نشست بزرگ خبری مایکروسافت | 21 May

  • Thread starter Thread starter ke$ha
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

ارزیابی شما از نشست


  • مجموع رای دهنده‌ها
    446
  • نظرسنجی بسته شده است .
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

ke$ha

کاربر سایت


در جریان نشست 21 می, مایکروسافت رسما از کنسول جدید خود موسوم به XBOX ONE پرده برداری کرد.


xbox-one.jpg




آپدیت:

طبق گزارش‌های رسید کنسول بازی جدید مایکروسافت، Xbox One بدون کینکت کار نخواهد کرد.

به گزارش بازیسنتر، به نقل از IGN - به گفته هاروی ایگل، مدیر بازاریابی اکس‌باکس انگلستان کنسول بدون اتصال کینکت قادر به فعالیت نیست.

به گفته وی: "کینکت می‌بایست همیشه به Xbox One متصل باشد."

در پاسخ به این سوال که آیا Xbox One جوابگوی کسانی که در مکان‌هایی به غیر از اتاق نشیمن، نظیر اتاق خواب می‌خواهند بازی کنند خواهد بود گفت: "بله، قطعن. ما تقریبا از اتاق نشیمن به عنوان الگو استفاده می‌کنیم - این جاییست که ما تصور می‌کنیم که بهترین تصویر (تلویزیون) در منزل قرار دارد. اما اگر مایل به بازی کردن در سایر اتاق‌های منزل باشید، Xbox One توانایی ارایه کیفیت و تجربه‌ای یکسان به شما خواهد بود."

با این‌حال کسانی که تجربه استفاده از کینکت را دارند می‌دانند که با این فناوری، کینکت قادر به پشتیبانی از این نخواهد بود. با این ترتیب سنسور کینکت جدید می‌بایست تغییرات چشمگیری کرده باشد تا بتوان در سایر اتاق‌ها از آن استفاده کرد.

لازم به ذکر است که کینکت به صورت باندل شده همراه Xbox One عرضه خواهد شد.

منبع



آپدیت:


برخلاف سیاستی که سونی با Playstation Store، نینتندو با eShop و Valve با Steam در پیش گرفته‌اند، مایکروسافت اجازه خود ناشری به سازندگان مستقل روی Xbox One نمی‌دهد. برای انتشار بازی آن‌ها باید با خود Microsoft یا یک ناشر third-party قرارداد انتشار امضا کنند، درست مثل حالت فعلی در Xbox 360 و Xbox Live Arcade.

زمانی که Shacknews سوال کرد که که آیا سازنده‌ها هنوز هم به یک ناشر برای انتشار محتوا روی Xbox Live نیاز دارند، Matt Booty مدیر ارشد Redmond Game گفت "تا این لحظه، بله. ما قصد داریم با روش‌هایی که داریم با سازنده‌ها تعامل کنیم"

او اضافه کرد: "من انتظار دارم که در این نسل جدید به بررسی مدل‌های اقتصادی جدید و روش‌های تازه انتشار محتوا ادامه دهیم. اما Microsoft Studios برای انتشار محتوای دیجیتال روی Xbox با طیف وسیعی از شرکای تجاری کار می‌کند."

تصمیم Microsoft که مورد انتقاد قرار گرفته، یک چالش اضافه برای سازندگان مستقلی به وجود ‌می‌آورد که می‌خواهند بازی خود را روی Xbox One منتشر کنند.

Mike Bithell سازنده‌ی Thomas Was Alone در Twitter نوشت: "به نظر میاد که شما #پروژه 2 را روی Xbox One ـتان نخواهید دید" و Two Tribes سازنده‌ی Toki Tori 2 در Twitter گفت: "نبود خود ناشری روی Xbox One احتمالا به معنی نبود بازی‌های Two Tribes (روی Xbox1) است. این شانس خوبی برای Mircosoft بود تا مشکلات XBLA را رفع کند"

بازی شناخته‌ شده‌ی Stranger's Wrath HD ساخت استودیو Just Add Water یکی از عناوینی بود که به خاطر قوانین سخت گیرانه Mircosoft نتوانست به Xbox 360 راه یابد.

در طرف دیگر Sony در ماه‌های اخیر حمایتی ویژه از بازی های مستقل داشته. دو هفته پیش بخش بازی‌های مستقل در PlayStation Store راه اندازی شد و قبل از آن سونی انتشار چندین بازی مستقل چشمگیر را برای PlayStation حتمی کرده از جمله Luftrausers و Hotline Miami و Thomas Was Alone که در بالا ذکر شد. یوروگیمر ماه قبل در مقاله‌ای علاقه‌ی تازه کشف شده‌ی این شرکت ژاپنی به بازی های مستقل رو بررسی کرده.

Eurogamer



آپدیت:


طبق اطلاعیه EA عنوان FIFA 14 بر روی XBOX ONE و PS4 از Ignite Engine جدید استفاده خواهد کرد اما نکته قابل توجه عدم برخورداری نسخه PC از این انجین است.
شاید این خبر برای علاقه مندان FIFA روی PC خبری ناامید کننده باشد اما با توجه به این که در سالهای اخیر نیز این عنوان روی PC از یک سری قابلیتهای کمتری نسبت به کنسولها برخوردار بود چندان دور از انتظار نبود.هر چند در چند نسخه مانند FIFA 12 نیز همه چیز برابر بود.در جریان کنفرانس دیروز مایکروسافت نماینده EA یعنی Andrew Wilson گفت Ignite Engine باعث پیشرفت زیاد FIFA و دیگر عناوین ورزشی EA دربسیاری از زمینه ها خواهد شد,مثلا درجه هوشیاری در حد انسان برای تیمها یا انیمیشنهایی با گستردگی ده برابر.
به هرحال چیزی که مشخص است نسخه PC و کنسولهای حال حاضر از این قابلیتها بی بهره هستند.عنوان FIFA 14 ماه پیش برای PS3 و XBox 360 و PC و حالا نیز برای XBOX ONE و PS4 معرفی شد,فعلا خبری از نسخه WiiU نیست.

منبع



آپدیت:




دیشب به وقت تهران بلاخره کنسول شرکت بزرک ماکروسافت یعنی Xbox One به همگان معرفی شد. بعد از نشان دادن برخی از عناوین این دستگاه، چیزی که بیشتر از همه ذهن گیمرها را به خود مشغول کرده بود شایعاتی بود مبنی بر همیشه آنلاین بودن کنسول که جوابی پیرامون این مسئله در کنفرانس دیروز داده نشد.

در همین راستا سایت معتبر Kotaku در مصاحبه‌ای که با اقای Phil Harrison معاون رئیس کمپانی داشت وی اذعان کرد نیازی به اتصال دائم و همیگشی کنسول نیست ولی باید در روز حتما یک بار به اینترنت متصل شوید. وی در ادامه اذعان کرد دستگاهای بسیار زیادی در زندگی ما وجود دارند که تابع وصل شدن به اینترنت می‌باشند و کنسول Xbox One هم یکی از آن‌ها می‌باشد. وی در ادامه می‌گوید متصل شدن به ما، به شما قابلیت‌های Xlive را ارائه می‌دهد؛ متصل بودن به ما به شما این امکان را می‌دهد که از نوآوری‌ها موجود با خبر شوید و آن‌ها را دانلود کنید و این به آن معنی نیست که شما باید همیشه انلاین باشید."


اقای هریسون در جواب به این سوال که چه موقع باید به اینترنت متصل شد اذعان کرد:

برای انجام بازی‌ها تک نفره نیازی به اتصال به Xbox Live ندارید ولی برای دسترسی به فیلم، بخش دانلود، بلو-ری و دیگر سرگرمی‌ها باید به اینترنت متصل باشید.

در اخر سخنگوی سایت Kotaku از وی می‌پرسد، اگر من بخواهم بازی single player را انجام بدهم باید هفتگی به اینترنت متصل باشم یا باید به صورت روزانه باشد؟

هریسون پاسخ می‌دهد، 24 ساعته است نه هفتگی.

Kotaku: یعنی من روزانه یک بار باید به اینترنت وصل شوم درست است؟

هریسون: بله درست است.


آقای هریسون اینبار وقتی با سایت Polygon صحبت کرد اذعان کرد این مسئله (اتصال یک روز کنسول) یک بحث بالقوه به شمار میاد و شرکت ماکروسافت هیچ گونه تاییدی برروی این اطلاعات ندارد. در کل هنوز این مسئله در ابهاlم قرار داره.

خبر تکذیب نشده، آقای Harrison به دو خبرگذاری kotaku و Polygon حرف ها جدا گونه ای زده و حرفی از این که این مسئله وجود خواهد داشت یا نه نزده به سایت Polygon در مصاحبش اذعان کرده شرکت ماکروسافت در حال حاضر هیچ گونه مهر تاییدی بر روی این مسئله نخواهد زد، در کل ماکرو اعلام کرده چیزی رو امروز تایید نخواهد کرد.


Source



آپدیت:



سخنگوی مایکروسافت Larry Hryb به طور رسمی تایید کرد که کنسول XBOX ONE از قابلیت 3D و همچنین رزولیشن 4K پشتیبانی میکند.
رزولیشن 4K که به ULTRA HD نیز معروف است چهار برابر رزولیشنهای فعلی Full HD یا 1920*1080 است یعنی چیزی در حدود 3840*2160 که البته این تفاوت در تلویزیونهای با کیفیت نسل بعد مشخص می شود.هرچند این تلوزیون ها در حال حاضر نیز در بازار موجود است اما با توجه به قیمت بسیار بالای آنها کمتر کسی حاضر به خرید آنها می شود و رزولیشن 4K راه طولانی تا راهی شدن به خانه ی اکثریت مردم دارد.
کنسول نسل بعد سونی PS4 نیز گفته شده از این رزوولیشن تنها در خروجی ویدیو ها پشتیبانی میکند و خبری از آن در بازیها نخواهد بود.در مورد XBOX ONE این مورد به طور کامل روشن نشده اما به نظر می آید تفاوت چندانی با PS4 نخواهد داشت.

منبع


آپدیت:

Remedy will return to Alan Wake when the time is right



در ویدئویی که چند لحظه پیش از طرف Remedy منتشر شد Sam Lake خالق بازی Alan Wake صحبتی با طرفداران این بازی داشت.

بخشی از صحبت ها:

"احتمالا تا الان در مورد بازی جدید Remedy چیزهایی دیدید یا شنیدید بازی که در معرفی xbox رونمایی شد.
بله ما الان داریم روی یک بازی دیگر کار میکنیم و این نشون میده بازی بزرگ بعدی Remedy بازی Alan Wake 2 نخواهد بود"

"ما بعد از پایان بازی اول تلاش زیادی برای ساخت قسمت دوم کردیم اما این گونه بازیها تعهدات گسترده ای می خواهد و برای
این که به وقوع بپیوندند باید چیزهایی زیادی سر جای خود باشند.از منظر خلاقیت خیلی عالی می شد اگر ما فقط می توانستیم
یک سری متود عالی طراحی کنیم و نگران جزییات کوچکی مانند هزینه نباشیم اما همه می دانیم که این گونه نمی شود
عمل کرد.هنگامی که Alan Wake عرضه شد در شروع کار موفقیت چشم گیری نداشت اما رفته رفته بسیار بهتر شد و توانست
از مرز سه میلیون نسخه بگذرد.با همه اینها وقتی شماره اول عرضه شد ما به شدت روی نسخه دوم تمرکز کردیم اما فایده ای
نداشت زیرا زمان مناسبی برای آن نبود."

"Wake بسیار برای من و باقی افراد تیم عزیز است.ما از همان ابتدا می دانستیم وقتی وی در کابوس تیره و سیاهش بیدار می شود
خارج شدن از آنجا کاری دشوار و طولانی است و نیاز به تلاش فراوان دارد و من حدس می زنم جایی که ما اکنون هستیم مکانیست
که تخیل به واقعیت تبدیل می شود.ما به شدت علاقه داریم روی ادامه داستان کار کنیم,علاقه داریم تا چیزی جدید برای
Alan Wake خلق کنیم اما همه ی اینها در زمانی که مناسب باشد"

با تشکر از مجتبی silent assassin

ویدئو:


HD---SD

Polygon---VG247

آپدیت:



خبرها پیرامون Xbox One یکی پس از دیگری در حال آمدن است. در جدیدرین خبر رسیده، اقای Marc Whitten اذعان کرد کنسول Xbox One متاسفانه هیچ سازگاری با دیسک‌های کنسول‌ Xbox 360 و یا Xbox Live Arcade و همچنین Gamerscore شما در این دستگاه ندارد.

واین به آن منظور است که Xbox One بازی‌های 360 را اجرا نخواهد کرد در کل هر چه شما در 360 انجام، دانلود و یا انتقال داده‌اید دیگر در X one کارایی نخواهد داشت. شایان ذکر است این چیزی نیست که خود ماکروسافت از قصد دست به انجامش زده باشد، این امر به این دلیل است که ساختار معماری دو کنسول 360 و One کاملا متفاوت هستند، همانطور که می‌دانید دو کنسول PS4 و Xbox One هر رو بر اساس پردازنده‌های x86 ساخته شده‌اند ولی بازی‌هایی که برای 360 طراحی شده‌اند بر مبنای پردازنده Xenon که معماری آن نیز PowerPC است درست شده‌اند که همین امر اجازه این کار را نمی‌دهد.

البته در آخر نیز شایان ذکر است درست است که PlayStation 4 نیز قادر به آوردن عناوین PS3 نیست ولی مسئولین سونی اذعان کرده‌اند در برخی بازی‌ها این امکان وجود خواهد داشت.

shacknews


آپدیت:

Xbox One & PS4 a generation ahead of high-end PCs, says EA exec


لینک کامل مراسم

HD | 2.24 GB

High res | 1.33 GB
 
آخرین ویرایش:
جواب بچه بازی را باید با بچه بازی داد ! اونقدر که خوشمزه بازی در میارید و در میارند ! هر وقت یاد گرفتی به سلایق دیگران احترام بزارید و نگید کنسول زشته و فکتش قرار بدید ! و 15 تا انحصاری ها را همش را درپیت و..........تلقی نکنید و کنفرانس تمام چرت ندونید و......... انتظاری از ما نداشته باشید !

زشته دیگه :دی بحثی توش نیست ! اصلا قیافه نداره که بخواد زشت یا خشگل باشه :دی
نظر شما محترم ولی شرکت مورد علاقه آدم هر چی بده بنظرش خشگل میاد هر چقد هم زشت باشه ! :دی
15 تا انحصاری هم من کاری ندارم بازی رو تا بازی نکنم گیر نمیدم بهش من :دی
کنفرانس هم در کل چرت بود همه دنیا میگن اینو

خوب اولین فحش دریافت شد :| بگید کدومتون بودین چرا آی دی میسازین ؟ :دی فرخ جان سو تفاهم نشه همینجا گفتم بگم دوتا پست نشه :دی
 
ببین آریا یه کلام ! فقط DOOM 4 به صورت انحصاری برای XBOX ONE :d اون وقت قیافه سونی فن ها دیدنی میشه :))
من حاضرم برای Ouya هم معرفی بشه ، ولی فقط معرفی بشه ! :(
این اواتار رو گذاشتم که انرژی مثبت بدم و زودتر معرفیش کنن ولی باز خبری نشد ! :| البته هنوز یه اندک امیدی دارم ، به هر حال امسال 20ـمین سال تولد سری Doom هست و باید یه خبری ، تیزری ، عکسی چیزی بدن ! :|
 
آقا تمام این مسایل به کنار. من یه سوالی خیلی ذهنمو درگیر کرده.
این یارو یوسف مهدی، کجاییه؟ ایرانیه؟ عربه؟ کجاییه؟
یکی اینو واسه من توضیح بده ابحاماتم درباره ی مایکروسافت کامل حل می شه.

دوستان اگه کسی سوال من رو می دونه جواب بده برم بخوابم...
 
نسل پیش 360 به خاطر معماری خوبش سازنده های third-party رو جذب کرد برا همین بازی های مولتی بهتر بودن در حالی که تو زمینه انحصاری ها ps3 بهتر عمل کرد. اما برعکس این نسل سازنده ها از معماری ps4 تعریف کردن و هیچ مشکلی باهاش دیگه ندارن که عملا این برتری نسل قبل رو مایکرو از دست خواهد داد و مجبوره برای به رخ کشیدن قدرت کنسولش دست به دامن استودیو های داخلی بزنه که اونا هم بیشتر از اینکه بازیهای core بسازن مشغول ساخت بازیهای قشنگ کژوال هستن پس ظاهر قضیه داره نشون میده تو این زمینه مایکرو نمیتونه جلو سونی قد علم کنه.
به نظر من مایکرو با X1 داره دنباله wii رو میره ! راهی که خود نینتندو گمش کرد ولی مایکرو رهرو حقیقی بازار کژوالیسم خواهد بود:d
من شخصا ترجیح میدم باز تا e3 صبر کنم ولی بعید میدونم مایکرو دیگه انرژیشو تو این بخش گیمینگ هدر بده...
Viva SONY:d

کاملا اشتباه ! نسل قبل مایکروسافت انجین انحصاری مخصوص 360 نداشت به اصطلاح کدهای مادر برای بازی fp طراحی نکرده بود مثلا یدونه forza که بین بازی های ریسینگ از نظر بنده بهترین گرافیک ریسینگ ها اونم در حالت 60 فریم بود شماره اخرش هم که شاهکار بود ! بازیه halo 4 را ساختن که باز نگم بهترین اول شخص کنسولی ( بنابه دیدگاه خیلی از سایتها حتی نسل و........) یعنی در بدترین حالت بین 2 تا 3 تا بازی نسل بود ! سری گیرز هم که بین شوتر های سوم شخص بهترین گرافیک را داشته ! میبینی که تو هر سبکی ساخته گرافیک بازی هاش کاملا تو سبک خودش راحت بین 2 تا بوده . برتری سونی تو بازی انحصاری چون از اویل نسل تمام انجینها مخصوص ps3 و قدرتش ساخته شده بود که اوخر نسلی مایکروسافت نشون داد که با طراحیه انجین مخصوص میتونه به توانایی ها کنسول خودش راحت دسترسی داشته باشه بازیهای مولتی هم که بماند ! همین اواخر هم کرایسیس 3 را که دیدی ؟ روی 360 چطور بود ؟!یه بازی مولتی و...........

حوصله بحث هم ندارم او 2 برابر نسل حاضر یه جُکه خوشمزه بود که از طرف فنبوی ها اعلام میشد این نسلی که میاد 1.5 برابر پیشکش ! مایکروسافت خیلی زرنگتر از اون حرفهاست که فکر کنی ! این نسل که طراحیه کنسولش باب بازی سازها بود دیگه فکر نکن نخواد این نسل بهتر از 360 را تحویل بازی سازها نده فردا که دیدی بازی سازها چطور از راحتیه کار باهاش حرف میزنن تعجب نکن ! تا ایجا اطلاعت زیاد از سخت افزاز xbox نیست فقط اطلاعات ابتدایی کنسول مشخصه هنوز طرز کار چیبهای مخصوص مایکروسافت مشخص نشده که چیکارن?
 
من حاضرم برای Ouya هم معرفی بشه ، ولی فقط معرفی بشه ! :(
این اواتار رو گذاشتم که انرژی مثبت بدم و زودتر معرفیش کنن ولی باز خبری نشد ! :| البته هنوز یه اندک امیدی دارم ، به هر حال امسال 20ـمین سال تولد سری Doom هست و باید یه خبری ، تیزری ، عکسی چیزی بدن ! :|

امیدوارم . واقعا امیدوارم . کارمک گفته بود ما داریم این بازی رو برای نسل میسازیم .یه خبرایی بود که میگفتن احتمالا مایکرو داره بازی رو انحصاری میکنه ! نمیدونم چه قد حقیقت داره . اما چند وقت پیش از بازی اسکرین شات های منتشر شده بود که نور پردازی بازی توش خارق العاده بود . فقط نمیدونم چرا دیگه برای این نسل منتشر نمیشه ! چون اول قرار بود برای همین نسل بیاد !
 
کلا مایکرو داره سونی فن ها رو سرکار میزاره در اصل ! :d تا E3 مهلت دارید شوق بورزید و چوب بازی کنید! :d مایکروسافت بیدی نیست که از این بادها بترسه اونم دقیقا توی وضعیت حساس تغییر نسل که همیشه موفق عمل کرده .
همچنان شور و عشق بورزید :d
 
آقا یه چیز خیلی مهم!!!
عکس زیر رو ببینید
microsoft-xbox-one-4877_610x407.jpg

نکنه با این قسمت خروجی تهویه هوا مایکروسافت باز دوباره مثل 360 سال 2005 بشه.!!
فقط خواستن مثل دفعه قبل زود تر از سونی کنسول رو نشون بدن!!
:|
بنده خدا ها این قدر حول بودن کنسول طراحی کنن یه چیزی نشون بدن الان نمیدونن هوا از کجا باید خارج بشه.!
به نظر من اول نسلی مایکروسافت رو نخرید ایندفه به جا 3 چراغ ،3 تا فوش میده بعد میسوزه!!!
:d
فکر کنم تا قبل از همایش خودشون هم نمیدونستن طرح کنسول چیه وگر نه یه چیز درست و حسابی تر طراحی میکردن.!;)
خدا براشون بخیربگذرونه!!!
 
امیدوارم . واقعا امیدوارم . کارمک گفته بود ما داریم این بازی رو برای نسل میسازیم .یه خبرایی بود که میگفتن احتمالا مایکرو داره بازی رو انحصاری میکنه ! نمیدونم چه قد حقیقت داره . اما چند وقت پیش از بازی اسکرین شات های منتشر شده بود که نور پردازی بازی توش خارق العاده بود . فقط نمیدونم چرا دیگه برای این نسل منتشر نمیشه ! چون اول قرار بود برای همین نسل بیاد !

نه دیگه کلا رفت واسه ی نسل بعد متاسفانه یا خوشبختانه:d. این که Doom 4 انحصاری باشه خیلی بعیده از نظر من، تازه اگه 1 هزارم هم بازی انحصاری باشه باید واسه ی pc باشه چون روی این پلتفرم متولد شد:d.
یه جایی خوندم که حتی انجین بازی مجددا داره کد نویسی میشه، جان کارمک هم گفته بود برای ساخت Doom 4 دو تا شرط داره یکی وجود هیولاها و دیگری وجود double barrel shotgun :d. یادم نیست کجا دیدم اینو ولی اگه لینکشو گیر بیارم میذارم.
 
بعد از خوندن این تاپیک، کلا زندگی با خرس ها تو جنگل هم کفاف میزان تحولی که تو این تاپیک تجربه کردم رو نمیده
 
یک ماکرو فن همیشه به ماکروسافت اعتماد میکنه..:d

موقع نشست سونی یادت نبود به مایکروسافت اعتماد داشته باشی ، نه : :d

پیشنهاد میکنم ماکروسافت کنسول نسل بعدی رو ول کنه و به شغل شریف سبزی فروشی رو بیاره..

8GB GDDR5
اصلا قابل هضم نیست این رم به تنهای کنسول رو به یک چیز افسانه ای تبدیل میکنه واقعا ایول داره سونی..
 
آخرین ویرایش:
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or