نشست بزرگ خبری مایکروسافت | 21 May

  • Thread starter Thread starter ke$ha
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

ارزیابی شما از نشست


  • مجموع رای دهنده‌ها
    446
  • نظرسنجی بسته شده است .
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

ke$ha

کاربر سایت


در جریان نشست 21 می, مایکروسافت رسما از کنسول جدید خود موسوم به XBOX ONE پرده برداری کرد.


xbox-one.jpg




آپدیت:

طبق گزارش‌های رسید کنسول بازی جدید مایکروسافت، Xbox One بدون کینکت کار نخواهد کرد.

به گزارش بازیسنتر، به نقل از IGN - به گفته هاروی ایگل، مدیر بازاریابی اکس‌باکس انگلستان کنسول بدون اتصال کینکت قادر به فعالیت نیست.

به گفته وی: "کینکت می‌بایست همیشه به Xbox One متصل باشد."

در پاسخ به این سوال که آیا Xbox One جوابگوی کسانی که در مکان‌هایی به غیر از اتاق نشیمن، نظیر اتاق خواب می‌خواهند بازی کنند خواهد بود گفت: "بله، قطعن. ما تقریبا از اتاق نشیمن به عنوان الگو استفاده می‌کنیم - این جاییست که ما تصور می‌کنیم که بهترین تصویر (تلویزیون) در منزل قرار دارد. اما اگر مایل به بازی کردن در سایر اتاق‌های منزل باشید، Xbox One توانایی ارایه کیفیت و تجربه‌ای یکسان به شما خواهد بود."

با این‌حال کسانی که تجربه استفاده از کینکت را دارند می‌دانند که با این فناوری، کینکت قادر به پشتیبانی از این نخواهد بود. با این ترتیب سنسور کینکت جدید می‌بایست تغییرات چشمگیری کرده باشد تا بتوان در سایر اتاق‌ها از آن استفاده کرد.

لازم به ذکر است که کینکت به صورت باندل شده همراه Xbox One عرضه خواهد شد.

منبع



آپدیت:


برخلاف سیاستی که سونی با Playstation Store، نینتندو با eShop و Valve با Steam در پیش گرفته‌اند، مایکروسافت اجازه خود ناشری به سازندگان مستقل روی Xbox One نمی‌دهد. برای انتشار بازی آن‌ها باید با خود Microsoft یا یک ناشر third-party قرارداد انتشار امضا کنند، درست مثل حالت فعلی در Xbox 360 و Xbox Live Arcade.

زمانی که Shacknews سوال کرد که که آیا سازنده‌ها هنوز هم به یک ناشر برای انتشار محتوا روی Xbox Live نیاز دارند، Matt Booty مدیر ارشد Redmond Game گفت "تا این لحظه، بله. ما قصد داریم با روش‌هایی که داریم با سازنده‌ها تعامل کنیم"

او اضافه کرد: "من انتظار دارم که در این نسل جدید به بررسی مدل‌های اقتصادی جدید و روش‌های تازه انتشار محتوا ادامه دهیم. اما Microsoft Studios برای انتشار محتوای دیجیتال روی Xbox با طیف وسیعی از شرکای تجاری کار می‌کند."

تصمیم Microsoft که مورد انتقاد قرار گرفته، یک چالش اضافه برای سازندگان مستقلی به وجود ‌می‌آورد که می‌خواهند بازی خود را روی Xbox One منتشر کنند.

Mike Bithell سازنده‌ی Thomas Was Alone در Twitter نوشت: "به نظر میاد که شما #پروژه 2 را روی Xbox One ـتان نخواهید دید" و Two Tribes سازنده‌ی Toki Tori 2 در Twitter گفت: "نبود خود ناشری روی Xbox One احتمالا به معنی نبود بازی‌های Two Tribes (روی Xbox1) است. این شانس خوبی برای Mircosoft بود تا مشکلات XBLA را رفع کند"

بازی شناخته‌ شده‌ی Stranger's Wrath HD ساخت استودیو Just Add Water یکی از عناوینی بود که به خاطر قوانین سخت گیرانه Mircosoft نتوانست به Xbox 360 راه یابد.

در طرف دیگر Sony در ماه‌های اخیر حمایتی ویژه از بازی های مستقل داشته. دو هفته پیش بخش بازی‌های مستقل در PlayStation Store راه اندازی شد و قبل از آن سونی انتشار چندین بازی مستقل چشمگیر را برای PlayStation حتمی کرده از جمله Luftrausers و Hotline Miami و Thomas Was Alone که در بالا ذکر شد. یوروگیمر ماه قبل در مقاله‌ای علاقه‌ی تازه کشف شده‌ی این شرکت ژاپنی به بازی های مستقل رو بررسی کرده.

Eurogamer



آپدیت:


طبق اطلاعیه EA عنوان FIFA 14 بر روی XBOX ONE و PS4 از Ignite Engine جدید استفاده خواهد کرد اما نکته قابل توجه عدم برخورداری نسخه PC از این انجین است.
شاید این خبر برای علاقه مندان FIFA روی PC خبری ناامید کننده باشد اما با توجه به این که در سالهای اخیر نیز این عنوان روی PC از یک سری قابلیتهای کمتری نسبت به کنسولها برخوردار بود چندان دور از انتظار نبود.هر چند در چند نسخه مانند FIFA 12 نیز همه چیز برابر بود.در جریان کنفرانس دیروز مایکروسافت نماینده EA یعنی Andrew Wilson گفت Ignite Engine باعث پیشرفت زیاد FIFA و دیگر عناوین ورزشی EA دربسیاری از زمینه ها خواهد شد,مثلا درجه هوشیاری در حد انسان برای تیمها یا انیمیشنهایی با گستردگی ده برابر.
به هرحال چیزی که مشخص است نسخه PC و کنسولهای حال حاضر از این قابلیتها بی بهره هستند.عنوان FIFA 14 ماه پیش برای PS3 و XBox 360 و PC و حالا نیز برای XBOX ONE و PS4 معرفی شد,فعلا خبری از نسخه WiiU نیست.

منبع



آپدیت:




دیشب به وقت تهران بلاخره کنسول شرکت بزرک ماکروسافت یعنی Xbox One به همگان معرفی شد. بعد از نشان دادن برخی از عناوین این دستگاه، چیزی که بیشتر از همه ذهن گیمرها را به خود مشغول کرده بود شایعاتی بود مبنی بر همیشه آنلاین بودن کنسول که جوابی پیرامون این مسئله در کنفرانس دیروز داده نشد.

در همین راستا سایت معتبر Kotaku در مصاحبه‌ای که با اقای Phil Harrison معاون رئیس کمپانی داشت وی اذعان کرد نیازی به اتصال دائم و همیگشی کنسول نیست ولی باید در روز حتما یک بار به اینترنت متصل شوید. وی در ادامه اذعان کرد دستگاهای بسیار زیادی در زندگی ما وجود دارند که تابع وصل شدن به اینترنت می‌باشند و کنسول Xbox One هم یکی از آن‌ها می‌باشد. وی در ادامه می‌گوید متصل شدن به ما، به شما قابلیت‌های Xlive را ارائه می‌دهد؛ متصل بودن به ما به شما این امکان را می‌دهد که از نوآوری‌ها موجود با خبر شوید و آن‌ها را دانلود کنید و این به آن معنی نیست که شما باید همیشه انلاین باشید."


اقای هریسون در جواب به این سوال که چه موقع باید به اینترنت متصل شد اذعان کرد:

برای انجام بازی‌ها تک نفره نیازی به اتصال به Xbox Live ندارید ولی برای دسترسی به فیلم، بخش دانلود، بلو-ری و دیگر سرگرمی‌ها باید به اینترنت متصل باشید.

در اخر سخنگوی سایت Kotaku از وی می‌پرسد، اگر من بخواهم بازی single player را انجام بدهم باید هفتگی به اینترنت متصل باشم یا باید به صورت روزانه باشد؟

هریسون پاسخ می‌دهد، 24 ساعته است نه هفتگی.

Kotaku: یعنی من روزانه یک بار باید به اینترنت وصل شوم درست است؟

هریسون: بله درست است.


آقای هریسون اینبار وقتی با سایت Polygon صحبت کرد اذعان کرد این مسئله (اتصال یک روز کنسول) یک بحث بالقوه به شمار میاد و شرکت ماکروسافت هیچ گونه تاییدی برروی این اطلاعات ندارد. در کل هنوز این مسئله در ابهاlم قرار داره.

خبر تکذیب نشده، آقای Harrison به دو خبرگذاری kotaku و Polygon حرف ها جدا گونه ای زده و حرفی از این که این مسئله وجود خواهد داشت یا نه نزده به سایت Polygon در مصاحبش اذعان کرده شرکت ماکروسافت در حال حاضر هیچ گونه مهر تاییدی بر روی این مسئله نخواهد زد، در کل ماکرو اعلام کرده چیزی رو امروز تایید نخواهد کرد.


Source



آپدیت:



سخنگوی مایکروسافت Larry Hryb به طور رسمی تایید کرد که کنسول XBOX ONE از قابلیت 3D و همچنین رزولیشن 4K پشتیبانی میکند.
رزولیشن 4K که به ULTRA HD نیز معروف است چهار برابر رزولیشنهای فعلی Full HD یا 1920*1080 است یعنی چیزی در حدود 3840*2160 که البته این تفاوت در تلویزیونهای با کیفیت نسل بعد مشخص می شود.هرچند این تلوزیون ها در حال حاضر نیز در بازار موجود است اما با توجه به قیمت بسیار بالای آنها کمتر کسی حاضر به خرید آنها می شود و رزولیشن 4K راه طولانی تا راهی شدن به خانه ی اکثریت مردم دارد.
کنسول نسل بعد سونی PS4 نیز گفته شده از این رزوولیشن تنها در خروجی ویدیو ها پشتیبانی میکند و خبری از آن در بازیها نخواهد بود.در مورد XBOX ONE این مورد به طور کامل روشن نشده اما به نظر می آید تفاوت چندانی با PS4 نخواهد داشت.

منبع


آپدیت:

Remedy will return to Alan Wake when the time is right



در ویدئویی که چند لحظه پیش از طرف Remedy منتشر شد Sam Lake خالق بازی Alan Wake صحبتی با طرفداران این بازی داشت.

بخشی از صحبت ها:

"احتمالا تا الان در مورد بازی جدید Remedy چیزهایی دیدید یا شنیدید بازی که در معرفی xbox رونمایی شد.
بله ما الان داریم روی یک بازی دیگر کار میکنیم و این نشون میده بازی بزرگ بعدی Remedy بازی Alan Wake 2 نخواهد بود"

"ما بعد از پایان بازی اول تلاش زیادی برای ساخت قسمت دوم کردیم اما این گونه بازیها تعهدات گسترده ای می خواهد و برای
این که به وقوع بپیوندند باید چیزهایی زیادی سر جای خود باشند.از منظر خلاقیت خیلی عالی می شد اگر ما فقط می توانستیم
یک سری متود عالی طراحی کنیم و نگران جزییات کوچکی مانند هزینه نباشیم اما همه می دانیم که این گونه نمی شود
عمل کرد.هنگامی که Alan Wake عرضه شد در شروع کار موفقیت چشم گیری نداشت اما رفته رفته بسیار بهتر شد و توانست
از مرز سه میلیون نسخه بگذرد.با همه اینها وقتی شماره اول عرضه شد ما به شدت روی نسخه دوم تمرکز کردیم اما فایده ای
نداشت زیرا زمان مناسبی برای آن نبود."

"Wake بسیار برای من و باقی افراد تیم عزیز است.ما از همان ابتدا می دانستیم وقتی وی در کابوس تیره و سیاهش بیدار می شود
خارج شدن از آنجا کاری دشوار و طولانی است و نیاز به تلاش فراوان دارد و من حدس می زنم جایی که ما اکنون هستیم مکانیست
که تخیل به واقعیت تبدیل می شود.ما به شدت علاقه داریم روی ادامه داستان کار کنیم,علاقه داریم تا چیزی جدید برای
Alan Wake خلق کنیم اما همه ی اینها در زمانی که مناسب باشد"

با تشکر از مجتبی silent assassin

ویدئو:


HD---SD

Polygon---VG247

آپدیت:



خبرها پیرامون Xbox One یکی پس از دیگری در حال آمدن است. در جدیدرین خبر رسیده، اقای Marc Whitten اذعان کرد کنسول Xbox One متاسفانه هیچ سازگاری با دیسک‌های کنسول‌ Xbox 360 و یا Xbox Live Arcade و همچنین Gamerscore شما در این دستگاه ندارد.

واین به آن منظور است که Xbox One بازی‌های 360 را اجرا نخواهد کرد در کل هر چه شما در 360 انجام، دانلود و یا انتقال داده‌اید دیگر در X one کارایی نخواهد داشت. شایان ذکر است این چیزی نیست که خود ماکروسافت از قصد دست به انجامش زده باشد، این امر به این دلیل است که ساختار معماری دو کنسول 360 و One کاملا متفاوت هستند، همانطور که می‌دانید دو کنسول PS4 و Xbox One هر رو بر اساس پردازنده‌های x86 ساخته شده‌اند ولی بازی‌هایی که برای 360 طراحی شده‌اند بر مبنای پردازنده Xenon که معماری آن نیز PowerPC است درست شده‌اند که همین امر اجازه این کار را نمی‌دهد.

البته در آخر نیز شایان ذکر است درست است که PlayStation 4 نیز قادر به آوردن عناوین PS3 نیست ولی مسئولین سونی اذعان کرده‌اند در برخی بازی‌ها این امکان وجود خواهد داشت.

shacknews


آپدیت:

Xbox One & PS4 a generation ahead of high-end PCs, says EA exec


لینک کامل مراسم

HD | 2.24 GB

High res | 1.33 GB
 
آخرین ویرایش:
حسین از دسته مایکرو سافت شاکیم بد جور حالتو میگیرما:d
خدای دسته ی سونی بهتره دیگه قبول کن من خودم فنِ ایکس باکسم ولی از این دسته بیشتر خوشم امده

دسته مایکرو واقعا عالیه . قبلا که عالی بود . الان بی نظیر شده .

اون دوستانی که یه مدت با ایکس باکس بازی میکردن ، وقتی بران برای اولین بار دستهPS3 رو بگیرن ، تفاوت و کیفیت و متوجه میشن ومیفهمن دسته PS3 واقعا مزخرف ! حالا همون دسته X360 با تغییرات خفن تر و بهتر وارد نسل جدید شده . کلا دسته XBOX برای بازیهای ریسینگ ، فوتبال و اکشن فوق العاده خوش دسته . هر PS فن هم بازی کرده باشه با X360 مطمئنا جوابش مثبته . :d
اها خداروشكر كنسول قوي هم خز شد
اون زمان كه فرخ ميرفت از هرسايت ننه قمري خبر ميذاشت كه ايكس باكس بعدي قدرتش اژدهاست رمش 8 گيگه همتون پابرهنه ميپرديد تو تاپيك تموم شد؟8-|

تو چه جوری اومدی تو نقل و قول من :))
 
لازم به ذکره هیچ cpu که بتونه از رم ddr5 استفاده کنه حتی ddr4 هم اینتل هنوز نداده این سونی باز یه خالی بسته این ddr5 فقط مختص گرافیک هست در نهایت بازی های انحصاری نشون می دن که کدوم یکی بهتر عمل می کنن
lol
پیشنهاد میکنم چندتا نفس عمیق بکشی بری تو رختخواب . البته درکت میکنم منم جای شما بودم میزدم تو خط اراجیف گویی.
 
من به عنوان یه بی طرف که این نسلــ هر دو کنسول رو داشتم، PS نسلــ بعد بیشتر نظرم رو جلب کرد تا Xbox. فعلا با این مشخصات ناقصی که مایکروسافت اعلام کرد (خیر سرشون مثلا قرار بود سخت افزار رونمایی کنن!) PS4 از لحاظ قدرت سخت افزاری قویتر به نظر میاد؛ حتما یه ضعفی در مقابلــ رقیب داشت که سرسری ردش کردن! (به جز دسته که از هر لحاظ عالی بود.)

مدیاسنتر رو اینجور چیزا هم به درد ما نمی خوره! FM5 و بازی جدید رمدی عالی بودن، فیفا تا خود گیم پلی رو ندید نمی شه با این ویدئوها نظر داد ولی UFC خیلی طبیعی جلوه می کرد! COD، هم خوب بود هم بد، نمی شه گفت ناامیدکننده بود ولی آنچنان ایمپرسیوکننده هم نبود!

راستش با طراحی کنسول هم مشکلــ دارم! به قول هنرمندا، نمی تونم باهاش ارتباط برقرار کنم!!

فعلا با این حساب اولویت خرید کنسول برا من : PlayStation 4.
 
Xbox_reveal.jpg


لینک مستقیم تریلرهای بازی و جزئیات مربوط به مراسم امشب را به صورت خلاصه شده میتونید از لینکهای زیر دریافت کنید و یا به پست اول تاپیک اضافه کنید :
 
  • قبل از نصب کردن بازی Xbox One دیسک شما رو چک میکنه و اگه دیسک ذکر شده روی اکانت دیگه ای فعال نبود به شما اجازه نصب رو میده.
اگه این درست باشه یه جورایی هم جریان همیشه آنلاین قوت میگیره .

اهرا وقتی بازی رو به شخص دیگه ایی بفروشید مایکرو به یه طریقی (هنوز مشخص نیست) بازی رو از توی اکانت شما غیرفعال میکنه و شخص خریدار میتونه به راحتی و بدون پرداخت هزینه اضافی بازی رو توی اکانت خودش فعال و از اون استفاده کنه.
بابا این دیگه خیلی شیر تو شیر شد فک نکنم درست باشه . تو 1 ثانیه شاید میلیون گیم رد و بدل میشه میدونی چه کار هزینه بردار و بیهوده ای میشه این چک کردنه اکانت و غیر فعال کردن ـه بازی ؟
 
حقیقت اینه که XBOX اصلا دستگاه بدی نیست اما بیشتر برای افرادی که اینترنت قوی دسترسی دارن و می خوان در کنار یک دستگاه بازی قوی از قسمت های اینترنت، مالتی مدیا، رسانه ها و ... استفاده کنن که این موارد بدرد ما نمی خوره ! اما واسه بقیه دنیا خوبه !
اما واسه یه گیمر حرفه ای مطمئنن PS4 در ارجعیت هستش چون قدرت بالاتری داره و می تونه کیفیت بهتری ارائه بده و فقط و فقط روی خدمات به گیمرها تمرکز کرده نه قشر دیگه ای از دنیای اینترنت این چیزی بود که خود سونی هم گفته بود، اما مایکروسافت می خواد یکم از قدرت سخت افزاریش کم کنه اما خدمات دیگه ای رو ارائه بده .

این که PS4 قوی تره شکی توش نیست از لحاظ سخت افزاری فاصله اش نسبت به فاصله PS3 و 360 خیلی زیاد تره ، اما برنده رو زمان مشخص می کنه.
چون اگه بیشتر گیمرها سمت PS4 برن اما آدم های جدید با این امکانات جدید XBOX به جمع دوستدارانش اضافه میشن !
 
وسط بحث های داغ ـتون ، این عکس مثل اینکه چیزهایی از بازی های Xbox One رو نشون میده ! :دی



پایین سمت راست احتمالاً بازی Rare هست (لوگوی Rare رو داره) و پایین سمت چپ هم مربوط به Crackdown هست و شاید خبر از Crackdown 3 میده ! :دی
 
عزیز وقتی دیسک رو از دوست بگیری دیگه اون بیچاره نمیتونه بازی کنه یعنی فقط کسی که دیسک داره میتونه بازی کنی ولی با این فن ماکرو شما میتونید دیسک رو روی هارد 500 گیگی خودت نصب کنی و بدیش به یکی دیگه فقط اون باید هزینه اون Pass رو پرداخت کنه که به مراتب خیلی کمتر از قیمت خود دیسک در میاد..


والا این نصب کردن رو من همین الان روی ps3 دارم ... نمدونم کجای این موضوع انقدر خاصه ... به هر حال وقتی دوستتون بازی رو تموم کرده میتون یه ماه به شما قرضش بده ...
 
کی گفته تعداد ترانزیستور مهم نیست؟ اتفاقا Transistor count معیار خوب و روش متداولی برای نمایش مقدار توانایی یک IC هست نمونش قانون مور در اینتل برای اینکه هر ترانزیستور موید یک بیت هست که روشن یا خاموش بودنش نمایش دهنده مقدار 1 یا 0 میشه (سیستم بایناری).
 
بازی ها بر روی دیسک عرضه میشن ولی برای اجرا حتما باید اونها رو نصب کنید و نمیشه از روی دیسک بازی رو اجرا کرد.

اگه حتما باید نصب بشه ، این یک مشکل ـه بنظرم . بعد ها کمبود فضای ذخیره سازی مشکل ساز میشه .
اگه هر بازی نسل بعد رو 25 گیگ در نظر بگیریم بطور میانگین ، اون موقع نهایتا 20 تا بازی روی یک کنسول میتونین داشته باشین که در کل بنظر من جالب نیست !
اگه یک قابلیت انتخابی بود عالی بود .

ظاهرا وقتی بازی رو به شخص دیگه ایی بفروشید مایکرو به یه طریقی (هنوز مشخص نیست) بازی رو از توی اکانت شما غیرفعال میکنه و شخص خریدار میتونه به راحتی و بدون پرداخت هزینه اضافی بازی رو توی اکانت خودش فعال و از اون استفاده کنه.
اگه اینطوری باشه که دیگه مشکل حله !


در مورد تفاوت های سخت افزاری هم اینو در نظر بگیرین اگه توی قیمت تموم شده کنسول نقش داشته باشه ، به نفع مایکروسافت میشه .
 
حالا اینهمه گیر دادین به خوشگلی و غیره من نمیدونم چرا سر بودن کینکت صحبت نمی کنید
گذاشتن کینکت به صورت پیشفرض یک خوبی داره یک بدی
خوبیش اینه که میشه به عنوان کنترلر پیش فرض تو اکثر بازی ها استفاده کرد و بازی سازان تمرکزشونو روش میذارن
اما بدیش بالا رفتن قیمت کنسول هست کینکت با مشخصات پایین تر الان 99 دلاره فکر کنم اگر در خوشبینانه ترین حالت اینم همون قیمت بزاریم میتونیم بگیم کنسول در هنگام عرضه قیمتی معادل 500 دلار خواهد داشت
یعنی یک چیزی هم قیمت ps4 که دیروز گفتن ( البته تایید نشده )
 
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or