلاین باشه XBOX Next Gen نیست ! اون ایکس باکس ارزونــه که برای رقابت با Apple tv و... عرضه می کنه دی وی دی درایو نداره و به این شکل بازی دست دوم هم نداره ! lol . در ضمن گیمرهای هاردکور با مسئله همیشه آنلاین مشکل دارند چه برسه به گیمرها کاژوال که مایکروسافت میخواد هدفشون قرار بده ! به هیچ وجــه این شایعه درست نیست ! و "قطعا" حماقتــــــــــــــــــــــــــــه 100 برابر بدتر از WiiU :d
 
Harmonix به دنبال جذب Lead Designer ـه Bioshock Infinite هست :دی. ربط شایعه به این ترد هم اینکه Harmonix هرسال در کنفرانسهای ماکروسافت حظور فعال داره و Dance Central هاش بفروش و جزو Top Title های Xbox-Kinect بودن :دی.
Combat Designer
Location: Cambridge, MA
Description


Harmonix seeks a Combat Designer to create real-time, single-player combat experiences for a brand new IP on next-generation hardware. This is an exciting opportunity to contribute creatively to the studio and work on a project that is unlike anything Harmonix has ever done before.


Responsibilities


Work with developers across disciplines to develop the core loop of our single-player combat gameplay.
Set a high quality bar for combat components: including physics, AI, camera, interface, and audio-visual effects.
Design and tune combat skills and abilities; overseeing creation of robust combat AI systems for minor and major combat encounters.

Senior Level DesignerLocation: Cambridge, MA
Description


Harmonix seeks a Senior Level Designer to build gameplay environments for a brand new IP on next-generation hardware. This is an exciting opportunity to contribute creatively to the studio at a senior level and work on a project that is unlike anything Harmonix has ever done before.


Preferred Additional Experience:


Experience with and passion for open-world or landscape-based games.
Narrative design experience.

پ.ن. دیدن یه FPS از Harmonix همونقدر شوکه کننده ست که یه Platformer از ماکروسافت :)).

--------------------------

جاناتان بلو با کامنتهای عجیبش درمورد ماکروسافت و سخت گیریهاش و سونی ادعای حمایت از Indie و Self publish مارو خفته کردن :دی

بازی جدید Super T.I.M.E Force که امسال بصورت انحصاری برای Xbox360 عرضه میشه:

x1.jpg x2.jpg x3.jpg

نکته ش اینکه Capybara Games; این سازنده کوچیک و مستقل خودش ناشر بازی هست در XBL :دی. دقیقاً مثل The Behemoth و BattleBlock Theater.

کجاست اون ماکروسافت خون‌آشام مخوف که کسی جرات بستن قرارداد باهاش رو نداره؟ LOL.

--------------------

اینم هم Bomb این پست:

جناب John Needham به رئیس جدید Lion Head شد. به گزارش نائب رئیس بخش IEB ماکروسافت اقای Phil Harrison، ریاست LH به John Needham واگذار شد. ایشون قبلان CEO ـه Cryptic Studios و Gazillion Entertainment بودن و در این مورد گفتن:
اکنون زمان تاریخی در صنعت ماست. من هیجان زده ام و مفتخرم که به Lionhead و Microsoft Studios ملحق شدم.
 
آخرین ویرایش:
Super T.I.M.E Force بهش میاد بازی خیلی Fun ـی باشه ! BattleBlock Theater تازگیا دانلود کردم هنوز وقت نکردم بازی کنم ! تو این نسل اگه با بازیهای XBLA بیشتر از بازیهای دیسکی حال نکردم ولی کمترشونم حال نکردم ! :d مایکرو حداقل تو این زمینه فوقالعاده عمل کرد .
 
امروز يه خبري راجب يه سري جديد از apu هاي amd اومده كه فكر كنم با چيزي كه در next xbox انتظار مارو ميكشه ارتباط داره...
باتوجه به خبري كه در لينك زير ساعاتي پيش منتشر شده amd داره بر اساس معماري arm يه apu كه x86 هست وgpu ش radeon hd8000هست و همچنين CPU هم همون جاگوار هست رو ميخواد توليد كنه كه جزو سريه g هست . باتوجه به اون اگهي استخدام مايكرو كه ميخواست شخصي رو استخدام كنه كه به x86 و arm اشنايي داشته باشه من حدس ميزنم شايد اين قضيه به x720 مربوط باشه ....از نكات جالبه ديگه هم روي اين چيپ amd حرف x درج شده كه گويا amd از اين علامت در x86 هاي ديگه اي كه توليد كرده استفاده نكرده و براي اولين باره كه داره اين كار رو ميكنه.....
AMD Could Follow Up with ARM G-Series - Softpedia
 
امروز يه خبري راجب يه سري جديد از apu هاي amd اومده كه فكر كنم با چيزي كه در next xbox انتظار مارو ميكشه ارتباط داره...
باتوجه به خبري كه در لينك زير ساعاتي پيش منتشر شده amd داره بر اساس معماري arm يه apu كه x86 هست وgpu ش radeon hd8000هست و همچنين CPU هم همون جاگوار هست رو ميخواد توليد كنه كه جزو سريه g هست . باتوجه به اون اگهي استخدام مايكرو كه ميخواست شخصي رو استخدام كنه كه به x86 و arm اشنايي داشته باشه من حدس ميزنم شايد اين قضيه به x720 مربوط باشه ....از نكات جالبه ديگه هم روي اين چيپ amd حرف x درج شده كه گويا amd از اين علامت در x86 هاي ديگه اي كه توليد كرده استفاده نكرده و براي اولين باره كه داره اين كار رو ميكنه.....
AMD Could Follow Up with ARM G-Series - Softpedia
خود منبع که اشاره ای به این که اون X ممکنه مربوط به XBOX باشه نکرده ! همش روی X86 تاکید کرده بود ! شاید به ذهن نویسده نرسیده بود امیدواریم مایکرو بیاد از این چیپ جدید ها استفاده کنه که بسی ما رو مسرور می کنه .

-------
'Next Xbox Will Not Be Compatible With Second Hand'


انگار حداقل این پشتیبانی نکردن از بازی دست دوم داره رنگ واقعیت به خودش می گیره :|
 
آخرین ویرایش:
یک Artwork کوچیک لیک شده ظاهراً مربوط به Ip استودیو Victoria ست !!

61273362902422060536.jpg



میتونه یکی از Bomb های ماکروسافت باشه برای E3 امسال :x.

منبع
 
sow5eskgutalgvukii74.png

هیلوی جدید. میتونه GOTY edition از هیلو 4 باشه.
میتونه ریمیک هیلو 2 باشه.
یا حتی یه هیلو به عنوان لانچ تایتل واسه کنسول بعدی.
 
sow5eskgutalgvukii74.png

هیلوی جدید. میتونه GOTY edition از هیلو 4 باشه.
میتونه ریمیک هیلو 2 باشه.
یا حتی یه هیلو به عنوان لانچ تایتل واسه کنسول بعدی.

بالاش زده360 پس لانچ تایتل نمی تونه باشه . احتمالا GOTY editionــه یا کالکشن هم می تونه گزینه خوبی باشه .
 
خب گویا یکی دیگه از استودیوهای مایکروسافت میخواد کم کم معرفی بشه :دی Microsoft Studios – Redmond که گفته میشه واسه ساخت بازی با سایر استودیوها همکاری میکنه جدیدا تعدادی آگهی استخدام زده که عنوان یکیشون این هست:
Would you like to work on truly original, highly experimental games? Want to try something different from the typical hardcore game genres and sequels, but still want to create truly stunning AAA quality games? Got tons of performance and rendering development experience? Then our team is the place to be. We've assembled a group of seasoned developers, who are working on the next great original IP, and we need a senior programmer to join our rendering team
به نظر میاد هر چی هست خودشون هم دارن بازی میسازن :دی
 
بالاش زده360 پس لانچ تایتل نمی تونه باشه . احتمالا GOTY editionــه یا کالکشن هم می تونه گزینه خوبی باشه .
حالا شاید چون کنسول بعدی، حتی معرفی هم نشده، به اسم 360 زدنش فعلا :دی

--------------------------------
مثل اینکه برگزاری XBOX event تو 21 may قطعیه.
Source: Next Xbox Reveal Set For May 21 - News - www.GameInformer.com
 
یکی عنوان تایپکو ویرایش کنه ، این کنفرانسه که توی ماه آوریل نیست :d
 
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or