واقعا با همینشم آدم می گرخه! دیگه چه برسه به چند سال آینده!در مورد AA بازی فکر کنم از تکنیک یا الگوریتم خاصی استفاده میکنن که توی این ابعاد وحشتناک هیچ تاثیری روی فریم نداره.
و همه لبه ها عالیه.
کلا موتور بسیار پیشرفته ای داره!
فکر کنید تو چند سال آینده از ایم موتور چی در میاد !
در مورد AA بازی فکر کنم از تکنیک یا الگوریتم خاصی استفاده میکنن که توی این ابعاد وحشتناک هیچ تاثیری روی فریم نداره.
و همه لبه ها عالیه.
کلا موتور بسیار پیشرفته ای داره!
فکر کنید تو چند سال آینده از ایم موتور چی در میاد !
گنده ترین کارت گرافیکهای جهان...و گنده لات ترین کنسوله جهان:biggrin1::thanks:خیلی واسم جالبه که همچین AA رو گنده ترین کارت گرافیکهای جهان فقط میتونن جواب بدن
دقیقا همین طوره ... مقاله اش توی Eurogamer هست:thanks:خیلی واسم جالبه که همچین AA رو گنده ترین کارت گرافیکهای جهان فقط میتونن جواب بدن
اول از همه گرافیک GOW3 واقعا عالیه.
در مورد AA که اشاره کردن MLAA که مخفف morphological anti-aliasing هست بهش post-process AA هم میگن یک الگوریتم ویژه هست که بر روی CPU اجرا میشه و GPU رو از اجرای محاسبات سنگین برای AA رها میکنه و نتیجه خیلی خوبی هم داره.
نوع دیگه ای از AA هم به تازه گی معرفی شده که در X360 قرار هست از اون استفاده بشه به اسم analytical anti-aliasing که بهش AAA هم میگن و با 32X AA قابل قیاس هست.
نمونش توی اینجا هست:
http://mlab.taik.fi/~kkallio/antialiasing/images.html
تو بازی metro2033 روی 360 از این AA استفاده شده کلا این تکنولوژیا جدیدن.
"The closest explanation of the technique I can imagine would be that the shader internally doubles the resolution of the picture using pattern/shape detection (similar to morphological AA) and then scales it back to original resolution producing the anti-aliased version. Because the window of pattern detection is fixed and rather small in GPU implementation, the quality is slightly worse for near-vertical or near-horizontal edges than for example MLAA.