نتایج رقابت PS4 و Xbox One در یک نظرسنجی (آپدیت: دیدگاه کاربران Famitsu)

T1SHTΛЯ

کاربر سایت
Dec 10, 2007
1,296
کدام یک برنده رقابت بین کنسولی هستند؟ Xbox One یا PS4 ؟
اگر ما به نظرسنجی اینترنتی باور داشته باشیم مشاهده می کنیم که PS4 طرفدار بیشتری دارد، حداقل با مراجعه به وب سایت XboxOnevsPSFour.com این برتری را می توان مشاهده کرد.این سایت بر مبنای آرای افراد کار می کند و هدفش بررسی اولویت افراد رأی دهنده به دو کنسول نسل بعد یعنی Xbox One و PS4 است که به زودی به بازار عرضه می شوند ، هست.

01224174646895980702.jpg


هم اکنون با مراجعه به این سایت و بررسی آن مشاهده می شود که بیش از 100,000 نفر در این نظرسنجی شرکت کرده اند که بیش از 75 درصد از شرکت کنندگان به کنسول PS4 رأی داده اند که بیان کننده پیروزی کنسول شرکت سونی هست. رقابت طرفداران بین این دو کنسول نسل بعد شروع شده و روز به روز این جدال بیشتر می شود اما باید به این نکته اشاره کرد که این نظرسنجی همچنان ادامه دارد و هنوز این شانس برای کنسول Xbox One هست که گوی و میدان را به دست بگیرد و حتی از رقیب پیشی بگیرد.
این نظرسنجی با تکیه بر تفکیک منطقه (کشورها) فعال است و چیزی که در آن بازتاب بیشتری دارد ، رنگی است که دو شرکت برای کنسول خود درنظر گرفته اند.

46284086217818912501.jpg


در آخر این نکته خاطر نشان می شود که دقت علمی این نظرسنجی به دلایل زیر سؤال برانگیز است:
1. هیچ معیار انتخابی به غیر از ارتباط اینترنتی وجود ندارد.
2. توانایی دسترسی به این سایت و انتخاب گزینه مورد نظر
3.بیش از 100 هزار دیدگاه در یک حوزه آماری وابسته
4.در بزرگترین نظرسنجی ها از آمار مؤسسات تحقیقی حرفه ای و فعال بازار کالا استفاده می شود.

چه شما برای آن ارزش قائل بشوید یا آن را بی اعتبار بدانید، این نظرسنجی هنوز فعال است و آمار آن جالب!

1
2
تصویر نظرسنجی سایت Amazon



------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

89 درصد کاربران سایت Famitsu معتقدند که قیمت $499 دلاری Xbox One گران است یا مقداری گران تر است در حالی که 60 درصد مراجعین گفته اند قیمت PS4 معقول است. همچنین 34 درصد اظهار داشته اند که قیمت PS4 در واقع خیلی کم است.

این آمار توسط آقای Eiji Maeda تحلیلگر شرکت SMBC Nikko Securities ( فعال در زمینه سیاست بازار ) راجع به چگونگی موفقیت سونی در نمایش محصولش و قیمت آن در گفتگو با سایت Famitsu ارائه شده است.

آقای Eiji Maeda گفته است:
بسیاری از مردم هزینه خود را صرف خرید محصولات سرگرمی کامپیوتری شرکت سونی می کنند ، امری که شما آن را به واقع مشاهده می نمایید.شاید قیمت اعلام شده PS4 در کنفرانس عامل خیلی انرژی زایی در این امر باشد.
در گفتگو با افراد در این زمینه ، بسیاری از آنها احساس می کنند که بین قابلیت های سیستم و عدم محدودیت در بازیها، سونی کمپانی مقدمی است که بیشترین تمایل را به سمت بازیبازها دارد.
در نمایشگاه E3 توجه بسیار زیادی هم به محصول Microsoft شد ، اما عامل ویژه تفاوت قیمت بین Xbox One و PS4 واکنش نسبت به آن را در ژاپن چشم گیر نکرده است.

هم اکنون PS4 برای انتشار در ژاپن و در اواخر امسال در نظر گرفته شده است در حالی که Xbox One در اوایل سال 2014 برای اکران برنامه ریزی شده. انتظار می رود که Xbox One در میانه سال 2014 در همه آسیا در دسترس قرار بگیرد.

3

پ.ن : اینجانب نه فن هستم و نه پنکه! از شرکت Sony یا Microsoft هم حقوق نمیگیرم و برای من مهم نیست که کدام یک از این دو کنسول فروش بیشتری داره . مهم اینه که همیشه این شاخ و شونه کشیدن بین شرکت ها بوده در حالی که اونها هیچ اهمیتی برای طرفدارها قائل نیستند و فقط به فکر سود خودشان هستند. تنها مردم عادی هستند که به خاطر دو کنسول به جان هم می افتند. هدف از این خبر فقط اطلاع رسانی هست و همانطور که مشاهده می کنید عنوان خبر هم کاملاً بیطرفانه انتخاب کردم.
 
آخرین ویرایش:

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,703
نام
ali
تنها دلیلی که اینقد اختلاف زیاده به خاطره Drm بود که حذف شد و عملکرد انحصاری های خیلی خوبه سونی در اخر این نسل
 

strategy

کاربر سایت
Mar 31, 2013
319
نام
mahdi
از کجا معلوم کولر نباشی ؟ :d
ولی دور از شوخی در کل معلومه برتری بیشتر نظر سنجی ها با ps4 هست . خوب اخه کی سونی با اون امکانات توپ و تجربه ی ناب رو ول میکنه میره مایکرو و جعبه ی ایکسش که توش میشه پیتزا سفارش داد و فیلم نگاه کرد رو میخره ؟
ولی همه جا بالای 50 درصد برتری باسونیه . به احتمال زیاد مایکرو این نسل باید بارو بندیلو ببنده چون اینجا ( تو صنعت بازی ) دیگه جای اون نیست .

- - -ویرایش - - -

تنها دلیلی که اینقد اختلاف زیاده به خاطره Drm بود که حذف شد و عملکرد انحصاری های خیلی خوبه سونی در اخر این نسل
به نظرم مهم ترینش اول قیمت بعد احترام سونی به مشتری بعد انحصاریه .
 

Lions Gate

プレイステーション
کاربر سایت
Feb 17, 2008
3,251
تنها دلیلی که اینقد اختلاف زیاده به خاطره Drm بود که حذف شد و عملکرد انحصاری های خیلی خوبه سونی در اخر این نسل
DRM که خیلی وقته کلکش کنده شده یه جوری حرف میزنید انگار فقط شما از این قضیه خبر دارین یعنی اون همه ادمی که اومدن رای دادن هیچ کدوم نمیدونستن که مایکرو بیخیال DRM شده ؟‌LOL
حقیقت اینه PS4 برنده نسل اینده هست نظر من و شما نیست امار و ارقام اینارو میگه
deal with it
 
آخرین ویرایش:

Ƥѻƙҿɍ Ϝᶏƈҿ

کاربر سایت
Jun 10, 2013
83
نام
David
از هر منطقه ایی انتظار همچین رای هایی رو نسبت به ps4 میشد داشت بجز اون US , ینی موندم ماکروسافت الان به کدوم منطقه دلگرمه
 
آخرین ویرایش:

DON MICHAEL

کاربر سایت
Jun 4, 2012
390
نام
علیرضا
چیزی که واسه من تو این نظر سنجی خیلی عجیبه ، وضعیت داغون XOne تو آمریکا است ! حداقل انتظار داشتم آمریکایی ها نسبت به سایر کشور های موجود در نظر سنجی بیشتر به کنسول وطنیشون ،روی خوش نشون بدن!

به هر حال از نظر من ، بزرگترین مشکل سر راه مایکروسافت اینه که، هیچ دلیلی برای نخریدن PS4 در هیچ کجای دنیا وجود نداره ! PS4 در حال حاضر ایده آل ترین انتخاب برای نسل بعده (این به این معنا نیست که XOne برای نسل بعد ایده آل نیست ) چون حتی کوچکترین و به قول مایکرو فن ها بنی اسراییلی ترین ایراد هایی که به XOne گرفته میشه رو نمیشه به PS4 نسبت داد !!

به هر حال اگه واقعا مایکروسافت معتقده ، XOne واقعا چیز دندون گیر و فوق العاده ای هست ، باید فکر این رو هم از اول می کرد که زدن یه سری حرف ها به گیمر ها و یه سری سیــــــــــاست گذاری های احمقانه از ابتدای کار و بعدش پس گرفتن فوری این گند کاری ها برای بقای خودش تو میدان رقابت ، راه درستی برای آشنا کردن دنیا با یه کنسول فوق العاده نیست !!!

مشکل مایکروسافت اینه که هنوز بلد نیست ،تو این صنعت چطور رفتار کنه تا مخاطب رو کاملا راضی نگه داره !!
 
آخرین ویرایش:

Muse

کاربر سایت
Jul 12, 2008
2,273
نام
عارف
این یه شوخیه مسخرست که توی آمریکا و انگلیس طرفدار PS4 بیشتره ! منم قبول دارم اوضاع سونی بهتره و توی نظر سنجی ها هم بهتر عمل میکنه ولی اگه یه فروشگاه برای من کسی آورد توی آمریکا و انگلیس که بگه الان پیش فروش PS4 بیشتر از X1 هست من میرم ایکس باکسمو میسوزونم :d
 

Al!reza

کاربر سایت
Jul 27, 2011
7,549
نام
Alireza
پس باید یک سال بعد از لانچ این جوری در نظر بگیریم که اگر PS4 بتونه 10 میلیون دستگاه بفروشه وان تو همون زمان باید فقط 2 میلیون دستگاه فروخته باشه
 

DoppelGang3rX1

کاربر سایت
Apr 17, 2008
1,726
نام
Ali
پس باید یک سال بعد از لانچ این جوری در نظر بگیریم که اگر PS4 بتونه 10 میلیون دستگاه بفروشه وان تو همون زمان باید فقط 2 میلیون دستگاه فروخته باشه
نخیر :d مثال هم میزنید درست بزنید...:smoke1: باید بگی اگر بر فرض 10 میلیون دستگاه فروش بره 8 میلیون سهم سونی و 2 میلیون سهم ماکرو..;)
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر