معرفی بازی ایرانی محافظ + دموی قابل بازی

  • Thread starter Thread starter Mr-Game
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

Mr-Game

کاربر سایت
معرفی بازی ایرانی Defender

05157635511542629695.jpg











وبسایت موقت بازی


[TABLE="class: outer_border, width: 500, align: center"]
[TR]
[TD="align: right"]• تولید کننده : Viper Game Studio با همکاری IRSA
• تاریخ انتشار : نامعلوم
• ژانر بازی : Sci-Fi
Shoot'em up
• رده سنی : ۳+
• Platform :ANDROID - iOS - Mac - PC
موتور گرافیکی: Unity3D
کارگردان : سعید اکبرزاده
مدلساز : احسان جهان پرور
برنامه نویس : محمد احمد علی - سبحان بهرامی
• موزیک : حسین هاشمی - سعید اکبرزاده - علی اکبرزاده
کاور : Mk360
• لوگو : آرین علی جانی
داستان : مهران ژیان
• طراح دو بعدی : مبین ساسانپور

[/TD]
[/TR]
[/TABLE]



با سلام به همگی
از دی ماه سال 91 با همکاری شرکت IRSA در حال ساخت این بازی میباشیم
همونطور که در تصاویر بالا میبینید سبک بازی Sci-Fi
Shoot'em up میباشد
در حال حاضر گرافیک بازی نهایی شده و در حال طراحی مراحل هستیم
بازی دارای 5 فصل خواهد بود که هر فصل شامل شش مرحله و یک باس نهایی میباشد
تمام نورهای موجود در صحنه قReal-Time هستند و از تکنیک های AA - Motion Blue - Flare - Glow در بازی استفاده شده
بعد از اتمام بازی را برای PC منتشر میکنیم و بعد شروع به بهینه سازی برای پلتفرم های همراه میکنیم
در صورت رضایت بخش بودن فروش بازی بر روی PSN و XBL نیز منتشر خواهد شد
برای تکمیل تیم به مدلساز ، داستان نویس و برنامه نویس نیاز داریم . دوستان در صورت تمایل به همکاری با من در تماس باشن .



__________________________________________________ ___________________

دموی قابل بازی شماره 2 :


دانلود با حجم 45 مگابایت از MediaFire
PASS : Defender-Beta2

_________________________________________________ ___________________


Trailer#1 1080P

[video=aparat;4UGmV]http://www.aparat.com/v/4UGmV[/video]



دانلود با حجم 54 مگابایت از MediaFire

دانلود در دو کیفیت با لینک مستقیم از گیمفا

دانلود در دو کیفیت با لینک مستقیم از گیم ایمگ


_________________________________________________ ___________________

دوستانی که میخوان جز تیم تست باشن به من پیغام بدن
__________________________________________________ ___________________



 
آخرین ویرایش:
آخر داره ، یه صفحه میاد که امتیاز میده ولی هر دو گزینه NEXT , REPLY بازی رو ریست میکنه

نمیدونم چرا ولی من دوس داشتم وقتیکه به اون دشمنا برخورد میکردم از جون خودم کم بشه نه اینکه اونا نابود بشن !
خب هر دو تاش اتفاق می افتاد دیگه ، هم اونا نابود میشن هم از سلامتی ما کم میشه
مگر اینکه با کلید S از روی کیبورد حفاظ رو فعال کرده باشی ، در اون صورت از سلامتی کم نمیشه
میزان سلامتی بالا سمت چپ نوشته شده به نام lives ، وقتی به 60 میرسه از سفینه دود بلند میشه ، وقتی به 30 میرسه سفینه آتیش میگیره
 
آخرین ویرایش:
اون بازی قبلیتون چی شد؟
همون perfesional driver .
تا بهار متوقفش کردیم تا یکم پول دستمون بیاد ، توی پست اول هم اشاره کردم
داریم روی دوتا بازی دیگه کار میکنیم که با فروشش یکم پول دستمون بیاد بتونیم راننده حرفه ای رو کامل کنیم
 
دوست داشتم


کليد ی ESC را بردار .... چون يه دفعه آدم از بازی نپره بيرون البته ميدونم دمو هستش

بايد يکم روند بازی از خشگی در بياد

به نظرم از سرعت سفينه ها کم کن به جاش مانور داشته باشند






چند تا سوال داشتم
يکی اينکه سنگ ها متريالشون خيس بود
ميخواستم بدونم خود متريال (shader) خاليش اينطور بود يا اينکه specular map بهش دادی ؟!
مورد دوم اينکه نور ها يی داخل همشون dynamic بودند يا از light map (render to texture
استفاده کردی ؟
يعنی آيا نور محيط روی سايه روشن های سفينه ها تاثير ميزارند؟
يا اينکه از قبل اين سايه روشن تايين شده ؟ light map (render to texture


اينا را پرسيدم به خاطر صحبت هايی که با هم داشتيم چون اگر قرار باشه بافت بشند بايد بدونم که
چه مواردی را بايد در نظر بگيرم
 
کليد ی ESC را بردار .... چون يه دفعه آدم از بازی نپره بيرون البته ميدونم دمو هستش
مسلما تو نسخه نهایی ESC بازی رو نمیبنده ;;)

بايد يکم روند بازی از خشگی در بياد
خب این بخش هزینه بر و مشکل بازیه که داریم روش کار میکنیم

به نظرم از سرعت سفينه ها کم کن به جاش مانور داشته باشند
راستش این حالت کلیشه ای شده ، همه بازی های این سبک از این سیستم استفاده میکنن ولی بعضی از مراحل به این صورت ساخته خواهند شد

کلا بازی نهایی خیلی با این دمویی که دیدید فاصله خواهد داشت و یک بازی برای انتشار در سطح دنیا خواهد بود

ميخواستم بدونم خود متريال (shader) خاليش اينطور بود يا اينکه specular map بهش دادی ؟!
متریال فلز روشون اعمال شده بود ( reflective )

مورد دوم اينکه نور ها يی داخل همشون dynamic بودند يا از light map (render to texture استفاده کردی ؟
همه نور ها real-time هستن
يعنی آيا نور محيط روی سايه روشن های سفينه ها تاثير ميزارند؟
فاصله با دوربین زیاده فکر نمیکنم مهم باشه ولی از نظر تکنیکی بله
 
آخرین ویرایش:
HUD خیلی جالب در اومده + مدلای کار هم خیلی بهتر شده. معلومه که آقا احسان کارشُ بلده.:d
راستی بازی رو برای جشنواره مازندران فرستادی ؟
بنده خداها انقد استقبال کم بوده جشنواره رو تا 10 شهریور تمدید کردن !!!:d
 
HUD خیلی جالب در اومده
HUD نهایی نیست بازم باید روش کار بشه
مدلای کار هم خیلی بهتر شده. معلومه که آقا احسان کارشُ بلده.
آره بابا داش احسان یه تکسچر داد بازی از این رو به اون رو شد:d
بنده خداها انقد استقبال کم بوده جشنواره رو تا 10 شهریور تمدید کردن !!
جدی ؟ شوخی نکن ! من میخواستم تا آخرین روز روش کار کنم
 
آره بابا, متاسفانه تو ایران کسی علاقه ای به بازیسازی نداره !
اونایی هم که که بازیسازن بعد از چن سال وِلش میکنن.:d
کلا دوشواری داریم !
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or