نرم افزار هایی لازم لازم برای بازی باز هایی که بیشتر با pcسرکار دارند

نظر شما در مورد گذاشتن یا نگذاشتن نرم افزار های دیگر چی


  • مجموع رای دهنده‌ها
    8

TY

کاربر سایت
Oct 3, 2007
166
نام
محمد
HDDlife 2.8.96 + crack
HDDlife به معناي زندگي يا حيات هارد, نام نرم افزار قدرتمندي است كه پس از نصب در ويندوز , به مديريت عملكرد هارد ديسك هاي موجود در كامپيوتر ميزبان ميپردازد. اين نرم افزار پس از نصب , با يك كليك ساده اجرا شده و پس از نشستن در System Try ويندوز به مديريت كارايي هارد ديسك هاي شما ميپردازد.

لینک اطلاعات کافی و دانلود

http://www.p30download.com/archives/utility/hardware_tool/download_hddlife_v2896_c/



Riva Tuner
این ابزار فوق العاده به منظور بهینه سازی کارت های گرافیک NVIDIA و ATI ارائه شده است، معمولاً قطعات سخت افزاری ویژگی های مخفی دارند که همراه با مستندات آن عرضه نمیشود و همواره به صورت مخفی برای سازندگان آن باقی میماند، این ابزار رایگان به شما کمک میکند تا این تنظیمات را مطابق میل خود تغییر دهید و عملکرد کارت گرافیک خود را بهینه سازید، با بهینه سازی کارت گرافیک خود شما میتوانید تصویر با کیفیت بالاتری را داشته باشید و برخی از مشکلات نمایشی را برطرف کنید، این برنامه تحت تمامی نسخه های ویندوز قابل اجرا است.
لینک دانلود
http://nvworld.ru/downloads/rivatuner.zip



Driver Genius
« ایجاد نسخه پشتیبان از درایور قطعات سخت افزار »
هر بار که ویندوز را عوض میکنید باید از نو درایور قطعات سخت افزاری را نصب کنید که این امر احتیاج به چند بار راه اندازی مجدد (
Restart) دارد. Driver Genius با مدیریت درایور های نصب شده و ایجاد نسخه پشتیبان از آنها به شما کمک تا خیلی سریع درایور تمام قطعات را یکجا نصب کنید.

http://www.p30download.com/archives/utility/hardware_tool/download_driver_genius_p/





Error Repair Professional
قبل از معرفی این نرم افزار توجه شما را به شعار سایت سازنده این نرم افزار جلب می کنم:
95% کل کامپیوترها دارای خطاهای مخفی در آنها هستند، به ما اجازه بدهید تا به صورت رایگان کامپیوتر شما را اسکن کنیم و هر تعداد خطا و ایرادی که در داخل کامپیوتر شخصی تان مخفی شده اند را برایتان کشف کنیم و بعد فورا آنها را برطرف کرده و کامپیوتری بدون ایراد به همراه چک آپ رایگان 24 ساعته داشته باشید.
سیستم عامل ها بسیار حساس می باشند و در صورت انجام دستورات نادرست و یا اجرای یک فایل آلوده یا حتی نصب یک برنامه ناهماهنگ دچار مشکلاتی می شوند. معمولا کاربران ویندوز پس از گذشت زمان زیاد از نصب ویندوز با پیغام های خطایی مواجه می شوند که منشا آن ها نا مشخص می باشد. این پیغام های خطا ممکن است بر اثر پاک نمودن یک نرم افزار از سیستم باشد که به طور نیمه کاره حذف شده است و یا مربوط به یک برنامه در حال اجرا که به علت تغییر مسیر اصلی فایل برنامه دچار مشکل شده است.


http://www.p30download.com/archives/utility/optimize/download_error_repair_professional_full/



SpeedUpMyPC
حتماً بعد از مدت ها کار با ویندوز و نصب نرم افزار های گوناگون سرعت سیستم پایین آمده و شما را به فکر عوض کردن ویندوز انداخته است، نرم افزار های زیادی مانند متخصص رجیستری ، یکپارچه ساز هارد و ... وجود دارند که به تعمیر و بهینه سازی ویندوز پرداخته و سرعت آن را تا حد بسیار زیادی باز می گرداند، اما با وجود نرم افزار های نصب شده و دیگر تغییرات اعمال شده کافی نمی باشد. پس شما به نرم افزاری نیاز دارید که مدیرت سیستم را در دست گرفته و آن را در زمان لازم بهینه سازد.
SpeedUpMyPC برنده بهترین نرم افزار سودمند مراقب سیستم که کامپیوتر شما را تنها با چند کلیک به بالاترین کارایی خود بهینه سازی می کند. با
SpeedUpMyPC به نظر می آید تکنسین های کامپیوتر تمام وقت برای شما کار می کنند. این نرم افزار به شما کمک می کند که از تمام قدرت پردازش خود استفاده کنید ، کارایی کامپیوتر خود را زیر نظر بگیرید ، موقعیت سیستم ، استفاده اینترنت، در هم ریختن و صداهای دیسک ، رم و سی پی یو تماما به طور خودکار پویش شده ، تمیز و بهینه می شوند تا بالاترین کارایی را در اختیار گذارند. شما همچنین قادر خواهید بود اجرای نرم افزار های نهان را برای افزایش سرعت بالا آمدن سیستم حذف یا اضافه کنید.

http://www.p30download.com/archives/utility/optimize/download_uniblue_speedupmypc_full_final/



Perfect Uninstaller 6.2.5
بسیاری از نرم افزار ها بعد از نصب و استفاده با توجه به فضایی که اشغال نموده و به علت عدم نیاز کاربر، معمولا توسط کاربران کامپیوتر از روی سیستم پاک می شوند و این عمل اکثر اوقات توسط بخش Add/Remove Program ویندوز انجام می شود و از آنجایی که اصولا نرم افزار ها و ابزار جانبی ویندوز که توسط مایکروسافت ارائه شده هریک نقصی یا محدودیتی داشته این قسمت نیز از این قاعده مستثنی نیست و بسیاری از نرم افزارها را نمی توان توسط این قسمت از ویندوز پاک نمود و یا در اثر پاک کردن یک نرم افزار توسط این قسمت نرم افزار به صورت کامل پاک نمی شود و از خود اثری برجای می گذارد نرم افزار Perfect Uninstaller ابزاری قدرتمند جهت پاک نمودن کلیه نرم افزار های نصب شده بروی ویندوز می باشد که براحتی قادر به پاک کردن نرم افزار و کلیه اثرات جانبی نرمافزار می باشد. این نرم افزار علاوه بر پاک کردن هر نوع برنامه ای از روی سیستم بر خلاف برنامه Add/Remove Program ویندوز ، رجیستری را نیز کاملا پاک کرده و سیستم شما را از error های رجسیتری دور نگه می دارد.

http://www.p30download.com/archives/utility/optimize/download_perfect_uninstaller_full/





Advanced PC Tweaker
اکثر کاربران کامپیوتر بعد از مدتی کار با کامپیوتر با مشکل کند شدن سیستم مواجه شده و به نوعی با این مشکل دست و پنجه نرم می کنند در این هنگام سرعت سیستم شما پایین آمده یا در سیستم شما خطاهایی تازه نمایش داده می شود یا سرعت نرم افزارهای شما در هنگام اجرا کاسته می شود یا در ریجستری سیستم شما مشکلات عدیده ای بروز می نماید و یا در نصب و یا پاک کردن فایل ها با مشکل مواجه می شوید که در همه موارد اکثر کاربران گزینه تعویض ویندوز را در پیش گرفته که هم زمان بر بوده و هم ممکن است مشکلات جدیدتری ایجاد شود نرم افزاری را در این زمینه به شما پیشنهای می کنیم که یار و همراه شما در رفع اشکالات خواهد بود:

http://www.p30download.com/archives/utility/optimize/download_advanced_pc_tweaker_full/

باز هم برایتان نرم افزارمی گذارم;)
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر