نشست بزرگ خبری مایکروسافت | 21 May

  • Thread starter Thread starter ke$ha
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

ارزیابی شما از نشست


  • مجموع رای دهنده‌ها
    446
  • نظرسنجی بسته شده است .
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

ke$ha

کاربر سایت


در جریان نشست 21 می, مایکروسافت رسما از کنسول جدید خود موسوم به XBOX ONE پرده برداری کرد.


xbox-one.jpg




آپدیت:

طبق گزارش‌های رسید کنسول بازی جدید مایکروسافت، Xbox One بدون کینکت کار نخواهد کرد.

به گزارش بازیسنتر، به نقل از IGN - به گفته هاروی ایگل، مدیر بازاریابی اکس‌باکس انگلستان کنسول بدون اتصال کینکت قادر به فعالیت نیست.

به گفته وی: "کینکت می‌بایست همیشه به Xbox One متصل باشد."

در پاسخ به این سوال که آیا Xbox One جوابگوی کسانی که در مکان‌هایی به غیر از اتاق نشیمن، نظیر اتاق خواب می‌خواهند بازی کنند خواهد بود گفت: "بله، قطعن. ما تقریبا از اتاق نشیمن به عنوان الگو استفاده می‌کنیم - این جاییست که ما تصور می‌کنیم که بهترین تصویر (تلویزیون) در منزل قرار دارد. اما اگر مایل به بازی کردن در سایر اتاق‌های منزل باشید، Xbox One توانایی ارایه کیفیت و تجربه‌ای یکسان به شما خواهد بود."

با این‌حال کسانی که تجربه استفاده از کینکت را دارند می‌دانند که با این فناوری، کینکت قادر به پشتیبانی از این نخواهد بود. با این ترتیب سنسور کینکت جدید می‌بایست تغییرات چشمگیری کرده باشد تا بتوان در سایر اتاق‌ها از آن استفاده کرد.

لازم به ذکر است که کینکت به صورت باندل شده همراه Xbox One عرضه خواهد شد.

منبع



آپدیت:


برخلاف سیاستی که سونی با Playstation Store، نینتندو با eShop و Valve با Steam در پیش گرفته‌اند، مایکروسافت اجازه خود ناشری به سازندگان مستقل روی Xbox One نمی‌دهد. برای انتشار بازی آن‌ها باید با خود Microsoft یا یک ناشر third-party قرارداد انتشار امضا کنند، درست مثل حالت فعلی در Xbox 360 و Xbox Live Arcade.

زمانی که Shacknews سوال کرد که که آیا سازنده‌ها هنوز هم به یک ناشر برای انتشار محتوا روی Xbox Live نیاز دارند، Matt Booty مدیر ارشد Redmond Game گفت "تا این لحظه، بله. ما قصد داریم با روش‌هایی که داریم با سازنده‌ها تعامل کنیم"

او اضافه کرد: "من انتظار دارم که در این نسل جدید به بررسی مدل‌های اقتصادی جدید و روش‌های تازه انتشار محتوا ادامه دهیم. اما Microsoft Studios برای انتشار محتوای دیجیتال روی Xbox با طیف وسیعی از شرکای تجاری کار می‌کند."

تصمیم Microsoft که مورد انتقاد قرار گرفته، یک چالش اضافه برای سازندگان مستقلی به وجود ‌می‌آورد که می‌خواهند بازی خود را روی Xbox One منتشر کنند.

Mike Bithell سازنده‌ی Thomas Was Alone در Twitter نوشت: "به نظر میاد که شما #پروژه 2 را روی Xbox One ـتان نخواهید دید" و Two Tribes سازنده‌ی Toki Tori 2 در Twitter گفت: "نبود خود ناشری روی Xbox One احتمالا به معنی نبود بازی‌های Two Tribes (روی Xbox1) است. این شانس خوبی برای Mircosoft بود تا مشکلات XBLA را رفع کند"

بازی شناخته‌ شده‌ی Stranger's Wrath HD ساخت استودیو Just Add Water یکی از عناوینی بود که به خاطر قوانین سخت گیرانه Mircosoft نتوانست به Xbox 360 راه یابد.

در طرف دیگر Sony در ماه‌های اخیر حمایتی ویژه از بازی های مستقل داشته. دو هفته پیش بخش بازی‌های مستقل در PlayStation Store راه اندازی شد و قبل از آن سونی انتشار چندین بازی مستقل چشمگیر را برای PlayStation حتمی کرده از جمله Luftrausers و Hotline Miami و Thomas Was Alone که در بالا ذکر شد. یوروگیمر ماه قبل در مقاله‌ای علاقه‌ی تازه کشف شده‌ی این شرکت ژاپنی به بازی های مستقل رو بررسی کرده.

Eurogamer



آپدیت:


طبق اطلاعیه EA عنوان FIFA 14 بر روی XBOX ONE و PS4 از Ignite Engine جدید استفاده خواهد کرد اما نکته قابل توجه عدم برخورداری نسخه PC از این انجین است.
شاید این خبر برای علاقه مندان FIFA روی PC خبری ناامید کننده باشد اما با توجه به این که در سالهای اخیر نیز این عنوان روی PC از یک سری قابلیتهای کمتری نسبت به کنسولها برخوردار بود چندان دور از انتظار نبود.هر چند در چند نسخه مانند FIFA 12 نیز همه چیز برابر بود.در جریان کنفرانس دیروز مایکروسافت نماینده EA یعنی Andrew Wilson گفت Ignite Engine باعث پیشرفت زیاد FIFA و دیگر عناوین ورزشی EA دربسیاری از زمینه ها خواهد شد,مثلا درجه هوشیاری در حد انسان برای تیمها یا انیمیشنهایی با گستردگی ده برابر.
به هرحال چیزی که مشخص است نسخه PC و کنسولهای حال حاضر از این قابلیتها بی بهره هستند.عنوان FIFA 14 ماه پیش برای PS3 و XBox 360 و PC و حالا نیز برای XBOX ONE و PS4 معرفی شد,فعلا خبری از نسخه WiiU نیست.

منبع



آپدیت:




دیشب به وقت تهران بلاخره کنسول شرکت بزرک ماکروسافت یعنی Xbox One به همگان معرفی شد. بعد از نشان دادن برخی از عناوین این دستگاه، چیزی که بیشتر از همه ذهن گیمرها را به خود مشغول کرده بود شایعاتی بود مبنی بر همیشه آنلاین بودن کنسول که جوابی پیرامون این مسئله در کنفرانس دیروز داده نشد.

در همین راستا سایت معتبر Kotaku در مصاحبه‌ای که با اقای Phil Harrison معاون رئیس کمپانی داشت وی اذعان کرد نیازی به اتصال دائم و همیگشی کنسول نیست ولی باید در روز حتما یک بار به اینترنت متصل شوید. وی در ادامه اذعان کرد دستگاهای بسیار زیادی در زندگی ما وجود دارند که تابع وصل شدن به اینترنت می‌باشند و کنسول Xbox One هم یکی از آن‌ها می‌باشد. وی در ادامه می‌گوید متصل شدن به ما، به شما قابلیت‌های Xlive را ارائه می‌دهد؛ متصل بودن به ما به شما این امکان را می‌دهد که از نوآوری‌ها موجود با خبر شوید و آن‌ها را دانلود کنید و این به آن معنی نیست که شما باید همیشه انلاین باشید."


اقای هریسون در جواب به این سوال که چه موقع باید به اینترنت متصل شد اذعان کرد:

برای انجام بازی‌ها تک نفره نیازی به اتصال به Xbox Live ندارید ولی برای دسترسی به فیلم، بخش دانلود، بلو-ری و دیگر سرگرمی‌ها باید به اینترنت متصل باشید.

در اخر سخنگوی سایت Kotaku از وی می‌پرسد، اگر من بخواهم بازی single player را انجام بدهم باید هفتگی به اینترنت متصل باشم یا باید به صورت روزانه باشد؟

هریسون پاسخ می‌دهد، 24 ساعته است نه هفتگی.

Kotaku: یعنی من روزانه یک بار باید به اینترنت وصل شوم درست است؟

هریسون: بله درست است.


آقای هریسون اینبار وقتی با سایت Polygon صحبت کرد اذعان کرد این مسئله (اتصال یک روز کنسول) یک بحث بالقوه به شمار میاد و شرکت ماکروسافت هیچ گونه تاییدی برروی این اطلاعات ندارد. در کل هنوز این مسئله در ابهاlم قرار داره.

خبر تکذیب نشده، آقای Harrison به دو خبرگذاری kotaku و Polygon حرف ها جدا گونه ای زده و حرفی از این که این مسئله وجود خواهد داشت یا نه نزده به سایت Polygon در مصاحبش اذعان کرده شرکت ماکروسافت در حال حاضر هیچ گونه مهر تاییدی بر روی این مسئله نخواهد زد، در کل ماکرو اعلام کرده چیزی رو امروز تایید نخواهد کرد.


Source



آپدیت:



سخنگوی مایکروسافت Larry Hryb به طور رسمی تایید کرد که کنسول XBOX ONE از قابلیت 3D و همچنین رزولیشن 4K پشتیبانی میکند.
رزولیشن 4K که به ULTRA HD نیز معروف است چهار برابر رزولیشنهای فعلی Full HD یا 1920*1080 است یعنی چیزی در حدود 3840*2160 که البته این تفاوت در تلویزیونهای با کیفیت نسل بعد مشخص می شود.هرچند این تلوزیون ها در حال حاضر نیز در بازار موجود است اما با توجه به قیمت بسیار بالای آنها کمتر کسی حاضر به خرید آنها می شود و رزولیشن 4K راه طولانی تا راهی شدن به خانه ی اکثریت مردم دارد.
کنسول نسل بعد سونی PS4 نیز گفته شده از این رزوولیشن تنها در خروجی ویدیو ها پشتیبانی میکند و خبری از آن در بازیها نخواهد بود.در مورد XBOX ONE این مورد به طور کامل روشن نشده اما به نظر می آید تفاوت چندانی با PS4 نخواهد داشت.

منبع


آپدیت:

Remedy will return to Alan Wake when the time is right



در ویدئویی که چند لحظه پیش از طرف Remedy منتشر شد Sam Lake خالق بازی Alan Wake صحبتی با طرفداران این بازی داشت.

بخشی از صحبت ها:

"احتمالا تا الان در مورد بازی جدید Remedy چیزهایی دیدید یا شنیدید بازی که در معرفی xbox رونمایی شد.
بله ما الان داریم روی یک بازی دیگر کار میکنیم و این نشون میده بازی بزرگ بعدی Remedy بازی Alan Wake 2 نخواهد بود"

"ما بعد از پایان بازی اول تلاش زیادی برای ساخت قسمت دوم کردیم اما این گونه بازیها تعهدات گسترده ای می خواهد و برای
این که به وقوع بپیوندند باید چیزهایی زیادی سر جای خود باشند.از منظر خلاقیت خیلی عالی می شد اگر ما فقط می توانستیم
یک سری متود عالی طراحی کنیم و نگران جزییات کوچکی مانند هزینه نباشیم اما همه می دانیم که این گونه نمی شود
عمل کرد.هنگامی که Alan Wake عرضه شد در شروع کار موفقیت چشم گیری نداشت اما رفته رفته بسیار بهتر شد و توانست
از مرز سه میلیون نسخه بگذرد.با همه اینها وقتی شماره اول عرضه شد ما به شدت روی نسخه دوم تمرکز کردیم اما فایده ای
نداشت زیرا زمان مناسبی برای آن نبود."

"Wake بسیار برای من و باقی افراد تیم عزیز است.ما از همان ابتدا می دانستیم وقتی وی در کابوس تیره و سیاهش بیدار می شود
خارج شدن از آنجا کاری دشوار و طولانی است و نیاز به تلاش فراوان دارد و من حدس می زنم جایی که ما اکنون هستیم مکانیست
که تخیل به واقعیت تبدیل می شود.ما به شدت علاقه داریم روی ادامه داستان کار کنیم,علاقه داریم تا چیزی جدید برای
Alan Wake خلق کنیم اما همه ی اینها در زمانی که مناسب باشد"

با تشکر از مجتبی silent assassin

ویدئو:


HD---SD

Polygon---VG247

آپدیت:



خبرها پیرامون Xbox One یکی پس از دیگری در حال آمدن است. در جدیدرین خبر رسیده، اقای Marc Whitten اذعان کرد کنسول Xbox One متاسفانه هیچ سازگاری با دیسک‌های کنسول‌ Xbox 360 و یا Xbox Live Arcade و همچنین Gamerscore شما در این دستگاه ندارد.

واین به آن منظور است که Xbox One بازی‌های 360 را اجرا نخواهد کرد در کل هر چه شما در 360 انجام، دانلود و یا انتقال داده‌اید دیگر در X one کارایی نخواهد داشت. شایان ذکر است این چیزی نیست که خود ماکروسافت از قصد دست به انجامش زده باشد، این امر به این دلیل است که ساختار معماری دو کنسول 360 و One کاملا متفاوت هستند، همانطور که می‌دانید دو کنسول PS4 و Xbox One هر رو بر اساس پردازنده‌های x86 ساخته شده‌اند ولی بازی‌هایی که برای 360 طراحی شده‌اند بر مبنای پردازنده Xenon که معماری آن نیز PowerPC است درست شده‌اند که همین امر اجازه این کار را نمی‌دهد.

البته در آخر نیز شایان ذکر است درست است که PlayStation 4 نیز قادر به آوردن عناوین PS3 نیست ولی مسئولین سونی اذعان کرده‌اند در برخی بازی‌ها این امکان وجود خواهد داشت.

shacknews


آپدیت:

Xbox One & PS4 a generation ahead of high-end PCs, says EA exec


لینک کامل مراسم

HD | 2.24 GB

High res | 1.33 GB
 
آخرین ویرایش:
اصلا می دونی ناشرا اینطوری چه سودی به جیب می زنن ؟
ای سونی هم اینو اجرا کنه ! من گریه می کنم تو هم با من :D

هاهاهاهاهاها .. ایول بابا ... حداقل بیان همه امیدوار باشیم ... سونی سر حرفش بمونه(مصاحبه یوشیدا) و به این همه فن و کاربری که حمایتشون کردن احترام بزاره

شاید اینطوری مایکرو هم دید داره مشتری هاش رو از دست میده کوتاه اومد ... از این جهت هم ببینید ... نه اینکه دعا کنیم سونی هم اینکار رو کنه که سونی فن ها ضایع شن

Xbox One will not only use Kinect for voice commands, but the camera will also talk to you and let you know if there is someone in the room it doesn’t recognize, and will ask the person to identify themselves.

یعنی مثل فیلم i robot ... مثل ویکی ؟؟؟
 
به نظرم مایکروسافت میرفت حق امتیاز لیگ برتر انگلیس هم می خرید دیگه بازار UK هم به کل قبضه می کرد . UK + US = موفقیت مایکروسافت . بقیه دنیا رو بده دست نینتندو و سونی . ما هم بر خلاف میلمون میریم طرف ژاپنی ها ؛ واقعیـته PS4 باب میل ما عمل کرده . deal with it .
 
بازم میگم اینا به کنار پول کنسول رو چجوری جور کنیم؟؟؟ حتما میخوان **** میلیون بفروشن تو ایران :(

لطفا از این پست ها نزارید ... خطاب به فروشندگان کنسول من یه کنسول رو بالای 1.5 میلیون نخواهم خرید ....
 
کنفرانس تموم شد ...دیگه داستانیم نیست تا E3 و اگه خبریم بشه براش تاپیک جدا میشه زد.
آدم میاد همینطوری تو تاپیک یه پست هایی رو میخونه نمیتونه خودش رو کنترل کنه الان من نمیدونم به نوید که PS fan ها تربیت خانوادگی ندارن چی بگم!؟!
عفده ای ترین تاپیکیه که تو 6 سال اخیر تو بازیسنتر دیدم...تاپیک هایی که 1% این جوشون اینطوری بوده زود بسته میشدن..

چی داری برای خودت میگی؟!! اگه واقعا منظورت این بوده که ....
 
از کجا معلومه که این قضیه بازی های دست دوم فقط مختص XOne؟
سونی گفته ما کاری به بازی های دست دوم نداریم، ولی به نظر من ممکنه ناشرای بزرگ تصمیم بگیرن رو PS4 هم همین سیستم رو پیاده کنن، چه طور؟ وقتی یه بازی رو می خرید با اتصال به اینترنت برای یک بار با کدی که توی بازی آک هست بازی رو رو کنسولتون اکتیو می کنید. حالا نفر بعدی که می خره بازی دست دوم رو دیگه این کد رو نمی تونه استفاده کنه. so sony has nothin to do with it، ولی ناشر خودش ابتکار عملو دست می گیره، مثه قضیه آنلاین پس تو نسل حاضر، که کنسول سازا کاری نداشتن، ولی خود ناشرا عملی کردن...
باز دوستان بهتر می تونن نظر بدن...
 
اینا همه به کنار من در این فکرم که برای چی ماکروسافت که 20 تا ip هم نداره بازی دست دو بلاک میکنه؟مخصوصا" وقتی کنسول(های) رقیب این ویژگی رو نداره
احتمالاتی که میدم:
1-با کمپانی ها قرار گذاشتن اگه اینکارو بکنه بیشتر حمایت بشند
2-میخواد قیمت بازی هارو کاهش بده
3-مرض داره
3-احمقه
4-شاید هم میخواد برای استفاده کردن هر پروفایل از یک دیسک یه مبلغ کمی بگیره که نه سیخ بسوزه نه کباب

@angry joe's video
R.I.P headphones ,RIP my ears
 
یورو گیمر خبر قیمت اکتیو کردن بازی دست 2 رو اپدیت کرده.ظاهرا 35 یورو قیمت بازی دست دومه به طور کلی که شامل دیسک + هزینه ی اکتیو کردن میشه که توسط فروشگاه پرداخت میشه.با توجه به اینکه الانم قیمت بازی دست 2 حدود 30 یورو هستش میشه امیدوار بود که هزینه ی فعال کردن بازی یه چیزی در حد 5 یورو باشه که بدک نیست میتونه خوبم باشه!;):d

اینم لینک:
http://www.eurogamer.net/articles/2...-xbox-one-game-trade-ins-will-work-apparently
 
Xbox One نه تنها از دستورات صوتی شما به کمک کینکت بهره می برد، بلکه به کمک دوربین خود، اشخاص ناشناس حاضر در اتاق را تشخیص داده و از آن ها می خواهد که خود را معرفی کنند.

به گزارش Polygon، شخص، پس از معرفی خود، در حافظه ی سیستم ذخیره می شود و بعداً اگر دوباره جلوی سیستم حاضر شود، سیستم او را شناسایی خواهد کرد.
بنظر میاد سیستمی مشابه Siri روی iPhone؛ البته امیدورایم آزار دهنده نباشه!
شناسایی صدا، از ابتدا روی سیستم فعال نخواهد بود و مایکروسافت به مرور آن را اضافه خواهد کرد.
Xbox One همچنین از قابلیت RemotPlay بهره خواهد برد؛ فرض کنید دارید با یک دشمن بزرگ مبارزه می کنید، خسته شدید، اعصاب ندارید؛ رو اسکایپ با رفیقتون تماس می گیرین و اون به شما توو رد کردن مرحله کمک می کنه.
در این حین شما می شینین و بازی کردن رفیقتون رو تماشا می کنین؛ هر زمان هم خواستین، از این حالت، با فشردن یه دکمه خارج می شین!
منبع خبر، این حالت رو روی دو دستگاه که به صورت local به یکدیگر متصل بودند آزمایش کرده اما مایکروسافت نگرانی ای راجع به تأخیر ناشی از اتصال اینترنتی ندارد.
مایکروسافت هنوز پاسخی به این خبر نداده است.
کنسول PS4 نیز دارای همچنین قابلیتی هست بعلاوه اینکه می توان بازی ها را روی ویتا نیز ادامه داد.
 


پ.ن: PS فنا لایک کردن :d مگه این ترول oneـه؟! :d
 
آخرین ویرایش:
این که خیلی بده (خصوصا برای ما) و منم همون اول تاپیک گفتم. ولی همچنان فکر میکنم مایکروسافت به تنهایی این قضیه رو اجرا نمیکنه:دی احتمال زیاد یه قضیه هماهنگ شده و سراسریه. واسه همین دارم میگم انقدر زود قضاوت نکن...
اون روزی که EA گفت بازیهای ایندشون Online Pass نداره بهتون گفتم این ارامش قبل از Shit Storm هست، نگفتم؟ :دی. قرار داد EA و ماکروسافت همین جریان بود.
سری GT پول ساز هست برای سونی هر شماره ش 10-15 میلیون میفروشه همینطور GTA و CoD همچنین Halo و .... . بازی که خوب فروش میکنه ربطی به Online Pass و Pre Owned Fee و اینا نداره.

این صنعت درحال حاضر مولتی میلیاردی هست. کسی راه درست رو انتخاب کنه، به نفع گیمر قدم برداه به سود کلان میرسه. نیاز به قانون های عجیب غریب و ساخت دستگاه چاپ اسکناس نیست!
 
تو اسمارت فون رو با امکانت XBOX ONE که جلوی TV 50 اینچ هست مقایسه میکنی..
از اساس حرفهات خنده داره
XBOX ONE یک وسیله خانوادگی هست که همه کار انجام میده نیازم نیست روزی چهار بار بزنیش شارژ
حالا اگه میتونی بیا tv و xone رو بلند کن همراه خودت ببر!

با این پول میشه 30 - 40 تا بازی انحصاری AAA ساخت..
یا کلا نمیدونی بازی AAA چیه؟
یا نمیدونی 1میلیارد چقدره!:|
همین حرفا رو میزنی که ملت بت میخندن...
 
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or