معرفی MacBook Air A1304

Aʍir Rәzʌ

کاربر سایت
May 12, 2008
4,749

00498229.jpg

سری MacBook Air كامپیوتری است كه از بسیاری جهات در حاشیه قرار دارد؛ چون كندترین لپ‌تاپ در خطوط محصول Mac محسوب می‌شود. این دستگاه بسیاری از امكانات معمول را ندارد، مثل پورت‌های یو اس بی متعدد، FireWire، و اینترنت و درایو دیسك نوری. اما این دستگاه باریك‌ترین و سبك‌ترین لپ‌تاپ شركت اپل است و همه صاحبان این مدل عاشق دستگاه‌های خود هستند.

به گزارش بخش خبر تراشه از همکاران سیستم، با توجه به وزن بسیار كم، این لپ‌تاپ ابعاد كاملاً مناسبی دارد؛ صفحه مونیتور آن 13 و ضخامت آن تنها 0.76 اینچ است. مدل جدید این دستگاه با پردازشگر 1.8 گیگاهرتز و فضای هارد درایو معادل 120 گیگابایت، 1499 دلار قیمت دارد. جالب توجه اینجاست كه مدل‌های اولیه این دستگاه 3098 دلار قیمت داشت و تنها بعد از 18 ماه پیشرفته‌ترین لپ‌تاپ شركت اپل شاهد افت قیمت معادل 1299 دلار بوده است.
شكل ظاهری MacBook Air جدید درست مانند مدل‌های قدیمی‌تر است، اما این مدل جدید به یك پورت USB-Ethernet مجهز شده است. سرعت‌های باس و حافظه این دستگاه افزایش یافته كه تجربه كار با این دستگاه را بهبود می‌بخشد.

به این ترتیب اگر كاربران به وزن و ابعاد لپ‌تاپ حساس باشند و اگر تا به حال قیمت گران MacBook Air مانع خرید این دستگاه می‌شده، اكنون با توجه به كاهش قابل توجه قیمت این دستگاه وقت آن رسیده كه مجدداً در باره خرید آن فكر كنند.
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر