{ehsan}
Loyal Member
اگر چارت بنچمارک BATTLE FIELD 2 را برای 9800 PRO خواستید ببینید به این آدرس مراجعه کنید
http://www.gamespot.com/features/6127698/p-3.html
اتفاقا بر عکس توی بازی های جدید 9800 PRO دیگه اون کارایی را نداره
RIDDIK و DOOM 3 و UT 2004 جزو بازی های قدیمی محسوب میشند
شما باید چارت های F.E.A.R ، BATTLE FILED 2 ، QUAKE 4 ، ... را ببینید
6600 خالی در بازی های جدید تر بهتر عمل کرده مخصوصا 6600 GT
دلیلش هم بهینه سازی بهتر DX9 هستش یا همون پشتیبانیه بهتر از DX9
اگر به اجرای UT 2004 توجه کنید میبینید که 5900 XT از 6800ULTRA بالا تره!!!
UT 2004 از DX8 پشتیبانی میکرد
اتفاقا از لحاظ اجرا 6600 توی بازیه UT 2004 و FAR CRY استثناء بدترین توی رده ی خودش بود
باز هم میگم اصلا نباید این 2 تا کارت (9800PRO و 6600 ) را با هم مقایسه کرد
در بازی RIDDIK هم چند گزینه برای استفاده ی SHADER ها داره
که آخرینش 2.0++ هستش ، که در مورد 9800PRO تنظیمات زمانی که در HIGH QUALITY قرار بگیرند همون 2.0 حساب میشه ولی در مورد سری 6 GF و 6600 در حالت HIGH QUALITY میشه 2.0++ ، یعنی در واقع اگر با 9800PRO در حالت 2.0++ قرار بدید فرقی با 2.0 نخواهد داشت
http://www.gamespot.com/features/6127698/p-3.html
اتفاقا بر عکس توی بازی های جدید 9800 PRO دیگه اون کارایی را نداره
RIDDIK و DOOM 3 و UT 2004 جزو بازی های قدیمی محسوب میشند
شما باید چارت های F.E.A.R ، BATTLE FILED 2 ، QUAKE 4 ، ... را ببینید
6600 خالی در بازی های جدید تر بهتر عمل کرده مخصوصا 6600 GT
دلیلش هم بهینه سازی بهتر DX9 هستش یا همون پشتیبانیه بهتر از DX9
اگر به اجرای UT 2004 توجه کنید میبینید که 5900 XT از 6800ULTRA بالا تره!!!
UT 2004 از DX8 پشتیبانی میکرد
اتفاقا از لحاظ اجرا 6600 توی بازیه UT 2004 و FAR CRY استثناء بدترین توی رده ی خودش بود
باز هم میگم اصلا نباید این 2 تا کارت (9800PRO و 6600 ) را با هم مقایسه کرد
در بازی RIDDIK هم چند گزینه برای استفاده ی SHADER ها داره
که آخرینش 2.0++ هستش ، که در مورد 9800PRO تنظیمات زمانی که در HIGH QUALITY قرار بگیرند همون 2.0 حساب میشه ولی در مورد سری 6 GF و 6600 در حالت HIGH QUALITY میشه 2.0++ ، یعنی در واقع اگر با 9800PRO در حالت 2.0++ قرار بدید فرقی با 2.0 نخواهد داشت
آخرین ویرایش: