نشست بزرگ خبری مایکروسافت | 21 May

  • Thread starter Thread starter ke$ha
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

ارزیابی شما از نشست


  • مجموع رای دهنده‌ها
    446
  • نظرسنجی بسته شده است .
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

ke$ha

کاربر سایت


در جریان نشست 21 می, مایکروسافت رسما از کنسول جدید خود موسوم به XBOX ONE پرده برداری کرد.


xbox-one.jpg




آپدیت:

طبق گزارش‌های رسید کنسول بازی جدید مایکروسافت، Xbox One بدون کینکت کار نخواهد کرد.

به گزارش بازیسنتر، به نقل از IGN - به گفته هاروی ایگل، مدیر بازاریابی اکس‌باکس انگلستان کنسول بدون اتصال کینکت قادر به فعالیت نیست.

به گفته وی: "کینکت می‌بایست همیشه به Xbox One متصل باشد."

در پاسخ به این سوال که آیا Xbox One جوابگوی کسانی که در مکان‌هایی به غیر از اتاق نشیمن، نظیر اتاق خواب می‌خواهند بازی کنند خواهد بود گفت: "بله، قطعن. ما تقریبا از اتاق نشیمن به عنوان الگو استفاده می‌کنیم - این جاییست که ما تصور می‌کنیم که بهترین تصویر (تلویزیون) در منزل قرار دارد. اما اگر مایل به بازی کردن در سایر اتاق‌های منزل باشید، Xbox One توانایی ارایه کیفیت و تجربه‌ای یکسان به شما خواهد بود."

با این‌حال کسانی که تجربه استفاده از کینکت را دارند می‌دانند که با این فناوری، کینکت قادر به پشتیبانی از این نخواهد بود. با این ترتیب سنسور کینکت جدید می‌بایست تغییرات چشمگیری کرده باشد تا بتوان در سایر اتاق‌ها از آن استفاده کرد.

لازم به ذکر است که کینکت به صورت باندل شده همراه Xbox One عرضه خواهد شد.

منبع



آپدیت:


برخلاف سیاستی که سونی با Playstation Store، نینتندو با eShop و Valve با Steam در پیش گرفته‌اند، مایکروسافت اجازه خود ناشری به سازندگان مستقل روی Xbox One نمی‌دهد. برای انتشار بازی آن‌ها باید با خود Microsoft یا یک ناشر third-party قرارداد انتشار امضا کنند، درست مثل حالت فعلی در Xbox 360 و Xbox Live Arcade.

زمانی که Shacknews سوال کرد که که آیا سازنده‌ها هنوز هم به یک ناشر برای انتشار محتوا روی Xbox Live نیاز دارند، Matt Booty مدیر ارشد Redmond Game گفت "تا این لحظه، بله. ما قصد داریم با روش‌هایی که داریم با سازنده‌ها تعامل کنیم"

او اضافه کرد: "من انتظار دارم که در این نسل جدید به بررسی مدل‌های اقتصادی جدید و روش‌های تازه انتشار محتوا ادامه دهیم. اما Microsoft Studios برای انتشار محتوای دیجیتال روی Xbox با طیف وسیعی از شرکای تجاری کار می‌کند."

تصمیم Microsoft که مورد انتقاد قرار گرفته، یک چالش اضافه برای سازندگان مستقلی به وجود ‌می‌آورد که می‌خواهند بازی خود را روی Xbox One منتشر کنند.

Mike Bithell سازنده‌ی Thomas Was Alone در Twitter نوشت: "به نظر میاد که شما #پروژه 2 را روی Xbox One ـتان نخواهید دید" و Two Tribes سازنده‌ی Toki Tori 2 در Twitter گفت: "نبود خود ناشری روی Xbox One احتمالا به معنی نبود بازی‌های Two Tribes (روی Xbox1) است. این شانس خوبی برای Mircosoft بود تا مشکلات XBLA را رفع کند"

بازی شناخته‌ شده‌ی Stranger's Wrath HD ساخت استودیو Just Add Water یکی از عناوینی بود که به خاطر قوانین سخت گیرانه Mircosoft نتوانست به Xbox 360 راه یابد.

در طرف دیگر Sony در ماه‌های اخیر حمایتی ویژه از بازی های مستقل داشته. دو هفته پیش بخش بازی‌های مستقل در PlayStation Store راه اندازی شد و قبل از آن سونی انتشار چندین بازی مستقل چشمگیر را برای PlayStation حتمی کرده از جمله Luftrausers و Hotline Miami و Thomas Was Alone که در بالا ذکر شد. یوروگیمر ماه قبل در مقاله‌ای علاقه‌ی تازه کشف شده‌ی این شرکت ژاپنی به بازی های مستقل رو بررسی کرده.

Eurogamer



آپدیت:


طبق اطلاعیه EA عنوان FIFA 14 بر روی XBOX ONE و PS4 از Ignite Engine جدید استفاده خواهد کرد اما نکته قابل توجه عدم برخورداری نسخه PC از این انجین است.
شاید این خبر برای علاقه مندان FIFA روی PC خبری ناامید کننده باشد اما با توجه به این که در سالهای اخیر نیز این عنوان روی PC از یک سری قابلیتهای کمتری نسبت به کنسولها برخوردار بود چندان دور از انتظار نبود.هر چند در چند نسخه مانند FIFA 12 نیز همه چیز برابر بود.در جریان کنفرانس دیروز مایکروسافت نماینده EA یعنی Andrew Wilson گفت Ignite Engine باعث پیشرفت زیاد FIFA و دیگر عناوین ورزشی EA دربسیاری از زمینه ها خواهد شد,مثلا درجه هوشیاری در حد انسان برای تیمها یا انیمیشنهایی با گستردگی ده برابر.
به هرحال چیزی که مشخص است نسخه PC و کنسولهای حال حاضر از این قابلیتها بی بهره هستند.عنوان FIFA 14 ماه پیش برای PS3 و XBox 360 و PC و حالا نیز برای XBOX ONE و PS4 معرفی شد,فعلا خبری از نسخه WiiU نیست.

منبع



آپدیت:




دیشب به وقت تهران بلاخره کنسول شرکت بزرک ماکروسافت یعنی Xbox One به همگان معرفی شد. بعد از نشان دادن برخی از عناوین این دستگاه، چیزی که بیشتر از همه ذهن گیمرها را به خود مشغول کرده بود شایعاتی بود مبنی بر همیشه آنلاین بودن کنسول که جوابی پیرامون این مسئله در کنفرانس دیروز داده نشد.

در همین راستا سایت معتبر Kotaku در مصاحبه‌ای که با اقای Phil Harrison معاون رئیس کمپانی داشت وی اذعان کرد نیازی به اتصال دائم و همیگشی کنسول نیست ولی باید در روز حتما یک بار به اینترنت متصل شوید. وی در ادامه اذعان کرد دستگاهای بسیار زیادی در زندگی ما وجود دارند که تابع وصل شدن به اینترنت می‌باشند و کنسول Xbox One هم یکی از آن‌ها می‌باشد. وی در ادامه می‌گوید متصل شدن به ما، به شما قابلیت‌های Xlive را ارائه می‌دهد؛ متصل بودن به ما به شما این امکان را می‌دهد که از نوآوری‌ها موجود با خبر شوید و آن‌ها را دانلود کنید و این به آن معنی نیست که شما باید همیشه انلاین باشید."


اقای هریسون در جواب به این سوال که چه موقع باید به اینترنت متصل شد اذعان کرد:

برای انجام بازی‌ها تک نفره نیازی به اتصال به Xbox Live ندارید ولی برای دسترسی به فیلم، بخش دانلود، بلو-ری و دیگر سرگرمی‌ها باید به اینترنت متصل باشید.

در اخر سخنگوی سایت Kotaku از وی می‌پرسد، اگر من بخواهم بازی single player را انجام بدهم باید هفتگی به اینترنت متصل باشم یا باید به صورت روزانه باشد؟

هریسون پاسخ می‌دهد، 24 ساعته است نه هفتگی.

Kotaku: یعنی من روزانه یک بار باید به اینترنت وصل شوم درست است؟

هریسون: بله درست است.


آقای هریسون اینبار وقتی با سایت Polygon صحبت کرد اذعان کرد این مسئله (اتصال یک روز کنسول) یک بحث بالقوه به شمار میاد و شرکت ماکروسافت هیچ گونه تاییدی برروی این اطلاعات ندارد. در کل هنوز این مسئله در ابهاlم قرار داره.

خبر تکذیب نشده، آقای Harrison به دو خبرگذاری kotaku و Polygon حرف ها جدا گونه ای زده و حرفی از این که این مسئله وجود خواهد داشت یا نه نزده به سایت Polygon در مصاحبش اذعان کرده شرکت ماکروسافت در حال حاضر هیچ گونه مهر تاییدی بر روی این مسئله نخواهد زد، در کل ماکرو اعلام کرده چیزی رو امروز تایید نخواهد کرد.


Source



آپدیت:



سخنگوی مایکروسافت Larry Hryb به طور رسمی تایید کرد که کنسول XBOX ONE از قابلیت 3D و همچنین رزولیشن 4K پشتیبانی میکند.
رزولیشن 4K که به ULTRA HD نیز معروف است چهار برابر رزولیشنهای فعلی Full HD یا 1920*1080 است یعنی چیزی در حدود 3840*2160 که البته این تفاوت در تلویزیونهای با کیفیت نسل بعد مشخص می شود.هرچند این تلوزیون ها در حال حاضر نیز در بازار موجود است اما با توجه به قیمت بسیار بالای آنها کمتر کسی حاضر به خرید آنها می شود و رزولیشن 4K راه طولانی تا راهی شدن به خانه ی اکثریت مردم دارد.
کنسول نسل بعد سونی PS4 نیز گفته شده از این رزوولیشن تنها در خروجی ویدیو ها پشتیبانی میکند و خبری از آن در بازیها نخواهد بود.در مورد XBOX ONE این مورد به طور کامل روشن نشده اما به نظر می آید تفاوت چندانی با PS4 نخواهد داشت.

منبع


آپدیت:

Remedy will return to Alan Wake when the time is right



در ویدئویی که چند لحظه پیش از طرف Remedy منتشر شد Sam Lake خالق بازی Alan Wake صحبتی با طرفداران این بازی داشت.

بخشی از صحبت ها:

"احتمالا تا الان در مورد بازی جدید Remedy چیزهایی دیدید یا شنیدید بازی که در معرفی xbox رونمایی شد.
بله ما الان داریم روی یک بازی دیگر کار میکنیم و این نشون میده بازی بزرگ بعدی Remedy بازی Alan Wake 2 نخواهد بود"

"ما بعد از پایان بازی اول تلاش زیادی برای ساخت قسمت دوم کردیم اما این گونه بازیها تعهدات گسترده ای می خواهد و برای
این که به وقوع بپیوندند باید چیزهایی زیادی سر جای خود باشند.از منظر خلاقیت خیلی عالی می شد اگر ما فقط می توانستیم
یک سری متود عالی طراحی کنیم و نگران جزییات کوچکی مانند هزینه نباشیم اما همه می دانیم که این گونه نمی شود
عمل کرد.هنگامی که Alan Wake عرضه شد در شروع کار موفقیت چشم گیری نداشت اما رفته رفته بسیار بهتر شد و توانست
از مرز سه میلیون نسخه بگذرد.با همه اینها وقتی شماره اول عرضه شد ما به شدت روی نسخه دوم تمرکز کردیم اما فایده ای
نداشت زیرا زمان مناسبی برای آن نبود."

"Wake بسیار برای من و باقی افراد تیم عزیز است.ما از همان ابتدا می دانستیم وقتی وی در کابوس تیره و سیاهش بیدار می شود
خارج شدن از آنجا کاری دشوار و طولانی است و نیاز به تلاش فراوان دارد و من حدس می زنم جایی که ما اکنون هستیم مکانیست
که تخیل به واقعیت تبدیل می شود.ما به شدت علاقه داریم روی ادامه داستان کار کنیم,علاقه داریم تا چیزی جدید برای
Alan Wake خلق کنیم اما همه ی اینها در زمانی که مناسب باشد"

با تشکر از مجتبی silent assassin

ویدئو:


HD---SD

Polygon---VG247

آپدیت:



خبرها پیرامون Xbox One یکی پس از دیگری در حال آمدن است. در جدیدرین خبر رسیده، اقای Marc Whitten اذعان کرد کنسول Xbox One متاسفانه هیچ سازگاری با دیسک‌های کنسول‌ Xbox 360 و یا Xbox Live Arcade و همچنین Gamerscore شما در این دستگاه ندارد.

واین به آن منظور است که Xbox One بازی‌های 360 را اجرا نخواهد کرد در کل هر چه شما در 360 انجام، دانلود و یا انتقال داده‌اید دیگر در X one کارایی نخواهد داشت. شایان ذکر است این چیزی نیست که خود ماکروسافت از قصد دست به انجامش زده باشد، این امر به این دلیل است که ساختار معماری دو کنسول 360 و One کاملا متفاوت هستند، همانطور که می‌دانید دو کنسول PS4 و Xbox One هر رو بر اساس پردازنده‌های x86 ساخته شده‌اند ولی بازی‌هایی که برای 360 طراحی شده‌اند بر مبنای پردازنده Xenon که معماری آن نیز PowerPC است درست شده‌اند که همین امر اجازه این کار را نمی‌دهد.

البته در آخر نیز شایان ذکر است درست است که PlayStation 4 نیز قادر به آوردن عناوین PS3 نیست ولی مسئولین سونی اذعان کرده‌اند در برخی بازی‌ها این امکان وجود خواهد داشت.

shacknews


آپدیت:

Xbox One & PS4 a generation ahead of high-end PCs, says EA exec


لینک کامل مراسم

HD | 2.24 GB

High res | 1.33 GB
 
آخرین ویرایش:
طرف سونی فن اومده تو تاپیک XBOX ONE داره ترول میکنه بعد میگه به شخصیت من بَر خورد..!!؟
 
این قضیه فرمان های صوتی یوسف مهدی رو الکی بزرگ نکنید :دی همین الانش تو کینکت و X360 میشه فرمان صوتی داد و خیلی هم خوب عمل میکنه خصوصا تو Kinect Sports 2 و Dance Central 3 خیلی راحت و بدون دردسر هست. حالا شاید واسه اینکه تو کنفرانس اختلالی پیش نیاد و واسه اطمینان بیشتر یه جورایی نمایشی باشه حرکاتش ولی مسلما فرمان صوتی که تو کنفرانس نشون داد رو عینا تو XOne شاهد هستیم چون خیلی چیز عجیب و پیچیده ای نیست این کار. راستی بحث این یارو شد امیدوارم تو E3 دیگه شاهد حضورش نباشیم، یعنی این بیاد و باز 20 دقیقه بخواد چرت بگه میرم خودم رو حلق آویز میکنم :| :دی
 
طرف سونی فن اومده تو تاپیک XBOX ONE داره ترول میکنه بعد میگه به شخصیت من بَر خورد..!!؟
:|
==
پست رو ویرایش کردم چون نمیخواستم بحث تاپیک بیشتر از این منحرف بشه. با اسپم اشتباه نگیرید.
 
آخرین ویرایش:
این هم عقیده فرانسیس عزیز در مورد این کنسول است (دوستانی که ایشون را نمی شناسند این همان شازده ای است که زمانی که فهمید کنسول باید دائم به اینترنت وصل باشه با تبر افتاد به جون xbox زبون بسته اش)

[video=aparat;2pS3C]http://www.aparat.com/v/2pS3C[/video]

واییی داشت ادای Jeff Daniels رو در میاورد در The Newsroom خدا بود .=)) ترکیدم از خنده کسای که سریال The Newsroom رو دیدن دقیقا صحنه اول سریال که چت میکنه jeff کل دموکرات ها و جمهوری خواهان و میبره زیر سوال بعد آروم میشه خدا بود بابا این .=))

کی گفته این نیاز به دکتر داره خودش یه پا بازیگره خدا بود خدا .:x


-------------------------------------------------------------------------------------

میشه از این دین و سم گیف نزارین بابا سریال نابود کردین شما .:|
 
آخرین ویرایش:
کلا حرف های عده ای(که کمم نیستن) رو درک نمیکنم! اسلحه گذاشتن رو شقیقتون؟

چرا بیخودی فشار خونتون رو بالا میبرید!

خوبه باز چنین پست هایی زده میشه :

اسم و عملکرد دو تا دکمه جایگزین Start و Back مشخص شد.
دکمه Menu در سمت راست ، لیستی از منوهای بازی رو میاره که بازیسازها میتونن خودشون تعیین کنن شامل چه چیزهایی باشه. از منوهای بازی گرفته تا قابلیت های پخش ویدئو و دستورات مختلف و ...
دکمه View در سمت چپ ، میتونه برای تغییر زاویه بازی یا نمایش اطلاعات مختلف استفاده بشه. مثلاً نمایش نقشه در بازی های RPG یا نمایش Leaderboard در بازی های FPS و بهبود دادن رابط کاربری و ...

جنبه بحثو تبادل نظر رو هم ندارند عده ای... :|
 
پروفایل شخصی اقای Major nelson پیرامون یوزد گیمز

jo9sif4p64wq1d3o9co2.jpg


بله مايكروسافت قبلا هم اعلام كرده بود كه ميشه بازي دست دوم خريد منتها اين وسطه علاوه بر پولي كه شما بايد به فروشنده بدي بايد يه پولي هم به مايكروسافت اين ديگه كاملا مشخصه اما حالا اين مبلغ چقدر باشه جاي سوال هست كه تا حالا رقمهاي بالايي اعلام شده البته از مبابع غير رسمي جالب اينجاست كه مايكرو هم رقمي رو اعلام نكرده شايد ببينه مزه ي دهن ملت چيه. گويا تنها راه فهميدنش انتظاره
 
نمیدونم گفته شده یا نه
توی دکمه های LT و RT آهنربا گذاشتن که سازنده بازی میتونه سفتی LT و RT رو در هر لحظه از بازی تغییر بده
 
من به شخصه اصلا از این بند و بساط دست دومی که ماکرو را انداخته خوشم نمیاد . چون این جریان چیزی ـه که امکان نداره فقط توسط یه کنسول عملی بشه . در این صورت همه (بابلیشرهای پول پرست بیشتر) میان بازیاشون رو واسه X1 عرضه میکنن چون میشه یه بازی رو چندین بار فروخت و قرض دادنی در کار نیست و خوب سودش خیلی بیشتره . در کل احساس میکنم این Policy یا وجود نخواهد داشت یا اگه هم داشته باشه به احتمال زیاد واسه هر دو کنسول خواهد بود .

===

Guerilla Games چه میکنه با یه عده . کاری نکنین تا آخر نسل بعد سوتی های مایکرو رو همیشه گوشزد کنن واستون :دی
 
مثکه بعد از 290 صفحه بالاخره چنتا از دوستان لطف کردن 3-4 تا اطلاعات از کنسول و دستته گذاشتن.امیدوارم سور و سات بقیه دوستان هم کم کم فروکش کنه تا تاپیک یکم اطلاعات مفید به خودش ببینه
 
من به شخصه اصلا از این بند و بساط دست دومی که ماکرو را انداخته خوشم نمیاد . چون این جریان چیزی ـه که امکان نداره فقط توسط یه کنسول عملی بشه . در این صورت همه (بابلیشرهای پول پرست بیشتر) میان بازیاشون رو واسه X1 عرضه میکنن چون میشه یه بازی رو چندین بار فروخت و قرض دادنی در کار نیست و خوب سودش خیلی بیشتره . در کل احساس میکنم این Policy یا وجود نخواهد داشت یا اگه هم داشته باشه به احتمال زیاد واسه هر دو کنسول خواهد بود .
البته من از مسائل کپی سر درنمیارم ولی به نظرم این قضیه ی بازیهای دست دوم بیشتر برای جلوگیری از کپی خور بودن کنسول هست.یعنی مایکرو با این کارش میخواد مطمئن بشه یک بازی بطور همزمان روی دو تا کنسول مختلف اجرا نمیشه. به اینصورت که هر بازی دارای یه سریال هست و این سریال بعد از اکتیو شدن روی کنسول و پروفایل اون شخصی که بازی رو خریده به اون شخص اجازه میده بازی کنه.
خودشون گفتم که در حین نصب بازی روی هارد ، دستگاه سریال بازی رو چک میکنه و اونو اکتیو میکنه. اگه هر بازی دارای یه سریال باشه دیگه بازیهایکپی رو نمیشه اجرا کرد.
البته این نظر من هست.چون با چیزهایی که خوندم به نظرم در غیر اینصورت مسئله ی بزرگی نیست که بخواد این همه روش بحث بشه. اون شخصی که بازی رو میفروشه ، بازی واسش Deactive میشه و اگه غیر از این بود و Deactive هم نمیشد وقتی دیسک رو نداره دیگه active بودن یا نبودنش دیگه چه فرقی واسش داره؟!
 
آخرین ویرایش:
با خوندن این تاپیک یاد دوران مهد کودکم افتادم.........
کافیه این بحث ها . . . . . . .. اونم 2 تا کنسول که پر از ابهام هستن
قوی یا ضعیف جیب های ماست نه کنسول های اونها
به شخصه اونی رو می خرم که به جیبم بیاد .... نه دکوراسیون خونه برام مهمه نه تیپه مدیر عامل اون شرکت بدم هم نمیاد هر دو رو بگیرم مثل همین الان که دوست دارم یه ps3 با قیمت مناسب گیرم بیاد
لیست کنسول ها ی من از کودکی
Atari 2600> NES > PC > Ps2 > Xbox360
 
یه سری developer هم صحبت کردن در مورد xbox که یه سریاش جالبه
“I wonder if bundling Kinect with it and the fact it’s always-on is going to put a lot of people off

with all due respect to Mr. Spielberg, a Halo TV series is not the reason for me to buy a $400 (or whatever) box. I got way more excited when I saw Jonathan Blow on the PS4 stage. Not because of his game, but because of the message that Sony was sending this way.


“Because we all wanted to see the future of gaming, and we got almost none of that, and what we got were weak pre-rendered movies that looked worse than some of the games I have on my PC right now, or a dog and fish AI
لینک
زمان جواب همه رو می ده
 
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or