ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
معرفی و بحث پیرامون بازیها
داستان، تاریخچه و معرفی بازیها
معرفی بازی Sekiro: Shadows Die Twice
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="Fenris Wolf" data-source="post: 4545860" data-attributes="member: 31677"><p style="text-align: center">[ATTACH=full]100868[/ATTACH]</p> <p style="text-align: center"></p> <p style="text-align: center"></p> <p style="text-align: center"><a href="http://www.bazicenter.com/tag/from-software/">استودیو From Software</a>، خالق عناوینی همچون Demon Souls، سری <a href="http://www.bazicenter.com/tag/dark-souls/">Dark Souls</a> و <a href="http://www.bazicenter.com/tag/bloodborne/">Bloodborne</a> قصد دارد تا با عنوان جدید خود، Sekiro: Shadows Die Twice پا را فراتر از یک ریسک ساده گذاشته تا تمامی عوامل و عناصر موجود در عناوین پیشین را به چالش بکشاند. خیلی از افراد معتقد هستند که «هیدتاکا میازاکی»، کارگردان محبوب سری سولز، خالق و بنیانگذار سبکی جدیدی تحت عنوان Souls like است اما این مسئله به طور کلی زیر سؤال قرار دارد. با این وجود که سری سولز ویژگیهای گیمپلی سبکهای مختلف را از نو معرفی کرده است اما این که آنها را خالق سبکی جدید بدانیم کمی سخت به نظر میرسد، هرچند که نمیتوان به طور مطلق منکر این شد که عناوین فوق یک شاخه فرعی در سبک نقش آفرینی ایجاد کردهاند. این آثار که دستی قوی در روایت داستان با استفاده از روشهای غیر معمول و جذاب دارند، با اتمسفری شدیداً سنگین و گیمپلی چالش برانگیز خود، همواره قشر خاصی از مخاطبین را هدف قرار میدهند. مطمئناً طرفداران سری سولز از وجود اِلمانهای رایج سری مذکور در <a href="http://www.bazicenter.com/tag/sekiro-shadows-die-twice/">بازی Sekiro: Shadows Die Twice</a> یا به اختصار SDT خوشحال میشوند. عناصری همچون مبارزه با غولهای بزرگتر از حد معمول، مبارزاتی که نیازمند زمانبندی دقیق هستند و داستانی مرموز که درکنار یک محیط خارقالعاده برای گشت و گذار بازیکن آماده است. اما SDT قصد دارد پا را فراتر از حد معمول گذاشته و عناصر جدیدی وارد گیمپلی خود کند تا هم حرفهایهای این سبک و هم تازه کاران را به چالش بکشد. آیا این عناصر جدید که شامل سیستم جدید پیشروی و حرکت در محیط، مخفیکاری و محوریت قرار دادن یک شخصیت میشوند میتوانند باعث تفاوت SDT با عناوین سری سولز شود؟ از طریق لینک زیر متن کامل این مقاله را مطالعه کنید</p> <p style="text-align: center"></p> <p style="text-align: center"><a href="http://www.bazicenter.com/preview/sekiro-shadows-die-twice-article/"><strong><span style="font-size: 15px">معرفی بازی Sekiro: Shadows Die Twice - بازی سنتر</span></strong></a></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Fenris Wolf, post: 4545860, member: 31677"] [CENTER][ATTACH=full]100868[/ATTACH] [URL='http://www.bazicenter.com/tag/from-software/']استودیو From Software[/URL]، خالق عناوینی همچون Demon Souls، سری [URL='http://www.bazicenter.com/tag/dark-souls/']Dark Souls[/URL] و [URL='http://www.bazicenter.com/tag/bloodborne/']Bloodborne[/URL] قصد دارد تا با عنوان جدید خود، Sekiro: Shadows Die Twice پا را فراتر از یک ریسک ساده گذاشته تا تمامی عوامل و عناصر موجود در عناوین پیشین را به چالش بکشاند. خیلی از افراد معتقد هستند که «هیدتاکا میازاکی»، کارگردان محبوب سری سولز، خالق و بنیانگذار سبکی جدیدی تحت عنوان Souls like است اما این مسئله به طور کلی زیر سؤال قرار دارد. با این وجود که سری سولز ویژگیهای گیمپلی سبکهای مختلف را از نو معرفی کرده است اما این که آنها را خالق سبکی جدید بدانیم کمی سخت به نظر میرسد، هرچند که نمیتوان به طور مطلق منکر این شد که عناوین فوق یک شاخه فرعی در سبک نقش آفرینی ایجاد کردهاند. این آثار که دستی قوی در روایت داستان با استفاده از روشهای غیر معمول و جذاب دارند، با اتمسفری شدیداً سنگین و گیمپلی چالش برانگیز خود، همواره قشر خاصی از مخاطبین را هدف قرار میدهند. مطمئناً طرفداران سری سولز از وجود اِلمانهای رایج سری مذکور در [URL='http://www.bazicenter.com/tag/sekiro-shadows-die-twice/']بازی Sekiro: Shadows Die Twice[/URL] یا به اختصار SDT خوشحال میشوند. عناصری همچون مبارزه با غولهای بزرگتر از حد معمول، مبارزاتی که نیازمند زمانبندی دقیق هستند و داستانی مرموز که درکنار یک محیط خارقالعاده برای گشت و گذار بازیکن آماده است. اما SDT قصد دارد پا را فراتر از حد معمول گذاشته و عناصر جدیدی وارد گیمپلی خود کند تا هم حرفهایهای این سبک و هم تازه کاران را به چالش بکشد. آیا این عناصر جدید که شامل سیستم جدید پیشروی و حرکت در محیط، مخفیکاری و محوریت قرار دادن یک شخصیت میشوند میتوانند باعث تفاوت SDT با عناوین سری سولز شود؟ از طریق لینک زیر متن کامل این مقاله را مطالعه کنید [URL='http://www.bazicenter.com/preview/sekiro-shadows-die-twice-article/'][B][SIZE=4]معرفی بازی Sekiro: Shadows Die Twice - بازی سنتر[/SIZE][/B][/URL][/CENTER] [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
معرفی و بحث پیرامون بازیها
داستان، تاریخچه و معرفی بازیها
معرفی بازی Sekiro: Shadows Die Twice
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft