میازاکی: خبری از نسخه جدید Dark Souls نیست در حال کار بر روی بازی جدیدی هستیم

Jill-Valentine

By hiding you show your true nature coward
Loyal Member
1.png
آقای Hidetaka Miyazaki خالق سری بازی‌های Dark Souls در جدیدترین گفتگو خود با Famitsu اعلام کرد برنامه‌ای برای عرضه نسخه جدیدی از عنوان Dark Souls نداریم.

آقای Hidetaka Miyazaki در جواب به این سؤال که از او پرسیده شده باوجود عرضه دومین بسته الحاقی عنوان Dark Souls 3، آیا این احتمال وجود دارد که این سری به اتمام رسیده باشد

«بنده از زمان آغاز ساخت بازی اشاره کردم تا به الآن که دارم با شما صحبت می‌کنم برنامه‌ای برای ساخت نسخه‌ای جدید در این سری را نداریم. ما الآن در حال ساخت بازی‌های جدیدی هستیم و این بازی‌های جدید ممکن است کلیات Dark Souls را که باعث موفقیت‌آمیز بودن آن شده است را نداشته باشد.»



لینک منبع
 
تازه شما سختی واقعی رو بار اول احساس نمیکنید.شما مجبور نیستید از تمام آبجکتیوهاتون استفاده کنید.من هم زمانی که 4 تا +NG بلودبورن رو رفتم با اینکه لولم 300 هم بود هنوز مجبور نبودم از تمام آیتمهام استفاده کنم اما وقتی میرسید +NG (9) یا آخر دیگه حتی لول 594 هم تاثیر نداره و farm و این داستانها دیگه کاراییش رو از دست میده و فقط کار با آیتمها هست که میتونه تاثیرگذار باشه(اون موقع که با یه ضربه میمیری).من هم زمانی که بلودبورن رو تموم کردم دارک سولز 3 رو بسیار ساده بازی کردم.:D من معتقدم درجه سختی این بازیها و محیط بسیار زیبا و خطرناکش هست که اون رو جذاب کرده حتی اگه 2 ثانیه cgi هم نشون بدن.یه تروفی دارک سولز 2 داره وقتی میمیری بهت میده و اون it's dark souls هست:D.
 
تازه شما سختی واقعی رو بار اول احساس نمیکنید.شما مجبور نیستید از تمام آبجکتیوهاتون استفاده کنید.من هم زمانی که 4 تا +NG بلودبورن رو رفتم با اینکه لولم 300 هم بود هنوز مجبور نبودم از تمام آیتمهام استفاده کنم اما وقتی میرسید +NG (9) یا آخر دیگه حتی لول 594 هم تاثیر نداره و farm و این داستانها دیگه کاراییش رو از دست میده و فقط کار با آیتمها هست که میتونه تاثیرگذار باشه(اون موقع که با یه ضربه میمیری).من هم زمانی که بلودبورن رو تموم کردم دارک سولز 3 رو بسیار ساده بازی کردم.:D من معتقدم درجه سختی این بازیها و محیط بسیار زیبا و خطرناکش هست که اون رو جذاب کرده حتی اگه 2 ثانیه cgi هم نشون بدن.یه تروفی دارک سولز 2 داره وقتی میمیری بهت میده و اون it's dark souls هست:D.
والا تا جایی که میدونیم تو بلادبورن دیگه بعد از NG+6 سختی بازی ثابت میمونه و مشکل تر نمیشه!:D
 
من از این سختی بیش از حد استقبال میکنم :دی
اصل بازی اینه که فارم کنید و آپگرید کنید و برید حلو هی :دی باید یکمی هم به سیستم فایتینگش عادت کنید :دی
بعد از یکم بازی کردن بازی میاد دستتون و دیگه عادت میکنید بهش بعد هرکی شما رو میبینه میگه واو شما چقد کول و خفن هستید که میتونید این بازی رو برید جلو :دی
 
نسخه دوم بازی شاهکار بود و از تمام سری های DS و حتی بلادبورن بهتر بود. ولی اگر دنیا بازی کمی زنده تر میساخت بهتر بود دیگه واقعا زیادروی کردند دنیای بازی خیلی بی روح هست.
چرت و پرت هم میگند دیگه نمیسازیم فردا میگند DS4 تایید شد.
 
نسخه دوم بازی شاهکار بود و از تمام سری های DS و حتی بلادبورن بهتر بود. ولی اگر دنیا بازی کمی زنده تر میساخت بهتر بود دیگه واقعا زیادروی کردند دنیای بازی خیلی بی روح هست.
چرت و پرت هم میگند دیگه نمیسازیم فردا میگند DS4 تایید شد.
شوخی اول آپریله دیگه؟ نسخه دوم بهتر از نسخه اول و بلادبورن؟ محیط رو زنده تر میساخت؟:)) الان مثلا محیط شماره دوم مرده بود دیگه؟:))
قشنگ باس های نسخه اول رو کپی کرده بودن و تعدادشون رو زیاد کرده بودن:)) بازی و محیطش اینقدر شاد و شنگول بود که ازش میتونستی به عنوان فیلم کمدی استفاده کنی:)) Undead ها به رنگ سبز استفراغی. هنوزم که هنوزه نمیدونم اینو از کجاشون آورده بودن:)) خط سلامتی که کم میشه، داستانی که گند میزنه به Lore شماره اول و خرابترش میکنه، باس های به شدت آسون و مزخرف (که خودشون فهمیدن و مثلا توی DLC ها سختشون کردن:)))، گیم پلی پر از عیب و ایراد و هیت باکس های تخیلی و فضایی و ................ اینقدر مورد هست که در این دفتر نمیگنجه بگم.

باز خدا رو شکر SoTFS رو ساختن و گندشون تا حدودی جبران شد.

خدا رو شکر سری سولز تموم شد و امیدوارم نسخه چهارمی در کار نباشه چون خود میازاکی نمیسازه و افراد دیگه ای میسازن که هیچی از این سری نمیدونن و خراب ترش میکنن (حتی خود میازاکی هم نتونست اونجور که باید و شاید، نسخه سوم رو در خور اسم سری بسازه هر چند از شماره دوم کیلومترها جلوتر و بهتر بود)
 
دارک سولز ۴ ساخته خواهد شد شک نکنید(میازاکی هم نکفته تا ابد ساخته نخواهد شد).....چون فرام سافتور که تو چند مورد هم نشون داده از پول همچین بدش هم نمیاد از خیر همچین برندی نمی گذره.
ولی مساله اینجاس که خودشون هم فهمیدن که باید به ip استراحت بدن ....ساخت ۴ تا بازی از یک مکانیزم تو ۵ سال تازگی اون اثر رو از بین میبره حالا هرچقدر میخواد این کارشون با کیفیت بوده باشه بالاخره تکرار هم حدی داره.

در مورد سختی دارک سولز هم اتفاقا خیلی از بازیهای rpg رو روی درجه سختی very hard بازی کنید می بینید که خیلی سخت تر از دارک سولز هستند و اعصابتون رو هم خرد می کنن.علتشم اینه که سختی دارک سولز حساب کتاب داره و بازی شما رو دعوت می کنه که هر حرکت دشمن رو یاد بگیرین و براش برنامه بچینید(مثه یه شطرنج)چیزی که تو بازیهای دیگه نیستن و گیمرها هم به همون بازیها عادت کردن متاسفانه

.
 
آخرین ویرایش:
شوخی اول آپریله دیگه؟ نسخه دوم بهتر از نسخه اول و بلادبورن؟ محیط رو زنده تر میساخت؟:)) الان مثلا محیط شماره دوم مرده بود دیگه؟:))
قشنگ باس های نسخه اول رو کپی کرده بودن و تعدادشون رو زیاد کرده بودن:)) بازی و محیطش اینقدر شاد و شنگول بود که ازش میتونستی به عنوان فیلم کمدی استفاده کنی:)) Undead ها به رنگ سبز استفراغی. هنوزم که هنوزه نمیدونم اینو از کجاشون آورده بودن:)) خط سلامتی که کم میشه، داستانی که گند میزنه به Lore شماره اول و خرابترش میکنه، باس های به شدت آسون و مزخرف (که خودشون فهمیدن و مثلا توی DLC ها سختشون کردن:)))، گیم پلی پر از عیب و ایراد و هیت باکس های تخیلی و فضایی و ................ اینقدر مورد هست که در این دفتر نمیگنجه بگم.

باز خدا رو شکر SoTFS رو ساختن و گندشون تا حدودی جبران شد.

خدا رو شکر سری سولز تموم شد و امیدوارم نسخه چهارمی در کار نباشه چون خود میازاکی نمیسازه و افراد دیگه ای میسازن که هیچی از این سری نمیدونن و خراب ترش میکنن (حتی خود میازاکی هم نتونست اونجور که باید و شاید، نسخه سوم رو در خور اسم سری بسازه هر چند از شماره دوم کیلومترها جلوتر و بهتر بود)
رسما زدی دارک 2 رو با خاک کوچه یکسان کردی:D دیگه اینقدر ها هم بد نبود من شخصا از یه سری چیز هاش خوشم میومد اینکه خط سلامتی بعد از مردن کم بشه که فقط تو دارک 2 نبود تو دیمنز سولز بلافاصله بعد از مرگ نصف میشد:D انصافا داستان بازی هم خیلی خوب بود حداقلش اینه که از دارک 3 بهتر بود منم قبول دارم اتمسفر بازی یه سری جاها افتضاح بود (مثلا سر مبارزه با ancient dragon قرار بود سخت ترین و بیادموندنی ترین باس بازی رو بسازند همه چیز اونجا درست کار می کرد به جز اتمسفر که گند زد به هیبت و طراحی باس و سختی و همه چیز:D)
من معتقدم سازندگان دارک 2 یه مقدار کم تجربه بودند به همین دلیله که یه سری جاها سوتی دادند وگرنه می بینیم تو دی ال سی ها که تجربشون بالاتر رفته بود خیلی تو طراحی محیط و لول دیزاین و اتمسفر پیشرفت کرده بودند Burnt Ivory King رو یادت بیاد پیشرفت سازنده ها رو توش عینا می بینی یا Sir Alonne که هنوزم از باس های محبوب من تو سری سولزه
به نظر من مشکل دارک 2 این بود که بازی بگیر نگیر داشت یه جا می رفتی آخرش می رسیدی به دارک لورکر و یه قسمت پرفکت برات میشد یه جا می رسیدی به Covetous Demon :D
من شخصا اگه سازنده های دارک 2 بازی جدیدی بسازن ازش استقبال می کنم چون می دونم پیشرفت کردند :D
 
بازی باید درجه سختی داشته باشه تا همه بتونن بازی کنن . من خودم نتونستم بازیش کنم بس که سخت بود . حالا مثلا چی میشد یه درجه سختی پایینتر گذاشت ?

Sent from my LG-H818 using Tapatalk
برو تلاشت بکن ارتقا که پیدا کنی دیگه کسی حرفیت نمیشه برو با صبر جلو
 
شوخی اول آپریله دیگه؟ نسخه دوم بهتر از نسخه اول و بلادبورن؟ محیط رو زنده تر میساخت؟:)) الان مثلا محیط شماره دوم مرده بود دیگه؟:))
قشنگ باس های نسخه اول رو کپی کرده بودن و تعدادشون رو زیاد کرده بودن:)) بازی و محیطش اینقدر شاد و شنگول بود که ازش میتونستی به عنوان فیلم کمدی استفاده کنی:)) Undead ها به رنگ سبز استفراغی. هنوزم که هنوزه نمیدونم اینو از کجاشون آورده بودن:)) خط سلامتی که کم میشه، داستانی که گند میزنه به Lore شماره اول و خرابترش میکنه، باس های به شدت آسون و مزخرف (که خودشون فهمیدن و مثلا توی DLC ها سختشون کردن:)))، گیم پلی پر از عیب و ایراد و هیت باکس های تخیلی و فضایی و ................ اینقدر مورد هست که در این دفتر نمیگنجه بگم.

باز خدا رو شکر SoTFS رو ساختن و گندشون تا حدودی جبران شد.

خدا رو شکر سری سولز تموم شد و امیدوارم نسخه چهارمی در کار نباشه چون خود میازاکی نمیسازه و افراد دیگه ای میسازن که هیچی از این سری نمیدونن و خراب ترش میکنن (حتی خود میازاکی هم نتونست اونجور که باید و شاید، نسخه سوم رو در خور اسم سری بسازه هر چند از شماره دوم کیلومترها جلوتر و بهتر بود)

من هم منظورم Dark Souls II: Scholar of the First Sin بود دیگه سلیقه شما اینطور بوده که این شماره رو بد میدونستی وگرنه برای من این بهترین شماره بود. داستان هم دست و پا شکسته یک چیزی میفهمیدم باهاش حال میکردم البته داستان DS1 بهتر بود ولی خداییش نسخه سوم یک متر هم جلوتر نرفته بود نسبت به نسخه دوم حتی از لحاظ گرافیک
 
رسما زدی دارک 2 رو با خاک کوچه یکسان کردی:D دیگه اینقدر ها هم بد نبود من شخصا از یه سری چیز هاش خوشم میومد اینکه خط سلامتی بعد از مردن کم بشه که فقط تو دارک 2 نبود تو دیمنز سولز بلافاصله بعد از مرگ نصف میشد:D انصافا داستان بازی هم خیلی خوب بود حداقلش اینه که از دارک 3 بهتر بود منم قبول دارم اتمسفر بازی یه سری جاها افتضاح بود (مثلا سر مبارزه با ancient dragon قرار بود سخت ترین و بیادموندنی ترین باس بازی رو بسازند همه چیز اونجا درست کار می کرد به جز اتمسفر که گند زد به هیبت و طراحی باس و سختی و همه چیز:D)
من معتقدم سازندگان دارک 2 یه مقدار کم تجربه بودند به همین دلیله که یه سری جاها سوتی دادند وگرنه می بینیم تو دی ال سی ها که تجربشون بالاتر رفته بود خیلی تو طراحی محیط و لول دیزاین و اتمسفر پیشرفت کرده بودند Burnt Ivory King رو یادت بیاد پیشرفت سازنده ها رو توش عینا می بینی یا Sir Alonne که هنوزم از باس های محبوب من تو سری سولزه
به نظر من مشکل دارک 2 این بود که بازی بگیر نگیر داشت یه جا می رفتی آخرش می رسیدی به دارک لورکر و یه قسمت پرفکت برات میشد یه جا می رسیدی به Covetous Demon :D
من شخصا اگه سازنده های دارک 2 بازی جدیدی بسازن ازش استقبال می کنم چون می دونم پیشرفت کردند :D
مشکل سازنده های سولز 2 این بود که سر خود خواسته بودن تافته جدا بافته بشن ولی در عمل تناقض داشتن. شاید این مکانیزم توی دیمنز سولز بود ولی دلیلی نداره توی سولز هم واردش کنن اونم وقتی که شماره اولش همچین چیزی نداره. اصلا چرا رنگ آنددها باید سبز باشه؟ در حالیکه میازاکی توی سولز 3 باز هم به همون شیوه ای که خودش این سری رو خلق کرده بود، ادامه داده بود؟

مشکل سازنده های سولز 2 این بود که جرات ریسک کردن نداشتن و چشمه خلاقیتشون مرده بود. صرفا با دید کپی/پیست بازی رو ساخته بودن. دیده بودن توی سولز 1 باس Ornstein & Smough هست و خوب بوده، گفتن بیاییم 3تاشون کنیم و بهتر بشه و Ruin Sentinels و اون باس 3 نفره رو توی DLC ساختن. یا Belfry Gargoyles. یا اون Scorpioness Najka رو از Chaos Witch Quelaag کپی کرده بودن و نصفش رو به جای عنکبوت، عقرب گذاشته بودن. Throne Watcher و Throne Defender و ...
توی سری سولز لزوما تعداد زیاد باس ها به معنای بهتر شدن و خفن تر شدن بازی نیست. به جرات میشه گفت بیش از نصف سولز 2 رو باس های کمدی تشکیل داده بود.

DLC ها رو همونطور که گفتم اینقدر بازی اصلی رو آسون و چیپ ساخته بودن که صدای ملت در اومد و سازنده ها برای جبران، به طرز بی منطق و مسخره ای، تمام باس های DLC ها رو سخت ساخته بود. چرا Elana که خودش باس سختی هست، باید یکی از باس های سخت بازی (Velstadt) رو احضار کنه؟:)) که مثلا بگن ما باس خفن ساختیم؟ بعد جالب تر اینجا بود که به حدی مسیر رسیدن به باس ها رو سخت و بی منطق و پر از دشمن های مسخره و روی اعصاب ساخته بودن که به باس نمیرسیدی چه برسه بخوای باهاشون بجنگی:))
باس سخت و چالش برانگیز و در عین حال منطقی و جذاب یعنی Ornstein & Smough, Artorias, Manus, Kalameet, Nameless King و ... که هر کدومشون به قدری یونیک و جذاب بودن که اسمشون موندگار شده و توی تاریخ گیمینگ کسی اینا رو فراموش نمیکنه.

پ.ن: ناگفته نماند من خود شماره دوم رو 100% کردم و نسخه SoTFS به مراتب بهتر بود اما به صورت یه عنوان جدا. در مقایسه با سولز 1 واقعا یه شوخی بی مزه از طرف FS بود.
 
مشکل سازنده های سولز 2 این بود که سر خود خواسته بودن تافته جدا بافته بشن ولی در عمل تناقض داشتن. شاید این مکانیزم توی دیمنز سولز بود ولی دلیلی نداره توی سولز هم واردش کنن اونم وقتی که شماره اولش همچین چیزی نداره. اصلا چرا رنگ آنددها باید سبز باشه؟ در حالیکه میازاکی توی سولز 3 باز هم به همون شیوه ای که خودش این سری رو خلق کرده بود، ادامه داده بود؟

مشکل سازنده های سولز 2 این بود که جرات ریسک کردن نداشتن و چشمه خلاقیتشون مرده بود. صرفا با دید کپی/پیست بازی رو ساخته بودن. دیده بودن توی سولز 1 باس Ornstein & Smough هست و خوب بوده، گفتن بیاییم 3تاشون کنیم و بهتر بشه و Ruin Sentinels و اون باس 3 نفره رو توی DLC ساختن. یا Belfry Gargoyles. یا اون Scorpioness Najka رو از Chaos Witch Quelaag کپی کرده بودن و نصفش رو به جای عنکبوت، عقرب گذاشته بودن. Throne Watcher و Throne Defender و ...
توی سری سولز لزوما تعداد زیاد باس ها به معنای بهتر شدن و خفن تر شدن بازی نیست. به جرات میشه گفت بیش از نصف سولز 2 رو باس های کمدی تشکیل داده بود.

DLC ها رو همونطور که گفتم اینقدر بازی اصلی رو آسون و چیپ ساخته بودن که صدای ملت در اومد و سازنده ها برای جبران، به طرز بی منطق و مسخره ای، تمام باس های DLC ها رو سخت ساخته بود. چرا Elana که خودش باس سختی هست، باید یکی از باس های سخت بازی (Velstadt) رو احضار کنه؟:)) که مثلا بگن ما باس خفن ساختیم؟ بعد جالب تر اینجا بود که به حدی مسیر رسیدن به باس ها رو سخت و بی منطق و پر از دشمن های مسخره و روی اعصاب ساخته بودن که به باس نمیرسیدی چه برسه بخوای باهاشون بجنگی:))
باس سخت و چالش برانگیز و در عین حال منطقی و جذاب یعنی Ornstein & Smough, Artorias, Manus, Kalameet, Nameless King و ... که هر کدومشون به قدری یونیک و جذاب بودن که اسمشون موندگار شده و توی تاریخ گیمینگ کسی اینا رو فراموش نمیکنه.

پ.ن: ناگفته نماند من خود شماره دوم رو 100% کردم و نسخه SoTFS به مراتب بهتر بود اما به صورت یه عنوان جدا. در مقایسه با سولز 1 واقعا یه شوخی بی مزه از طرف FS بود.
این رنگ سبز اندد ها رو اعصاب منم بود با یه سری از صحبت هات موافقم مثلا در مورد بعضی از باس ها که تقریبا کپی شماره اول بودند ولی خوب همون دارک 1 هم باس کپی شده از دیمنز سولز داشت البته قبول دارم باس هاش خیلی هاشون مسخره و بیخود بود (آخه Royal Rat Vanguard هم شد باس جالبه آفت این باس کلا به جون تمام بازی های بعد از خودش هم افتاده البته جا داره اشاره کنم که این مسخره بازی این مدل باس ها تو دیمنز سولز هم بود) ولی از اون طرف هم نباید بعضی باس های عالی بازی مثل The Pursuer و Looking Glass Knight و Executioner's Chariot و Darklurker و ... رو فراموش کرد
ولی با قسمت کم شدن جون باهات موافق نیستم تو دارک 2 می خواست مراحل hallow شدن رو نشون بده و به نظرم این مکانیزم کاملا مناسب بازی بود
از اون طرف هم در مورد دی ال سی باهات موافق نیستم کاملا سختیش متناسب بود اگه به مسیر رسیدن به باس باشه که خود میازاکی سر فور کینگز پدر صاحب بچه رو در میاورد تا به باس برسیم انواع و اقسام موجودات رو اعصاب رو می انداخت به جون گیمر بدبخت (دیگه از روح های اون منطقه چه دشمنی رو اعصاب تر داریم ) از اون طرف تو دارک 3 به طرز مسخره بان فایر ها دو قدم به دو قدم گذاشته شده بودند و میانبر ها پشت fog gate بودند:D
کلا دی ال سی های دارک 2 خیلی خوب بود و باس هاش هم به شدت جذاب اگه به جای ناشاندرا هم الانا باس نهایی بازی اصلی میشد خیلی بهتر بود :D علاوه بر الانا فوم نایت و Sir Alonne و Burnt Ivory King هم باس فایت های خیلی باحال و جذاب و اعصاب خورد کنی بودند:D خصوصا فوم نایت که بر پدرش لعنت دهن مارو سرویس کرد :D
در ضمن سر نیملس کینگ من بیشتر که از اینکه با خود باس بجنگم داشتم با دوربین می جنگیدم رسما قاطی می کرد ولی خوب با مانوس کالامیت و آرتوریاس و اورستین و اسماگ و فور گینز کاملا موافقم
به طور کلی دارک سولز 1 بازی بسیار با کلاس و تکرار نشدنیه و قابل مقایسه با دارک 2 نیست ولی دارک 2 هم در حد و اندازه خودش و به عنوان یه ادامه خوب کار می کنه و نباید اینقدر کوبیدش
 
  • Like
Reactions: Simorq and benjohn

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or