معرفی محصولات NZXT

Intel

کاربر سایت
Oct 6, 2007
846
نام
Mohsen
به نام خدا

خوب تو این تایپیک قصد داریم به تحلیل و بررسی محصولات شرکت NZXT که یک شرکت معتبر در سطح جهانی است و محصولات خودش رو در کشور آمریکا تولید میکنه همچنین این محصولات در کشور تایوان و چین نیز مونتاژ میشوند. این شرکت کار خودش رو از سال 2004 و در لس آنجلس آمریکا شروع کرده است. محصولات این شرکت در تمامی دنیا مورد استفاده قرار گرفته . خوشبختانه در خاور میانه نیز این شرکت نمایندگی دارد.
-----------------------------------
در این مقاله ما تصمیم داریم به معرفی قدرتمند ترین کیس این شرکت یعنی ZERO بپردازیم. انشاالله در سری های بعد دیگر کیس ها را نیز مورد بررسی قرار میدهیم.
----------------------------------

یکی از قدرتمند ترینکیس های شرکت NZXT کیسی با نام تجاری ZERO میباشد که دارای جوایز متعدد بین المللی است. این کیس که به تازگی وارد بازار جهانی شده است همزمان در خاور میانه نیز پخش شده و هماکنون در بازار ایران قابل تهیه است.
چیزی که باعث شده این کس در سطح جهانی مورد تایید قرار گرفته و همچنین جوایز متعددی را کسب کند قدرت خارق العاده آن در خنک سازی و همچنین محافظت از قطعات کامپیوتری و زیبایی و از همه مهمتر وزن آن است. حال ما اجزای این کیس را مورد بررسی قرار میدهیم.

خنک سازی:

خنک سازی در این کیس توسط 7 فن 12 سانتی متری و همچنین 1 فن 8 سانتی متری انجام میشود که به طور فوق العاده دمای داخل کیس را کاهش میدهد. این خنک سازی اکثرا برای افرادی مفید است که کامپیوترشان به صورت شبانه روزی در حال انجام فعالیت بوده و یا مخصوص اورکلاکر ها میباشد. همچنین خنک سازی این کیس برای کسانی که از قابلیت های
Sli و Crossfire استفاده میکنند بهینه سازی شده است. 4 عدد فن 12 سانتی متری در پنل یا در کناری این کیس قرار گرفته شده اند که میتوانید در شکل زیر مشاهده کنید:



همچنین یک فن هم برای قسمت HARD و یا HARD ها به کار رفته است که در عکس زیر مشاهده میکنید.(12 سانتی متری):






دیگر فن ها نیز در بالای کیس و پایین کیس . یکی هم در پشت کیس و 2 عدد هم در وسط کیس قرار گرفته است. همچنین تمامی فن های این کیس دارای ***** هوا برای جلوگیری از ورود گرد و خاک میباشند.
-------------------------------------------------
زیبایی:

برای فهمیدن زیبایی این کیس شما باید به صورت فیزیکی این کیس را مشاهده کنید تا از جلوه های آن حیرت زده شوید. سطح آلمینیومی این کیس به همراه نور آبی که با استفاده از led های سرد ایجاد میشوند به حدی این کیس را زیبا میکنند که در نگاه اول نظر مشتری را به خود جلب میکنند. همچنین به خاطر برداشته شدن بریدگی ها و لبه های تیز به زیبایی این کیس اضافه شده است.
پنل جلویی کیس به خاطر طرحی که دارد و همچنین استفاده از رنگ های جذاب فوق العاده زیبا شده است و برای کسانی که چیز های کلاسیکی را دوست دارند بسیار مناسب است.


--------------------------------
دیگر قابلیت های ZERO:

+ سازگاری با کارت های 8800 GTX و 9800 GX2 و ...
+ بدنه تمام آلمینیومی
+ دارای lcd برای نمایش دما و ....
+ فضای زیاد برای هارد
+ دارای پورت های USB 2.0 و ieee 1394 و mic و firewire
+خروجی صدای HD برای هدفون
+ سازگاری با کولر های آبی
+ ......
-------------------------
جوایز بین المللی که این کیس دریافت کرده به شرح زیر اند:
8
9
14
22
23
43
44
46
59
60
7


قیمت این کیس در بازار ایران حدود 240 هزار تومان است و توسط شرکت برین تک پخش میشود.
-----------------------------------
نکته: دوستان اگر صحبتی در رابطه با محصولات و قیمت و اینت جور چیز ها دارید که مغایر با قوانین این بخش است فقط به صورت PM برای من ارسال کنید تا جوابتان را بدهم. در این تایپیک فقط سوالات در مورد این مقالات پاسخ داده میشود و دیگر پست های اضافه پاک میشوند همچنین این تایپیک فقط برای معرفی این محصولات هستند (Review). در آینده نزدیک مقالات دیگری هم گزاشته میشود.
 

Intel

کاربر سایت
Oct 6, 2007
846
نام
Mohsen
کیس Apollo

به نام خدا

این دفعه قصد داریم به معرفی کیس Apollo که محصولی دیگر از شرکت NZXT هست بپردازیم.


-------------------------------------
این کیس نیز که یکی دیگر از محصولات شرکت nzxt است با نام تجاری Apollo وارد بازار جهانی شده است و هم اکنون در سرتاسر جهان به فروش میرسد و طرفداران خاص خود را دارد حال ما نیم نگاهی به این کیس میاندازیم و فقط با قابلیت های این کیس به صورت مقدماتی آشنا میشویم.
------------------------------
خنک سازی:

خوشبختانه در این کیس از تعداد مناسبی فن برای خنهک سازی استفاده شده است. 1 فن 120 میلیمتری در عقب کیس و 1 فن 120 میلی متری دیگر در پنل کناری کیس + ***** هوا + led های سرد استفاده شده است.


این تعداد فن باعث خنکی کیس و همچنین کم شدن صدا های خارج شده از کیس میشود که خود به نوعی یک برتری نسبت به دیگر کیس های رقیب است...
البته کیس طوری طراحی شده است که آن فرد در صورت نیاز بتواند یک فن دیگر هم به صورت دستی در کیس قرار دهد. مکانی که برای این فن تعبیه شده است در پنل جلویی است و در واقع پشت هارد دیسک قرار میگیرد:





***** های موجود در فن ها باعث وارد نشدن گرد و غبار به کیس میشود. این ***** ها میتوانند تا سالیان درزا جلوی ورود گرد و غبار را بگیرند....

----------------------------------------

زیبایی:

مهمترین چیزی که در اولین نگاه در این کیس دیده میشود زیبایی آن است. بدنه استیلی(steel chassis ) و سبک آن به همراه نور آبی این کیس را فوق العاده زیبا کرده و میتواند نگاه مشتری را به این کیس به طور کلی تغییر دهد.
از دیگر زیبایی های این کیس شفاف بودن پنل کناری کیس است که میتوان از آن درون کیس را مشاهده کرد که خوب برای افرادی که کنجکو اند کمی جذاب است:biggrin1:

پنل جلویی این کیس فوق العاده زیباست و جلوه خاصی را به این کیس میدهد. وجود دو led در قسمت پایینی پنل جلویی این کیس توانسته نیاز های یک فرد با سلیقه را به صورت کامل و یکجا مهیا سازد.
این کیس در مقایسه با کیس های هم ردیف خود هم از زیبایی های بیشتری برخوردار است و هم برتری خود را با دریافت جوایز متعدد به همگان ثابت کرده است.
-------------------------------
جوایزی که Apollo دریافت کرده:
28
29
30
31
32

------------------------------
قابلیت های کیس به طور کلی:

  • سازگاری با کارت های 8800 GTX و 9800 GX2 و ...
  • بدنه تمام استیلی
  • LCD برای نمایش دما و ...
  • خروجی صدای hd و 5.1 و 7.1 کاناله
  • فضای لازم برای 4 هارد درایو...
  • خروجی usb 2.0
  • .....
-----------------------------
این کیس هم اکنون در بازار ایران وجو دارد و توسط شرکت برین تک گارانتی میشود...
-----------------------------
این هم مشخصات این کیس در خود سایت nzxt
http://www.nzxt.com/products/apollo/
 

Intel

کاربر سایت
Oct 6, 2007
846
نام
Mohsen
به نام خدا

یکی از زیباترین و عجیب ترین کیس های موجود در بازار کیس Nemesis Elite میباشد که توسط شرکت NZXT که نمایندگی اش منحصرا در ایران به شرکت برین تک متعلق است تولید شده است. این کیس با استفاده از قالب بندی خاصی که دارد نگاه ها را به سوی خود جذب میکند و در عین زیبایی دارای قدرت و دوام منحصر به فردی می باشد که در ادامه نوشته به آن ها اشاره خواهیم کرد.
-------------------------------------------------
خنک سازی:

خنک سازی در این کیس به صورت منحصر به فردی طراحی گشته است. در این کیس 3 عدد فن 120 میلی متری که همگی دارای ***** هوا می باشند به کار برده شده است. همگی این فن ها 1800 دور دقیقیه می باشند که با توجه به تعدادشان می توان به این نتیجه رسید که این کیس نهایت خنک سازی را برای قطعات خواهد داشت.
هر کدام از این فن ها با استفاده از سنسوری که در آن ها تعبیه شده است و به کمک یکی LCD که در بالای کیس قرار دارند توسط خود فرد و از هر نظر کنترل می شوند.
اولین خنک کننده و یا فن در پنل کناری کیس قرار گرفته است که در تصویر زیر آن را به صورت کامل مشاهده میکنید.

این فن علاوه بر ***** هوا دارای LED هایی نیز میباشد که زیبایی کیس را در کنار بدنه فوق العاده شیک اش افزایش میدهد.
دومین فن نیز در پشت کیس قرار گرفته که در تصویر زیر آن را مشاهده میکنید.

سومین و آخرین فن نیز در قسمت جلویی یا همان پنل جلویی کیس میباشد که به صورت واضح در تصویر زیر مشخص شده است:


این فن علاوه بر خنک سازی محیط داخلی کیس تاثیر مستقیمی در کاهش دمای هارد دیسک دارد! چرا که هارد دیسک دقیقا در مقابل این فن قرار میگیرد.
تمامی این فن ها قادرند توسط LCD که در بالای این کیس قرار گرفته کنترل شوند و به دلخواه خود شخص تنظیم شوند.
در حالت پیشفرض سرعت این ن ها 1800 دور در دقیقه می باشد که یکی از دلایل متمایز شدن این کیس با دیگر کیس ها است. همچنین تمامی فن های موجود در این کیس به صورت Silent یا بی صدا می باشند که برای کسانی سودمند است که میخواهند سکوت را به محیط کار خود و یا استراحتشان بیاورند.
به صورت خلاصه این کیس تمامی المانهای لازم برای خنک سازی به صورت فوق العاده را دارا می باشد در کنار این فوقالعاده بی صدا می باشد.
----------------------------------------------------
زیبایی:

در یک کلام میتوان گفت غیر قابل تصور. قالب بندی این کیس فوق العاده زیبا میباشد. بدنه آلمینیومی، رنگ فوق العاده، پنل شیشه ای و ... همگی این کیس را به بهترین شکل ممکن زیبا کرده اند.
بدنه این کیس از جنس آلمینیوم سبک 1 میلی متری میباشد که کیس را علاوه بر زیبا کردن فوق العاده سبک نیز می کند. این کیس دارای فت led متفاوت و با رنگ های مختلف می باشد که عبارتند از "آبی، قرمز، سبز، سفید، بنفش، فیروزه ای و زرد" !
پنل جلویی کیس را میتوان یکی از بهترین طراحی ها دانست. این طراح منحصرا برای کیس Nemesis Elite و Nemesis طراحی شده است.



تمامی برجستگیها در این کیس برداشته شده است و همراه زیبایی برای مشتری ایمنی را نیز تضمین میکند.
کیس Nemesis Elite در دو رنگ متفاوت و برای سلیقه های متفاوت طراحی گشته است. این رنگ های عبارتند از نقره ای(کمی شبیه کرم) و مشکی که زیباترین رنگ این کیس است.
پنل کناری این کیس شیشه ای رنگ بوده و میتوان از بیرون قطعات درون کیس را مشاهده کرد. همچنین فضای این کیس برای هر سیستم و قطعه مناسب است و حتی قابلیت استفاده از کولرهای آبی را نیز در خورد دارد.
به طور کلی این کیس تمامی نیاز های یک فرد را به صورت یکجا تامین میکند و از هرنظر انتخاب فوق العاده و مناسبی برای خرید می باشد.
------------------------------------------------------
قابلیت های دیگر این کیس:

+ پشتیبانی از تمامی کارت های گرافیکی اعم از 8800 GTX و ...
+ خروجی هدفون و میکروفون
+ خروجی های ieee و usb 2.0 و ...
+ فن های 1800 دور در دقیقه
+ فن های بدون صدا
+ بدنه آلمینیومی به ضخامت 1 میلیمتر
+ led هایی با رنگ های متفاوت
+ وجود LCD برا نشان دادن وضعیت
+ طراحی فوق العاده
+ ....
-----------------------------------------------------
جوایز کسب شده Nemesis Elite:
33
34
35
36

-----------------------------------------------------
منبع مورد استفاده:
http://www.nzxt.com/products/nemesis_elite/
سوالات در مورد این کیس پاسخ داده میشود....
 

Intel

کاربر سایت
Oct 6, 2007
846
نام
Mohsen
به نام خدا

خوب بعد از این مدت طولانی که حدود 1 ماهی یا بیشتر میشه تصمیم گرفتم بر حسب تقاضا های زیادی که دوستان در مورد کیس Lexa Blackline کرده بودند یک بررسی کوتاه و مفید و در سطح مقدماتی و برای درک بهتر کاربران بنویسم تا به هر شکل بتونیم اطلاعات سخت افزاری خودمون رو افزایش بدیم.
--------------------------------------------------
کیس Lexa Blackline رو میشه یکی از معروفترین و زیباترین کیس ها در بین تمامی محصولات عرضه شده توسط دیگرشرکت ها(Asus و Coolermaster و green و ....) دونست.
این کیس در دو رنگ متفاوت (ledها) عرضه شده که تفاوت اونها فقط در رنگ LED های بکار رفته در کیس هستش و از هیچ نظره دیگری با هم تفاوت ندارند. رنگ ها led ها بر حسب رنگ های مورد علاقه مشتریان انتخاب شده یعنی آبی و قرمز که مشتری میتونه بر حسب سلیقه خودش یکی از این دو رنگ رو انتخاب کنه و اقدام به خرید کیس بکنه.

تفاوت بارز این کیس با کیس LEXA جنس و وزن و امکانات بیشتر هست که منحصرا برای افرادی ساخته شده که علاوه بر خنک بودن کیس نیاز به صدای کمتر و وزن و امکانات بیشتر دارند.
رنگ این کیس مشکی پیانویی هستش که یکی از منحصر به فرد ترین رنگ ها به شمار میاد و زیبایی خاصی رو به کیس می بخشه.
جنس این کیس از فولاد 1.0mm هستش که بخاطر ظریف بودن و نازک بودن وزن کیس رو به طور چشمگیری کاهش میده و همراه با همین کاهش وزن استحکام رو برای کیس بهمراه میاره
Lexa Blackline علاوه بر زیبای منحصر به فرد دارای خنک کنندگی مناسب هست و برای انواع سیستم ها مناسب هست.
نتایج خوبی که این کیس در هنگام اورکلاک داشته باعث شده این کیس علاوه بر محبوبیت جوایز زیادی رو از سایت ها و مراکز معتبر جهانی دریافت کنه که میشه به Techpowerup اشاره کرد که عنوان Editor's Choice رو به این کیس داد.
خنک کنندگی در این کیس توسط دو فن 12cm و یک فن 8cm انجام میشه که هر دو فن 12 با سرعت 1100 Rpm به فعالیت خود ادامه میدند.

هر دو این فن ها دارای Led هستند و یکی از فن ها هم دارای ***** هوا است. دو مکان سفارشی هم برای کسانی که مایل به قرار دادن فن های بیشتر دارند در نظر گرفته شده است.
***** های موجود بر روی فن قابل باز شدن و شست و شو هستند، چرا که ***** های هوا باید پس از مدتی حدود 3 ماه (محیط های آلوده) و یا 4 ماه برای محیط های نسبتا آلوده شستشو بشند.
امکانات موجود در این کیس بسیار متنوع هستش که به طور مثال میشه به وجود سوراخ هایی برای خنک کننده های آبی اشاره کرد (Liquid Cooler ) که بیشتر هم مورد استفاده اورکلاکر ها قرار میگیره.

از دیگر امکانات میشه به سازگاری کامل کیس با کارت گرافیک های عریض همچون 8800 GTX و 9800 GX2 و 9800 GTX و .... اشاره کرد. همچنین افراد میتونند با خیال راحت و توسط 2 کارت گرافیک یا 3 کارت گرافیک اقدام به Sli و یا 3way Sli کردن سیستم بکنند. همچنین این کیس میزبان افرادی که علاقه به Crossfire کردن هم هستند هستش...
از دیگر امکانات میشه به وجود یه دماسنج اشاره کرد که دما رو از سه زاویه متفاوت اندازه گیری میکنه و توسط Lcd که در بالای پنل جلویی کیس قرار گرفته به مخاطب نشون میده.
همچنین کیس Lexa Blackline بسیار کم صدا هست و محیط آرامش بخشی رو برای فرد به ارمغان میاره.
این کیس از استاندارد ATX پشتیبانی میکنه و جزو کیس های Midtower به حساب میاد.
-----------------------------------------------------------
جوایز و امتیازاتی که این کیس دریافت کرده به شرح زیر هست:
58
63
64
65
66
67
68
70
71
73
74
77
109
110

--------------------------------------------------
منبع مورد استفاده http://www.nzxt.com/products/lexa_blackline/
این کیس هم اکنون در بازار ایران موجوده و با قیمت 150 هزار تومان به فروش میرسه. دوستان اگر سوالی درمورد این کیس دارند تو همین تایپیک بپرسند...





 
آخرین ویرایش:

Intel

کاربر سایت
Oct 6, 2007
846
نام
Mohsen
به نام خدا


این بار تصمیم به معرفی کیس Tempest که یکی از ساده ترین و در عین حال خنک ترین کیس های موجود در جهان هستش گرفته ام. با وجود اینکه تعداد کمی از این کیس تو بازار ایران پیدا میشه اما خوب هست کمی اطلاعات درباره این کیس داشته باشیم.
این کیس که با نام تجاری NZXT Tempest شناخته میشود در دسته Crafted Series قرار میگیرد. علت شهرت این کیس در بازار های جهانی و یا به طور خلاصه اکثر سایت ها خنک کنندگی فوق العاده این کیس هستش که به طرز خاصی طراحی شده است. Tempest برای خنک نگه داشتن محیط داخلی خود از 2 فن 140mm در قسمت بالایی کیس استفاده میکنه :

فن های موجود در بالای کیس همگی هوا را به خارج از کیس منتقل میکنند(exhaust) و باعث تخلیه شدن حجم بالایی از گرمای تولید شده توسط سیستم میشوند. همچنین در پنل جلویی کیس و در قسمت پایین دو فن 120mm قرار گرفته است:

فن هایی که در قسمت جلوی کیس قرار گرفته اند حجم زیادی از هوای بیرونی رو به داخل کیس منتقل میکنند(intake) و باعث ایجاد جریان هوایی میشوند که قطعات بسیاری از جمله رم ، پردازنده مرکزی، چیپست و کارت گرافیک رو هارد و ... رو در بر میگیرد. هر دو این فن ها دارای ***** هوا و LED هایی با رنگ آبی هستند.
البته قضیه در همینجا اتمام پیدا نکرده و شرکت NZXT نهایت سعی خود را در هرچه خنک نگه داشتن قطعات داخلی کیس برای بازتر شدن دست اورکلاکر ها کرده است و 1 فن 120mm در پنل کناری و 1 فن 120mm دیگر در پنل پشتی کیس قرار داده است:

فنی که در قسمت پشتی کیس قرار گرفته است گرمای ایجاد شده توسط سیستم را به خارج از کیس منتقل میکند. همچنین فنی که در پنل کناری کیسقرار گرفته است با استفاده از یک ***** هوا و یک LED آبی که زیبایی خاصی به محیط میبخشد هوا را به داخل کیس منتقل میکند و به این وسیله حجم زیادی از هوا را با مقدار فشار کمی بر روی مادربرد میوزد.
با این وضعیت به احتمال قوی خودتان متوجه شده اید که کولینگ این سیستم به طرز شگفت انگیزی طراحی شده است و دمای داخلی کمیس را به مقدار زیادی کاهش میدهد.
شما میتوانید کولینگ کیس Tempest را در شکل زیر مشاهده کنید:

اما اگر از همه اینها بگذریم باید نگاهی هم به امکانات و مقدار فضای موجود این کیس بیندازیم. بدنه کیس Tempest از استیل ساخته شده است. اما قسمت هایی نیز همچون پنل جلویی از پلاستیک ساخته شده است.
مقدار فضایی که این کیس میتواند برای مشتری خود ایجاد کند بسیار مناسب است زیرا میتوان علاوه بر تجهیزات اصلی از 2 یا 3 عدد کارت گرافیک و کولر آبی و ... نیز استفاده کرد. اما به طور کلی این یک کیس Mid-Tower است. برای قسمت هارد دیسک ها فضای زیادی در نظر گرفته شده است. این کیس را میتوان علاوه بر استفاده در سیستم های حرفه ای به عنوان سرور هم مورد استفاده قرار داد.
از امکانات موجود در کیس Tempest میتوان به وجود سوراخ هایی برای عبور لوله های رادیاتور(کولر آبی) و قابلیت استفاده از چندین عدد کارت گرافیک و قابلیت استفاده از کارت های گرافیک عریض همچون GTX 280 و ... اشاره کرد.
این کیس از استاندارد های E-ATX و ATX و Micro-ATX پشتیبانی میکند که مربوط به مادربرد ها میباشد.
از نظر زیبایی میتوان گفت که وجود پنل شیشه ای در قسمت کناری کیس و فن هایی با Led های آبی توانسته است زیبایی قابل قبولی به این کیس دهد.
پایه هایی که در قسمت زیرین کیس قرار دارد از لرزش کیس جلوگیری میکند. همچنین در بررسی هایی که در سایت هایی همچون Techpowerup انجام گرفته است این کیس نتایج بسیار عالی را در بر داشته است کهتوجه شما را به آن جلب مینمایم:
dsad.jpg


دمای مشاهده شده :
graph1.gif

همچنین در مقایسه ای که سایت overclockersclub بین کیس های NZXT Tempest و Enermax Uber Chakra و Thermaltake Armor Plus و Sigma Unicom انجام شده این کیس
نتایج بسیار خوبی در بر داشته که زیر مشاهده میکنید:
Processor: Intel Q9450 Core 2 Quad @ 333x8
Motherboard: Gigabyte X48-DQ6
Memory: Mushkin Redline XP2-8000 2x2GB @ 800MHz 5-5-5-12
Video Card: Asus EN8800 GT
Power Supply: Mushkin 800w power supply
Hard Drive: Seagate 750GB SATA
Optical Drive: LG DVD+/-RW Burner
CPU Cooler: OCZ Vendetta 2
OS: Windows Vista Ultimate Edition
Ambient Temperature: 22 degrees Celsius​


کیس Tempest به طور کامل Performance/Price را دارا است. قیمت این کیس در بازار جهانی از 90-100 دلار میباشد و در بازار ایران هم با قیمتی برابر Lexa/Blackline عرضه شده است.
--------------------------------------------
علاوه بر تمامی نکات ذکر شده این کیس جوایز بسیار زیادی نیز دارد که آن ها را در زیر مشاهده میکنید:
112
113
114
115
116
117
119
122
123
124
125
126
127
128
129
130
131
132
133
134
135

-----------------------------------------
من خیلی از نکات رو در این بررسی نگفتم که انشاالله در آینده ای نچندان دور توضیح میدم.
-----------------------------------------
منابع مورد استفاده :
http://www.nzxt.com/products/tempest/
http://www.techpowerup.com/reviews/NZXT/Tempest/6.html
http://www.overclockersclub.com/reviews/nzxt_tempest_case/6.htm
http://www.virtual-hideout.net/reviews/NZXT_Tempest/index.shtml
http://www.overclockersonline.net/?page=articles&num=1811


 

Intel

کاربر سایت
Oct 6, 2007
846
نام
Mohsen
خوب دوستان دیگه تقریبا همه کیس هایی رو که وارد ایران شده بودندبررسی کردیم. در مورد Lexa و Nemesis هم که من نسخه های ارتقا یافته شدش رو براتون یه سری توضیحات با این که تخصصی نبود ولی خوب به درد همه میخورد دادم. نسخه های معمولی هم تفاوت های زیادی با نسخه های ارتقا یافته نداره.
اما بحث پاور. پاور ها به خاطر اینکه تعدادشون خیلی زیاده و حتما باید جزئیات تخصصی رو توش بیان کرد سعی میکنم در صورت نوشتن بررسی یا چیزه دیگه ای تو تایپیک جداگانه معرفیشون بکنم.
الان هم Accessories های تولید شده توسط شرکت NZXT رو یکم بررسی میکنم تا آشنایی مختصر و مفیدی با این قطعات جانبی داشته باشیم.
-------------------------------------------------------
Cryo Lx
266.jpg


شاید از خودتون بپرسید این وسیله چیه؟!
این یک خنک کننده یا همون کولر برای Notebook هستش. از مشخصاتش میشه به داشتن سه تا فن 120mm با قبلیت کنترل اشاره کرد. همچنین بدنه این قطعه از آلمینیوم هستش و علاوه بر طراحی زیبا بسیار هم سبک هستش. به همین خاطر برای حمل و نقلش هیچ مشکلی وجود نداره. این قطعه برای Notebook های 19و17 اینچ و 15 widescreen طراحی شده. فن ها از طریق پورت Usb توان خودشون رو میگیرند و در مقابل مصرف انرژی که دارند بازدهی بالایی نیز دارند.
توصیه Nzxt اینکه این قطعه رو برای Notebook های دل (سری XPS) و یا Notebook های Mac استفاده کنید.
http://www.nzxt.com/products/cryo_lx/
-----------------
Sentry 1
Sentry1-2.jpg

یک دماسنج و کنترلر سرعت فن برای سیستم های HIGH END به حساب میاد و دمای سه قطعه از جمله Cpu و Hard Disk و VGA رو نشون میده. همچنین قابلیت کنترل سرعت 2 فن رو که به وسیله کانکتور 3 pin متصل شده اند رو داره. از قابلیت هاش میشه به نمایش فعالیت های هارد دیسک و بوق هشدار برای دما های بالا و بوق زمانی و بدنه آلمینیومی اشاره کرد. به طور کلی بیشتر مورد استفاده اورکلاکر ها و سرور ها قرار مگیره...
http://www.nzxt.com/products/sentry_1/
----------------
Sentry Lx
300.jpg

یک کنترلر و دماسنج بسیار حرفه که مخصوص گیمر ها و اورکلاکر ها طراحی شده. این دمای دقیق تمامی محیط سیستم شما رو اندازه گیری کنه. همچنین قابلیت کنرل سرعت 5 فن رو داره. علاوه بر این ها تنظیماته شما رو ذخیره میکنه. شما میتونید برای دماهای مختلف سرعت های مختلفی رو در نظر بگیرید و قابلیت اتوماتیک رو به این قطعه بدید تا در مواقع ضروری از تنظیماتی که کردید استفاده کنه...
میتونید بوق هشدار رو برای این قطعه تنظشم کنید که مثلا اگر دما از یه حدی بیشتر شد به شما هشدار بده . از دیگر قابلیت هاش میشه به LCD فوق العاده زیبا اشاره کرد. بدنه اینت قطعه آلمینیومی هستش و برای هر کیسی مناسبه....
--------------------
خوب دوستان تا اینجا دیگه به غیر از پاور تمامی کیس هایی رو که تو ایران هستش و لوازم جانبی تولید شده توسط این شرکت رو مورد بررسی قرار دادیم هر چندذ که غیر تخصصی بوده باشه. در آینده شاید باز هم با ورود قطعات جدید اون ها رو در همین تایپیک معرفی کنم....
(اگر سوالی دارید میتونید از طریق pm با من تماس بگیرید)
 

Intel

کاربر سایت
Oct 6, 2007
846
نام
Mohsen
خوب کیس Khaos یکی از غول های جهان هم به تعداد محدود تو بازار ایران وجود داره. البته قیمت خیلی بالایی داره(حدود 330 هزار تومان) ولی این کیس یک اعجوبه برای خودش هست. به زودی یه توضیحی هم در مورد این کیس میدم)
 

Intel

کاربر سایت
Oct 6, 2007
846
نام
Mohsen
NZXT به عنوان یکی از حمایت کنندگان صنعت گیم یکی از جدیدترین محصولات از سری لوازم جانبی برای دوست داران صنعت گیم به بازار عرضه کرد. این محصول که با نام تجاری Avatar شناخته میشود یکی از با کیفیت ترین موس های ارائه شده در بازار میباشد که در رده محصولات ارائه شده از سوی Razer و Logitech و OCZ و ... قرار میگیرد.
پیکره این موس بر اساسه خواسته های گیمر ها طراحی شده است و پس از تست های فراوان به بازار عرضه گردیده است.
1219016613.jpg

از امکانات های این موس میتوان به :

  • سنسور 2600DPIـی با تحت پوشش قرار دادن سطح وسیعی اشاره کرد. این موس قابلیت تنظیم و سوییچ کردن دقت خود را بدون استفاده از نرم افزار و در دقت های 800 و 1300 و 1600 و 2600 DPI را دارد.
  • پوشش لاستیکی مقاوم و با کیفیت برای جلوگیری از لغزش دست هنگام انجام گیم .

  • 7 کلید با قابلیت برنامه ریزی دلخواه برای بازی هایی با سبک هایی همچون Fps,MMORPG,RTS .
  • قابلیت استفاده برای افراد راست دست و چپ دست
  • دقت بالای سنسور برای بازدهی و دقت بیشتر
  • قابلیت استفاده بر روی هر سطحی
mouserear_small.jpg
mousetop_small.jpg
mousefront_small.jpg
mouseside1_small.jpg
mouseside2_small.jpg


اشاره کرد. زیبایی و راحتی دست را زمانی احساس خواهید کرد که این موس رو در دستان خود بگیرید! فعلا این موس در یک سایت معتبر مورد بررسی قرار گرفته شده است. این موس توانسته از سایت Techpowerup نشان Recommended را دریافت کند...
recommended.gif
 
آخرین ویرایش:

saeed_hosseiny

کاربر سایت
Oct 29, 2008
37
با سلام
دوست خوبم از توضیحات خوبتون ممنونم واقعا کار قشنگی انحام دادید و در کل این کیسها رو من خیلی بستم و کارایی و بدنه و ظاهر زیبایی دارن .
و اگر شما اجازه بدید من از مطالبتون در سایت خودمون استفاده کنم ممنون میشم .
 

Intel

کاربر سایت
Oct 6, 2007
846
نام
Mohsen
با سلام
دوست خوبم از توضیحات خوبتون ممنونم واقعا کار قشنگی انحام دادید و در کل این کیسها رو من خیلی بستم و کارایی و بدنه و ظاهر زیبایی دارن .
و اگر شما اجازه بدید من از مطالبتون در سایت خودمون استفاده کنم ممنون میشم .
اختیار دارید آقای حسینی.
خیلی وقته به سایت سر نزدم وگرنه جوابتون رو به موقع می دادم. شما که از نزدیکان هستید میتونید از این مطالب هر جا که خواستید استفاده کنید. با تشکر
 

saeed_hosseiny

کاربر سایت
Oct 29, 2008
37
اختیار دارید آقای حسینی.
خیلی وقته به سایت سر نزدم وگرنه جوابتون رو به موقع می دادم. شما که از نزدیکان هستید میتونید از این مطالب هر جا که خواستید استفاده کنید. با تشکر
از محبتتون بسیار ممنونم . فقط خواستم کسب اجازه کرده باشم .
 

Intel

کاربر سایت
Oct 6, 2007
846
نام
Mohsen
NZXT کیسهای زیبایی داره ولی ارزش پولی که بابتشون باید بپردازی رو ندارند.

balancing-a-checkbook-paying-bills.jpg
شما اگر با کیسی مثل Tempest یا Zero یا Zero 2 کار کنید چنین حرفی رو نمیزنید. شما با یکی از این کیس ها کار کنید اگر ارزش نداشت من پولتون رو پس میدم...
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر