معرفی و ساخت بازی The Witcher 3 با شمشیر Geralt قوت گرفت.

Farh@d

کاربر سایت
Jun 5, 2007
8,953
نام
فرهاد
en_9ff204f2.jpg

ایا این شمشیررا در بازی The Witcher 3 در دستان Geralt خواهیم دید(؟)
درود.

بعد از موفقیت چشم‌گیر استودیو CDProjekt در مورد بازی Witcher2 این شرکت عنوان جدید خود را با نام Cyberpunk 2077 معرفی نمود. بعد از نمایش در امدن اولین تریلر از این بازی، سازندگان عنوان کردند بر روی یک پروژه دیگر نیز در حال کار هستند که بعدها معرفی خواهند کرد. پس از گفته شدن این خبر، طرفداران سری بازی‌های Witcher به یاد نسخه جدید ان یعنی Witcher 3 افتادند که خبر امروز نیز نشان‌گر امدن این عنوان بسیار مهم است.

طبق به روز رسانی و گزارشی که تیم استودیو CD Projekt در مورد بتای REDkit خود انجام داد، این خبر را عنوان کرد که معرفی عنوان جدید خود را در صفحات Facebook و Twitter به سمع و نظر همگان خواهند رساند. در این گزارش که عکسی از ان را در بالا شاهد هستید، شمشیر کارکتر معروف بازی Witcher یعنی Geralt را مشاهده می‌کنیم؛ این عکس که از سوی این شرکت در صفحه بازی TheWitcher گزاشته شده است از طرفداران خواسته است تا پیش بینی کنند این تصویر چه چیزی را بیان می‌کند که حدس ان زیاد سخت نمی‌باشد.

ایا بعد از موفقیت چشم گیر دو قسمت اول بازی ایا ما شاهد امدن The Witcher 3 خواهیم بود و اینکه این تصویر می‌تواند گواهی بر سری جدید بازی باشد(؟).
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر