ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
گفتگوی آزاد پیرامون بازیها
مقایسه کامل و تخصصی ps3 و xbox 360
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="8030" data-source="post: 1323145" data-attributes="member: 54913"><p><span style="font-size: 18px">خر ما از کرگی دم نداشت</span></p><p><span style="font-size: 18px"><span style="font-size: 10px">اقای نویسنده با تمام احترامی که برای شما قائل هستم ولی باید بگم شما 10روز وقت گذاری و تحقیق بنده رو زدید با خاک یکسان کردید من همون طور که به یکی از مدیرای انجمن هم قول داده بودم قرار بود این تاپیک رو من بزنم چون قبلا یه تاپیک هم درباره gpuاین دو تا کنسول زده بودم با تمام احترامی که برای شما قائلم باید چند تا ایراد اساسی از این مقاله شما بگیرم </span></span></p><p><span style="font-size: 18px"><span style="font-size: 10px">1.اطلاعات تخصصی نیست ومنبع نگذاشتید </span></span></p><p><span style="font-size: 18px"><span style="font-size: 10px">2.edramبه عنوان یک حافظه on dieوهمچنین یک پردازشگر کمکی جهت نورپردازی ورنگ امیزی بکار میره نه شیدر کردن واون 10 مگابایت هم به عنوان فریم بافر استفاده نمیشه.</span></span></p><p><span style="font-size: 18px"><span style="font-size: 10px">3.چرا به ساختار هر speاشاره نکردید هر speبجز 256کیلو بایتی که کش داره از یهspuهم درونش هست که سونی وتوشیبا اصلاحاتی روی اون انجام دادن هر spuهم قایل توجه دوستان ساختاری بسیار شبیه به cpuپلی استیشن2داره وبین 2تا 3برابر اون قدرت دارهیعنی از مجموع 8تا speقدرت محاسبات پردازنده پلی استیشن3 در محاسبات چند ضلعیها بین 16 تا 24 برابر پلی استیشن2 هست.</span></span></p><p><span style="font-size: 18px"><span style="font-size: 10px">4.اینکه شما میگید پلی استیشن3 فقط 10درصد از360 قویتره کاملن دارید اشتباه میکنید فقط اینو محض اطلاع شما ودوستان میگم هر cpuپلی استیشن2 قادر بود 50 میلیون مثلث رو در ثانیه تولید -رنگ امیزی -نور پردازی-پردازش- کنه که با توجه به این اطلاعات وهمچنین بین 2 تا 3برابر بودن قدرت هر speنسبت به cpuپلی استیشن2نتیجه میگیریم که هر speداخل cellمیتونه بین 100تا150 میلیون مثلث رو در ثانیه تولید کنه که اگر 8تا speداشته باشیم میشه 800تا 1200میلیون مثلث در ثانیه این در حالیه که این فقط مال cellهست اگر مال rsxرو هم بخوای حساب کنیم به یه چیزی در حدود 1500میلیون مثلث در ثانیه میرسیم این در حالیه که cellخودش هر مثلثی رو که تولید قادره اونو رنگ امیزی کنه حالا شما رو چه حسابی میگید ps3فقط 10درصد از 360قویتره؟</span></span></p><p><span style="font-size: 18px"><span style="font-size: 10px">یه چیزی هم یادم رفت بگم در مورد بازیهای مولتی پلتفرم بازی سازهایی که بازیهای مولتی میسازن یک سری محدودیت جلوی پاششون هست اصلی ترین محدودیت هم بر میگرده به 360که فضای کافی ذخیره سازی نداره همونطور که خودتون اشاره کردید برنامه نویسی برای cellمعمولا بدلیل بر قرار کردن انواع و اقسام شبیه سازها از ظرفیت بالایی برخورداره مثلا gow3-27گیگ فضا اشغال میکنه با تو جه به اینکه این شبیه سازیها در ساختار اصلی برنامه نویسی بازیها انجام میشه یعنی تقریبا همون انجین بازی امکان حذف اونها نیست حالا شما مجبورید این بازی رو ی 4تا دی وی دی دو لایه ذخیره کنید که اولن هار 360 های اولیه که 20 گیگ بودن این ظرفیت رو نداشتن دوما شما مجبورید هر از گاهی یک دی وی دی روی دستگاه عوض کنید سوما سخت افزار ودر ردیف اول اوتها cpu ایکس باس360اینقدر محاسبات شناور نداره که بتونه این حجم سنگین اطلاعات رو پردازش کنه.</span></span></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="8030, post: 1323145, member: 54913"] [SIZE="5"]خر ما از کرگی دم نداشت [SIZE="2"]اقای نویسنده با تمام احترامی که برای شما قائل هستم ولی باید بگم شما 10روز وقت گذاری و تحقیق بنده رو زدید با خاک یکسان کردید من همون طور که به یکی از مدیرای انجمن هم قول داده بودم قرار بود این تاپیک رو من بزنم چون قبلا یه تاپیک هم درباره gpuاین دو تا کنسول زده بودم با تمام احترامی که برای شما قائلم باید چند تا ایراد اساسی از این مقاله شما بگیرم 1.اطلاعات تخصصی نیست ومنبع نگذاشتید 2.edramبه عنوان یک حافظه on dieوهمچنین یک پردازشگر کمکی جهت نورپردازی ورنگ امیزی بکار میره نه شیدر کردن واون 10 مگابایت هم به عنوان فریم بافر استفاده نمیشه. 3.چرا به ساختار هر speاشاره نکردید هر speبجز 256کیلو بایتی که کش داره از یهspuهم درونش هست که سونی وتوشیبا اصلاحاتی روی اون انجام دادن هر spuهم قایل توجه دوستان ساختاری بسیار شبیه به cpuپلی استیشن2داره وبین 2تا 3برابر اون قدرت دارهیعنی از مجموع 8تا speقدرت محاسبات پردازنده پلی استیشن3 در محاسبات چند ضلعیها بین 16 تا 24 برابر پلی استیشن2 هست. 4.اینکه شما میگید پلی استیشن3 فقط 10درصد از360 قویتره کاملن دارید اشتباه میکنید فقط اینو محض اطلاع شما ودوستان میگم هر cpuپلی استیشن2 قادر بود 50 میلیون مثلث رو در ثانیه تولید -رنگ امیزی -نور پردازی-پردازش- کنه که با توجه به این اطلاعات وهمچنین بین 2 تا 3برابر بودن قدرت هر speنسبت به cpuپلی استیشن2نتیجه میگیریم که هر speداخل cellمیتونه بین 100تا150 میلیون مثلث رو در ثانیه تولید کنه که اگر 8تا speداشته باشیم میشه 800تا 1200میلیون مثلث در ثانیه این در حالیه که این فقط مال cellهست اگر مال rsxرو هم بخوای حساب کنیم به یه چیزی در حدود 1500میلیون مثلث در ثانیه میرسیم این در حالیه که cellخودش هر مثلثی رو که تولید قادره اونو رنگ امیزی کنه حالا شما رو چه حسابی میگید ps3فقط 10درصد از 360قویتره؟ یه چیزی هم یادم رفت بگم در مورد بازیهای مولتی پلتفرم بازی سازهایی که بازیهای مولتی میسازن یک سری محدودیت جلوی پاششون هست اصلی ترین محدودیت هم بر میگرده به 360که فضای کافی ذخیره سازی نداره همونطور که خودتون اشاره کردید برنامه نویسی برای cellمعمولا بدلیل بر قرار کردن انواع و اقسام شبیه سازها از ظرفیت بالایی برخورداره مثلا gow3-27گیگ فضا اشغال میکنه با تو جه به اینکه این شبیه سازیها در ساختار اصلی برنامه نویسی بازیها انجام میشه یعنی تقریبا همون انجین بازی امکان حذف اونها نیست حالا شما مجبورید این بازی رو ی 4تا دی وی دی دو لایه ذخیره کنید که اولن هار 360 های اولیه که 20 گیگ بودن این ظرفیت رو نداشتن دوما شما مجبورید هر از گاهی یک دی وی دی روی دستگاه عوض کنید سوما سخت افزار ودر ردیف اول اوتها cpu ایکس باس360اینقدر محاسبات شناور نداره که بتونه این حجم سنگین اطلاعات رو پردازش کنه.[/SIZE][/SIZE] [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
گفتگوی آزاد پیرامون بازیها
مقایسه کامل و تخصصی ps3 و xbox 360
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft