DieDie
کاربر سایت
تو اگر طبیب بودی درد خود دوا نمودی!معنیشو نفهمیدی بگو توضیح بدیم!
شما اگه بفهم بودی به خودت توضیح میدادی.
پاراگرافو کامل بخون:
چکیدش اینه که انجین کرایسیس برای هر دو تا کنسول از قابلیتهای ویژه استفاده کرده مثلا راجه آب از Tessellator سخت افزاری روی 360 استفاده کرده در حالیکه اگر کسی فایل config رو ببینه ممکنه فکر کنه افکت آب باید روی ps3 باید بهتر اجرا میشده.The reality is that Crytek has done an impressive job in matching the engine spec across both platforms, and even where its own config files suggest substantial differences (for example in the rendering of water effects, where the PS3 setting seems to dominate 360's), we don't really see any kind of substantial difference in the final game: the chances are that some very low variables in the .cfg files may simply invoke hardware-specific code - perhaps the water utilises 360's tessellator, for example.
در نتیجه همونطوری که روی عکس و توی ویدئوها پیداس چون Tessellation داره سخت افزاری روی 360 اجرا میشه آفکت آب بهتره و موجها حجیم تر شدن.
*******************
همین الان داشتم یه ویدئو مقایسه دیگه نگاه میکردم بعضی سایه ها تو PS3 کاملا off set هستن یعنی تقریبا سر جای خودشون نیستن به همین خاطر بعضی سایه ها همیشه جلو تر و یا عقب تر از جای خودشون هستن.
توی PS3 بعضی جاها هم سایه های ریز حذف شدن که DF نمیدونم چرا به این مسئله اشاره نکرده شاید این مسئله با offset بودن سایه ها ارتباط داره توی این عکسا از یورو گیمر خودم با رنگ قرمز علامت زدم اون قسمتهایی که با آبی علامت زدم نورپردازی توی PS3 جزئیات کمتری داره که تو ریویو IGN بهش اشاره شده ولی DF بهش اشاره نکرده!!!
PS3
360
آخرین ویرایش: