نحوه استفاده از WiiMote به عنوان کنترلر برای دستگاه اندروید شما

nintendo_3ds

کاربر سایت
Jul 17, 2013
1,743
wiidroid-icon.jpg


از WiiMoteتان به عنوان گیمپد برای تبلت یا تلفن اندرویدتان استفاده کنید. صفحات لمسی برای برخی از بازیها عالی هستند، ولی برای بقیه فقط به پاسخ لامسه ای نیاز دارند.

قبلاً نحوه استفاده از یک WiiMote به عنوان یک گیمپد برای Mac در مطلبی توضیح داده شده، و کریستین هم در مطلبی نحوه اتصال یک WiiMote به کامپیوتر شخصی را بیان نموده است، ولی اگر ترجیح می دهید تا بازیتان را روی یک دستگاه اندروید انجام دهید توصیه اکید من کنترلر WiiMote است. تنظیمات این کنترلر آسان می باشد، و کاری شبیه یک کیبورد اندروید انجام می دهد - به همین خاطر با بیشتر گیمها کار می کند.

این اپلیکیشن گیرنده حرکت WiiMote را شناسایی نمی‌کند - در عوض، به شما امکان استفاده از WiiMote تان به عنوان یک گیمپد سنتی را، که از پهلو نگه داشته می شود، می دهد. این برای استفاده با NESoid و دیگر شبیه سازها عالی است.

استفاده از کنترلر WiiMote

کنجکاوید که این چقدر خوب کار می کند؟ در اینجا به بررسی آن خواهیم پرداخت، و WiiMote یک کنترلر عالی برای هر اپلیکیشن اندروید قادر به شناسایی فشرده شدن کلیدها است. این شامل چند بازی و عمده ترین شبیه سازها است. در اینجا من را می بینید که با استفاده از یک Wiimote و Transformer Pad Infinity ایسوس در حال بازی “برادران سوپر ماریو” هستم.

پیش از آنکه کاری انجام دهید، اطمینان حاصل کنید که بلوتوث بر روی دستگاه اندروید شما فعالسازی شده است. وقتی این کار را انجام دادید تا استفاده از آن تنها چند گام دیگر فاصله خواهید داشت.

من گامهای ذکر شده در ویدئو را دنبال کردم، ولی اجازه دهید تا این بازیها دوباره طی شوند. وقتی شما این اپلیکیشن را شروع می کنید دو گام وجود دارد: اتصال WiiMot(ها) و تنظیم اندروید برای استفاده از آن به صورت یک صفحه کلید. این اپلیکیشن دارای دو دکمه برای آن کار است. ابتدا روی دکمه اتصال کلیک کنید:

wiimotecontroller-connect.jpg


پس از آنکه این کار را انجام دادید به تدریج خلاصه‌ای از هر دکمه ای که فشار می دهید را به صورت متنی می بینید. برای استفاده واقعی از این بازیها لازم خواهد بود تا تبلتتان را تنظیم کنید تا WiiMote را به صورت یک صفحه‌کلید ببینید. این عجیب است، ولی روند آن را دنبال کنید:

wiimotecontroller-keyboard.jpg

حالا باید کار را آغاز کنید! کناره های WiiMoteتان را بگیرید، مثل کنترلر NES، و برای انجام برخی از بازیها آماده شوید! توجه داشته باشید که در بعضی از بازیها و شبیه سازها لازم خواهد بود که شما کنترلرهای خاص را برای کار فعالسازی کنید. این گزینه موجود در NESoid می باشد:

wiimotecontroller-enable.jpg

تیک عبارت “Use input method” را بزنید و کار را ادامه دهید.

ممکن است برخی از بازیها و شبیه سازها کار نکنند. اطمینان حاصل کنید که دکمه های موجود در تنظیمات ورودی برنامه تان را پیکربندی می کنید. اگر این کار نتیجه داد همچنین می توانید WiiMote Controller رابرای استفاده از کلیدهای مختلف شبیه سازی پیکربندی کنید، از اینرو در صورت نیاز آن گزینه را مورد بررسی قرار دهید.

نصب WiiMote Controller برای اندروید

آماده اید تا این را برای خودتان تنظیم کنید؟ در ادامه WiiMote Controller for Android را دانلود کنید.این یک اپلیکیشن رایگان است، و برای من خیلی خوب کار کرده است.

استفاده های خلاقانه

البته، لزومی ندارد که فقط همین یک استفاده را از WiiMote داشته باشید. اگر شما قدری وقت آزاد و مهارتهای الکتریکی داشته باشید می توانید از امکانات WiiMote برای ساخت کنترلر خلاقانه خودتان برای تلفنتان استفاده نمائید. این فرد با استفاده از یک GameBoy این کار را انجام داد، و او در تهیه ویدئو بهتر از من است. (او از Wii Controller IME، اپلیکیشن دیگری برای این کار استفاده می کند).

من مهارتهای او را ندارم، و علاقه‌ای به بر هم زدن GameBoy قدیمی‌ام ندارم، ولی فکر می کنم شما ایده این کار را گرفتید: با برخروداری از برخی از مهارتها شما می توانید دل و روده یک WiiMote را بیرون بریزید و تقریباً هر چیزی را در آن جای دهید. البته، اگر ترجیح می دهید تا شبیه سازها را مستقیماً بر روی Wii خودتان نصب کنید می توانید این کار را نیز انجام دهید، ولی اول لازم خواهد بود تا Wii خود را برای اجرای HomeBrew با Letterbomb تنظیم کنید.

هر چیز خلاقانه ای که آن را امتحان می کنید را در کامنتهای زیر به من اطلاع دهید…مشتاقانه در انتظار دریافت نظرات شما هستم، مثل همیشه!
 

nintendo_3ds

کاربر سایت
Jul 17, 2013
1,743
حتما امتحان میکنم
دو نفره هم امتحان کردی؟
با hdmi بندازیم رو led هم خوبه

حتما امتحان کن خیلی جالبه

نه تک نفری امتحان کردم فکر نکنم دو نفری بشه

چون چند وقته lcd م سوخته نمیتونم با کابل hdmi وصل کنم به tv
 

ehsanservat

کاربر سایت
Dec 3, 2012
5,253
امروز داشتم بازی میکردم بازیا اندروید اینطوری کردن خیلی بهتر میشه

- - -ویرایش - - -

امروز داشتم بازی میکردم بازیا اندروید اینطوری کردن خیلی بهتر میشه
 

nintendo_3ds

کاربر سایت
Jul 17, 2013
1,743
امروز داشتم بازی میکردم بازیا اندروید اینطوری کردن خیلی بهتر میشه

- - -ویرایش - - -

امروز داشتم بازی میکردم بازیا اندروید اینطوری کردن خیلی بهتر میشه

آره از بازی کردن با تاچ خیلی بهتره بخصوص وقتی از املاتورا داری تو اندروید استفاده میکنی که بازیا کنسولا برای تاچ طراحی نشدن با ویموت راحت میتونی بازیشون کنی
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر