موسس thatgamecompany سازنده Journey به Ouya پیوست

RattleSnake

کاربر سایت
Dec 24, 2009
5,481
نام
مهدی
2676.jpg


Kellee Santiago یکی از تاسیس کنندگان استدیو thatgamecompany سازنده عناوین موفق: Flower و Journey این استدیو را به مقصد گروه جدید کنسول سازی Ouya ترک کرد. Ouya کنسولی برمبنای سیستم عامل Android است.

Kellee Santiago در این گروه در مقام سرپرست روابط عمومی توسعه‌دهندگان است. که این گروه به این مقام (بهترین دوست توسعه‌دهندگان) می‌گویند.

او در اوایل ورودش به تیم Ouya بیان کرد:"
OUYA یکی از اولین کنسول‌سازانی است که درک می‌کند که باید، موانع توسعه‌دهندگان در کنسول‌ها را حذف کرد. وقتی کار توسعه صورت بگیرید، OUYA در‌های جدیدی را برای آینده کنسول‌های بازی باز خواهد کرد.

Julie Urhman مدیرعامل تیم Ouya درمورد استخدام این خانم گفت:"
ما در جستجو شخصی بودیم که بتوانیم با دیگر توسعه‌دهندگان ارتباط بیشتری برقرار کنیم، کسی که در تجربه توسعه بازی، و کسی که می‌تواند به توسعه‌دهندگان برای انجام خلاقیت‌های بیشتر در ساخت کمک کند. او به این روش می‌تواند به OUYA کمک فراوانی کند.

Ouya یک کنسول 99 دلاری تحت Android است که توسعه دهندگان Red Orchestra 2 و Killing Floor در حال ساخت یک بازی انحصاری برای آن هستند. Dave Jones خالق سری Grand Theft Auto و Crackdown به همراه تیم nWay در حال توسعه بازی ChronoBlade در سبک اکشن- نقش آفرینی برای کنسول Ouya هستند. همچنین Kim Swift طراح بازی‌های Portal و Quantum Conundrum با همکاری Minority Media در حال توسعه یک بازی انحصاری برای کنسول Ouya است.

کنسول Ouya برای توسعه‌دهندگان تحت حمایت Kickstarter در 28 مارس فرستاده خواهد شد.

منبع:
1
2
 
آخرین ویرایش:

CriRo7

کاربر سایت
Sep 10, 2010
10,516
نام
حسین
هیچی نمی تونم بگم سلاحی برای دفاع و دستاویزی وجود نداره فقط خاک
اخه ماکرو ,نه نشد نینتدو ,بازم نشد یه شرکت فضرتی بازی سازی خداییش
Ouya

really?! u kidding me?!
 

Outer Heaven

کاربر سایت
Apr 21, 2011
4,317
اون از داستان نويس gow كه ميره Klei. اينم از اين:| ماهم آرزومونه كه از نزديك لوگوي شركت رو ببينيم. ايناهم سالي N بار استوديو عوض ميكنن
 

GPSY

کاربر سایت
Dec 30, 2010
2,002
نام
اسماعیل
خوب شد طبق اخبار اخير درحال ورشكستگي بود و سوني هم پولي تزريق نميكرد تا نجاتشون بده!كاملا حق دارن!
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر