نشست بزرگ خبری مایکروسافت | 21 May

  • Thread starter Thread starter ke$ha
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

ارزیابی شما از نشست


  • مجموع رای دهنده‌ها
    446
  • نظرسنجی بسته شده است .
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

ke$ha

کاربر سایت


در جریان نشست 21 می, مایکروسافت رسما از کنسول جدید خود موسوم به XBOX ONE پرده برداری کرد.


xbox-one.jpg




آپدیت:

طبق گزارش‌های رسید کنسول بازی جدید مایکروسافت، Xbox One بدون کینکت کار نخواهد کرد.

به گزارش بازیسنتر، به نقل از IGN - به گفته هاروی ایگل، مدیر بازاریابی اکس‌باکس انگلستان کنسول بدون اتصال کینکت قادر به فعالیت نیست.

به گفته وی: "کینکت می‌بایست همیشه به Xbox One متصل باشد."

در پاسخ به این سوال که آیا Xbox One جوابگوی کسانی که در مکان‌هایی به غیر از اتاق نشیمن، نظیر اتاق خواب می‌خواهند بازی کنند خواهد بود گفت: "بله، قطعن. ما تقریبا از اتاق نشیمن به عنوان الگو استفاده می‌کنیم - این جاییست که ما تصور می‌کنیم که بهترین تصویر (تلویزیون) در منزل قرار دارد. اما اگر مایل به بازی کردن در سایر اتاق‌های منزل باشید، Xbox One توانایی ارایه کیفیت و تجربه‌ای یکسان به شما خواهد بود."

با این‌حال کسانی که تجربه استفاده از کینکت را دارند می‌دانند که با این فناوری، کینکت قادر به پشتیبانی از این نخواهد بود. با این ترتیب سنسور کینکت جدید می‌بایست تغییرات چشمگیری کرده باشد تا بتوان در سایر اتاق‌ها از آن استفاده کرد.

لازم به ذکر است که کینکت به صورت باندل شده همراه Xbox One عرضه خواهد شد.

منبع



آپدیت:


برخلاف سیاستی که سونی با Playstation Store، نینتندو با eShop و Valve با Steam در پیش گرفته‌اند، مایکروسافت اجازه خود ناشری به سازندگان مستقل روی Xbox One نمی‌دهد. برای انتشار بازی آن‌ها باید با خود Microsoft یا یک ناشر third-party قرارداد انتشار امضا کنند، درست مثل حالت فعلی در Xbox 360 و Xbox Live Arcade.

زمانی که Shacknews سوال کرد که که آیا سازنده‌ها هنوز هم به یک ناشر برای انتشار محتوا روی Xbox Live نیاز دارند، Matt Booty مدیر ارشد Redmond Game گفت "تا این لحظه، بله. ما قصد داریم با روش‌هایی که داریم با سازنده‌ها تعامل کنیم"

او اضافه کرد: "من انتظار دارم که در این نسل جدید به بررسی مدل‌های اقتصادی جدید و روش‌های تازه انتشار محتوا ادامه دهیم. اما Microsoft Studios برای انتشار محتوای دیجیتال روی Xbox با طیف وسیعی از شرکای تجاری کار می‌کند."

تصمیم Microsoft که مورد انتقاد قرار گرفته، یک چالش اضافه برای سازندگان مستقلی به وجود ‌می‌آورد که می‌خواهند بازی خود را روی Xbox One منتشر کنند.

Mike Bithell سازنده‌ی Thomas Was Alone در Twitter نوشت: "به نظر میاد که شما #پروژه 2 را روی Xbox One ـتان نخواهید دید" و Two Tribes سازنده‌ی Toki Tori 2 در Twitter گفت: "نبود خود ناشری روی Xbox One احتمالا به معنی نبود بازی‌های Two Tribes (روی Xbox1) است. این شانس خوبی برای Mircosoft بود تا مشکلات XBLA را رفع کند"

بازی شناخته‌ شده‌ی Stranger's Wrath HD ساخت استودیو Just Add Water یکی از عناوینی بود که به خاطر قوانین سخت گیرانه Mircosoft نتوانست به Xbox 360 راه یابد.

در طرف دیگر Sony در ماه‌های اخیر حمایتی ویژه از بازی های مستقل داشته. دو هفته پیش بخش بازی‌های مستقل در PlayStation Store راه اندازی شد و قبل از آن سونی انتشار چندین بازی مستقل چشمگیر را برای PlayStation حتمی کرده از جمله Luftrausers و Hotline Miami و Thomas Was Alone که در بالا ذکر شد. یوروگیمر ماه قبل در مقاله‌ای علاقه‌ی تازه کشف شده‌ی این شرکت ژاپنی به بازی های مستقل رو بررسی کرده.

Eurogamer



آپدیت:


طبق اطلاعیه EA عنوان FIFA 14 بر روی XBOX ONE و PS4 از Ignite Engine جدید استفاده خواهد کرد اما نکته قابل توجه عدم برخورداری نسخه PC از این انجین است.
شاید این خبر برای علاقه مندان FIFA روی PC خبری ناامید کننده باشد اما با توجه به این که در سالهای اخیر نیز این عنوان روی PC از یک سری قابلیتهای کمتری نسبت به کنسولها برخوردار بود چندان دور از انتظار نبود.هر چند در چند نسخه مانند FIFA 12 نیز همه چیز برابر بود.در جریان کنفرانس دیروز مایکروسافت نماینده EA یعنی Andrew Wilson گفت Ignite Engine باعث پیشرفت زیاد FIFA و دیگر عناوین ورزشی EA دربسیاری از زمینه ها خواهد شد,مثلا درجه هوشیاری در حد انسان برای تیمها یا انیمیشنهایی با گستردگی ده برابر.
به هرحال چیزی که مشخص است نسخه PC و کنسولهای حال حاضر از این قابلیتها بی بهره هستند.عنوان FIFA 14 ماه پیش برای PS3 و XBox 360 و PC و حالا نیز برای XBOX ONE و PS4 معرفی شد,فعلا خبری از نسخه WiiU نیست.

منبع



آپدیت:




دیشب به وقت تهران بلاخره کنسول شرکت بزرک ماکروسافت یعنی Xbox One به همگان معرفی شد. بعد از نشان دادن برخی از عناوین این دستگاه، چیزی که بیشتر از همه ذهن گیمرها را به خود مشغول کرده بود شایعاتی بود مبنی بر همیشه آنلاین بودن کنسول که جوابی پیرامون این مسئله در کنفرانس دیروز داده نشد.

در همین راستا سایت معتبر Kotaku در مصاحبه‌ای که با اقای Phil Harrison معاون رئیس کمپانی داشت وی اذعان کرد نیازی به اتصال دائم و همیگشی کنسول نیست ولی باید در روز حتما یک بار به اینترنت متصل شوید. وی در ادامه اذعان کرد دستگاهای بسیار زیادی در زندگی ما وجود دارند که تابع وصل شدن به اینترنت می‌باشند و کنسول Xbox One هم یکی از آن‌ها می‌باشد. وی در ادامه می‌گوید متصل شدن به ما، به شما قابلیت‌های Xlive را ارائه می‌دهد؛ متصل بودن به ما به شما این امکان را می‌دهد که از نوآوری‌ها موجود با خبر شوید و آن‌ها را دانلود کنید و این به آن معنی نیست که شما باید همیشه انلاین باشید."


اقای هریسون در جواب به این سوال که چه موقع باید به اینترنت متصل شد اذعان کرد:

برای انجام بازی‌ها تک نفره نیازی به اتصال به Xbox Live ندارید ولی برای دسترسی به فیلم، بخش دانلود، بلو-ری و دیگر سرگرمی‌ها باید به اینترنت متصل باشید.

در اخر سخنگوی سایت Kotaku از وی می‌پرسد، اگر من بخواهم بازی single player را انجام بدهم باید هفتگی به اینترنت متصل باشم یا باید به صورت روزانه باشد؟

هریسون پاسخ می‌دهد، 24 ساعته است نه هفتگی.

Kotaku: یعنی من روزانه یک بار باید به اینترنت وصل شوم درست است؟

هریسون: بله درست است.


آقای هریسون اینبار وقتی با سایت Polygon صحبت کرد اذعان کرد این مسئله (اتصال یک روز کنسول) یک بحث بالقوه به شمار میاد و شرکت ماکروسافت هیچ گونه تاییدی برروی این اطلاعات ندارد. در کل هنوز این مسئله در ابهاlم قرار داره.

خبر تکذیب نشده، آقای Harrison به دو خبرگذاری kotaku و Polygon حرف ها جدا گونه ای زده و حرفی از این که این مسئله وجود خواهد داشت یا نه نزده به سایت Polygon در مصاحبش اذعان کرده شرکت ماکروسافت در حال حاضر هیچ گونه مهر تاییدی بر روی این مسئله نخواهد زد، در کل ماکرو اعلام کرده چیزی رو امروز تایید نخواهد کرد.


Source



آپدیت:



سخنگوی مایکروسافت Larry Hryb به طور رسمی تایید کرد که کنسول XBOX ONE از قابلیت 3D و همچنین رزولیشن 4K پشتیبانی میکند.
رزولیشن 4K که به ULTRA HD نیز معروف است چهار برابر رزولیشنهای فعلی Full HD یا 1920*1080 است یعنی چیزی در حدود 3840*2160 که البته این تفاوت در تلویزیونهای با کیفیت نسل بعد مشخص می شود.هرچند این تلوزیون ها در حال حاضر نیز در بازار موجود است اما با توجه به قیمت بسیار بالای آنها کمتر کسی حاضر به خرید آنها می شود و رزولیشن 4K راه طولانی تا راهی شدن به خانه ی اکثریت مردم دارد.
کنسول نسل بعد سونی PS4 نیز گفته شده از این رزوولیشن تنها در خروجی ویدیو ها پشتیبانی میکند و خبری از آن در بازیها نخواهد بود.در مورد XBOX ONE این مورد به طور کامل روشن نشده اما به نظر می آید تفاوت چندانی با PS4 نخواهد داشت.

منبع


آپدیت:

Remedy will return to Alan Wake when the time is right



در ویدئویی که چند لحظه پیش از طرف Remedy منتشر شد Sam Lake خالق بازی Alan Wake صحبتی با طرفداران این بازی داشت.

بخشی از صحبت ها:

"احتمالا تا الان در مورد بازی جدید Remedy چیزهایی دیدید یا شنیدید بازی که در معرفی xbox رونمایی شد.
بله ما الان داریم روی یک بازی دیگر کار میکنیم و این نشون میده بازی بزرگ بعدی Remedy بازی Alan Wake 2 نخواهد بود"

"ما بعد از پایان بازی اول تلاش زیادی برای ساخت قسمت دوم کردیم اما این گونه بازیها تعهدات گسترده ای می خواهد و برای
این که به وقوع بپیوندند باید چیزهایی زیادی سر جای خود باشند.از منظر خلاقیت خیلی عالی می شد اگر ما فقط می توانستیم
یک سری متود عالی طراحی کنیم و نگران جزییات کوچکی مانند هزینه نباشیم اما همه می دانیم که این گونه نمی شود
عمل کرد.هنگامی که Alan Wake عرضه شد در شروع کار موفقیت چشم گیری نداشت اما رفته رفته بسیار بهتر شد و توانست
از مرز سه میلیون نسخه بگذرد.با همه اینها وقتی شماره اول عرضه شد ما به شدت روی نسخه دوم تمرکز کردیم اما فایده ای
نداشت زیرا زمان مناسبی برای آن نبود."

"Wake بسیار برای من و باقی افراد تیم عزیز است.ما از همان ابتدا می دانستیم وقتی وی در کابوس تیره و سیاهش بیدار می شود
خارج شدن از آنجا کاری دشوار و طولانی است و نیاز به تلاش فراوان دارد و من حدس می زنم جایی که ما اکنون هستیم مکانیست
که تخیل به واقعیت تبدیل می شود.ما به شدت علاقه داریم روی ادامه داستان کار کنیم,علاقه داریم تا چیزی جدید برای
Alan Wake خلق کنیم اما همه ی اینها در زمانی که مناسب باشد"

با تشکر از مجتبی silent assassin

ویدئو:


HD---SD

Polygon---VG247

آپدیت:



خبرها پیرامون Xbox One یکی پس از دیگری در حال آمدن است. در جدیدرین خبر رسیده، اقای Marc Whitten اذعان کرد کنسول Xbox One متاسفانه هیچ سازگاری با دیسک‌های کنسول‌ Xbox 360 و یا Xbox Live Arcade و همچنین Gamerscore شما در این دستگاه ندارد.

واین به آن منظور است که Xbox One بازی‌های 360 را اجرا نخواهد کرد در کل هر چه شما در 360 انجام، دانلود و یا انتقال داده‌اید دیگر در X one کارایی نخواهد داشت. شایان ذکر است این چیزی نیست که خود ماکروسافت از قصد دست به انجامش زده باشد، این امر به این دلیل است که ساختار معماری دو کنسول 360 و One کاملا متفاوت هستند، همانطور که می‌دانید دو کنسول PS4 و Xbox One هر رو بر اساس پردازنده‌های x86 ساخته شده‌اند ولی بازی‌هایی که برای 360 طراحی شده‌اند بر مبنای پردازنده Xenon که معماری آن نیز PowerPC است درست شده‌اند که همین امر اجازه این کار را نمی‌دهد.

البته در آخر نیز شایان ذکر است درست است که PlayStation 4 نیز قادر به آوردن عناوین PS3 نیست ولی مسئولین سونی اذعان کرده‌اند در برخی بازی‌ها این امکان وجود خواهد داشت.

shacknews


آپدیت:

Xbox One & PS4 a generation ahead of high-end PCs, says EA exec


لینک کامل مراسم

HD | 2.24 GB

High res | 1.33 GB
 
آخرین ویرایش:
بچه ها فکر میکنید از ان 15 تا بازی جدید چندتاش برای کینکت باشه؟ آخه این Ryse که گویا برای کینکت از آب در امده!
Ryse که گفتن یه بازی مبتنی بر کنترلر هست که از کینکت هم پشتیبانی میکنه، اینو شما کینکتی حساب نکن :دی
بازی Black Tusk هم قطعا کینکتی نیست.
Quantum Break و Forza 5 هم که وضعشون مشخصه.
Rare هم به احتمال خیلی فراوان یه بازی غیر کینکتی داره.
Lionhead هم قطعا یه بازی غیر کینکتی داره.
343 هم احتمال زیادی یه چیزی نشون میده.
اینا در مجموع شدن 7 تا که به نظر من کافیه، بقیشون هر کوفتی میخوان باشن :دی
خوب حداقل ISS و DC چون قبلا هیچ اثری ازشون نبود و بازیایی نبودن که به طور منظم نسخه هایی ازشون بیرون بیاد هر ساله تعجب آور بودن یا همین DD از کپکام و ...
inFamous رو بی خیال شو باز دعوا میشه :دی
اینجور که مشخصه بیشتر دارید تزریق میکنید تو تاپیک تا استخراج
biggrin1.gif
دیشب چون تولید زیاد بود بچه ها به شکل بی رویه ای صادرات انجام دادن الان واسه مصرف داخلی کمبود آوردیم، داریم جبران می کنیم :دی
 
بچه ها فکر میکنید از ان 15 تا بازی جدید چندتاش برای کینکت باشه؟ آخه این Ryse که گویا برای کینکت از آب در امده!
Quantum Break و Forza که معرفی شدن
Ryse هم که گفته نمایش داره
استدیو Black Tusk و Rare هم هردو یک بازی قرار نشون بدن (تایید شده)
تا الان 5 تا انحصاری نمایششون تایید شده
---
من به شخصه منتظرم ببینم Epic انحصاری داره یا نه
Lionhead هم حتما یک چیزی داره
343i با اینکه 1 سال احتمالا دارن کار میکنن رو پروژه جدیدشون امیدواریم یه چیزی نشون بدن
Twisted Pixel هم هست راستی، امکان داره یه چیزی داشته باشن اینا هم
 
آخرین ویرایش:
Ryse
inFamous رو بی خیال شو باز دعوا میشه :دی
انصافا iNFAMOUS رو بازی کن . بهترین فرانچایز ـه سونی هست :دی . نمیدونم یه نفر چجوری میتونه از این بازی خوشش نیاد ؟ لذت بخش تر از این من ندیدم . دیگه ترول اینفمیس خیلی عجیبه واسه من .

ناتی داگ رو رسما شستی رفت
yahoo_22.gif
اونو از روی علاقه وافر ـه خودم به INFAMOUS گفتم :دی
 
الان دلیل این خودزنی ها چیه ؟:d بعضی ها یه طوری رفتار میکنن انگار این قضیه 50 درصد و امثالهم رو خود ما ساختیم ، DF و یه سری سایت دیگه اینطور گفتن حالا چه غلط چه درست حرفی هست خب به اونا بزنید ، البته اگه هنوز از اعتبار ساقط نشدن !

زرشــک بیا و خوبی کن . آقا این جا همه قبول کردن PS4 با اختلاف زیاد قویتره حالا ما بهتون حال دادیم میگیم 75% بده ؟!
yahoo_4.gif

نه آخه یه سری میگفتن این درصدش رو مشخص کنید که هر چه بیشتر بهتر و فلان تا ما بعدا ازش استفاده کنیم و ... :d انگار که مسئول این حرفا بچه های اینجان ، روی کاغذ اینطوری به نظر میاد دیگه تو عمل چی بشه کسی حرفی نداره که باید منتظر بود :d
 
به نظر من یه Dance Central , Kinect Sport جدید میبینیم یا یه چیزی مثل Kinect Adventure :d یکیشون قطعیه . ولی ازون 8تا بازی جدید 4تاشم کینکت نبشان بس است . البته با وضعیتی که اون یکی کنسول داره خوبه که رو کینکت زیاد تمرکز کنن :d

الان دلیل این خودزنی ها چیه ؟
yahoo_4.gif
بعضی ها یه طوری رفتار میکنن انگار این قضیه 50 درصد و امثالهم رو خود ما ساختیم ، DF و یه سری سایت دیگه اینطور گفتن حالا چه غلط چه درست حرفی هست خب به اونا بزنید ، البته اگه هنوز از اعتبار ساقط نشدن !

زرشــک بیا و خوبی کن . آقا این جا همه قبول کردن PS4 با اختلاف زیاد قویتره حالا ما بهتون حال دادیم میگیم 75% بده ؟! :d
 
انصافا iNFAMOUS رو بازی کن . بهترین فرانچایز ـه سونی هست :دی . نمیدونم یه نفر چجوری میتونه از این بازی خوشش نیاد ؟ لذت بخش تر از این من ندیدم .
ناتی داگ رو رسما شستی رفت:|
 
کینکت که فقط به دردAngry BirdsیاFruit Ninjaمیخوره.البته با این سخت افزارضعیف و..امیدوارم بتونه حداقل اینارو اجرا کنه
 
انصافا iNFAMOUS رو بازی کن . بهترین فرانچایز ـه سونی هست :biggrin1: . نمیدونم یه نفر چجوری میتونه از این بازی خوشش نیاد ؟ لذت بخش تر از این من ندیدم . دیگه ترول اینفمیس خیلی عجیبه واسه من .
بازی کردم که در موردش نظر قطعی میدم دیگه :دی
==
در کل به نظر من قضیه 15 تا اینجوری هست:
7 تا واسه XOne
3 تا واسه Live
5 تا واسه کینکت
از اون 7 تا احتمالا 3 یا 4 تاش از کینکت هم پشتیبانی میکنن ول پایه اصلیشون بر پایه کنترلر هست.
 
باورم نمیشه.....چرا این طوری کرد مایکرو؟...نه بازی دست دوم....به نت هم باید وصل شد...ظاهر نه چندان جالب...فک نکنم تو ایران کسی سمتش بره..(بازیه دست دوم مهمه)
 
برین یه کم خستگی در کنین و فردا با انرژی تازه بیاین ! :دی
یکی از بازی های E3 هم به احتمال زیاد از Harmonix هست. :دی حالا یا نسخه جدید Dance Central یا یه بازی تو همون مایه ها.
 
Sony opted for an 18 Compute Unit GCN configuration, totaling 1152 shader processors/cores/ALUs. Microsoft went for a far smaller configuration: 768 (12 CUs).

الان مشکل اصلی رو میتونیم تو تفاوت CU ها ببینیم ! که البته مایکرو برای فرار از این وضعیت اومده از دیتا موو انجین ها استفاده کرده و پهنای باند بیشتری به وجود آورده . البته این پهنای باند به لطف استفاده PS4 از رم های GDDR5 خیلی به چشم نمیاد . در واقع حرکت دقیقه 90 سونی برای افزایش 4گیگ رم اضافه به این دلیل بوده . سونی با این کار اومده پهنای باند فوق العده زیاد با تکنلوژ جدید تر برای انتقال سریعتر داده ها رو ایجاد کرده . اما یه مشکل اصلی و بزرگ وجود داه و اینه که برای استفاده از چنین پهنای باندی به عنوان بافر نیاز به کارت گرافیک فوق العاده قدرت مندی هست که هنوز هیچ چی در باره کارت گرافیک PS4 نمیدونیم !

البته یه نکته دیگه هم هست .الان عکسهای بورد XBOX ONE هم منتشر شده . اما هیچ چی از بورد اصلی pS4 نمیدونیم . اینکه سونی چه طور اون رم ها رو روی بورد PS4 گذاشته یه سوال بدون جوابه ! چون هنوز فناوری ای نیومده که بتونه 8GB رم GDDR5 و روی یک بورد و در 2 اسلات 4گیگ در کنار هم قرار بده . مگر اینکه سونی به فناوری جدید رسیده باشه . وگرنه باید شاهد 16 تا ماژول 512 کنار هم باشیم که خیلی از نظر سرعت و میزان بافر دهی خوبدر نمیاد و بیشتر به ضرر سونی میشه . اما مایکرو اومده همین کار رو با دیتا موو انجینها انجام داده. بهنظر هم میرسه که هر 2 GPU رو فرکانس 800MHz clock با رابط 256 کار میکنن ! یعنی در مقابل PC های فوق قدرتمند خیلی شاید دیده نشن !

یه جورایی بدجورسونی رو ترسونده این مایکرو پول خوار ! :d
 
بازی کردم که در موردش نظر قطعی میدم دیگه :دی
==
در کل به نظر من قضیه 15 تا اینجوری هست:
7 تا واسه XOne
3 تا واسه Live
5 تا واسه کینکت
از اون 7 تا احتمالا 3 یا 4 تاش از کینکت هم پشتیبانی میکنن ول پایه اصلیشون بر پایه کنترلر هست.

پس شدیدا توصیه میکنم تجدید نظر کن :دی جدی میگم .

از اون 7 تایی که مهم هستن فقط بازی Black Tusk , Rare , Remedy آیپی جدید هستن دیگه درسته ؟
 
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or