مود S.T.A.L.K.E.R. Lost Alpha دنیای این بازی را وسیع تر می کند

Augustus

Caesar
کاربر سایت
Sep 22, 2009
2,224
نام
Мojtaba
66691246698584361803.jpg

گروه Dezowave اقدام به ساخت مود جدیدی تحت عنوان S.T.A.L.K.E.R. Lost Alpha برای بازی S.T.A.L.K.E.R کرده است. این گروه امیدوار است که بتواند برخی از طراحی های ابتدایی برای عنوان S.T.A.L.K.E.R در مرحله آلفا در جریان بوده را دوباره خلق کند. در صفحه اصلی سازندگان این مود عنوان شده است که " آیا شما هم رویای بازی در مراحل فراموش شده S.T.A.L.K.E.R را داشته اید؟" به عبارتی سازندگان این مود امیدوارند که بخش های حذف شده در مراحل ساخت این بازی را به مخاطبان عرضه کنند. در این ارتباط در صفحه سازندگان این مود آمده است: "ما در سال 2002 زمانی که تصاویر عنوان S.T.A.L.K.E.R به نمایش در آمد بسیار شگفت زده شدیم، طراحی قدیمی و اتمسفر موجود در آن طرح های خیره کننده بود به طوری که ما قادر به باور آن چه با چشمان خود مشاهده می کردیم، نبودیم. سپس در سال 2005 همه شرایط تغییر کرد و سازندگان بازی دست به طراحی مجدد بازی زدند و مراحل سابق کوچکتر و ساده تر شد با وجود اینکه هنوز خوب و متفاوت می نمود و هم چنین برخی از مراحل حذف شد."
در ادامه این متن آمده است: "بعد از عرضه بازی در سال 2007، ما اقدام به انجام بازی کردیم و خیلی سریع متوجه شدیم که بعضی از مناطق در بازی حذف شده اند. ما انجمنی را راه انداختیم و به مدت یکسال در مورد این مراحل به بحث پرداختیم." این آپدیت هم چنین شامل تریلری از این مود می شود که نشان می دهد مود جدید فقط شامل طراحی مجدد عناصر پیشین در بازی نیست بلکه ویژگی های جدیدی نیز به بازی اضافه شده است و هم چنین شامل مناطقی که قبلا امکان جستجو در آن ها نبود نیز می شود.
منبع
 

HosseinBrusli

کاربر سایت
Jun 19, 2010
3,265
نام
حسین
لذت بینظیر تجربه دنیای این بازی فراموش شدنی نیست . همونطوری که بازی QUAKE تو زمان خودش یه جهش و کلی نواوری رو اورد تو صنعت گیمینگ ، بازی STALKER هم با نسخه اول خودش همچین جهشی رو ایجاد کرد . البته بیشتربا هوش مصنوعیش .
 

Good Guy Greg

کاربر سایت
Jan 13, 2011
4,407
نام
حمید ؟ تبرکه !
تنها دلیلی که من حتی یه نسخه هم از این بازی رو نتونستن به پایان برسونم PC پکیدم بود همیشه این بازی 1 تا 10 فریم بهم میداد :d افسوس !!
 

sad but true

Beckon the sick winds of pestilence
کاربر سایت
Apr 29, 2007
696
نام
آرش
ویدئویی که مجتبی جان زحمتشو کشیده و در صفحه اول قرار داده رو از دست ندید. محیط های بازی شدیدا به عناوین اصلی وفاداره. اونطور هم که من از ویدئو متوجه شدم، حالت داستانی هم خواهد داشت پس با یک مُد دست و پا بسته طرف نیستیم. البته نباید انتظار عنوانی با کیفیت بالا داشت ولی منتظر میمونیم ببینیم چی از آب درمیاد.
 

POOYA1989

Future Breed Machine
کاربر سایت
Jan 1, 2011
1,341
نام
Pooya
تنها دلیلی که من حتی یه نسخه هم از این بازی رو نتونستن به پایان برسونم PC پکیدم بود همیشه این بازی 1 تا 10 فریم بهم میداد :d افسوس !!
ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه هست!

امیدوارم به اون گیم پلی خشک و بدقلق بازی دست نزنند!
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر