مولینیو: Fable بعدی می‌بایست مردم را "مبهوت سازد"

The Hoss

کاربر سایت
Apr 7, 2010
1,148
نام
سِد حسین
o17ihck738sj10tnk9q1.jpg

تذکر: ابتدا باید به این نکته اشاره کرد که طی این خبر مولینیو به هیچ وجه "Fable 4" را تایید نکرده است. فقط در مورد آرزو‌هایش برای آینده‌ی این سری نظر داده است. این نکته را در نظر داشته باشید.
مدیر استودیوی Lionhead و دارنده‌ی عنوان BAFTA Fellow؛ یعنی پیتر مولینیو قبول کرد که Fable III هرگز آنگونه که باید و شاید نتوانست آرزو‌های شرکت را بر‌آورده سازد، اما متعهد شد که قسمت بعدی این سری باید طرفداران را "مات و مبهوت کند".
طی مصاحبه‌ای که سرویس خبری CVG با پیتر مولینیو ترتیب داده است، او اذعان داشت که نمرات نسخه‌ی سوم Fable بر روی وی تاثیر گذار بوده‌اند. پس امتیازات چندان هم بی اهمیّت نیستند!
او در این راستا گفت: "من قطعاً خودم را ملامت می‌کنم، نه دیگران را وگرنه آنها کار خود را به خوبی انجام داده‌اند. [پس از موفقیت Fable II، انتظارات من بلند پروازانه شدند. مشکل اصلی برنامه بود. ما باید به روند کار توجه می کردیم."
وی افزود: "به نظر من ما به روی Fable III را کار کردیم، بعدها متوجه شدیم که کاملاً به روز [و مطابق با بازی‌های عصر حاضر] نبود. اما نکته‌ی مثبت در باب Fable آن است که تقریباً مشابه ندارد. بازی‌های اول‌شخص-تیراندازی هیچ مشکلی ندارند، اما آنها همان اند که هستند. [ارزش] ما این دنیای زیبای فریبنده‌ی مهیج است که هر روز چیز جدیدی برای نمایش دارد."
وقتی که از او درباره‌ی قصدش برای نسخه‌ی بعدی Fable پرسیده شد، تصریح کرد: " من ایده‌ی کاملاً مشخصی برای آینده‌ی Fable دارم. اگر بخواهم دیپلماتیک رفتار کنم، باید بگویم که هر کاری که با آینده‌ی Fable بکنیم، فقط باید عموم را با کیفیتش هیجان زده کنیم.
اما گر ادامه دهیم، فقط یک Fable نخواهیم ساخت، چیزی می‌سازیم که یک سر و گردن از دیگران بالاتر باشد -برترینِ برترین‌ها باشد- خواه از نظر تکنولوژی، از جهت نمایش و خواه از لحاظ روایت داستان."
همانطور که می‌دانید پیتر مولینیو چهارشنبه‌ی گذشته برنده‌ی جایزه‌ی BAFTA Fellowship گردید و طی یک سخنرانی حماسی از همکاران، مطبوعات و خانواده ی خود تشکر کرد.
 
آخرین ویرایش:

Dinosaur

Loyal Member
Sep 29, 2005
17,005
نام
آریا
کاش در مورد آرزوهاش برای B&W هم نظر میداد :( یکی دو ماه پیش نشستم B&W رو دوباره یه کم بازی کردم و هنوز حال میده مخصوصآ اونایی که هیچ وقت امتحانش نکردن حتمآ برن سراغش. از نظر فنی و تکنیکی هم B&W 1,2 فوق العاده بودن در کنار بُعد هنری ـشون.
 

Death Proxy

مدیر انجمن
Mar 7, 2006
3,685
نام
محمد طالبیان
کاش در مورد آرزوهاش برای B&W هم نظر میداد :( یکی دو ماه پیش نشستم B&W رو دوباره یه کم بازی کردم و هنوز حال میده مخصوصآ اونایی که هیچ وقت امتحانش نکردن حتمآ برن سراغش. از نظر فنی و تکنیکی هم B&W 1,2 فوق العاده بودن در کنار بُعد هنری ـشون.
اتفاقا آریا به طور کلی این B&W برای کینکت به شدت مناسب به نظر میاد. مخصوصا خوده نشانه گر بازی که شکل دست هم بود
 

Dinosaur

Loyal Member
Sep 29, 2005
17,005
نام
آریا
اتفاقا آریا به طور کلی این B&W برای کینکت به شدت مناسب به نظر میاد. مخصوصا خوده نشانه گر بازی که شکل دست هم بود
کاملآ موافقم ! میخواستم اینجا هم بگم ولی انقدر این رو گفتم دیگه تکراری شده :D کلآ B&W جون میده برای کینکت ! تنبیه و تشویق حیوونه , کمک به مردم و مثلآ برداشتن چوب و ... یا شوت کردن مردم توی آب و ... :D حالا همه اینا توی نسخه های قبلی بوده که اصلآ خبری از کینکت نبود. فکر کن توی نسخه جدید که از اول هم با کینکت کار کنن چیکارا میشه کرد :D کلآ کینکتی ترین بازی ممکن میتونه باشه !
 

Death Proxy

مدیر انجمن
Mar 7, 2006
3,685
نام
محمد طالبیان
کاملآ موافقم ! میخواستم اینجا هم بگم ولی انقدر این رو گفتم دیگه تکراری شده :D کلآ B&W جون میده برای کینکت ! تنبیه و تشویق حیوونه , کمک به مردم و مثلآ برداشتن چوب و ... یا شوت کردن مردم توی آب و ... :D حالا همه اینا توی نسخه های قبلی بوده که اصلآ خبری از کینکت نبود. فکر کن توی نسخه جدید که از اول هم با کینکت کار کنن چیکارا میشه کرد :D کلآ کینکتی ترین بازی ممکن میتونه باشه !
من الان خیلی منتظرم که کینکت برای From Dust تایید بشه، کلا اگر این وسیله به درد یه ژانر درست حسابی بخوره اون هم God Game هست !
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر