نسخه بعدی Gears of War به ماهیت اصلی خود باز خواهد گشت

  • Thread starter Thread starter S.X
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

S.X

کاربر سایت




عنوان بعدی از سری بازی‌های Gears Of War که برای Xbox One منتشر خواهد شد، قصد بازگشت به ریشه‌ها و ماهیت اصلی خود را دارد. استودیو Black Tusk و توسعه‌دهنده ارشد این استودیو -Rod Fergusson- توضیحاتی را پیرامون نسخه بعدی این عنوان بیان کرده‌اند و اشاره داشته‌اند که از اهداف پیش رو نسخه بعدی، برگشتن به جوهر اصلی این سری است.

R.Fergusson که مجددا به تیم سازندگان Gears of War ملحق شده، در مصاحبه اخیر خود با Polygon گفته است: "ما باید نشان دهیم که ادعاهای ما پیرامون این IP، ادعاهایی حقیقی و قانونی است. ما به دنبال این هستیم که قبل از انجام دادن یک کار متفاوت، آن کار را درست و مطلوب انجام دهیم. ما می‌دانیم و این توانایی را داریم که چطور باید به این گفته خود عمل کنیم و آن را به مرحله اجرا برسانیم."

در ادامه:
چیزهایی وجود دارد که حتی مردم هم تلاش می‌کنند آن‌ها را از روی ما کپی کنند. من فکر نمی‌کنم که شما این موارد را یافته باشید. من به سیستم کاورگیری فکر می‌کنم، استفاده از این سیستم در بازی ما با احساس خاصی همراه شده است، من هنوز به دنبال این هستم تا بتوانم مشابه این حس را در بازی‌های دیگر پیدا کنم. حرکت‌های نرم و روان، سنگینی و وزن قابل لمس کاراکترها، این‌ها مواردی هستند که وجودشان در سیستم کاورگیری هم حس می‌شود.

Fergusson هیچ گونه جزییات دیگری را در مورد ویژگی‌های داستانی نسخه بعدی Gears of War و اینکه قرار است در کجا و چه زمانی رخ دهد، در اختیار نگذاشته است. اما متذکر شده که بازی‌های گذشته، شکاف زمانی بزرگی و پرسش‌های بی پاسخی را ایجاد کرده‌اند.

"موارد و گزینه‌های پرشماری [در ارتباط با داستان و اتفاقات مرتبط با آن] وجود دارد، پس‌زمینه داستانی مرتبط با Emergence Day، موضوع Pendulum Wars که تا شماره سوم این سری ادامه پیدا کرده‌اند، من نمی‌دانم که این‌ها دقیقا همان مواردی هستند که ما بخواهیم به آن‌ها بازگردیم ولی فکر می‌کنم مکان‌ها و رخداد‌های گوناگون دیگری هم برای رفتن و بررسی کردن وجود داشته باشد."

در حال حاضر جزییات خاص و دقیق‌تری از نسخه بعدی Gears of War، تاریخ انتشار آن و موارد مشابه در دسترس نیست و باید تا آینده‌ای نزدیک و یا دور منتظر ماند.

منبع
 
خیلی خوشم میاد اعتماد به نفس خوبی دارن این یعنی این که میدونن میخوان چیکار بکنن و به کار خودشون اطمینان دارن.ولی منظورش از بازگشت به ماهیت اصلی فکر میکنم بیشتر یه طعنه به GeoW: J بوده باشه که خوب بخش سینگل بازی به کل با سه گانه فرق داشت و تو خطی ترین شکل خودش جریان داشت حتی گیم پلی جذابی هم نداشت که آدم رو ترغیب به ادامه ی بازی بکنه ، فکر میکنم بهتر بود این نسخه رو فقط به صورت آنلاین میدادن ، Co-opـش به نظرم خیلی بهتر بود و این بخش به تنهایی ارزش تموم کردن بازی رو بیشتر میکرد چون هم فان بود و هم به یه تیم تاکتیکال دقیق نیاز داشت.

به نظر من بیس اصلی سه گانه اصلاً نباید دست بخوره چون اصلاً سیر نزولی نداشت (در واقع دور شدن از ریشه هایی نداشته که بخواد حالا برگرده).نسخه به نسخه بهتر می شد بازی هرچند نسخه ی سوم چیز کمتری برای بهبود و ارائه داشت ولی بازم در حد نسخه های قبلی پرقدرت و خوب ظاهر شد به نظرم بیشتر به نوآوری تو گیم پلی و وارد کردن یه سری المان تازه و جدید با یه داستان جدید بپردازن بهتره تا بیان بازی رو کلاً تغییر بدن و وانمود کنن برگشتن به ریشه ها.فقط امیدوارم مولتی پلیر بازی در حد نسخه ی دوم و سوم (به خصوص دوم) باشه تا بازم از این بخش لذت کافی رو ببریم.
 
اميدوارم بازي بيشتر از همه از جنبه آنلاين به يه چيزي مثل قسمت دومش باشه چون واقعا نسخه سوم قسمت آنلاينش تضعيف شده بود و ديگه اون حس hardcore رو به آدم القا نميكرد ( عزيزاني كه تجربه كردن منظورم رو متوجه ميشن ) انلاين جاجمنت هم كه رسما افتضاح بود واقعا اميدوارم راد فرگوسن اين بازي رو احيا كنه چون به شخصه با هيچ بازي مثل سري geow تو نسل قبل خاطره ندارم
 
خیلی دوست دارم یه تخریب پذیری خفن هم به بازی اضافه کنن. خیلی می‌تونه موثر باشه و یه تکون اساسی هم به گیمـ‌پلی میده بنظرم.

اینجوری همیشه احساس خطر می‌کنی و برای افزایش هیجان خیلی خوبه. :d
 
ترجمه مشکل داره، Rod گفته به ماهیت اصلی بازی پایبند میمونیم
Rod Fergusson says next Gears of War game will stay true to the essence of the series
نگفته به ریشه برمیگردیم.

به مصاحبه خبر هم که لینک شده حتما مراجعه کنید. قبل از رجوع به منبع خبر اون مصاحبه جان کلام رو مشخص می‌کنه، اینکه دقیقا قرار چه اتفاقی بیفته و چه برداشتی باید داشت، ترجمه صرف خبر همه چیز نیست. باید ابتدا ایده و برداشتی شکل بگیره که اگر این جوری نباشه شکل دادن جمله‌های خبر خیلی سخت و نافرم و خشک میشه. توی همون مصاحبه جایی گفته شده باید بازگشتی داشت به چیزی که Gears از اون ساخته شده. اون جوهر و ریشه اصلی بازی. حتی جای دیگه هم اشاره شده به دلیل تعدد سازنده این بازی از اون هسته اصلی خودش حتی منحرف هم شده.
از طرفی هم Gears جدید در حالی قرار منتشر بشه که عنوان قبلی منتشر شده راضی کننده نبوده و چیزهایی رو از دست داده. Fergusson چند بار به جوهر اصلی، چیزی که Gears باهاش تبدیل به Gears شد،اشاره کرده. گفته گوش خواهیم سپرد به ماهیت اصلی این سری. چیزی که قبلا بوده. از این جا میشه رفت به سمت Gears Judgment که باعث شده مواردی توی این سری تغییر کنه و اون بازی همیشگی نباشه. پس ابتدا باید برگشت به پیش از Judgment تا بشه اون پایبندی رو ایجاد کرد.هر چند که این بخش توی متن خبر نیست.
 
بنظر من از ریشه ها فاصله بگیره موفق تره :d . با این حرفی که زد تیشه زد به ریشه نسخه جدید

شما الان اون بازی توی امضات از ریشه هاش فاصله بگیره به نظرت موفق تر میشه که GeoW بشه؟
نسخه اول و دوم عالی بودن. نسخه دوم مشکلش اون تیکه چرتش بود که باید اون یارو غوله(یادم نمیاد چه خبر بود:دی) رو می زدی با یه تفنگ با 3 تا تیر:| می تونستن چه باس فایتی ازش دربیارن. واقعاً حیفش بود. تا قبل اون فوق العاده بود.
 
حتی تو بازگشت به ریشه ها هم داره از سری رزیدنت اویل تقلید می کنه این بازی
نسخه اول و دوم عالی بودن. نسخه دوم مشکلش اون تیکه چرتش بود که باید اون یارو غوله(یادم نمیاد چه خبر بود:دی) رو می زدی با یه تفنگ با 3 تا تیر:| می تونستن چه باس فایتی ازش دربیارن. واقعاً حیفش بود. تا قبل اون فوق العاده بود.

اسکورج :| مسخره ترین باس فایت تاریخ بازی های رایانه ای :|
 
به مصاحبه خبر هم که لینک شده حتما مراجعه کنید. قبل از رجوع به منبع خبر اون مصاحبه جان کلام رو مشخص می‌کنه، اینکه دقیقا قرار چه اتفاقی بیفته و چه برداشتی باید داشت، ترجمه صرف خبر همه چیز نیست. باید ابتدا ایده و برداشتی شکل بگیره که اگر این جوری نباشه شکل دادن جمله‌های خبر خیلی سخت و نافرم و خشک میشه. توی همون مصاحبه جایی گفته شده باید بازگشتی داشت به چیزی که Gears از اون ساخته شده. اون جوهر و ریشه اصلی بازی. حتی جای دیگه هم اشاره شده به دلیل تعدد سازنده این بازی از اون هسته اصلی خودش حتی منحرف هم شده.
از طرفی هم Gears جدید در حالی قرار منتشر بشه که عنوان قبلی منتشر شده راضی کننده نبوده و چیزهایی رو از دست داده. Fergusson چند بار به جوهر اصلی، چیزی که Gears باهاش تبدیل به Gears شد،اشاره کرده. گفته گوش خواهیم سپرد به ماهیت اصلی این سری. چیزی که قبلا بوده. از این جا میشه رفت به سمت Gears Judgment که باعث شده مواردی توی این سری تغییر کنه و اون بازی همیشگی نباشه. پس ابتدا باید برگشت به پیش از Judgment تا بشه اون پایبندی رو ایجاد کرد.هر چند که این بخش توی متن خبر نیست.
چرا اینقدر میپیچونی حالا:d BT هم برای اولین بار میخواد Gears بسازه و داره میگه به ماهیت بازی پایبند میمونه. خیلی ساده ـست موضوع.
این بازی هیچوقت از ریشه هاش خارج نشده، جاجمنت هم افت "کیفیت" داشت وگرنه اساس بازی و گیمپلی مثل همیشه بود.
 
هر کدام از نسخه های gears of war در زمان خودش عالی بودن برای گرز جدید هم باید سرعت و گیم پلی مثل شماره 3 و tactical cover edge cover و از لحاظ مهارت مثل شماره 2 باشه و از لحاظ جوی به شماره 1 , داستان هم اصلا در زمان pendulum war منطقی نیست pendulum war صرفا یک تاریخچه در دنیای سرا بوده پندولوم وار هم با اختراع hammer of dawn توسط adam fenix و تسلیم شدن ایالت UIR پایان یاقت. GEARS OF WAR یعنی جنگ انسان با لوکاست . شماره جدید بازی میتونه موقعیت خیلی خوبی برای توصیف ماهیت لوکاستها و ORIGIN اونها باشه.
 
3نسخه-ی نسل قبلشون عالی بود ، یعنی واقعا فک برانداز بودن !
مخصوصا دو نسخه-ی اول ، هیچوقت اون شور و هیجانی که موقع عرضه بازی داشتم فراموش نمیکنم .
گیرز بجز نسخه-ی آخر ! یکی از یونیک ترین بازیهای نسل قبل بود ، اصلا فازشون با بقیه بازیها متفاوت بود . نمیدونم چجوری توضیح بدم ولی خیلی تک بودن .
 
خب کلا نمیشه بیخیال این IP بشن؟! :دی چرا هر چی خوبه باید زیاد باشه , یه سه گانه بود یا یه دونه اسپین آفِ خوب , بسه دیگه پاشید برید IP جدید بدین :دی
من نمفهمم چه اصراریه شورش رو در بیارن ...
حالا درسته خیلی شخصیتاش رو دوست داریم , خیلی بازی قشنگی بود ولی اینکار باعث لوس شدنش میشه دیگه!!
بالاخره هر چیزی یه جا باید تموم شه!
 
خب کلا نمیشه بیخیال این IP بشن؟! :دی چرا هر چی خوبه باید زیاد باشه , یه سه گانه بود یا یه دونه اسپین آفِ خوب , بسه دیگه پاشید برید IP جدید بدین :دی
من نمفهمم چه اصراریه شورش رو در بیارن ...
حالا درسته خیلی شخصیتاش رو دوست داریم , خیلی بازی قشنگی بود ولی اینکار باعث لوس شدنش میشه دیگه!!
بالاخره هر چیزی یه جا باید تموم شه!
دوست من Geow تموم شدنی نیست هنوزم پتانسیل بالایی داره برای بهترین شدن
 
دوست من Geow تموم شدنی نیست هنوزم پتانسیل بالایی داره برای بهترین شدن

اینجوری بخوایم حساب کنیم هیچی تموم شدنی نیست ... مطمئنن برادر و خواهرای واچوفسکی ام بر این باور بودن که دنیای ماتریکس تموم شدنی نیست و پتانسیل داره ولی خب دلیل نمیشه که تا ابدُ دهر یه چیزی رو ادامه بدن!
مسئله اینه که قشنگی یه فرنچایز , یه داستان , یه قطعه موسیقی یا هر چیز دیگه ای به کثرتش نیست , به کیفیت , خاطره و موندگاریشِ ... همین الانش Geow جزو بهتریناست!
 
اینجوری بخوایم حساب کنیم هیچی تموم شدنی نیست ... مطمئنن برادر و خواهرای واچوفسکی ام بر این باور بودن که دنیای ماتریکس تموم شدنی نیست و پتانسیل داره ولی خب دلیل نمیشه که تا ابدُ دهر یه چیزی رو ادامه بدن!
مسئله اینه که قشنگی یه فرنچایز , یه داستان , یه قطعه موسیقی یا هر چیز دیگه ای به کثرتش نیست , به کیفیت , خاطره و موندگاریشِ ... همین الانش Geow جزو بهتریناست!

واقعیت اینه که در حال حاضر ماکروسافت به این ip قدرتمند نیاز داره...حداقل تا زمانی که بتونه یه ip جدید در همین حد بسازه

باید منتظر اولین تیزر این بازی باشیم چون درصورت موفقیت مجدد میتونه بازم به برگ برنده xbox تبدیل بشه،توی سبکی که بعد از یک نسل هنوزم خودش پرچمدارشه
 
سه گانه اصلی گیرز عالی بود و تو هر شماره که به جلو میرفت بهتر و کامل تر میشد . جاجمنت یه اسپین آف واقعا بدی بود که امیدوارم دیگه تکرار نشه.
 
سه گانه اصلی گیرز عالی بود و تو هر شماره که به جلو میرفت بهتر و کامل تر میشد . جاجمنت یه اسپین آف واقعا بدی بود که امیدوارم دیگه تکرار نشه.

جاجمنت به عنوان اسپین آف عالی بود
گرافیکش خیلی از نسخه های اصلی بهتر بود و مولتیش هم جذابیت های مخصوص خودش رو داشت و یک سری از گیمرها رو به سمت گرز جلب کرد
درسته گیمرهای قدیمی گرز رو راضی نکرد ولی بازی خیلی خوبی بود
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or