منتظر یک شوتر تاکتیکال حرفه ای باشید

Isildur

Rise and Shine Mr. Freeman
کاربر سایت
Dec 10, 2006
9,250
نام
امیرحسین
takedownlogoSERELLAN-602x325.jpg


Christian Allen بازیساز 35 ساله ی آمریکایی که پیش از این به عنوان طراح ارشد در پروژه هایی نظیر Tom Clancy's Ghost Recon 2 و Tom Clancy's Ghost Recon Advanced Warfighter به ایفای نقش پرداخته است خبر از ساخت یک شوتر تاکتیکال کاملا حرفه ای توسط استودیو تازه تاسیسش Serellan LLC داد.
Allen که از اعضای اصلی استودیو Red Storm Entertainment از سال 2003 تا 2007 به شمار می رفت و از عنوان Tom Clancy's Rainbow Six: Athena Sword کار خود را بر روی شوترهای تاکتیکی آغاز کرد در سال 2007 این استودیو را به مقصد Bungie ترک کرد و مشغول کار بر روی Halo:Reach شد وی پس از انتشار Reach شروع به فراهم آوردن مقدمات برای احداث استودیوی جدیدش کرد.
Allen با ایجاد یک صفحه روی سایت KickStarter نظیر حرکت اخیر Tim Schafer در تلاش برای جذب بودجه ی ساخت پروژه اش از طریق طرفداران است، وی درباره این Hardcore Tactical Shooter که Takedown نام خواهد داشت گفته است:
"عناوینی مثل سری COD یا BF شوترهای خوبی هستند اما صحنه های از پیش تعیین شده، سیستم سلامتی خودکار،مراحل خطی و محدود عواملی هستند که باعث می شوند به هیچ وجه با واقعیت یک درگیری سنگین روبرو نشوید تلاش من در TakeDown ساخت یک تاکتیکال شوتر تیمی بسیار حرفه ای و واقع گرایانه است عنوانی که بدون استراتژی و هماهنگی با هم تیمی ها مرگ حتمی در انتظار شماست، تلاش من در این پروژه بهبود دست آوردهایی است که با سری Ghost Recon کسب کرده ام و البته الگو گیری از اثر موفقی مثل S.W.A.T ، بازی جدید من به هیچ وجه یک شوتر خطی آسان نخواهد بود."
وی همچنینی درباره ی پلتفرم های احتمالی Takedown افزود:
"در ابتدای کار تلاش ما ساخت یک شوتر تاکتیکی بی نقص و سطح بالا برای PC است و پس از آن مراحل ساخت نسخه های کنسولی را آغاز خواهیم کرد اما تصمیم ما مبنی بر انتشار بازی بر هر سه پلتفرم PC,PS3 و XBOX360 است."
با توجه به توافقات Allen پس از جدایی از Bungie با WB می توان انتظار داشت Warner Bros. وظیفه ی انتشار TakeDown را بر عهده گیرد، سابقه ی درخشان Christian Allen از هم اکنون می تواند خیلی ها را برای تجربه ی TakeDown مشتاق کند.

ویدئوی صحبت های Allen را می توانید از اینجا مشاهده کنید:
Project Takedown Video | Serellan LLC | Crowdsourced Hardcore Tatical Shooter
 

Timeless One

Gemina Martia Victrix
Loyal Member
Apr 18, 2007
4,855
نام
امیرعلی
شما بازی کردی؟:|

اون دوتای اول سخت بودن :d خیلی هم سخت بودن :d
اما کلا Arma که این دوستمون صفحه قبل گفتن هیچگونه ارتباطی به یه بازیه Tactical Shooter نداره. تنها شباهت استفاده از اسلحه هست :d البته میدونم منظورت گیر دادن به بالایی بود :d
 

bayern_vahid

کاربر سایت
Dec 9, 2009
5,724
نام
وحید
اگر میخواد یه چیزی در حد فلش پوینت درست کنه همون درست نکنه بهتره
باید یه نظرم واقع گرایی بیش از حد به لذت بازی ضربه زیادی میزنه ولی عناوینی مثل ghost recon واقعا عالی کار شدن
 

Panther_X

کاربر سایت
May 31, 2011
1,204
خیلی وقت بود منتظر چنین خبری بودم , از حرف هایی هم که زده خیلی خوشم اومد و با توجه به سابقه خوبی هم که ایشون داره میشه انتظار یک بازی خوب رو داشت

امیدوارم این گفته رو به بهترین نحو در بازی پیاده کنه
تلاش من در TakeDown ساخت یک تاکتیکال شوتر تیمی بسیار حرفه ای و واقع گرایانه است عنوانی که بدون استراتژی و هماهنگی با هم تیمی ها مرگ حتمی در انتظار شماست،
 

Miesam

کاربر سایت
Sep 23, 2005
6,142
نام
Miesam Sh
اون دوتای اول سخت بودن :d خیلی هم سخت بودن :d
اما کلا Arma که این دوستمون صفحه قبل گفتن هیچگونه ارتباطی به یه بازیه Tactical Shooter نداره. تنها شباهت استفاده از اسلحه هست :d البته میدونم منظورت گیر دادن به بالایی بود :d
R6 ها تا قبل از عرضه ی Vegas تاکتیکال نبودن؟ :D؟
 

magiteq

کاربر سایت
May 1, 2008
1,801
نام
Ata
اون دوتای اول سخت بودن :d خیلی هم سخت بودن :d
اما کلا Arma که این دوستمون صفحه قبل گفتن هیچگونه ارتباطی به یه بازیه Tactical Shooter نداره. تنها شباهت استفاده از اسلحه هست :d البته میدونم منظورت گیر دادن به بالایی بود :d

تکنیکال شوتر که سبک اصلی نیست زیر سبک.
Arma هم اکشنیه که سرتاپا تکنیکی.:shrewd:
 

vivanred

کاربر سایت
Oct 26, 2008
7,163
نام
Alireza
من فقط شبیه S.W.A.T باشه از خوشحالی ذوق مرگ مشم!:x عاشق این بازی بودم.

رامین اگه خود S.W.A.T بود من این جا بچه ها رو شرینی میدادم . ذوق مرگ رو هم با تایید نسخه بعدیش رد کردم فکر کنم یک انفکتوس بزنم .:d

اما خدا بگم چیکارشون کنه این ها همین R SIX رو هم ازمون گرفتن در کنار S.W.A.T خدا بگم چیکارشون نکنه .
 

VahiD_ST

کاربر سایت
Nov 10, 2009
8,048
نام
وحید
دمش گرم با این حرفهاش. من قبل از این اسمش رو حتی نشنیده بودم، ولی حرفهاش باعث شد ازش خوشم بیاد.
از اون بازی سازهایی هست که مخالف آسون بودن بازی ها هست.
Hardcore Tactical Shooter >:d<
 

Satan1992

کاربر سایت
Sep 3, 2010
664
اون دوتای اول سخت بودن :d خیلی هم سخت بودن :d
اما کلا Arma که این دوستمون صفحه قبل گفتن هیچگونه ارتباطی به یه بازیه Tactical Shooter نداره. تنها شباهت استفاده از اسلحه هست :d البته میدونم منظورت گیر دادن به بالایی بود :d

لطفا تاکتیکال شوتر رو برای من معنی کنید؟میگه ARMA تاکتیکال شوتر نیست!!!!=))
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر