نسخه Special Edition بازی Devil May Cry 5 معرفی شد

Ludens

Fallen Angel of the Night
Loyal Member
Dec 7, 2015
5,382
در جریان رویداد اخیر PS5 شرکت Capcom از نسخه ویژه بازی Devil May Cry 5 برای کنسول‌های نسل بعد رونمایی کرد. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.



در این تریلر شخصیت محبوب ورجیل به‌عنوان یکی از شخصیت‌های قابل بازی با حرکات مخصوص خود معرفی شد. دارندگان نسخه فعلی بازی می‌توانند این شخصیت را به‌صورت DLC جداگانه خریداری کنند.

در کنار اضافه شدن ورجیل به بازی، سازندگان اعلام کرده‌اند که نسخه Special Edition دارای حالتی به‌نام Turbo Mode خواهد بود که سرعت بازی را 1.2 برابر سریعتر می‌کند. درجه سختی جدیدی به‌نام Legendary Dark Knight نیز در دسترس قرار می‌گیرد. بازیکنان قادر خواهند بود تا با ری-تریسینگ فعال پویا و با رزولوشن 4K و 30 فریم و یا بدون ری-تریسینگ و با رزولوشن 1080 و 60 فریم به تجربه بازی بپردازند. حالت High Framerate نیز با 120 فریم بر ثاتیه برای علاقه‌مندان در دسترس خواهند بود.

به‌گفته سازندگان Devil May Cry 5 Special Edition از قابلیت‌های کنترلر دوال سنس و صدای 3D بر روی PS5 بهره خواهد برد. این نسخه مخصوص در زمان انتشار کنسول‌های نسل بعدی پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس با قیمت 40 دلار و به‌صورت دیجیتالی در دسترس خواهد بود؛ در حالی که نسخه فیزیکی آن در تاریخ نامشخص دیگری منتشر می‌شود.

Continue reading...
 

nihilnigritude

کاربر سایت
Feb 24, 2007
2,391
اینطوری که اینا معرفی کردن و قیمت گذاشتن بهشون نمیخوره برای نسخه ps4 پچ اپگرید و rt رایگان منتشر کنن
عایا؟؟
هرچند رایگان هم حاضر نیستم دوباره بازیش کنم همون یبارم تا تهش نرفتم
 

Ludens

Fallen Angel of the Night
Loyal Member
Dec 7, 2015
5,382
اپدیت ray tracing واسه pc نمیاد؟
این ورجیل و ری ترسینگ برای pc هم قراره به عنوان آپدیت بدن؟
ورجیل رو همه کاربرا روی همه پلتفرم ها میتونن جداگانه بخرن، اما به شکل عجیبی هیچ اشاره ای به منتشر شدن پچ ری-تریسینگ برای PC نکردن. :|
 

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,148
نام
∂αнмα
ورجیل رو همه کاربرا روی همه پلتفرم ها میتونن جداگانه بخرن، اما به شکل عجیبی هیچ اشاره ای به منتشر شدن پچ ری-تریسینگ برای PC نکردن. :|

دوباره کپکام بازیای نسل 6 و 7 ـش رو داره تکرار میکنه :|
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر