R_o_chan
کاربر سایت
همینطور ساخت سریع بازیها و عجله تیم سازنده که در نهایت دو سال زمان میبرند امکان تولید محتوی به سازنده را نمیدهد.
همه این چرت و پرت هایی که خوندم به کنار ... این چی میگه ؟حیف که یه عده آدم بدون هیچ ذهنیت و اطلاعی در مورد یه چیز میان و هر حرفی رو با اطمینان تمام میزنن و به اسم حقیقت به خورد ملت میدن...
بلادبورن کمه کم بالای سه سال طول کشیده ... بعد هم, ساخت سریع؟!؟! مثلا همون سه سال رو هم بگیریم, با میزان کار مفید ۹۵% حساب کن و روزی بالای ۹ ساعت کار, نه مثل بعضی کشورها که نصف روز کار میکنن و میزان کار مفید شون ۴۰% هم نمیشه ... و اگه بودی و میدیدی هر ایده و طراحی که به میازاکی داده میشه باید بارها و بارها دوباره انجام بشه تا میازاکی راضی بشه و حتما باید اون چیزی که تو ذهنشه دقیق و درست در بیاد... از داستان های حاشیه ای گرفته تا منظره ها و حتی مجسمه ها , گیاهان, حتی آیکون های کوچک و به ظاهر بی اهمیت هرکدوم کم کم بالای ۴ بار به ایشون تحویل داده میشن تا قبول شن ...
داستان ضعیف و بی مغزه ؟ خنده داره , چون بازی های فرام سافتور حتی اگه گرافیک ضعیفی داشته باشن به داشتن داستان و گیم پلی قدرتمندی معروفن که تو بازی های امروزه حتی با داشتن بهترین کیفیت گرافیکی بازهم خیلی کم دیده میشه...
شما هم اگه یه کم از بازی سازی میدونستی یا هرکدوم از بازی های دارک سولز یا بلادبورن رو انجام میدادی این حرفا رو نمیزدی !
آخرین ویرایش: