نشست بزرگ خبری مایکروسافت | 21 May

  • Thread starter Thread starter ke$ha
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

ارزیابی شما از نشست


  • مجموع رای دهنده‌ها
    446
  • نظرسنجی بسته شده است .
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

ke$ha

کاربر سایت


در جریان نشست 21 می, مایکروسافت رسما از کنسول جدید خود موسوم به XBOX ONE پرده برداری کرد.


xbox-one.jpg




آپدیت:

طبق گزارش‌های رسید کنسول بازی جدید مایکروسافت، Xbox One بدون کینکت کار نخواهد کرد.

به گزارش بازیسنتر، به نقل از IGN - به گفته هاروی ایگل، مدیر بازاریابی اکس‌باکس انگلستان کنسول بدون اتصال کینکت قادر به فعالیت نیست.

به گفته وی: "کینکت می‌بایست همیشه به Xbox One متصل باشد."

در پاسخ به این سوال که آیا Xbox One جوابگوی کسانی که در مکان‌هایی به غیر از اتاق نشیمن، نظیر اتاق خواب می‌خواهند بازی کنند خواهد بود گفت: "بله، قطعن. ما تقریبا از اتاق نشیمن به عنوان الگو استفاده می‌کنیم - این جاییست که ما تصور می‌کنیم که بهترین تصویر (تلویزیون) در منزل قرار دارد. اما اگر مایل به بازی کردن در سایر اتاق‌های منزل باشید، Xbox One توانایی ارایه کیفیت و تجربه‌ای یکسان به شما خواهد بود."

با این‌حال کسانی که تجربه استفاده از کینکت را دارند می‌دانند که با این فناوری، کینکت قادر به پشتیبانی از این نخواهد بود. با این ترتیب سنسور کینکت جدید می‌بایست تغییرات چشمگیری کرده باشد تا بتوان در سایر اتاق‌ها از آن استفاده کرد.

لازم به ذکر است که کینکت به صورت باندل شده همراه Xbox One عرضه خواهد شد.

منبع



آپدیت:


برخلاف سیاستی که سونی با Playstation Store، نینتندو با eShop و Valve با Steam در پیش گرفته‌اند، مایکروسافت اجازه خود ناشری به سازندگان مستقل روی Xbox One نمی‌دهد. برای انتشار بازی آن‌ها باید با خود Microsoft یا یک ناشر third-party قرارداد انتشار امضا کنند، درست مثل حالت فعلی در Xbox 360 و Xbox Live Arcade.

زمانی که Shacknews سوال کرد که که آیا سازنده‌ها هنوز هم به یک ناشر برای انتشار محتوا روی Xbox Live نیاز دارند، Matt Booty مدیر ارشد Redmond Game گفت "تا این لحظه، بله. ما قصد داریم با روش‌هایی که داریم با سازنده‌ها تعامل کنیم"

او اضافه کرد: "من انتظار دارم که در این نسل جدید به بررسی مدل‌های اقتصادی جدید و روش‌های تازه انتشار محتوا ادامه دهیم. اما Microsoft Studios برای انتشار محتوای دیجیتال روی Xbox با طیف وسیعی از شرکای تجاری کار می‌کند."

تصمیم Microsoft که مورد انتقاد قرار گرفته، یک چالش اضافه برای سازندگان مستقلی به وجود ‌می‌آورد که می‌خواهند بازی خود را روی Xbox One منتشر کنند.

Mike Bithell سازنده‌ی Thomas Was Alone در Twitter نوشت: "به نظر میاد که شما #پروژه 2 را روی Xbox One ـتان نخواهید دید" و Two Tribes سازنده‌ی Toki Tori 2 در Twitter گفت: "نبود خود ناشری روی Xbox One احتمالا به معنی نبود بازی‌های Two Tribes (روی Xbox1) است. این شانس خوبی برای Mircosoft بود تا مشکلات XBLA را رفع کند"

بازی شناخته‌ شده‌ی Stranger's Wrath HD ساخت استودیو Just Add Water یکی از عناوینی بود که به خاطر قوانین سخت گیرانه Mircosoft نتوانست به Xbox 360 راه یابد.

در طرف دیگر Sony در ماه‌های اخیر حمایتی ویژه از بازی های مستقل داشته. دو هفته پیش بخش بازی‌های مستقل در PlayStation Store راه اندازی شد و قبل از آن سونی انتشار چندین بازی مستقل چشمگیر را برای PlayStation حتمی کرده از جمله Luftrausers و Hotline Miami و Thomas Was Alone که در بالا ذکر شد. یوروگیمر ماه قبل در مقاله‌ای علاقه‌ی تازه کشف شده‌ی این شرکت ژاپنی به بازی های مستقل رو بررسی کرده.

Eurogamer



آپدیت:


طبق اطلاعیه EA عنوان FIFA 14 بر روی XBOX ONE و PS4 از Ignite Engine جدید استفاده خواهد کرد اما نکته قابل توجه عدم برخورداری نسخه PC از این انجین است.
شاید این خبر برای علاقه مندان FIFA روی PC خبری ناامید کننده باشد اما با توجه به این که در سالهای اخیر نیز این عنوان روی PC از یک سری قابلیتهای کمتری نسبت به کنسولها برخوردار بود چندان دور از انتظار نبود.هر چند در چند نسخه مانند FIFA 12 نیز همه چیز برابر بود.در جریان کنفرانس دیروز مایکروسافت نماینده EA یعنی Andrew Wilson گفت Ignite Engine باعث پیشرفت زیاد FIFA و دیگر عناوین ورزشی EA دربسیاری از زمینه ها خواهد شد,مثلا درجه هوشیاری در حد انسان برای تیمها یا انیمیشنهایی با گستردگی ده برابر.
به هرحال چیزی که مشخص است نسخه PC و کنسولهای حال حاضر از این قابلیتها بی بهره هستند.عنوان FIFA 14 ماه پیش برای PS3 و XBox 360 و PC و حالا نیز برای XBOX ONE و PS4 معرفی شد,فعلا خبری از نسخه WiiU نیست.

منبع



آپدیت:




دیشب به وقت تهران بلاخره کنسول شرکت بزرک ماکروسافت یعنی Xbox One به همگان معرفی شد. بعد از نشان دادن برخی از عناوین این دستگاه، چیزی که بیشتر از همه ذهن گیمرها را به خود مشغول کرده بود شایعاتی بود مبنی بر همیشه آنلاین بودن کنسول که جوابی پیرامون این مسئله در کنفرانس دیروز داده نشد.

در همین راستا سایت معتبر Kotaku در مصاحبه‌ای که با اقای Phil Harrison معاون رئیس کمپانی داشت وی اذعان کرد نیازی به اتصال دائم و همیگشی کنسول نیست ولی باید در روز حتما یک بار به اینترنت متصل شوید. وی در ادامه اذعان کرد دستگاهای بسیار زیادی در زندگی ما وجود دارند که تابع وصل شدن به اینترنت می‌باشند و کنسول Xbox One هم یکی از آن‌ها می‌باشد. وی در ادامه می‌گوید متصل شدن به ما، به شما قابلیت‌های Xlive را ارائه می‌دهد؛ متصل بودن به ما به شما این امکان را می‌دهد که از نوآوری‌ها موجود با خبر شوید و آن‌ها را دانلود کنید و این به آن معنی نیست که شما باید همیشه انلاین باشید."


اقای هریسون در جواب به این سوال که چه موقع باید به اینترنت متصل شد اذعان کرد:

برای انجام بازی‌ها تک نفره نیازی به اتصال به Xbox Live ندارید ولی برای دسترسی به فیلم، بخش دانلود، بلو-ری و دیگر سرگرمی‌ها باید به اینترنت متصل باشید.

در اخر سخنگوی سایت Kotaku از وی می‌پرسد، اگر من بخواهم بازی single player را انجام بدهم باید هفتگی به اینترنت متصل باشم یا باید به صورت روزانه باشد؟

هریسون پاسخ می‌دهد، 24 ساعته است نه هفتگی.

Kotaku: یعنی من روزانه یک بار باید به اینترنت وصل شوم درست است؟

هریسون: بله درست است.


آقای هریسون اینبار وقتی با سایت Polygon صحبت کرد اذعان کرد این مسئله (اتصال یک روز کنسول) یک بحث بالقوه به شمار میاد و شرکت ماکروسافت هیچ گونه تاییدی برروی این اطلاعات ندارد. در کل هنوز این مسئله در ابهاlم قرار داره.

خبر تکذیب نشده، آقای Harrison به دو خبرگذاری kotaku و Polygon حرف ها جدا گونه ای زده و حرفی از این که این مسئله وجود خواهد داشت یا نه نزده به سایت Polygon در مصاحبش اذعان کرده شرکت ماکروسافت در حال حاضر هیچ گونه مهر تاییدی بر روی این مسئله نخواهد زد، در کل ماکرو اعلام کرده چیزی رو امروز تایید نخواهد کرد.


Source



آپدیت:



سخنگوی مایکروسافت Larry Hryb به طور رسمی تایید کرد که کنسول XBOX ONE از قابلیت 3D و همچنین رزولیشن 4K پشتیبانی میکند.
رزولیشن 4K که به ULTRA HD نیز معروف است چهار برابر رزولیشنهای فعلی Full HD یا 1920*1080 است یعنی چیزی در حدود 3840*2160 که البته این تفاوت در تلویزیونهای با کیفیت نسل بعد مشخص می شود.هرچند این تلوزیون ها در حال حاضر نیز در بازار موجود است اما با توجه به قیمت بسیار بالای آنها کمتر کسی حاضر به خرید آنها می شود و رزولیشن 4K راه طولانی تا راهی شدن به خانه ی اکثریت مردم دارد.
کنسول نسل بعد سونی PS4 نیز گفته شده از این رزوولیشن تنها در خروجی ویدیو ها پشتیبانی میکند و خبری از آن در بازیها نخواهد بود.در مورد XBOX ONE این مورد به طور کامل روشن نشده اما به نظر می آید تفاوت چندانی با PS4 نخواهد داشت.

منبع


آپدیت:

Remedy will return to Alan Wake when the time is right



در ویدئویی که چند لحظه پیش از طرف Remedy منتشر شد Sam Lake خالق بازی Alan Wake صحبتی با طرفداران این بازی داشت.

بخشی از صحبت ها:

"احتمالا تا الان در مورد بازی جدید Remedy چیزهایی دیدید یا شنیدید بازی که در معرفی xbox رونمایی شد.
بله ما الان داریم روی یک بازی دیگر کار میکنیم و این نشون میده بازی بزرگ بعدی Remedy بازی Alan Wake 2 نخواهد بود"

"ما بعد از پایان بازی اول تلاش زیادی برای ساخت قسمت دوم کردیم اما این گونه بازیها تعهدات گسترده ای می خواهد و برای
این که به وقوع بپیوندند باید چیزهایی زیادی سر جای خود باشند.از منظر خلاقیت خیلی عالی می شد اگر ما فقط می توانستیم
یک سری متود عالی طراحی کنیم و نگران جزییات کوچکی مانند هزینه نباشیم اما همه می دانیم که این گونه نمی شود
عمل کرد.هنگامی که Alan Wake عرضه شد در شروع کار موفقیت چشم گیری نداشت اما رفته رفته بسیار بهتر شد و توانست
از مرز سه میلیون نسخه بگذرد.با همه اینها وقتی شماره اول عرضه شد ما به شدت روی نسخه دوم تمرکز کردیم اما فایده ای
نداشت زیرا زمان مناسبی برای آن نبود."

"Wake بسیار برای من و باقی افراد تیم عزیز است.ما از همان ابتدا می دانستیم وقتی وی در کابوس تیره و سیاهش بیدار می شود
خارج شدن از آنجا کاری دشوار و طولانی است و نیاز به تلاش فراوان دارد و من حدس می زنم جایی که ما اکنون هستیم مکانیست
که تخیل به واقعیت تبدیل می شود.ما به شدت علاقه داریم روی ادامه داستان کار کنیم,علاقه داریم تا چیزی جدید برای
Alan Wake خلق کنیم اما همه ی اینها در زمانی که مناسب باشد"

با تشکر از مجتبی silent assassin

ویدئو:


HD---SD

Polygon---VG247

آپدیت:



خبرها پیرامون Xbox One یکی پس از دیگری در حال آمدن است. در جدیدرین خبر رسیده، اقای Marc Whitten اذعان کرد کنسول Xbox One متاسفانه هیچ سازگاری با دیسک‌های کنسول‌ Xbox 360 و یا Xbox Live Arcade و همچنین Gamerscore شما در این دستگاه ندارد.

واین به آن منظور است که Xbox One بازی‌های 360 را اجرا نخواهد کرد در کل هر چه شما در 360 انجام، دانلود و یا انتقال داده‌اید دیگر در X one کارایی نخواهد داشت. شایان ذکر است این چیزی نیست که خود ماکروسافت از قصد دست به انجامش زده باشد، این امر به این دلیل است که ساختار معماری دو کنسول 360 و One کاملا متفاوت هستند، همانطور که می‌دانید دو کنسول PS4 و Xbox One هر رو بر اساس پردازنده‌های x86 ساخته شده‌اند ولی بازی‌هایی که برای 360 طراحی شده‌اند بر مبنای پردازنده Xenon که معماری آن نیز PowerPC است درست شده‌اند که همین امر اجازه این کار را نمی‌دهد.

البته در آخر نیز شایان ذکر است درست است که PlayStation 4 نیز قادر به آوردن عناوین PS3 نیست ولی مسئولین سونی اذعان کرده‌اند در برخی بازی‌ها این امکان وجود خواهد داشت.

shacknews


آپدیت:

Xbox One & PS4 a generation ahead of high-end PCs, says EA exec


لینک کامل مراسم

HD | 2.24 GB

High res | 1.33 GB
 
آخرین ویرایش:
ساعت 2:01 صبح فردا:d
همچنان (101 کاربر و 29 مهمان) . ما رفتیم بخوابیم . خسته شدیم از بس بحث های تخصصی بچه هارو خوندیم:))
 
این نیاز به نصب کردن بازی ها به نظر منم مشکل ایجاد میکنه. 500 گیگ شاید ابتدای کار زیاد به نظر بیاد ولی خب بعد از گذشت یکی دو سال مطمئنا مشکل ساز میشه و برای نصب بازی جدید فضا کم میاره.
شاید یه جوری باشه که مثلا وقتی یه بازی رو پاک میکنی و رو کنسولت فعال هست، بعد بتونی مجانی دانلودش کنی. البته مایکروسافت این مسخره بازی رو در نمیاورد خیلی بهتر بود، الان یکی بخواد بازی بخره باید قبلش یه معادله چند مجهولی حل کنه ببینه واسش میصرفه اون بازی رو بخره یا نه :دی
میخوای تعداد A های GT6 و TLOU رو هم حساب کنی؟
biggrin1.gif
بالاخره اونا هم بازی انحصاری سونی هستن که اواخر 2013 قراره عرضه بشن دیگه
biggrin1.gif
اینا که رو PS3 میان آخه چه ربطی داره؟ :-o :دی بعدش TLOU که یک ماه دیگه میاد نه اواخر 2013 :-o خوابت میاد فکر کنم :دی
 
علی جان شما که بازی رو که اوله نسل بازی کردی بعد از گذشته دوساله روی کنسولت نگه نمیداری که بخوای فضا کم بیاری

یهو دلت خواست بازیش کنی چی ؟!
بهرحال یکم دست آدمو میبنده دیگه ! البته باید بشه هارد اکسترنال بهش وصل کرد ، اما باز اجرا از روی دیسک بنظرم یک مزیت عادی باید میبود .
 
گفته شده پهنای باند در سرتاسر سیستم به واسطه ESRAM و Move Engine ها 200gb/s هست، در مقابل PS4 به واسطه GDDR5 پهنای باندش 176gb/s هست.
 
طراحی XBOX ONE مدرن هست اینها به آینده فکر میکنن الان تمام اسمارت فون ها تبلت ها دارن به این نوع طراحی رو میارن که زوایایی 90 درجه و خشک رو شامل میشه..

xxbox-one-t-heverge17_1020_verge_super_wide.jpg.pagespeed.ic.j2Fn_VrvRf.jpg
 
به به آقا نيماي آنتي سوني:-*
تاحالا كجا بودي/؟;;)
u7v08eg9us3idzxz1bjc.jpg

اولا همون سایتی که تامی فیشر آدرس دادن الان DDR3 رو تصحیح کردن به GDR3 که این یعنی خودشون هم اطلاعات کامل ندارن و مشخص نیست ...
این برای CPU هم صدق میکنه و مایکروسافت اگر میخواست خودش قدرتش رو بیان میکرد ... در ضمن مسخره بازی نسل قبل رو در نیارید که پُز CPU
هشت هسته ای رو میدادید که قرار بود سوپر کامپیوترهای ای بی ام رو فلج کنه و زیر 360 زایید ... قضیه eDRAM کنسول 360 که یادتونه ..؟؟
کارت گرافیک رو که اصلا نشون ندادن که خودش یک قطعه حیاتی و مهم برای گرافیک هست ... بعد شما حدس زدی پی اس 4 قوی تره ؟؟؟
اصلا این وسط این دو کمپانی چطور بین این قطعات رابط ایجاد کردن هم کشک ؟؟؟
اگر به اعداد و ارقام بود که پی اس 3 الان غول بود و سونی نیاز به معرفی کنسول بعدی نداشت که ....
داداش اوتوتو سابیدی به الک

-----------------------------------------
طراحی XBOX ONE رو یکبار دیگه ببینید به مدرن بودن طراحی پی میبرید ... برای کسی که کنسول زیبای X360 رو طراحی کرده اصلا کاری نداشت که
دو تا خم و قوص بده و جنگولک بازی در بیاره ... یکی از باکلاسترین و مدرن ترین طراحی ها رو داره ...
الان دوستان برن طراحی های جدید تبلت و فبلت و گوشی های هوشمند رو ببینن ...
 
ظاهرا مایکرو از cpu کاستوم شده خودش تو xbox one استفاده کرده که به احتمال زیاد باید چیز جالبی باشه منبع joystiq

CPU: 8 Core CPU custom built by Microsoft
 
اگه بخوایم کنفرانس خبری رونمایی از PS4 سونی و XBOX ONE ماکروسافت رو با هم مقایسه کنیم باید بگم به معنای واقعی ماکرو ر..!
نظر شخصیم رو در مورد همایش اینطور اعلام می کنم:

نام کنسول:از نظر من نام ONE چرندترین نامی بود که ماکرو تا کنون رو کنسولهاش گذاشته،به نظرتون با گذاشتن این نام یعنی 2 کنسول پیشین به خصوص XBOX کنسول حساب نمیان؟شاید بهتر بود نام XBOX 3 و یا همون 720 رو به عنوان نام کنسولش انتخاب می کرد،حالا اینکه چرا نکرد به خاطر شاید به این خاطر بوده که نمی خواسته شایعات نام این کنسول که از 3 سال پیش بر سر زبانها بوده رو نظر مثب بهشون نشون بده،شاید هم برای ماکروسافت عنوان ONE به معنی این بوده که XBOX حرف اول رو میزنه و همیشه یک دونست و در کل سیاست اینکه چرا این نام رو انتخاب کرد معلوم نیست.

شکل ظاهری کنسول: به نظرم اینکه ماکرو اینبار رنگ ابتدایی کنسول جدیدش رو مشکی انتخاب کرد و این طور که به نظر میاد حالت کنسول تنها به صورت افقی هست می شه به این این نتیجه رسید که این شرکت بزرگ به دوران نسل ششم کنسولها یعنی XBOX برگشته،شکل کنسول از جهتی جذاب کار شده اما اینکه سطح روی کنسول به دو حالت ساف و رده رده کار شده چندان جذاب نیست،اگر بخش سمت راست کنسول که من رو یاد بخش فلزی موجود بر روی CPU ها می ندازه مانند بخش سمت چپی یکسان بود بسیار زیباتر می شد،از طرفی وقتی از رو به رو به کنسول نگاه می کنیم یاد پخش کننده Blue Ray یا رسیور ماهواره می اوفتم

xDSC_4584-hero_verge_super_wide.jpg.pagespeed.ic.ep2wBbr7Mk.jpg



xxbox-one-t-heverge17_1020_verge_super_wide.jpg.pagespeed.ic.j2Fn_VrvRf.jpg



کنترلر کنسول: تنها موردی که همیشه در مورد کنسولهای XBOX مثب بوده حالت کنترلر و یا دسته کنسول هست که همیشه با این نام (خوش دست) همراه بوده،در XBOX ONE هم اونطور که به نظر میاد از این قاعده مستثنی نیست اما اونطور که در تصاویر دیده می شه این باز به نظر می رسه ماکرو بر خلاف رقیب سر سخت خود سونی که Dual Shock 4 رو متفاوت تر از همیشه و با نو آوری خاصی طراحی کرده،تنها به جزییات ریز و کوچکی از کنترلر جدیدش اهمیت نشون داده ولی در کل این مورد نسبت به دو مورد بالا بهتر عمل شده به خصوص در باتریهای دسته کنسول که نشان از این دارد که ماکرو از ضعفهای کنترلرش در نسل حاضر درسهایی آموخته.


xxbox-one-t-heverge5_1020_verge_super_wide.jpg.pagespeed.ic.fuEr6OE8dn.jpg


xxbox-one-t-heverge7_1020_verge_super_wide.jpg.pagespeed.ic.P5AwHxjUUj.jpg



سنسور حرکتی کینکت: در نسل حاضر اگر بخوایم به یکی از نو آورانه ترین و پر فروش ترین لوازم جانبی ماکروسافت اشاره کنیم بی شک نام KINECT بر سر زبان می رسد،وسیله ای که به رغم نو آوری خاصش ضعفهایی رو در پی داشت و اون ضعفا بیشتر به سرعت اجرای دستورات حرکتی و صوتی بود که تاخیرهایی رو در پی داشت،اما کینکت جدید اونطور که دیدیم به نظر می رسه تا حد بسیار زیادی این دو ضعف رو پشت سر گذاشته و با ظاهری جمع و جورتر و مکعب مستطیل گونه خود که شبیه به سنسور حرکتی جدید PS4 هست در دست توسعه می باشد،اما یک ویژگی جدید که به این نسخه از KINECT اضافه شده طبق گفته ها فیلم برداری Full HD با نرخ 30 فریم می باشد که این هم نکته مسبت می باشد


xDSC_4486-hero_verge_super_wide.jpg.pagespeed.ic.y82Z7JEz7C.jpg



xxbox-one-t-heverge15_1020_verge_super_wide.jpg.pagespeed.ic.8_EMfJK0WI.jpg



بازیها: شایعات بسیاری در مورد بازیهای موجود در همایش رو نمایی از کنسول جدید ماکروسافت در سراسر فرومهای مربوط به بازی به خصوص در فرومهای ایرانی پخش شده بود،از رو نمایی Alan Wake 2 و PGR5 تا انحصاری بودن Call of Duty Ghosts برای XBOX جدید اما اون چه که در همایش شاهد بودیم تنها به معرفی IP جدید استودیوی Remedy و معرفی Forza 5 و چند محتوای قابل دانلود به صورت انحصاری از COD Ghosts برای XBOX ONE بود،از طرفی فنهای ماکروسافت که Sony رو متحم می کردن که تنها یک دسته برداشته به همایش آورده دیدیم که دست کم با همون دسته سازندگان Kill Zone Shadow Fall بازی رو برای حضار به صورت زنده به نمایش گذاشتند اما ماکرو تنها به چند تریلر و تیزر از پیش آماده شده اکتفا کرد و به نظرم دلیل این کار یا به آماده نبودن بازیهای مورد نظر و یا هدف اصلی نمایشگاه E3 بوده ختم می شه.
 
یهو دلت خواست بازیش کنی چی ؟!
بهرحال یکم دست آدمو میبنده دیگه ! البته باید بشه هارد اکسترنال بهش وصل کرد ، اما باز اجرا از روی دیسک بنظرم یک مزیت عادی باید میبود .
خوب اره این یه مشکله بزرگه ولی خوب میشه باهاش کنار امد
دقیقا... با هارد اکسترنال حل میشه البته امیدوارم
 
اینا که رو PS3 میان آخه چه ربطی داره؟ :-o :دی بعدش TLOU که یک ماه دیگه میاد نه اواخر 2013 :-o خوابت میاد فکر کنم :دی
بحث کلی فروم که الان سوژه کردین این بود که یه عده میگفتن ماکروسافت بازی انحصاری نداره یا کم داره :دی دیگه بحث Next Xbox و Last Xbox و اینا در میون نبود :دی حالا زیاد گیر نده به قول یارو گفتنی وسط ترول نرخ تعیین نکن :دی
TLOU رو راست میگی ولی نمیدونم چرا یه لحظه فکر کردم آخرای سال میاد :دی اون موقع Beyond میاد :دی
 
اگه بخواد نصب بشه و نشه بازی دست دوم اجرا کنه باید کنسولا با دوستان تعویض کنیم :d
ما را از باری دست دوم نترسون ماکرو
برو از خدا بترس
 
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or