نشست بزرگ خبری مایکروسافت | 21 May

  • Thread starter Thread starter ke$ha
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

ارزیابی شما از نشست


  • مجموع رای دهنده‌ها
    446
  • نظرسنجی بسته شده است .
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

ke$ha

کاربر سایت


در جریان نشست 21 می, مایکروسافت رسما از کنسول جدید خود موسوم به XBOX ONE پرده برداری کرد.


xbox-one.jpg




آپدیت:

طبق گزارش‌های رسید کنسول بازی جدید مایکروسافت، Xbox One بدون کینکت کار نخواهد کرد.

به گزارش بازیسنتر، به نقل از IGN - به گفته هاروی ایگل، مدیر بازاریابی اکس‌باکس انگلستان کنسول بدون اتصال کینکت قادر به فعالیت نیست.

به گفته وی: "کینکت می‌بایست همیشه به Xbox One متصل باشد."

در پاسخ به این سوال که آیا Xbox One جوابگوی کسانی که در مکان‌هایی به غیر از اتاق نشیمن، نظیر اتاق خواب می‌خواهند بازی کنند خواهد بود گفت: "بله، قطعن. ما تقریبا از اتاق نشیمن به عنوان الگو استفاده می‌کنیم - این جاییست که ما تصور می‌کنیم که بهترین تصویر (تلویزیون) در منزل قرار دارد. اما اگر مایل به بازی کردن در سایر اتاق‌های منزل باشید، Xbox One توانایی ارایه کیفیت و تجربه‌ای یکسان به شما خواهد بود."

با این‌حال کسانی که تجربه استفاده از کینکت را دارند می‌دانند که با این فناوری، کینکت قادر به پشتیبانی از این نخواهد بود. با این ترتیب سنسور کینکت جدید می‌بایست تغییرات چشمگیری کرده باشد تا بتوان در سایر اتاق‌ها از آن استفاده کرد.

لازم به ذکر است که کینکت به صورت باندل شده همراه Xbox One عرضه خواهد شد.

منبع



آپدیت:


برخلاف سیاستی که سونی با Playstation Store، نینتندو با eShop و Valve با Steam در پیش گرفته‌اند، مایکروسافت اجازه خود ناشری به سازندگان مستقل روی Xbox One نمی‌دهد. برای انتشار بازی آن‌ها باید با خود Microsoft یا یک ناشر third-party قرارداد انتشار امضا کنند، درست مثل حالت فعلی در Xbox 360 و Xbox Live Arcade.

زمانی که Shacknews سوال کرد که که آیا سازنده‌ها هنوز هم به یک ناشر برای انتشار محتوا روی Xbox Live نیاز دارند، Matt Booty مدیر ارشد Redmond Game گفت "تا این لحظه، بله. ما قصد داریم با روش‌هایی که داریم با سازنده‌ها تعامل کنیم"

او اضافه کرد: "من انتظار دارم که در این نسل جدید به بررسی مدل‌های اقتصادی جدید و روش‌های تازه انتشار محتوا ادامه دهیم. اما Microsoft Studios برای انتشار محتوای دیجیتال روی Xbox با طیف وسیعی از شرکای تجاری کار می‌کند."

تصمیم Microsoft که مورد انتقاد قرار گرفته، یک چالش اضافه برای سازندگان مستقلی به وجود ‌می‌آورد که می‌خواهند بازی خود را روی Xbox One منتشر کنند.

Mike Bithell سازنده‌ی Thomas Was Alone در Twitter نوشت: "به نظر میاد که شما #پروژه 2 را روی Xbox One ـتان نخواهید دید" و Two Tribes سازنده‌ی Toki Tori 2 در Twitter گفت: "نبود خود ناشری روی Xbox One احتمالا به معنی نبود بازی‌های Two Tribes (روی Xbox1) است. این شانس خوبی برای Mircosoft بود تا مشکلات XBLA را رفع کند"

بازی شناخته‌ شده‌ی Stranger's Wrath HD ساخت استودیو Just Add Water یکی از عناوینی بود که به خاطر قوانین سخت گیرانه Mircosoft نتوانست به Xbox 360 راه یابد.

در طرف دیگر Sony در ماه‌های اخیر حمایتی ویژه از بازی های مستقل داشته. دو هفته پیش بخش بازی‌های مستقل در PlayStation Store راه اندازی شد و قبل از آن سونی انتشار چندین بازی مستقل چشمگیر را برای PlayStation حتمی کرده از جمله Luftrausers و Hotline Miami و Thomas Was Alone که در بالا ذکر شد. یوروگیمر ماه قبل در مقاله‌ای علاقه‌ی تازه کشف شده‌ی این شرکت ژاپنی به بازی های مستقل رو بررسی کرده.

Eurogamer



آپدیت:


طبق اطلاعیه EA عنوان FIFA 14 بر روی XBOX ONE و PS4 از Ignite Engine جدید استفاده خواهد کرد اما نکته قابل توجه عدم برخورداری نسخه PC از این انجین است.
شاید این خبر برای علاقه مندان FIFA روی PC خبری ناامید کننده باشد اما با توجه به این که در سالهای اخیر نیز این عنوان روی PC از یک سری قابلیتهای کمتری نسبت به کنسولها برخوردار بود چندان دور از انتظار نبود.هر چند در چند نسخه مانند FIFA 12 نیز همه چیز برابر بود.در جریان کنفرانس دیروز مایکروسافت نماینده EA یعنی Andrew Wilson گفت Ignite Engine باعث پیشرفت زیاد FIFA و دیگر عناوین ورزشی EA دربسیاری از زمینه ها خواهد شد,مثلا درجه هوشیاری در حد انسان برای تیمها یا انیمیشنهایی با گستردگی ده برابر.
به هرحال چیزی که مشخص است نسخه PC و کنسولهای حال حاضر از این قابلیتها بی بهره هستند.عنوان FIFA 14 ماه پیش برای PS3 و XBox 360 و PC و حالا نیز برای XBOX ONE و PS4 معرفی شد,فعلا خبری از نسخه WiiU نیست.

منبع



آپدیت:




دیشب به وقت تهران بلاخره کنسول شرکت بزرک ماکروسافت یعنی Xbox One به همگان معرفی شد. بعد از نشان دادن برخی از عناوین این دستگاه، چیزی که بیشتر از همه ذهن گیمرها را به خود مشغول کرده بود شایعاتی بود مبنی بر همیشه آنلاین بودن کنسول که جوابی پیرامون این مسئله در کنفرانس دیروز داده نشد.

در همین راستا سایت معتبر Kotaku در مصاحبه‌ای که با اقای Phil Harrison معاون رئیس کمپانی داشت وی اذعان کرد نیازی به اتصال دائم و همیگشی کنسول نیست ولی باید در روز حتما یک بار به اینترنت متصل شوید. وی در ادامه اذعان کرد دستگاهای بسیار زیادی در زندگی ما وجود دارند که تابع وصل شدن به اینترنت می‌باشند و کنسول Xbox One هم یکی از آن‌ها می‌باشد. وی در ادامه می‌گوید متصل شدن به ما، به شما قابلیت‌های Xlive را ارائه می‌دهد؛ متصل بودن به ما به شما این امکان را می‌دهد که از نوآوری‌ها موجود با خبر شوید و آن‌ها را دانلود کنید و این به آن معنی نیست که شما باید همیشه انلاین باشید."


اقای هریسون در جواب به این سوال که چه موقع باید به اینترنت متصل شد اذعان کرد:

برای انجام بازی‌ها تک نفره نیازی به اتصال به Xbox Live ندارید ولی برای دسترسی به فیلم، بخش دانلود، بلو-ری و دیگر سرگرمی‌ها باید به اینترنت متصل باشید.

در اخر سخنگوی سایت Kotaku از وی می‌پرسد، اگر من بخواهم بازی single player را انجام بدهم باید هفتگی به اینترنت متصل باشم یا باید به صورت روزانه باشد؟

هریسون پاسخ می‌دهد، 24 ساعته است نه هفتگی.

Kotaku: یعنی من روزانه یک بار باید به اینترنت وصل شوم درست است؟

هریسون: بله درست است.


آقای هریسون اینبار وقتی با سایت Polygon صحبت کرد اذعان کرد این مسئله (اتصال یک روز کنسول) یک بحث بالقوه به شمار میاد و شرکت ماکروسافت هیچ گونه تاییدی برروی این اطلاعات ندارد. در کل هنوز این مسئله در ابهاlم قرار داره.

خبر تکذیب نشده، آقای Harrison به دو خبرگذاری kotaku و Polygon حرف ها جدا گونه ای زده و حرفی از این که این مسئله وجود خواهد داشت یا نه نزده به سایت Polygon در مصاحبش اذعان کرده شرکت ماکروسافت در حال حاضر هیچ گونه مهر تاییدی بر روی این مسئله نخواهد زد، در کل ماکرو اعلام کرده چیزی رو امروز تایید نخواهد کرد.


Source



آپدیت:



سخنگوی مایکروسافت Larry Hryb به طور رسمی تایید کرد که کنسول XBOX ONE از قابلیت 3D و همچنین رزولیشن 4K پشتیبانی میکند.
رزولیشن 4K که به ULTRA HD نیز معروف است چهار برابر رزولیشنهای فعلی Full HD یا 1920*1080 است یعنی چیزی در حدود 3840*2160 که البته این تفاوت در تلویزیونهای با کیفیت نسل بعد مشخص می شود.هرچند این تلوزیون ها در حال حاضر نیز در بازار موجود است اما با توجه به قیمت بسیار بالای آنها کمتر کسی حاضر به خرید آنها می شود و رزولیشن 4K راه طولانی تا راهی شدن به خانه ی اکثریت مردم دارد.
کنسول نسل بعد سونی PS4 نیز گفته شده از این رزوولیشن تنها در خروجی ویدیو ها پشتیبانی میکند و خبری از آن در بازیها نخواهد بود.در مورد XBOX ONE این مورد به طور کامل روشن نشده اما به نظر می آید تفاوت چندانی با PS4 نخواهد داشت.

منبع


آپدیت:

Remedy will return to Alan Wake when the time is right



در ویدئویی که چند لحظه پیش از طرف Remedy منتشر شد Sam Lake خالق بازی Alan Wake صحبتی با طرفداران این بازی داشت.

بخشی از صحبت ها:

"احتمالا تا الان در مورد بازی جدید Remedy چیزهایی دیدید یا شنیدید بازی که در معرفی xbox رونمایی شد.
بله ما الان داریم روی یک بازی دیگر کار میکنیم و این نشون میده بازی بزرگ بعدی Remedy بازی Alan Wake 2 نخواهد بود"

"ما بعد از پایان بازی اول تلاش زیادی برای ساخت قسمت دوم کردیم اما این گونه بازیها تعهدات گسترده ای می خواهد و برای
این که به وقوع بپیوندند باید چیزهایی زیادی سر جای خود باشند.از منظر خلاقیت خیلی عالی می شد اگر ما فقط می توانستیم
یک سری متود عالی طراحی کنیم و نگران جزییات کوچکی مانند هزینه نباشیم اما همه می دانیم که این گونه نمی شود
عمل کرد.هنگامی که Alan Wake عرضه شد در شروع کار موفقیت چشم گیری نداشت اما رفته رفته بسیار بهتر شد و توانست
از مرز سه میلیون نسخه بگذرد.با همه اینها وقتی شماره اول عرضه شد ما به شدت روی نسخه دوم تمرکز کردیم اما فایده ای
نداشت زیرا زمان مناسبی برای آن نبود."

"Wake بسیار برای من و باقی افراد تیم عزیز است.ما از همان ابتدا می دانستیم وقتی وی در کابوس تیره و سیاهش بیدار می شود
خارج شدن از آنجا کاری دشوار و طولانی است و نیاز به تلاش فراوان دارد و من حدس می زنم جایی که ما اکنون هستیم مکانیست
که تخیل به واقعیت تبدیل می شود.ما به شدت علاقه داریم روی ادامه داستان کار کنیم,علاقه داریم تا چیزی جدید برای
Alan Wake خلق کنیم اما همه ی اینها در زمانی که مناسب باشد"

با تشکر از مجتبی silent assassin

ویدئو:


HD---SD

Polygon---VG247

آپدیت:



خبرها پیرامون Xbox One یکی پس از دیگری در حال آمدن است. در جدیدرین خبر رسیده، اقای Marc Whitten اذعان کرد کنسول Xbox One متاسفانه هیچ سازگاری با دیسک‌های کنسول‌ Xbox 360 و یا Xbox Live Arcade و همچنین Gamerscore شما در این دستگاه ندارد.

واین به آن منظور است که Xbox One بازی‌های 360 را اجرا نخواهد کرد در کل هر چه شما در 360 انجام، دانلود و یا انتقال داده‌اید دیگر در X one کارایی نخواهد داشت. شایان ذکر است این چیزی نیست که خود ماکروسافت از قصد دست به انجامش زده باشد، این امر به این دلیل است که ساختار معماری دو کنسول 360 و One کاملا متفاوت هستند، همانطور که می‌دانید دو کنسول PS4 و Xbox One هر رو بر اساس پردازنده‌های x86 ساخته شده‌اند ولی بازی‌هایی که برای 360 طراحی شده‌اند بر مبنای پردازنده Xenon که معماری آن نیز PowerPC است درست شده‌اند که همین امر اجازه این کار را نمی‌دهد.

البته در آخر نیز شایان ذکر است درست است که PlayStation 4 نیز قادر به آوردن عناوین PS3 نیست ولی مسئولین سونی اذعان کرده‌اند در برخی بازی‌ها این امکان وجود خواهد داشت.

shacknews


آپدیت:

Xbox One & PS4 a generation ahead of high-end PCs, says EA exec


لینک کامل مراسم

HD | 2.24 GB

High res | 1.33 GB
 
آخرین ویرایش:
میخواستم تو نظرسنجی تاپیک شرکت کنم و به گذینه سوم رای بدم اما دیدم واقعا خوشبینانه و دست بالاست اگه بخوام اینو انتخاب کنم و از اون طرف هم نامردیه اگه به گذینه دوم رای بدم چون واقعا چیزهای جالب هم نشون دادن ولی فکر میکنم مناسبتر از سومی باشه چرا ؟! چون ببینید الان 3-2 ماهه ps4 تو راس خبرهاس از سازنده و گیمر ازش تعریف کردن و حسابی هایپ شده ، همه منتظر بودن که مایکروسافت بیاد و با یه معرفی و کنفرانس طوفانی این هایپ رو کاهش بده و یا به سمت خودش بیاره اما چی شد نشستی برگزار شد که برای معرفی کنسول بود اما همون کنسول هم ناقص معرفی کرد، دو تا انحصاری نشون داد که فقط همونا هیجان داشتن COD که معلوم بود دوباره DLC انحصاری واسش میاد EA هم که محاله خیلی حال به کسی بده، بقیش هم که شد امکاناتی که حتی ممکنه واسه یه اروپایی هم اونقدر جذاب نباشه "مثلا اون بخش NFLـش"
و اومد اون انتظار مردم قبل نشست رو تبدیل به بدبینی و نا امیدی کرد و بعدش هم که وضع رو بیشتر خراب کرد با اون اخبارایی که دورو ورش میچرخه،ب خلاف سونی بلافاصه بعد کنفرانس سیل تعریف سازنده ها پخش نشد، سازنده TW3 نمیگه که بازیش برای این کنسول میاد یا نه نمیشه هم گفت بخاطر اینکه قراره تو کنفرانس E3 باشه چون 1- اگه قبلش معرفی بشه خطشه ای به مراسمشون تو E3 وارد نمیشه 2- واقع بین باشیم، این بازی فنبیس فوق العاده زیادی نداره که با معرفیش تو اون کنفرانس یه دفعه همرو به وجد بیاره "البته نمیشه از تاثیر گرافیکش و اینکه ممکن هم هست واقعا این اتفاق در E3 بیوفته گذشت" و از اون ور deep downـی که قبلا معرفی و نمایش داده شده بود سازندش در مورد این پلتفورم طفره میره "که مسلما دیگه سوپرایزی نمیتونه داشته باشه اگر هم بخواد تو کنفرانس E3 باشه"
یه چیزه دیگه اینکه مدام میگن "حتی طرفداراش" که صبر کنید تا E3 که به نظرم این هم اشتباهه ، خب الان تا اون کنفرانس دیگاهها یا منفیه یا با تردیده و باید همه چی رو در اون کنفرانس حل و فصل کنه "تازه باید یه زمان هم دوباره اختصاص بده و سخت افزار رو شفاف سازی کنه " و اینکه سونی هم از اونور ننشسته که مایکروسافت بیاد گرد و خاک کنه و بره ، سانتا و اگه درست بگم ناتی داگ دو گروه شده بودن که ممکنه بازی برای نسل بعد داشته باشن و از اون طرف استدیوهای دیگه سونی که چند وقتیه ازشون خبری نیست، ممکنه استدیوهای TP هم تو کنفرانس باشن و بازی یا اضافات انحصاری براش داشته باشن، از اینا مهم تر نشون دادن خوده کنسول و خیلی چیزای دیگه که میدون رو برای مایکرو تنگ میکنه

شاید دیدگاهم اشتباه باشه اما با استناد بهش هنوز هم مطمئن نیستم که باید به کدوم رای بدم ...
 
بهتر بودن FM توی این نسل به خاطر انیمیشن عالی بازیکنان هنگام دَویدن و پاسکاری و شوت زدن , تنوع بالای دشمنان و محیط ها , باس فایت بسیار خوب و چالش برانگیز , شخصیت پردازی بسیار عالی و پازل های بسیار خوبی که داشت , بوده است نه به خاطر شبیه ساز بهتر بودن !
به این سبک جواب دادن میگن بازی با کلمات میگن صغری کبری چیدن منو یه سری دیگه اومدیم به این نکته اذعان کردیم فورتزا بهتر بوده این نسل ولی شماها قانع نمیشید فقط میخواین حمله ور شین به ادم اصلا براتون مهم نیست طرف مقابلتون کیه وطرز فکرش چجوریه
 
دوستان این ویدو angry joe ببینین . خیلی fun هست . مایکرو کلی اعصابش رو بهم ریخت

[video=aparat;JEpAQ]http://www.aparat.com/v/JEpAQ[/video]
 
من گفتم متای بالای فورزا دلیل این نیست که گیمپلیش خیلی بهتر از جی تی هست چون هر دو گیمپلیشون عالیه دلیلش .... هست که قبلا توضیح دادم .
به دلیل .... متاش بالاتره؟ این .... رو میشه برای منم توضیح بدین؟ ممنون:d
 
دوستان یه جوری از فورزا و اینکه پادشاه ریسینگ این نسله صحبت میکنن که انگار از gt6 خبر ندارن
 
يه تاپيك به نام
تخليه فشار(?) نسل قبل
بزنيد ما ممنون ميشيم
 
يه تاپيك به نام
تخليه فشار(?) نسل قبل
بزنيد ما ممنون ميشيم
نهایت سطح تربیت و شعور یک ادم قشنگ تو این پست معلومه بعد فک کن با همچین ادمایی بخوای بحث کنی ایا کسی حاضره اینقد سطحشو بیاره پایین؟؟؟
 
نظر Developer ها در مورد XBone:
"We might see slightly smoother framerates on PS4," he said. "We're working with Sony right now, and they're trying to actively push 60 frames per second, 1080p. You might get situations where the graphics will be a little, but not much, lower quality on the Xbox One. Or, you might get some fixed at 30 frames per second situations in 1080p. It depends on the scale of the game. If your game is going to push the heck out of the PS4, you might have to do some little tweaks [for the Xbox One version]. But if you design your game to work on Xbox One at 60, it's going to work on PS4 at 60."

"The classic example is Devil May Cry on PS3," Gilray explained. "There were some cases where they used a lot lower quality texturing compared to 360. That line will be blurred. It might be inverted on these two machines. It's early days. The reason PS3 had slightly lower quality textures on some games with Unreal powered engines was because of the speed it moved around at. Now, with DDR5 on PS4 it's going to whiz around really fast. I wonder if that will be sacrificed a little bit quality wise with the DDR3 stuff on Xbox One."
Xbox One: developers have their say on specs, self-publishing and TV TV TV • Articles • Xbox One • Eurogamer.net
 
به این سبک جواب دادن میگن بازی با کلمات میگن صغری کبری چیدن منو یه سری دیگه اومدیم به این نکته اذعان کردیم فورتزا بهتر بوده این نسل ولی شماها قانع نمیشید فقط میخواین حمله ور شین به ادم اصلا براتون مهم نیست طرف مقابلتون کیه وطرز فکرش چجوریه

ببین بیخود واسه من مظلوم نمایی نکن . تا زمانی که مسخره بازی های تو و دوستات توی این تاپیک ادامه داشته باشه همین جواب ها رو هم دریافت خواهید کرد
اگه نظر بقیه واسه تو و امثال تو مهم بود از زمان تموم شدن کنفرانس ماکرو تا الان نمیریختید اینجا ترول کنید و به نظر ماکرو فن ها احترام میذاشتین

نهایت سطح تربیت و شعور یک ادم قشنگ تو این پست معلومه بعد فک کن با همچین ادمایی بخوای بحث کنی ایا کسی حاضره اینقد سطحشو بیاره پایین؟؟؟

قبلا سطح فهم و شعور و تربیت خانوادگی سونی فن هارو هم دیدیم میخوای یادآوری کنم بهت ؟!
اون داستان فشار رو هم خودتون شروع کردید توی این تاپیک
 
نهایت سطح تربیت و شعور یک ادم قشنگ تو این پست معلومه بعد فک کن با همچین ادمایی بخوای بحث کنی ایا کسی حاضره اینقد سطحشو بیاره پایین؟؟؟
شما كه هنوز متوجه نميشي منظور پست ها چيه و كي با كي داره بحث ميكنه نظر ندي بهتره چون فقط باعث سوژه شدن خودت ميشي
 
دوستان این ویدو angry joe ببینین . خیلی fun هست . مایکرو کلی اعصابش رو بهم ریخت

[v

وای تا حالا انقدر نخندیده بودم ... دقیقا حرف های جالبی میزد و همون حرفی که من همیشه میگم ... وقتی ذهنیت یکی رو نسبت به خودت مخدوش کنی خیلی سخته که دوباره بتونی نظرش رو جلب کنی ...

اقا لینک دانلود نداره این ویدئو خیلی خداست .... ادم هر چند هفته یه بار باید ببیندش

WE ARE DEFENDER OF GAMERS ...

دیددیریدید ...دیددیریدید
 
آخرین ویرایش:
یه سوال .چرا این تاپیک تموم نمیشه ؟ باو بزارین این فنای ماکروسافت برن حالشونو بکنن به ما چه داریم خودمونو خسته میکنیم .بیخیال دیگه .
 
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or