ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
گفتگوی آزاد پیرامون بازیها
مقایسه Burnout Paradise در PS3 و X360 .
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="Nima" data-source="post: 338658" data-attributes="member: 6526"><p><strong>من قبلا میخواستم راجع به این موضوع نتیجه مقایسه م رو بگم ، ولی جو اون تاپیک خیلی بد بود و منصرف شدم ...</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>باید بگم از لحاظ بصری این دو نسخه به مقدار خیلی خیلی کمی با هم تفاوت دارن که خیلی ساده به چشم نمیاد و باید دقیق دید ...</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>AA کاملا مساوی</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>Texture و بافت و نورپردازی کاملا مساوی</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>وضوح تصویر به مقدار خیلی کم در PS3 بهتره .</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>ولی تفاوت عمده ای که این دو دارند در FrameRate هست و کاملا محسوسه ...</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>FR به طور کلی در 360 حدود 10 فریم کمتره ، یعنی من فکر میکنم نسخه PS3 دقیقا 60 فریم هست .</strong></p><p><strong>ضمن اینکه در طول بازی ( حالت عادی ) شما ممکنه در نسخه 360 افت فریم ببینید ، و همچنین در هنگامی که اتومبیل شما Wrecked میشه در صحنه هایی که نشون میده و دوربین عوض میشه شما حتما Frame Skip رو در نسخه 360 خواهید دید .</strong></p><p><strong>ولی در نسخه PS3 شما چه در حالت عادی و چه در حالت Wrecked کوچکترین مشکلی ار نظر فریم نخواهید داشت ...</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>البته در نظر داشته باشید که اگه شما نسخه 360 رو به تنهایی بررسی کنید نمیتونید بگید که از لحاظ Frame Rate ، بازی مشکل داره ! و من هم اصلا نمیگم که نسخه 360 مشکل Frame Rate داره ... چیزهایی که گفتم در مقایسه با نسخه PS3 بود که به چشم میاد ...</strong></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Nima, post: 338658, member: 6526"] [B]من قبلا میخواستم راجع به این موضوع نتیجه مقایسه م رو بگم ، ولی جو اون تاپیک خیلی بد بود و منصرف شدم ... باید بگم از لحاظ بصری این دو نسخه به مقدار خیلی خیلی کمی با هم تفاوت دارن که خیلی ساده به چشم نمیاد و باید دقیق دید ... AA کاملا مساوی Texture و بافت و نورپردازی کاملا مساوی وضوح تصویر به مقدار خیلی کم در PS3 بهتره . ولی تفاوت عمده ای که این دو دارند در FrameRate هست و کاملا محسوسه ... FR به طور کلی در 360 حدود 10 فریم کمتره ، یعنی من فکر میکنم نسخه PS3 دقیقا 60 فریم هست . ضمن اینکه در طول بازی ( حالت عادی ) شما ممکنه در نسخه 360 افت فریم ببینید ، و همچنین در هنگامی که اتومبیل شما Wrecked میشه در صحنه هایی که نشون میده و دوربین عوض میشه شما حتما Frame Skip رو در نسخه 360 خواهید دید . ولی در نسخه PS3 شما چه در حالت عادی و چه در حالت Wrecked کوچکترین مشکلی ار نظر فریم نخواهید داشت ... البته در نظر داشته باشید که اگه شما نسخه 360 رو به تنهایی بررسی کنید نمیتونید بگید که از لحاظ Frame Rate ، بازی مشکل داره ! و من هم اصلا نمیگم که نسخه 360 مشکل Frame Rate داره ... چیزهایی که گفتم در مقایسه با نسخه PS3 بود که به چشم میاد ...[/B] [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
گفتگوی آزاد پیرامون بازیها
مقایسه Burnout Paradise در PS3 و X360 .
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft