شایعه نشانه هایی از بازی جدید Media Molecule ؟

Dinosaur

Loyal Member
Sep 29, 2005
16,995
نام
آریا
سلام !

اخیراً تعدادی از کاربران فروم Neogaf علامت سوال عجیبی را در سایت رسمی Media Molecule (استودیوی سازنده LittleBigPlanet) مشاهده کرده اند. علامت سوالی که در بخش بازی های این استودیو دیده شده و بین عناوین Tearaway و LittleBigPlanet قرار گرفته است.

asdsadsadsa.png


با کلیک کردن روی این علامت سوال، به صفحه ای وارد می شویم که Toyah نام دارد و لینکی از ویدئوی It`s a Mystery نیز در این صفحه دیده می شود.
Toyah Willcox نام خواننده ای است که از سال 1977 کار خود را آغاز کرده و در سال 1981 آلبومی تحت عنوان Anthem را عرضه کرده که It`s a Mystery نیز یکی از آهنگ های همین آلبوم است.

adsadsad.jpg


اگر از اسم این آهنگ (این یه رازه) و اشاره این اسم به پروژه مرموز Media Molecule بگذریم، مورد دیگری نیز جلب توجه می کند. در آگوست سال گذشته، مسئولین Media Molecule صحبت هایی انجام دادند و از پروژه دوم خود در کنار Tearaway سخن گفتند. پروژه ای که در آن زمان به این صورت بیان شد:
The other project is very much in an early stage and is a toy
به این معنی که این پروژه هنوز در مراحل ابتدایی کار بوده و سازندگان در حال تجربه و آزمون و خطا روی آن هستند. در اینجا کلمه Toy نیز دیده می شود که شباهت زیادی به نام Toyah دارد.
همه این موارد دست به دست هم داده تا این علامت سوال عجیب در سایت Media Molecule را پروژه بعدی آن ها بدانیم. هنوز مسئولین استودیو صحبتی در این زمینه نکرده اند، ولی با نزدیک بودن به 20 فوریه و رونمایی از کنسول PlayStation 4، احتمال دارد این پروژه نیز در آن تاریخ معرفی شود.

موفق باشین
 

Infected Area

کاربر سایت
May 24, 2010
3,619
نام
احمد
LBP VITA رو كه DOUBLE ELEVEN ساخت گمونم :|

در كل از تمامي چيز هايي كه MM بسازه حمايت مي كنيم استوديو فوق خفن و خوبيه
همش هم شوتر و بازي خشن مشن نميسازه خوبه :d

من خودم نمیدونستم سازنده کیه ! :d رفتم گیم اسپات و چیزی که نوشتن :
cuaqh329eqanmwslv6tn.png
 

HosseinBrusli

کاربر سایت
Jun 19, 2010
3,265
نام
حسین
هر باشه مطمئنم LittleBigPlanet نیست . چون LittleBigPlanet جدید رو یک شرکت دیگه داره درست میکنه و این خبر هم اعلام شده . فقط امیدوارم یه بازی بینظیر با مکانیزمهایی جدید باشه که اوج نبوغ و خلاقیت سازنده ها رو دوباره نشون بده .
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر