نزدیک به ۹۰٪ از بازیکنان بخش داستانی Hellblade 2 را تمام نکردند

Jill-Valentine

By hiding you show your true nature coward
Loyal Member
GOxmOSNXwAE_-N7.jpeg
تقریباً ۹۰ درصد از بازیکنان ایکس‌باکس که Hellblade 2 را شروع کرده‌اند، نتوانسته‌اند در مدت زمان کوتاه هفت ساعته این بازی اکشن ماجراجویی، داستان آن را کامل کنند!

با نگاهی به داده‌های جهانی اچیومنت‌های ایکس‌باکس از بازی Senua's Saga: Hellblade II، به ما نشان میدهد که تقریباً ۹۰ درصد از بازیکنان ایکس باکس Hellblade 2، داستان آن را کامل نکرده‌اند که بسیار شگفت‌انگیز است؛ با توجه به اینکه تنها ۷ ساعت طول می‌کشد تا این عنوان ایکس باکس را به اتمام برسانند!

اچیومنت End the Tyranny یک اچیومنت غیرقابل چشم پوشی مرتبط با داستان است که در پایان فصل ششم و آخر Hellblade 2 باز می شود و باز کردن آن ساده است زیرا به هیچ تلاش اضافی به جز اتمام بازی نیاز ندارد، اما به طرز عجیبی، ۸۷ درصد از بازیکنان ایکس باکس در طی دو هفته پس از عرضه Hellblade 2، هنوز این اچیومنت را ندارند و اکنون کاملاً ثابت شده است که گیمرها اغلب بازی های خود را تمام نمی کنند، اما دیدن تنها ۱۳ درصد از بازیکنان تا پایان Hellblade 2 که تنها حدود هفت ساعت طول می کشد، ناامید کننده است!

جالب اینجاست که اگر به سمت استیم برویم، همه چیز فقط اندکی بهتر است، به طوری که ۳۷٪ از بازیکنان استیم قفل End the Tyranny را کردند.

با غواصی عمیق‌تر در آمار، می‌توانیم ببینیم که تنها ۵۲ درصد از بازیکنان ایکس باکس Hellblade 2 توانستند از اولین باس عبور کنند و قفل دستاورد The Next Sign را باز کنند؛ شما پس از حدود ۳۰ دقیقه با اولین باس Hellblade 2 روبرو می شوید و شکست دادن او دقیقاً سخت نیست، بنابراین برای تقریباً نیمی از بازیکنان بازی که حتی تا این حد هم نرسیدند، بسیار گیج کننده است.

Nearly 90% of Hellblade 2 Xbox players haven't completed its story

 
الان اینجا زده 34 درصد این 10 درصد از کجا میاد ؟

View attachment 340012

استیم :

View attachment 340016

این مال نسخه اول ـه :

View attachment 340013

استیم :

View attachment 340014

*Ratio اکثر بازیای تو همین رنج 30-40 درصد ـه

==================

فقط میتونم بگم ای کاش این بازی انحصاری نمیشد تا سازنده هاش یـ گوشه نون و ماستشون رو میخوردن بدون اینکه کسی اصلا بخواد متوجهشون بشه نه الان که شدن کاتالیزور یـ مشت مقاله چرت و پرت کلیک بیتی واسه روشن نگه داشتن هیزم Console War !!!
console war کجا بود ؟! چرا باید کسی به ناشر ترد پارتی هیت بده ؟! بذره حساسیت روی این بازی زیاده بخاطر اینه فن ها و سازنده و xbox این بازی رو به عنوان کنسول سلر و goty و فلان هایپ کردن اخرش یه tech demo تحویل دادن .

---------------------------

برای مقایسه 56 درصد داستان اصلی spider man رو تموم کردن و 17.3 درصد 100 درصد ( پلتینیوم ) کردن بازی رو .
واقعا امار تموم کردن ۱۰ درصد برای یه بازی ۴ ساعته فاجعست .





ماکروسافت هنوز به صورت Rent Free تو سر یک سری از عزیزان سر و مر و گنده داره زندگی میکنه کجا تموم شده ؟ اصلا پیدایش یـ همچین مقاله ای به خاطر همین قضیه هستش . اینی که ماکروسافت در آینده چه خاکی میخواد به سر خودش بریزه تاثیرش (از حیث Console War و بحثا پیرامونش) نسل دیگه نمود پیدا میکنه .


خب معلومه ماکروسافت rent free تو سایت فن بوی trueachievements زندگی میکنه حداقل قبل اینکه console war روتو تاپیک استارت میزدی رو لینک میزدی میدیدی این مقاله از سایت trueachievements هست و منبع درصدش هم خود xbox ه نه سایت تردپارتی .
 
آخرین ویرایش:
الان اینجا زده 34 درصد این 10 درصد از کجا میاد ؟

View attachment 340012

استیم :

View attachment 340016

این مال نسخه اول ـه :

View attachment 340013

استیم :

View attachment 340014

*Ratio اکثر بازیای تو همین رنج 30-40 درصد ـه

==================

فقط میتونم بگم ای کاش این بازی انحصاری نمیشد تا سازنده هاش یـ گوشه نون و ماستشون رو میخوردن بدون اینکه کسی اصلا بخواد متوجهشون بشه نه الان که شدن کاتالیزور یـ مشت مقاله چرت و پرت کلیک بیتی واسه روشن نگه داشتن هیزم Console War !!!
اینو الان از داشبورد اکس باکس گرفتم. اخرین اچیومنت داستانیه بازیه زده 13 درصد فقط گرفتنش. اون عکسی که گذاشتی 38 درصد واسه اونایی هست که فقط تو ترکر همون سایته
ثبت نام کردن. کل یوزر های اکس باکس این عکسیه که گذاشتم.

photo_2024-06-06_21-03-50.jpg
 
اینو الان از داشبورد اکس باکس گرفتم. اخرین اچیومنت داستانیه بازیه زده 13 درصد فقط گرفتنش. اون عکسی که گذاشتی 38 درصد واسه اونایی هست که فقط تو ترکر همون سایته
ثبت نام کردن. کل یوزر های اکس باکس این عکسیه که گذاشتم.

View attachment 340027
امار PS4 نسخه قبلی رو ندارید ؟
 
سونی فن ها نگران درصد تموم کردن بازیهای اکس باکس هم هستند؟:D
خب معلومه که گیم پس باعث میشه این درصدها بیاد پایینتر، چون اصلا یکی از ویژگی های مثبت گیم پس همینه که شما بدون هزینه اضافی یا ساعت ها چرخیدن تو یوتیوب که ببینی خوشت میاد یا نه، بازی رو دانلود میکنی و اگه برات فان بود، ادامه میدی.
شماره اولش هم همینه درصدش:

Screenshot_20240606_205124_Xbox.jpg
 
سونی فن ها نگران درصد تموم کردن بازیهای اکس باکس هم هستند؟:D
خب معلومه که گیم پس باعث میشه این درصدها بیاد پایینتر، چون اصلا یکی از ویژگی های مثبت گیم پس همینه که شما بدون هزینه اضافی یا ساعت ها چرخیدن تو یوتیوب که ببینی خوشت میاد یا نه، بازی رو دانلود میکنی و اگه برات فان بود، ادامه میدی.
شماره اولش هم همینه درصدش:

View attachment 340033

بدترش كردى كه =P~
 
کلا بر اساس اچیومنت و تروفی حساب کنیم، رو پلی استیشن درصد تموم کردن یا 100 درصد کردن اکثر بازی ها، بیشتره.. خیلی راحت میشه در مورد اکثر بازی های مولتی پلتفرم و مقایسه درصد گرفتن اچیومنت ها اینو دید...

شما رندوم هر بازی رو مقایسه کنی، احتمال بیشتر بودن درصد بازی های پلی استیشن به شدت بیشتره تا اکس باکس...

کلا اینطور که به نظر میرسه سیستم تروفی و کامپلیت کردن بازی ها و ارشیو پلت رو اکانت، ظاهرا از همه سیستم های پاداش و ثبت رکورد های دیگه بیشتر گیمر رو یه سمت تموم کردن + پلت کردن + 100 درصد کردن بازی سوق میده...

به نظرم اکس باکس پلیر ها از جنس پی سی پلیر ها هستند، ممکنه به شدت گیم پلی محور باشند برای همین بازی های انلاین یا مولتی پلیر رو مثلا میترکونند... این به شدت گیم پلی محور بودنشون طوری هست که "فقط" میخوان بازی کنن، یک طراحی مرحله + گیم پلی لوپ خفن + یک سیستم پیشرفت بهینه و بالانس بهشون بدی راضی هستند، برای همین هر بازی و مود یا مادی که "گیم پلی" خوبی داشته باشه براشون مناسبه، اینا از همون جنس گیمر هایی هستند که صد ها یا هزاران ساعت انواع و اقسام مولتی هارو میزنن و شاد و راضی هم هستند، خیلی وقتا حتی رو یک بازی هم کامل قفلی میزنند در این حد یعنی نیازشون راحت با یک سیستم گیم پلی خوب رفع میشه، از فایتینگ تا ریسینگ تا انواع و اقسام ماد ها و کلون های وارکرفت و دیابلو و نسل قدیم و جدید شوتر های مولتی پلیر و غیره... و همین میشه که خیلی وقتا استوری بازی هارو تموم نمیکنند چون اون سیستم پیشرفت استوری محور خیلی براشون ممکنه اهمیت نداشته باشه... البته قطعا اینجا هم کامپلیشنیست و استوری باز و اینا هم زیاده و همین درصد های فعلی رو شامل میشه...

در طرف مقابل به نظرم پلی استیشن گیمر ها انگار بیشتر کنسول گیمر کلاسیک هستند، ادمایی که بارها و بارها و بار ها امثال سوپر ماریو سونیک سرباز کوچولو ان اف اس گرن توریسمو استوری تکن فاینال فانتزی سولزبورن گرند دفت اتو رزیدنت ایول سایلنت هیل دویل می کرای متال گر سالید گاد اف وار انچارتد کسلوینیا و چه و چه.... رو در طول زندگی گیمریشون تموم کردن و به این نوع بازی کردن عادت دارن + سیستم تروفی پلی استیشن و پرزنتیشن خیلی خفنش... نهایتا منجر میشه به اینکه رو پلی استیشن درصد تموم کردن بازی های سینگل پلیر + کامپلیت کردنش از پلتفرم های دیگه بیشتر باشه...

احتمالا در مورد بازی های مولتی پلیر، پی سی موفق تر از پلی استیشن باشه...
 
زشت نیست سهامدارای رئال مادرید همه کامنتاشون واسه شموشک نوشهر باشه؟

میدونم سخته باورش ولی طرفدارای رئال بارسا واسه خبر اومدن بازیکنای درجه چندم شموشک به تیمشون ۷۰۰ صفحه خوشحالی کردن.
 
الان اینجا زده 34 درصد این 10 درصد از کجا میاد ؟

View attachment 340012

استیم :

View attachment 340016

این مال نسخه اول ـه :

View attachment 340013

استیم :

View attachment 340014

*Ratio اکثر بازیای تو همین رنج 30-40 درصد ـه

==================

فقط میتونم بگم ای کاش این بازی انحصاری نمیشد تا سازنده هاش یـ گوشه نون و ماستشون رو میخوردن بدون اینکه کسی اصلا بخواد متوجهشون بشه نه الان که شدن کاتالیزور یـ مشت مقاله چرت و پرت کلیک بیتی واسه روشن نگه داشتن هیزم Console War !!!
منبع این خبر Trueachivment هست و این سایت هم کاربران خودشو همیشه لحاظ می‌کنه (شاید هم اشتباه می‌کنم)
 
کلا بر اساس اچیومنت و تروفی حساب کنیم، رو پلی استیشن درصد تموم کردن یا 100 درصد کردن اکثر بازی ها، بیشتره.. خیلی راحت میشه در مورد اکثر بازی های مولتی پلتفرم و مقایسه درصد گرفتن اچیومنت ها اینو دید...

شما رندوم هر بازی رو مقایسه کنی، احتمال بیشتر بودن درصد بازی های پلی استیشن به شدت بیشتره تا اکس باکس...

کلا اینطور که به نظر میرسه سیستم تروفی و کامپلیت کردن بازی ها و ارشیو پلت رو اکانت، ظاهرا از همه سیستم های پاداش و ثبت رکورد های دیگه بیشتر گیمر رو یه سمت تموم کردن + پلت کردن + 100 درصد کردن بازی سوق میده...

به نظرم اکس باکس پلیر ها از جنس پی سی پلیر ها هستند، ممکنه به شدت گیم پلی محور باشند برای همین بازی های انلاین یا مولتی پلیر رو مثلا میترکونند... این به شدت گیم پلی محور بودنشون طوری هست که "فقط" میخوان بازی کنن، یک طراحی مرحله + گیم پلی لوپ خفن + یک سیستم پیشرفت بهینه و بالانس بهشون بدی راضی هستند، برای همین هر بازی و مود یا مادی که "گیم پلی" خوبی داشته باشه براشون مناسبه، اینا از همون جنس گیمر هایی هستند که صد ها یا هزاران ساعت انواع و اقسام مولتی هارو میزنن و شاد و راضی هم هستند، خیلی وقتا حتی رو یک بازی هم کامل قفلی میزنند در این حد یعنی نیازشون راحت با یک سیستم گیم پلی خوب رفع میشه، از فایتینگ تا ریسینگ تا انواع و اقسام ماد ها و کلون های وارکرفت و دیابلو و نسل قدیم و جدید شوتر های مولتی پلیر و غیره... و همین میشه که خیلی وقتا استوری بازی هارو تموم نمیکنند چون اون سیستم پیشرفت استوری محور خیلی براشون ممکنه اهمیت نداشته باشه... البته قطعا اینجا هم کامپلیشنیست و استوری باز و اینا هم زیاده و همین درصد های فعلی رو شامل میشه...

در طرف مقابل به نظرم پلی استیشن گیمر ها انگار بیشتر کنسول گیمر کلاسیک هستند، ادمایی که بارها و بارها و بار ها امثال سوپر ماریو سونیک سرباز کوچولو ان اف اس گرن توریسمو استوری تکن فاینال فانتزی سولزبورن گرند دفت اتو رزیدنت ایول سایلنت هیل دویل می کرای متال گر سالید گاد اف وار انچارتد کسلوینیا و چه و چه.... رو در طول زندگی گیمریشون تموم کردن و به این نوع بازی کردن عادت دارن + سیستم تروفی پلی استیشن و پرزنتیشن خیلی خفنش... نهایتا منجر میشه به اینکه رو پلی استیشن درصد تموم کردن بازی های سینگل پلیر + کامپلیت کردنش از پلتفرم های دیگه بیشتر باشه...

احتمالا در مورد بازی های مولتی پلیر، پی سی موفق تر از پلی استیشن باشه...
گیم‌پس افکت هم هست،کسی که بازی رو میخره احتمالش خیلی بیشتر هست که تمومش کنه تا 30 میلیون کاربری که امکان تست هلبلید 2 رو دارند
 
من شخصا رو سرى ايكس بازى تموم نكرده تا دلتون بخواد دارم :D
ولى رو پلى استيشن واقعا بعيد ميدونم چيزى باشه.
البته اونجام يه مقطعى از پلاس خيلى بازى دانلود ميكردم و همينجورى ميموندن يه گوشه و به زور تمومشون ميكردم و از وقتى كه پلاس اسنشيال فقط گرفتم ديگه اينم برطرف شد.
 
این یه مزیت گیمپسه که بدون فشار و آزادانه تو بازی میچرخی، برخلاف موقعی که عجله ای روز ریلیز میخری و میخوای زودی پلت کنی، بدی بره تا قیمت افت نکرده.
مثلا اسپایدی، بجای اینکه به دلخواه تو جهان بازِ بازی، رها، تار بزنی و سند باکس کنی، میافتی دنبال فچ کوئست و تروفی، که لذت خراب کن و ضد فلسفه گیم به عنوان هابی و فراغته و شکل وظیفه میگیره
چرا که سیستم پاداش مغزی به یک سری رفتار وسواسی-اجباری ،(obsessive-compulsive)، ocd گونه گره میخوره
 
این یه مزیت گیمپسه که بدون فشار و آزادانه تو بازی میچرخی، برخلاف موقعی که عجله ای روز ریلیز میخری و میخوای زودی پلت کنی، بدی بره تا قیمت افت نکرده.
مثلا اسپایدی، بجای اینکه به دلخواه تو جهان بازِ بازی، رها، تار بزنی و سند باکس کنی، میافتی دنبال فچ کوئست و تروفی، که لذت خراب کن و ضد فلسفه گیم به عنوان هابی و فراغته و شکل وظیفه میگیره
چرا که سیستم پاداش مغزی به یک سری رفتار وسواسی-اجباری ،(obsessive-compulsive)، ocd گونه گره میخوره
ایندفعه با قودرت برگشتی 😄
لودینگ های بازیا یادت رفت بگی که باعث میشه تو تایم لودینگ ریلکس کنی و چایی سیگاری چیزی بزنی بدن ولی لودینگهای اسپایدی لذت این ریلکسیشن رو ازت میگیره و فرصت نمیده حتی دماغتم بخارونی
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or