نخستین تریلر Saints Row: The Third

The Hoss

کاربر سایت
Apr 7, 2010
1,148
نام
سِد حسین
ktupi7kd7pcycxfx8n1h.jpg

بالاخره پس از درز اطلاعات و پیش زمینه‌های گوناگون برای نسخه‌ی سوم بازی Saints Row؛ ساخت THQ؛ استودیوی Volition نخستین تریلر مربوط به روند این بازی منتشر گردید. البته لازم به ذکر است که خیلی هیجان زده نشوید؛ زیرا که این تریلر چیز خاصی برای نمایش ندارد و می‌شود آن را در دو کلمه خلاصه کرد: "ضربه‌ی مهلک"!
این تریلر 37 ثانیه‌ای، کوچکتر مساوی 2 ثانیه از روند بازی را نمایش می‌دهد و 35 ثانیه‌ی دیگر یک سری لوگوی بسیار جذاب و دیدنی هستند که احتمالاً THQ از نمایش آنها لذت بی حد و حصری برده است.
می‌توانید تریلر را از لینک زیر تماشا کنید ولی توصیه‌ی ما این است که بیست ثانیه تریلر را جلو برده و شروع به نگاه کردن کنید. (ما فقط وقت را برایتان غنیمت می‌شماریم.)

تریلر به اصطلاح "در انحصار" گیم‌اینفرمر از Saints Row 3: The Third
 
آخرین ویرایش:

The Hoss

کاربر سایت
Apr 7, 2010
1,148
نام
سِد حسین
:| بابا voulition اینو میسازه نه thq :|
خیلی ممنونم از شما، واقعاً اطلاعات مفیدی دارید! من فکر می کردم که THQ خودش میسازه! به لطف شما پست اول رو ویرایش کردم و متوجه شدم که والیشن (voulition !) سازنده‌ی این بازی هستش! خیلی از شما متشکرم.
:|
 

Omid

کاربر سایت
Sep 23, 2005
213
نام
OMID
نسخه قبلی با اینکه گرافیک خاصی نداشت ولی محتوی بسیار بالایی داشت . مخصوصاْ در بخش موسیقی و Soundtrack ها .. یادم است زمانیکه به فروشگاه سی دی می رفتید می تونستید از هر سبک موسیقی (‌کلاسیک / پاپ / راک و ...) خریداری بکنید و توی ماشین به عنوان رادیو استفاده بکنید ... هنوز هم توی این سبک از بازی ها مشاهده می کنیم که یک رادیو حداکثر ۸ کاناله برای بازی ست کردن که هی تکرار میشه میره روی اعصاب )x
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر