مهم:معرفي عنوان بازي بسيار بزرگ warhound

Gartall

کاربر سایت
اين بازي براي pc و xbox360 در نظر گرفته شده و مثل اينكه xbox360 باز يه بازي بسيار بزرگ به كارنامه رنگين خود اضافه كرد .

داشتم سايت joystiq را چك ميكردم كه چشمم به اين عنوان افتاد .

در اصل صاحب اصلي اين خبر سايت ign هست كه دست به معرفي اين بازي زده . ولي تعريف هايي كه در هر دوي اين سايت از اين بازي شده بسيار زياد هست و حريف قدرتمند بازي crysis از هر نظر دونستن .
همين طور كه ملاحظه ميكنيد اين اولي تصاويري كه از اين بازي منتشر شده و تاريخ عرضه اين بازي زمستان سال 2008 عنوان شده اين عنوان فقط براي pc و xbox360 در نظر گرفته شده و خبري از نسخه ps3 نيست .
بازي در بخش انلاين 32 بازي كن را پشتيباني ميكنه .
از لحاظ گرافيكي اين بازي هيچ كم و كاستي نداره و حرفهاي بسيار بزرگي براي گفتن داره از directx 10 و pixel shader 0.4 استفاده خواهد كرد .

يه تيكه از ign :
What that means in practical terms is that the game is definitely on par with games like Crysis in terms of visuals and effects.

بازي از نظر بصري كاملا با crysis برابري ميكنه .
بلاخره ميگه كه اين بازي تمام تكنولوژي هاي گرافيكي دنياي بازي را دراست و چيزي كه اين بازي بيش از هر چيز ميخواد در تصاوير نشون بده اثبات گرافيك هست كه ميتونيد در تصاوير منتشر شده ببنيد .
ميگه اينطور كه معلومه بازي از يك فزيك قوي هم برخوردار هست و اين طور كه معلومه بازي در كل از معماري و انعطاف پذيري قدرتمندي برخوردار هست . ما از اين بازي در اينده اتظارات زيادي اميد داريم .
خلاصه حتي از دود هاي ايجاد شده از انفجار ها در بازي بسيار تعريف شده . م
مثلا ميگه وقتي شما يك نارنجك به زمين ميندازيد باعث كنده شدن مقداري زيادي سبزه از روي زمين ميشه .

تعدادي عكس از اين بازي :

بقيه در سايت ign كه همش در سايز بزرگتر نمايش داده شده كه توصيه ميكنم حتما ببنيد جمعا 39 تا عكس :

http://media.pc.ign.com/media/875/875893/imgs_1.html

warhound-20070315020810299.jpg

warhound-arts4.jpg

warhound-screenshot1.jpg

warhound-screenshot2.jpg

warhound-screenshot3.jpg

warhound-screenshot4.jpg

warhound-screenshot5.jpg

warhound-screenshot6.jpg

warhound-arts2.jpg

warhound-arts3.jpg
 
نميخواستم لينک بدم ولي مجبورم کردي !
بهتره به تاريخ لينک زير يک نگاهي بندازي :
>> لينک <<
و به محتواش هم دقت کني.
حيف که ساعت نميزنه !

خوب اينم لينكهاي من كه از مال تو خيلي معتبر تر هست :laughing:

خبر مال Jul 25th 2007
http://www.joystiq.com/2007/07/25/warhound-open-ended-fps-headed-to-xbox-360-pc-in-2008/

زيرشم ميتوني تريلر را ببيني .


منظورت از "يعني بازي اي كه ميخواد براي اولين بار عرضه بشه" چيه؟

يعني اين كه عنوان هاي مثل halo و متا گير كه چند شماره از اونها اومدند ديگه نميگن يك عنوان بازي جديد شايد عنوان شماره جديد بازي .
اين بازي داريم بحث ميكنيم يك عنوان كاملا جديد هست كه تازه يا الاه ميخواد شماره اولش بياد
 
خوب اينم لينكهاي من كه از مال تو خيلي معتبر تر هست :laughing:

خبر مال Jul 25th 2007
http://www.joystiq.com/2007/07/25/warhound-open-ended-fps-headed-to-xbox-360-pc-in-2008/

زيرشم ميتوني تريلر را ببيني .




يعني اين كه عنوان هاي مثل halo و متا گير كه چند شماره از اونها اومدند ديگه نميگن يك عنوان بازي جديد شايد عنوان شماره جديد بازي .
اين بازي داريم بحث ميكنيم يك عنوان كاملا جديد هست كه تازه يا الاه ميخواد شماره اولش بياد
اون تريلر رو 9 MARCH دانلود کردم و براي GDC 07 هست.
شما گفته بودي که IGN‌ براي اولين بار اعلام کرد و ...
انگار ديروز اعلام شده که اين بازي کليد خورده !
 
اون تريلر رو 9 MARCH دانلود کردم و براي GDC 07 هست.
شما گفته بودي که IGN‌ براي اولين بار اعلام کرد و ...
انگار ديروز اعلام شده که اين بازي کليد خورده !

مگه من گفتم تريلر جديده فقط بعضي از عكسها كه گذاشتم جديده با خبرش كه در سايت joystiq بود .
من گفتم كه بازي ديروز كليد خورده ؟:-"

ولي براي بعضي قابل توجه هست كه تريلر مربوط به ماه مارس هست يعني 4 ماه پيش پس خيلي ها ميتونن تصور كنن كه بازي چه نمايشي عالي داشته 4 ماه پيش و با اينكه بازي در زمستان 2008 عرضه ميشه در اين فاصله ي زماني چه اتفاقاتي ميتونه در گرافيك بازي بيوفته . قبول كردنش سخته :biggrin1:
 
یه چیزی از روی عکساش خیلی تابلوئه که طراحی سلاحشه که واقعا فاجعس. طراحی سلاح ها در این بازی بسیار بد صورت گرفته که یکی از مهمترین ایراداتشه همچنین نحوه سلاح به دست گرفتنشم خیلی احمقانس واقعا رو اعصاب آدم رژه میره، مقایسش کنید با کرایسیس واقعا آدم تو کرایسیس یه حس عجیبی از به دست گرفتن سلاحهاش پیدا میکنه. در ضمن در مقایسه با کرایسیس از نظر تعداد اجسام موجود در محیط اصلا قابل مقایسه نیست آخه تو کرایسیس هزاران شیئ مختلف در هر صحنه وجود داشت و همشونم قابل تخریب بودن. گرافیکم که وقت انتشار معلوم میشه.
 
یه چیزی از روی عکساش خیلی تابلوئه که طراحی سلاحشه که واقعا فاجعس. طراحی سلاح ها در این بازی بسیار بد صورت گرفته که یکی از مهمترین ایراداتشه همچنین نحوه سلاح به دست گرفتنشم خیلی احمقانس واقعا رو اعصاب آدم رژه میره، مقایسش کنید با کرایسیس واقعا آدم تو کرایسیس یه حس عجیبی از به دست گرفتن سلاحهاش پیدا میکنه. در ضمن در مقایسه با کرایسیس از نظر تعداد اجسام موجود در محیط اصلا قابل مقایسه نیست آخه تو کرایسیس هزاران شیئ مختلف در هر صحنه وجود داشت و همشونم قابل تخریب بودن. گرافیکم که وقت انتشار معلوم میشه.


اولا اينكه چرا هرجا بحث گرافيك ميشه سريع مياي مي خواي با كرايسيس مقايسه كني خوب اون بازي در شرايطي اومده كه هنوزم سيستمي براش نيست كه بتونه اجراش كنه مثل اين مي مونه كه بخوان براي 360 بازي بزنن اما 2 فريم بيشتر نده
بعدشم شما يه دموي درست و حسابي از اين بازي نشون من بده تا ببينم كجاهاش اين چيزايي كه مي گي هست يكي كه با موبايل گرفته شده يكيشم كه اين باشه كاملا تكنيكي هست نكنه همين منظورته كه مي گي اجزاي محيطش كمه
در كل هم رسيدن به كرايسيس كار خيلي هست اما نزديك شدن بهشم كار بزرگي هست مخصوصا توي كنسول ها كه محدوديت سخت افزاري وجود داره
 
اولا اينكه چرا هرجا بحث گرافيك ميشه سريع مياي مي خواي با كرايسيس مقايسه كني خوب اون بازي در شرايطي اومده كه هنوزم سيستمي براش نيست كه بتونه اجراش كنه مثل اين مي مونه كه بخوان براي 360 بازي بزنن اما 2 فريم بيشتر نده
بعدشم شما يه دموي درست و حسابي از اين بازي نشون من بده تا ببينم كجاهاش اين چيزايي كه مي گي هست يكي كه با موبايل گرفته شده يكيشم كه اين باشه كاملا تكنيكي هست نكنه همين منظورته كه مي گي اجزاي محيطش كمه
در كل هم رسيدن به كرايسيس كار خيلي هست اما نزديك شدن بهشم كار بزرگي هست مخصوصا توي كنسول ها كه محدوديت سخت افزاري وجود داره

چون همون اول جناب GARTALL مستقیما بازی رو با کرایسیس مقایسه کردن، دوما فکر نمی کنم چیزایی که من گفتم نیازی به دقت و بازی کردن دموی این بازی داشته باشه خیلیم خوب از روی عکساش معلومه مقایسه ای که من کردمه درسته یا نه، بله عزیز جان منظور من مستقیما با اجزای محیطش بود مثلا تو کرایسیس به هر کجا که میرسیدید صدها شی جورواجور وجود داشت که میتونستید با همشون تعامل کنید................
 
نمی دونم که تکراری هست یا نه !!!؟؟:-"

در مورد شرکت سازنده و سال عرضه(همه می دونن که 2008 هست ولی ..... ):arrowd:

پس از موفقيتي که استوديوي لهستاني Techland با ساخت Call of Juarez بدست آورد به فکر ساخت بازي اي تقريبا شبيه به FarCry افتاد که با استفاده از آخرين نسخه ي Engine قدرتمند Chrome و قابليت پشتيباني از DirectX 10 و Pixel Shader 4 با نام Warhound در سال 2008 منتشر ميشود.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or