معرفی مفصل بازی Unreal Tournament 3

Wroth Master

کاربر سایت
این بازی در سبک Shooter توسط شرکت Epic Games (سازنده بازی Gears of wars) در دست ساخت هست و ناشر این بازی شرکت پرکار در نسل جدید یعنی Midway هست.تاریخ انتشار بازی هم Fall 2007 برای ps3 و Pc اعلام شده و تاریخ دقیق اتشار بازی برای X360 اعلام نشده.

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
این بازی به هیچ وجه یک بازی آرام نیست و Jeff Morris تولید کننده بازی در این باره گفت:"شما وقتی در میدان جنگ قرار می گیرید و افرادتون رو می بینید که با دشمنان در حال dogfighting (کتک کاری به صورت وحشیانه) هستند.و جلوی شما از این طرف به اون طرف در حال دویدن هستند هیچ وقتی برای ایستادن وتماشای اونها ندارید"

PSW92.prev_unreal.best1--screenshot_large.jpg

نکته کلیدی در قسمت تاکتیک های نظامی دوباره زنده کردن یار های کشته شده است که با این کار می توان قوای نظامی خود را افزایش دهید.این کار فقط توسط بعضی از نیروها و به صورت محدود قابل انجام است.

"دولت زمین" با مردم زمین غیر صمیمی شده و به امور زمین رسیدگی نمیکند در همین بین کنترل زمین به دست سه غول شیطانی می افتد که سعی در نابودی زمین دارند.

PSW92.prev_unreal.box11--screenshot_large.jpg

شما میتوانید در این بازی با طرح نقشه های جالب مراحل بازی را طی کنید برای مثال یک چیز با ارزش را از پایگاه دشمن بدزدید یا با توپ های بزرگ به یک منطقه که برای دشمنان با ارزش بوده شلیک کنید و اون منطقه را با خاک یکسان کنید.

Epic همچنین در این بازی وسایل نقلیه ای قرار داده که یکی از جالب ترین اونها یک بورد است که توانایی پرواز دارد وقتی شما بر روی این برد قرار می گیرید بازی از حالت اول شخص خارج شده و به حالت سوم شخص در میاید و شما توانایی همه کاری با این برد را دارید حتی می توان در قسمت مولتی پلیر بازی دو نفر بر روی این برد قرار بگیرند و یکی برد را هدایت کند و دیگری به دشمنان شلیک کند البته دشمنان هم خیلی با هوش هستند و می توانند با قایم شدن کنار مسیری که شما از آن عبور میکنید به صورت ناگهانی بر روی شما پریده و شما رو از برد به زمین پرت کنند.

PSW92.prev_unreal.p17--screenshot_large.jpg

شما همچنین می توانید از این برد ها صرف نظر کرده و از پایگاه خود تقاضای خودرو های جنگی با اسلحه های بزرگ بر روی انها کنید که در اسرع وقت توسط یکی از افرادتون به شما تحویل داده می شود.
PSW92.prev_unreal.p12--screenshot_large.jpg

از Jeff Morris درباره شخصیت بازی و همراهانش سوال شد و او در جواب گفت:"در جوخه شما یک راهزن همراه با یک ماسک به صورتش و یک شخص که موهای خود را بافته و بدنش پر از خالکوبی است(همونی که تو E3 2005 نمایش داده شد) تیم شما را تشکیل می دهند"
و یک کاراکتر کلیدی از سری های UT به اسم Necris villain Loque در این بازی حضور دارد .

او همچنین افزود:
Gears of War’s lead character is voiced by the same guy who plays Bender in Futurama. Did you know that?

در این بازی یک اسلحه بسیار جالب وجود دارد که در واقع یک اسلحه بیو لوژیکی هست و تیرهایش از نیش حشرات درست شده و شما با آن می توانید دشمنان رو بر دیوار یا سقف میخ کنید:laughing::laughing::laughing:
دیگر اسلحه جالب بازی rocket launcher هست که توانایی پرتاب نارنجک را دارد همچنین می تواند سه تیر به صورت همزمان شلیک کند.

PSW92.prev_unreal.p20--screenshot_large.jpg



Epic همچنین اظهار داشته که این بازی از UT 2004 بسیار عظیم تر است و مپ های بازی چندین برابر Ut2004 جزییات و وسعت دارند و اسلحه ها در این بازی با بیشترین تعداد چند ضلعی طراحی شده اند.
در این بازی ماشین هایی وجود دارد که با آنها می توان هم به زیر آب رفت هم پرید که خیلی جالب به نظر می رسد.همچنین ماشین ها در این بازی دارای مودهای گوناگون هستند و قابلیت ارتقا دارند.
Steve Polge سرپرست طراحان بازی می گوید:"Real tanks can’t crouch - but this one can"
تانک های واقعی توانایی خم شدن و تا شدن را ندارند ولی در این بازی تانک ها این توانایی را دارند.:eek::eek::eek:

PSW92.prev_unreal.p23--screenshot_large.jpg

یکی از جالبترین تانک های این بازی تانکی است که قابلیت حمل پنج نفر را دارد بدین صورت که یک نفر راننده و دو نفر تیر انداز و دو نفر بعدی به عنوان مسافر که می توانند هر لحظه از تانک خارج شده و شروع به شلیک به دشمنان کنند.

"اگر برای اولین بار تغییر شکل تانک ها رو ببینید چشمانتان پهن شده و نفس کشیدن از یادتون میره" (ترجمه است حرف خودم نیست):laughing::laughing:

تا خودتان بازی را انجام ندهید و با روبات های دشمن مبارزه نکنید نمیفهمید که چقدر ترسناک و قوی هستند.

PSW92.prev_unreal.p25--screenshot_large.jpg

در این بازی 6 تیم و 24 شخصیت وجود دارند. که با هم تفاوت دارند ولی در کل بین 6 تیم یک توازن برقرار است.

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
این هم قسمتی از مصاحبه ای با Chris Wells طراح کاراکتر های بازی:
*چه تفاوتی بین کاراکترهای بازی هست؟
=کاراکترها در UT 3 دارای استیل و جزییات متفاوتی هستند ولی در کل تیم Necri ها از اسلحه های نانو و از زره های سنگین استفاده میکنند ولی Krall ها از زره ای موقت و سبک و بند تفنگشان از چرم است

و مطمئن باشید هر سلیقه ای را رازی می کند.

*چه چیز جدیدی در بازی ای مثل UT3 برای طراحی شخصیت ها وجود دارد که در بازی مثل GOw وجود ندارد؟
=در UT3 شما توانایی ساختن شخصیت و طراحی لباس و تغییر زره و اسلحه و کلاه و.... را دارید.

*چه عامل هایی در طراحی کاراکترها نقش داشته؟
=ما از همه جوانب رو در نظر گرفتیم برای مثال برای طراحی کاراکتر Akasha که یک دختر اهل افریقای شمالی و حوضه دریای مدیترانه هست:ما روی صورت اون از هنا استفاده کردیم و روی زره او زیور الات قرار دادیم

*نظرتون درباره Unreal Engine 3.0 چیست؟آیا کار با اون راحت هست؟طراحی کاراکتر با اون چگونه است؟
=خوب در اینکه این یک موتور فوق العاده است شک نکنید ولی طراحی شخصیت با اون کار هر کسی نیست چون باید دارای تخیل عالی ای باشید تا بتونید کاراکترهای فوق العاده طراحی کنید و من هم از کار با اون راضی هستم.

*آیا سبک سریع بازی نیازی به این همه جزییاتی که برای بازی طراحی شده دارد؟آیا بازیکنان حاضر هستند که بازی را متوقف کنند و به تماشای جزییات بازی بپردازند؟
=خوب:در جواب شما باید بگم که ما بازی رو طوری طراحی کردیم که در عین سریع بودن جزییات هم به چشم گیمر بیاید و مطمئن باشید هر کس بازی را انجام بدهد اول از همه درباره جزییات به کار رفته در مراحل بازی صحبت می کند.

PSW92.prev_unreal.p10--screenshot_large.jpg

*چند کاراکتر در زمان عرضه بازی وجود دارند؟
=بین 18 تا 20 تا در 6 تیم مختلف ولی اندکی بعد از عرضه بازی چند کاراکتر دیگه به بازی اضافه شده و کاراکترها به عدد 24 می رسند.

*دوست داشتید کدام شخصیت بازی های رایانه ای را شما طراحی میکردید؟
=واقعیتش این است که من واقعا سری Final Fantasy و همه کاراکتر های اون رو دوست دارم.




*این بود مصاحبه ای با Chris Wells طراح کاراکترهای بازی خیلی ممنون که وقتتون رو به ما دادید

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
امیدوارم خشتون اومده باشه
موفق باشید:love:
 
نه جيگر فقط pc
از اول رو pc بود الانش هم فقط pc
ناسلامتي fps هستا ! دسته xbox كه به كيبورد و موس PC نميرسه
نسخه Ps3 بازی از موس و کیبورد اسفاده میکنه

می تونیم این بازی روی هر سه پلتفرم مشترک بازی کنیم؟؟؟؟؟
چند وقت شایعه بازی مشترک بین PC و PS3 شده بو که مارک رین اون رو تکذیب کرد

عجب بازي من كه خيلي با اين بازي حال مي كنم و اميدوارم مثل gowبتركونه
اين بازي رو فقط بايد روي 360 بازي كرد
پس یه سال دیگه به امید این بازی باش
 
داستان این بازی در سال 2117 اتفاق می فتد.موجودات سایر سیارات با هم به اختلاف برخورد میکنید و شما در طرفی بازی خواهید کرد که به هدف های شما نزدیک تر باشد و ممکن است هدف شما با حفاظت از رمین مغایرت داشته باشد به همین خاطر شرکت Epic پایان های گوناگونی برای بازی قرار دهد.
Jeff Morris تولید کننده بازی درباره قسمت مولتی پلیر بازی بر روی X360 چنین می گوید:
"There's a lot of really great multiplayer games on the 360 and a lot of them are tactical shooters and things like that."
" قسمت مولتی پلیر بازی در X360 بسیار عالی است و بیشتر اونها تیراندازی تاکتیکی هستند و یه چیزی شبیه اون.من فکر میکنم بازی اکشن ما خونریزی و گیم پلی بی نظیرش توجه اکثر مردم جهان را جلب میکند"
 
من و دوستام كه فقط unreal , quack تو شبكه بازي ميكنيم
شاخشون هم منم :biggrin1: خيلي دوست دارم با كسي قوي تراز خودم باشه بازي كنم
اگر كسي هست يه PM به من بزنه
 
من و دوستام كه فقط unreal , quack تو شبكه بازي ميكنيم
شاخشون هم منم :biggrin1: خيلي دوست دارم با كسي قوي تراز خودم باشه بازي كنم
اگر كسي هست يه PM به من بزنه

Quake !
خیلی جالبه که شما بعد از این همه بازی کردن و شاخ شدن .. هنوز اسم بازی را اشتباه مینویسید!

اونوقت کدام Quake و UT ؟! احتمالا Q4 , UT2004 (بدون هیچ mod ).
 
Quake !
خیلی جالبه که شما بعد از این همه بازی کردن و شاخ شدن .. هنوز اسم بازی را اشتباه مینویسید!

اونوقت کدام Quake و UT ؟! احتمالا Q4 , UT2004 (بدون هیچ mod ).

چه سوتي دادم :blushing:
اخه تو اون روز انقدر از كلمات sonic , crack , snake استفاده كردم كه قاطي كردم /:)
اره منظورم همون دوتا بود بودن mod ;)
 
Mark Rein در جواب به جدیدترین شایعه درباره مشکل UE3 بر روی PS3 گفته:
"Epic قبلا هم قبل از عرضه GOW بر روی X360 چنین شایعه های ابلهانه ای را شنیده بود ولی هیچ کدام صحت ندارد."
او ادامه داد:
"تنها راه ساکت کردن کارشناسان جاهل این است که بازی را عرضه کنیم تا اونها بازی را انجام دهند و به اشتباهشون پی ببرند.ما دائما موتورمان را به روز می کنیم و همیشه از تکنولوژی های جدید در موتورهایمان استفاده می کنیم.و مطمئننا بازی ای که در پاییز امسال برای PS3 و PC عرضه خواهد شد به طور قابل ملاحظه ای بهتر از بازی ای است که ما الان در Games Convention نمایش داده ایم.یعنی ما به طور کامل گرافیک بازی را ارتقا خواهیم داد."

او هم چنین به شایعه جدید مبنی بر اجرای بازی در 60 فریم در ثانیه جواب داد:
بر طبق اظهارات مارک بازی UT3 جزییات و فریم بیشتری نسبت به Gow دارد.وقتی یک متخصص برای وی یک نامه نوشت که امکان اجرای بازی 60 فریم نیست او سریعا جوابش را داد.
"60 فریم امکان دارد اگر Epic اون رو به عنوان هدفش انتخاب کند.Epic این کار را با GOW نکرد چون می خواست یک بازی cinematic high-action experience with high-end graphics عرضه کند.ولی در UT3 ما می خواهیم یک بازی با مرحله جدیدی از گرافیک و گیم پلی عرضه کنیم که این هدف ماست و مطمئننا به هدفمان می رسیم.
Our goal isn’t 60 fps because they would have to compromise on some of those things to achieve it in every situation.
مارک گفت ما قصد داریم در بازی نهایی فریم ریت ثابت 30 را بدون حتی 1 فریم کم شدن عرضه کنیم."
326891ss4.jpg
 
مصاحبه با Jeff Morris _تولید کننده بازی_

Asset.aspx

________________________________
Q:چه چیزی پشت تغییر نام بازی از UT2007 به UT3 هست؟آیا این تغییر به خاطر گیم پلی بازی است یا تاریخ انتشار بازی؟
A:این تغییر به خاطر چندین دلیل به وجود آمده.بزرگترین دلیلش این است که ما فکر می کنیم که در واقع این سومین بازی اصلی از این سری بازی است.در واقع UT2004 همان UT2003 بود که فقط کمی تغییرات داشت و هر دو یک نسل از این سری بازی بودند.و دلیل بعدی موتور بازی است بدین ترتیب که Unreal Engine 1 برای UT اصلی,Unreal Engine 2 برای UT2003/4 و Unreal Engine 3 برای UT3 استفاده شده.
__________________________________________________________________________
Q:درباره قسمت داستانی و تکنفره بازی توضیح دهید.

A:بازی UT3 یک داستان قوی هراه با شخصیت هایی با شخصیت پردازی بسیار قوی دارد.ما بعضی اوقات از تعداد کم گیمر در بخش مولتی پلیر بعضی بازی ها شگفت زده می شوییم که این امر به خاطر در دسترس نبودن اینترنت پر سرعت برای گیمرها یا علاقه نداشتن بازیباز ها به داد و ستاد و بازی به صورت انلاین است.پس ما یک بازی ساختیم که در کنار یک سیستم مولتی پلیر کامل یک قسمت سینگل پلیر قوی نیز دارد.
__________________________________________________________________________
Q:این "صفت شخصی" که چند وقته در NET شایعه شده چیست؟

A:برخلاف قسمت های قبلی UT در قسمت تکنفره این نسخه شما کنترل یک شخصیت مجزا با صفات شخصی خاص خود را در دست دارید.مثل وست داشتن یا نداشتن یا مودهای مختلف.همچنین گروه شما هم دارای خسیسه های خود هستند و در مقابل عوامل مختلف واکنش های مختلف انجام می دهند که این امر به جذابیت داستان بازی بسیار کمک می کند.
__________________________________________________________________________
Q:درباره هوش مصنوعی بازی در قسمت تکنفره بازی توضیح دهید.

A:ما برای هر چه نزدیک شدن هوش مصنوعی بازی به طرز بازی کردن گیمرها در قسمت مولتی پلیر بازی از روش خاصی استفاده کردیم بدین ترتیب که گیمرهای حرفه ای را جمع کرده و از بازی آنها برای طراحی هوش مصنوعی بازی استفاده کردیم که به نظر من خیلی خوب از آب در آمده.
Asset.aspx

__________________________________________________________________________
Q:درباره قسمت انجمن سازندگان در این بازی بگید آیا می توان انتظار این قسمت در این نسخه را داشته باشیم؟آیا می توان مودها و مپ هایی که توسط گیمرها طراحی می شود بین بازیباز ها مبادله شود؟

A:در مورد PC و PS3 به طور قطع این امکان وجود دارد.قسمت انجمن سازندگان همیشه یکی از بزرگترین قسمت های سری UT بوده که یکی از عوامل موفقیت این سری بازی است.آوردن نقشه ها از روی Ps3 به Pc بسیار جالب است و ما نمی تونیم برای دیدن کارهای گیمرها صبر کنیم.
__________________________________________________________________________
Q:درباره بردی که با ان می توان پرواز کرد برای ما بگید.

A:این بردی به احتمال زیاد یکی از موفق ترین نوآوری های ما در سری UT خواهد شد که ما بسیار بر روی این قسمت کار می کنیم.
Asset.aspx

__________________________________________________________________________
Q:ما شنیدیم که چند مود از بازی UT2004 به این بازی منتقل شده انها چیست؟ما درباره Unreal Warfare شنیدیم که ترکیبی از Onslaught and Assault است.توضیح دهید.وبگید تا چند نفر را ساپورت می کند؟

A: مود Warfare یک نوع یورش همراه وسایل نقلیه است که در تیم های مختلف روش انجام آن متفاوت است.14 تا 24 نفر را هم ساپورت می کند.
__________________________________________________________________________
Q:آیا دارندگان Pc و X360 می تواند رو در رو با هم بازی کنند؟چرا بله یا چرا نه؟

A:ما اطلا نمی توانیم جواب قطعی بدهیم چون هنوز از استقبال مردم مطمئن نیستیم و در کل هیچ دلیل تکنیکی نداریم و اگر روزی از استقبال این قضیه مطمئن شدیم شاید این امکان را به بازی اضافه کنیم.
Asset.aspx

__________________________________________________________________________
Q:آیا این بازی از کارت های فیزیک برای بهبود فیزیک بازی ستفاده خواهد کرد؟

A:(از جواب امتناع میکند)
__________________________________________________________________________
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

با تشکر.
 
سلام......

من که از خیلی وقت پیش روی این اعتقاد بودم که سونی باید برای بازی های اول شخص بره سراغ موس وکیبرد :biggrin1: !!! این بازی :love: میتونه یک نمونه باشه که اگه جواب بده می تونه توی بقیه بازی هم استفاده شه ! البته این سیاست سونی :mad:ه که امکانات کنسول هاشو کم کم ازاد میکنه !!!
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or